بهترین دکتر متخصص خون رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر متخصص خون رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه بیماری های مرتبط با خون نیاز به مراجعه به دکتر متخصص خون دارید.

هماتولوژیست پزشکی است که در زمینه تشخیص و درمان اختلالات خونی، بافت‌ها و اندام‌های سازنده خون تخصص دارد.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص خون شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر متخصص خون رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های خون تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر متخصص خون رشت

◀ دکتر محمد فروزانفر دکتر متخصص خون رشت

دکتر محمد فروزانفر دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد فروزانفر
آدرس رشت چهار راه گلسار – بطرف پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 3
شماره تماس 01332116273

دکتر محمد فروزانفر با شماره نظام پزشکی 44120 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد فروزانفر برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد فروزانفر با شماره 01332116273 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – بطرف پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیروس غریب دکتر متخصص خون 

دکتر سیروس غریب دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیروس غریب
آدرس رشت خیابان انقلاب ( حاجی آباد )، نبش کوچه طواف، کلینیک تخصصی و فوق تخصص بعثت
شماره تماس 01333261446

دکتر سیروس غریب با شماره نظام پزشکی 43305 متخصص خون هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیروس غریب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیروس غریب با شماره 01333261446 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان انقلاب ( حاجی آباد )، نبش کوچه طواف، کلینیک تخصصی و فوق تخصص بعثت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی میربلوک دکتر متخصص خون رشت

دکتر مهدی میربلوک دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی میربلوک
آدرس رشت چهارراه گلسار، جنب انجمن داروسازان، ساختمان پاستور
شماره تماس 01333113588

دکتر مهدی میربلوک با شماره نظام پزشکی 36553 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی میربلوک برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی میربلوک با شماره 01333113588 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، جنب انجمن داروسازان، ساختمان پاستور مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهروز نجفی دکتر متخصص خون 

دکتر بهروز نجفی دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز نجفی
آدرس رشت چهارراه گلسار- انتهای خیابان نواب-بقل پل جانبازان پلاک 142
شماره تماس 01333115049

دکتر بهروز نجفی با شماره نظام پزشکی 34457 متخصص خون هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهروز نجفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز نجفی با شماره 01333115049 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- انتهای خیابان نواب-بقل پل جانبازان پلاک 142 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید سعیدی ساعدی دکتر متخصص خون رشت

دکتر حمید سعیدی ساعدی دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید سعیدی ساعدی
آدرس رشت گلسار- گلباغ نماز-کلینیک رادیوانکولوژی گیلان
شماره تماس 01333550028

دکتر حمید سعیدی ساعدی با شماره نظام پزشکی 76426 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید سعیدی ساعدی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید سعیدی ساعدی با شماره 01333550028 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- گلباغ نماز-کلینیک رادیوانکولوژی گیلان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه نجاتی فر دکتر متخصص خون 

دکتر فاطمه نجاتی فر دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه نجاتی فر
آدرس رشت مرکز اموزشی درمانی بیمارستان رازی
شماره تماس 01333541001

دکتر فاطمه نجاتی فر با شماره نظام پزشکی 92098 متخصص خون هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه نجاتی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه نجاتی فر با شماره 01333541001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت مرکز اموزشی درمانی بیمارستان رازی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهرام دربندی دکتر متخصص خون رشت

دکتر بهرام دربندی دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام دربندی
آدرس رشت بلوار نامجو- مرکز اموزشی درمانی 17 شهریور-بخش خون
شماره تماس 01312261450

دکتر بهرام دربندی با شماره نظام پزشکی 64382 متخصص خون هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهرام دربندی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرام دربندی با شماره 01312261450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نامجو- مرکز اموزشی درمانی 17 شهریور-بخش خون مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم جفرودی دکتر متخصص خون 

دکتر مریم جفرودی دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم جفرودی
آدرس رشت خ حافظ ساختمان پزشکان بوعلی ط 2
شماره تماس 0133226101

دکتر مریم جفرودی با شماره نظام پزشکی 37678 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم جفرودی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم جفرودی با شماره 0133226101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خ حافظ ساختمان پزشکان بوعلی ط 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عباس رحیمی علیسرا دکتر متخصص خون رشت

دکتر عباس رحیمی علیسرا دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس رحیمی علیسرا
آدرس رشت گلسار- خیابان نواب-کوچه بهار
شماره تماس 01333131645

دکتر عباس رحیمی علیسرا با شماره نظام پزشکی 51061 متخصص خون هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عباس رحیمی علیسرا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس رحیمی علیسرا با شماره 01333131645 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- خیابان نواب-کوچه بهار مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزین دهسرا دکتر متخصص خون 

دکتر فرزین دهسرا دکتر متخصص خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزین دهسرا
آدرس رشت چهارراه گلسار- کوچه عسگری- ساختمان فاطیما
شماره تماس 01333132788

دکتر فرزین دهسرا با شماره نظام پزشکی 107440 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرزین دهسرا برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزین دهسرا با شماره 01333132788 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- کوچه عسگری- ساختمان فاطیما مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *