بهترین دکتر داخلی شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر داخلی شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر داخلی دارید.دکتر داخلی پزشک متخصص در تشخیص و درمان بیماری های  داخلی بدن است.متخصصین داخلی شناخت کافی از طیف گسترده ای از بیماری ها داشته و می توانند آزمایشات مختلف را تجویز و بررسی کنند که می توانید برای مشکلات سلامتی مختلف اندام های داخلی به این پزشکان مراجعه کنید.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر داخلی شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر داخلی شیراز

◀ دکتر سید عبدالهادی شیخ الاسلامی دکتر داخلی شیراز

دکتر سید عبدالهادی شیخ الاسلامی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید عبدالهادی شیخ الاسلامی 
آدرس شیراز بلوار زند – بالاتر از بیمارستان سعدی – جنب هتل بین المللی پارس – ساختمان صدف
شماره تماس 07132357768

دکتر سید عبدالهادی شیخ الاسلامی با شماره نظام پزشکی 21236 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید عبدالهادی شیخ الاسلامی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید عبدالهادی شیخ الاسلامی با شماره 07132357768 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار زند – بالاتر از بیمارستان سعدی – جنب هتل بین المللی پارس – ساختمان صدف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدمهدی کریمی دکتر داخلی 

دکتر محمدمهدی کریمی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی کریمی
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – کوچه 4 – ساختمان پاستور – طبقه سوم
شماره تماس 07136473525

دکتر محمدمهدی کریمی با شماره نظام پزشکی 29541 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدمهدی کریمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی کریمی با شماره 07136473525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – کوچه 4 – ساختمان پاستور – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نجف دهباشی دکتر داخلی شیراز

دکتر نجف دهباشی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نجف دهباشی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – جنب هتل پارس – ساختمان صدف – طبقه دوم
شماره تماس 07132358112

دکتر نجف دهباشی با شماره نظام پزشکی 12406 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نجف دهباشی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نجف دهباشی با شماره 07132358112 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – جنب هتل پارس – ساختمان صدف – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید علی شاهوران دکتر داخلی 

دکتر سید علی شاهوران دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علی شاهوران
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین صورتگر و بیست متری – کوچه 43 – روبروی بانک سپه دانشگاه – ساختمان فرزانگان – طبقه دوم
شماره تماس 07132353422

دکتر سید علی شاهوران با شماره نظام پزشکی 31780 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید علی شاهوران مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید علی شاهوران با شماره 07132353422 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین صورتگر و بیست متری – کوچه 43 – روبروی بانک سپه دانشگاه – ساختمان فرزانگان – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد راحمی دکتر داخلی شیراز

دکتر محمد راحمی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد راحمی
آدرس شیراز خیابان قصرالدشت، بعد از بلوار مهر، نرسیده به کوچه 74، جنب بانک ملت، ساختمان نگین، طبقه دوم
شماره تماس 07136281002

دکتر محمد راحمی با شماره نظام پزشکی 38444 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد راحمی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد راحمی با شماره 07136281002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصرالدشت، بعد از بلوار مهر، نرسیده به کوچه 74، جنب بانک ملت، ساختمان نگین، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عبدالحسین پور خواجه دکتر داخلی 

دکتر عبدالحسین پور خواجه دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالحسین پور خواجه
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین خیابان هفت تیر (20متری سینما سعدی) و شهید فقیهی (صورتگر) – ساختمان پزشکان فارس – طبقه دوم
شماره تماس 07132343555

دکتر عبدالحسین پور خواجه با شماره نظام پزشکی 29046 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبدالحسین پور خواجه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالحسین پور خواجه با شماره 07132343555 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین خیابان هفت تیر (20متری سینما سعدی) و شهید فقیهی (صورتگر) – ساختمان پزشکان فارس – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدعلی نجاتی دکتر داخلی شیراز

دکتر محمدعلی نجاتی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعلی نجاتی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – درمانگاه بیمارستان شهید دکتر فقیهی
شماره تماس 07132351087

دکتر محمدعلی نجاتی با شماره نظام پزشکی 55516 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدعلی نجاتی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدعلی نجاتی با شماره 07132351087 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – درمانگاه بیمارستان شهید دکتر فقیهی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهوش علیزاده نائینی دکتر داخلی 

دکتر مهوش علیزاده نائینی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهوش علیزاده نائینی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بیمارستان شهید فقیهی – کلینیک داخلی
شماره تماس 07132351087

دکتر مهوش علیزاده نائینی با شماره نظام پزشکی 27426 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهوش علیزاده نائینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهوش علیزاده نائینی با شماره 07132351087 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بیمارستان شهید فقیهی – کلینیک داخلی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حامد زارعی‌ دکتر داخلی شیراز

دکتر حامد زارعی‌ دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حامد زارعی‌
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان زند – واحد 15
شماره تماس 07132340329

دکتر حامد زارعی‌ با شماره نظام پزشکی 40396 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حامد زارعی‌ برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد زارعی‌ با شماره 07132340329 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان زند – واحد 15 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید کامگار دکتر داخلی 

دکتر مجید کامگار دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید کامگار
آدرس شیراز میدان ولی عصر – بلوار سلمان فارسی – پلی کلینیک شهید رضائی
شماره تماس 07137275341

دکتر مجید کامگار با شماره نظام پزشکی 28841 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مجید کامگار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید کامگار با شماره 07137275341 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز میدان ولی عصر – بلوار سلمان فارسی – پلی کلینیک شهید رضائی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام افلاکی دکتر داخلی شیراز

دکتر الهام افلاکی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام افلاکی
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر – طبقه دوم
شماره تماس 07136472582

دکتر الهام افلاکی با شماره نظام پزشکی 42577 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهام افلاکی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام افلاکی با شماره 07136472582 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدعلی نظری نیا دکتر داخلی 

دکتر محمدعلی نظری نیا دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعلی نظری نیا 
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان شهید جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر طبقه اول
شماره تماس 07136472756

دکتر محمدعلی نظری نیا با شماره نظام پزشکی 42127 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدعلی نظری نیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدعلی نظری نیا با شماره 07136472756 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان شهید جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن مقدمی دکتر داخلی شیراز

دکتر محسن مقدمی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن مقدمی 
آدرس شیراز خیابان بیست متری سینما سعدی تقاطع معدل- ساختمان سال-طبقه چهارم-واحد ۴۰۷
شماره تماس 07132360716

دکتر محسن مقدمی با شماره نظام پزشکی 60289 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن مقدمی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن مقدمی با شماره 07132360716 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان بیست متری سینما سعدی تقاطع معدل- ساختمان سال-طبقه چهارم-واحد ۴۰۷ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شاهرخ عزت زادگان دکتر داخلی 

دکتر شاهرخ عزت زادگان دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شاهرخ عزت زادگان 
آدرس شیراز خیابان فلسطین، ابتدای معدل غربی، ساختمان پزشکی راز، طبقه 6، واحد 21
شماره تماس 07132369445

دکتر شاهرخ عزت زادگان با شماره نظام پزشکی 81855 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شاهرخ عزت زادگان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شاهرخ عزت زادگان با شماره 07132369445 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین، ابتدای معدل غربی، ساختمان پزشکی راز، طبقه 6، واحد 21 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا کشاورزی‌ دکتر داخلی شیراز

دکتر رضا کشاورزی‌ دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا کشاورزی‌
آدرس شیراز میدان دانشجو – ساختمان پزشکی ارم – جنب داروخانه دکتر رزمجویی – ورودی 1 – طبقه اول
شماره تماس 07132290098

دکتر رضا کشاورزی‌با شماره نظام پزشکی 55342 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا کشاورزی‌برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا کشاورزی‌با شماره 07132290098 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز میدان دانشجو – ساختمان پزشکی ارم – جنب داروخانه دکتر رزمجویی – ورودی 1 – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مژده محمدی دکتر داخلی 

دکتر مژده محمدی دکتر داخلی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژده محمدی
آدرس شیراز خیابان فلسطین،نبش کوچه6،ساختمان یاقوت،طبقه سوم
شماره تماس 09177542661

دکتر مژده محمدی با شماره نظام پزشکی 129558 متخصص داخلی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مژده محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژده محمدی با شماره 09177542661 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین،نبش کوچه6،ساختمان یاقوت،طبقه سوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *