بهترین دکتر داخلی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و بیماری های داخلی (قلب، ریه ها، اندام های دستگاه گوارش …) را تجربه می کنید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر داخلی تبریز باشید.

پزشک داخلی متخصص در شناخت و درمان طیف گسترده ای از بیماری های شایعیست که سلامتی انسان را تحت تاثیر قرار می دهند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص داخلی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر متخصص داخلی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر داخلی تبریز

◀ دکتر آرش احمدی دکتر داخلی تبریز

دکتر آرش احمدی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش احمدی
آدرس تبریز ولیعصر – شریعتی – تقاطع پروین اعتصامی- جنب دارو خانه دکتر باقرزاده -ساختمان لبخند آفرینان – طبقه 4
شماره تماس 04133309561

دکتر آرش احمدی با شماره نظام پزشکی 96291 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرش احمدی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش احمدی با شماره 04133309561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر – شریعتی – تقاطع پروین اعتصامی- جنب دارو خانه دکتر باقرزاده -ساختمان لبخند آفرینان – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یونس محجل صادقی دکتر داخلی 

دکتر یونس محجل صادقی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یونس محجل صادقی
آدرس تبریز شهرک ارم – بیمارستان عالی نسب
شماره تماس 04132305915

دکتر یونس محجل صادقی با شماره نظام پزشکی 42761 متخصص داخلی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر یونس محجل صادقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یونس محجل صادقی با شماره 04132305915 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز شهرک ارم – بیمارستان عالی نسب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وحدت زنبوری دکتر داخلی تبریز

دکتر وحدت زنبوری دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحدت زنبوری
آدرس تبریز خیابان آزادی – مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ – مرکز آموزشی و درمانی سینا
شماره تماس 04135498104

دکتر وحدت زنبوری با شماره نظام پزشکی 40620 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وحدت زنبوری برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحدت زنبوری با شماره 04135498104 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ – مرکز آموزشی و درمانی سینا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جمال عیوضی ضیائی دکتر داخلی 

دکتر جمال عیوضی ضیائی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جمال عیوضی ضیائی
آدرس تبریز ارتش جنوبی- نرسیده به باغشمال- ساختمان قائم
شماره تماس 04135543554

دکتر جمال عیوضی ضیائی با شماره نظام پزشکی 25520 متخصص داخلی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر جمال عیوضی ضیائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جمال عیوضی ضیائی با شماره 04135543554 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ارتش جنوبی- نرسیده به باغشمال- ساختمان قائم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی قدیری اصل نوبری دکتر داخلی تبریز

دکتر علی قدیری اصل نوبری دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی قدیری اصل نوبری
آدرس تبریز خیابان امام- بالاترازانتقال خون- نرسیده به چهارراه منصور – جنب بانک ملت کوچه منجمالدینی
شماره تماس 04135532253

دکتر علی قدیری اصل نوبری با شماره نظام پزشکی 11223 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی قدیری اصل نوبری برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی قدیری اصل نوبری با شماره 04135532253 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام- بالاترازانتقال خون- نرسیده به چهارراه منصور – جنب بانک ملت کوچه منجمالدینی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد تقی آهنگر آتشی دکتر داخلی 

دکتر محمد تقی آهنگر آتشی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ کتر محمد تقی آهنگر آتشی
آدرس تبریز خیابان آبرسانی – روبروی هواپیمایی – طبقه بالای آزمایشگاه – ساختمان پزشکان یاس
شماره تماس 04136554338

دکتر محمد تقی آهنگر آتشی با شماره نظام پزشکی 30341 متخصص داخلی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد تقی آهنگر آتشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد تقی آهنگر آتشی با شماره 04136554338 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آبرسانی – روبروی هواپیمایی – طبقه بالای آزمایشگاه – ساختمان پزشکان یاس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاروق اصفهانیان فر دکتر داخلی تبریز

دکتر فاروق اصفهانیان فر دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاروق اصفهانیان فر
آدرس تبریز خ شریعتی جنوبی -روبروی سینما وحدت سابق- پ 69
شماره تماس 04135553888

دکتر فاروق اصفهانیان فر با شماره نظام پزشکی 27368 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاروق اصفهانیان فر برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاروق اصفهانیان فر با شماره 04135553888 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خ شریعتی جنوبی -روبروی سینما وحدت سابق- پ 69 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد استادی اصل دکتر داخلی 

دکتر محمد استادی اصل دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد استادی اصل
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید-بالای داروخانه دکترزمانی- س ضرغام 1 طبقه دوم
شماره تماس 04135419989

دکتر محمد استادی اصل با شماره نظام پزشکی 23751 متخصص داخلی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد استادی اصل مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد استادی اصل با شماره 04135419989 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید-بالای داروخانه دکترزمانی- س ضرغام 1 طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدعلی چکشیان دکتر داخلی تبریز

دکتر محمدعلی چکشیان دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعلی چکشیان
آدرس تبریز میدان نماز اول، خیابان شریعتی شمالی
شماره تماس 04135561682

دکتر محمدعلی چکشیان با شماره نظام پزشکی 11963 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدعلی چکشیان برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدعلی چکشیان با شماره 04135561682 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز میدان نماز اول، خیابان شریعتی شمالی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا قویدل سرد صحرا دکتر داخلی 

دکتر محمدرضا قویدل سرد صحرا دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا قویدل سرد صحرا
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی بیمارستان الزهرا، ساختمان آفتاب، طبقه اول
شماره تماس 04135569290

دکتر محمدرضا قویدل سرد صحرا با شماره نظام پزشکی 62114 متخصص داخلی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا قویدل سرد صحرا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا قویدل سرد صحرا با شماره 04135569290 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی بیمارستان الزهرا، ساختمان آفتاب، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابراهیم فتاحی دکتر داخلی تبریز

دکتر ابراهیم فتاحی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم فتاحی
آدرس تبریز چهارراه آبرسان – ساختمان ایران کلینیک – طبقه دوم
شماره تماس 04133348483

دکتر ابراهیم فتاحی با شماره نظام پزشکی 14089 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابراهیم فتاحی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم فتاحی با شماره 04133348483 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان – ساختمان ایران کلینیک – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابوالفضل استادی دکتر داخلی 

دکتر ابوالفضل استادی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالفضل استادی
آدرس تبریز ششگلان ، اول عباسی ، ایستگاه میرآقا،کلینیک سبحان
شماره تماس 04135252324

دکتر ابوالفضل استادی با شماره نظام پزشکی 33900 متخصص داخلی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ابوالفضل استادی  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالفضل استادی با شماره 04135252324 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ششگلان ، اول عباسی ، ایستگاه میرآقا،کلینیک سبحان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاروق فقهی کوچه باغ دکتر داخلی تبریز

دکتر فاروق فقهی کوچه باغ دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاروق فقهی کوچه باغ
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید ، نرسیده به چهارراه باغشمال ، ساختمان شماره 10، طبقه 5
شماره تماس 04135545782

دکتر فاروق فقهی کوچه باغ با شماره نظام پزشکی 96922 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاروق فقهی کوچه باغ برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاروق فقهی کوچه باغ با شماره 04135545782 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید ، نرسیده به چهارراه باغشمال ، ساختمان شماره 10، طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهرزاد یحیوی دکتر داخلی 

دکتر شهرزاد یحیوی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرزاد یحیوی
آدرس تبریز ولیعصر تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی ساختمان لبخندآفرینان طبقه چهارم ،کلینیک چکاپ
شماره تماس 04133309561

دکتر شهرزاد یحیوی با شماره نظام پزشکی 117396 متخصص داخلی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهرزاد یحیوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرزاد یحیوی با شماره 04133309561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی ساختمان لبخندآفرینان طبقه چهارم ،کلینیک چکاپ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن شکارچی دکتر داخلی تبریز

دکتر محسن شکارچی دکتر داخلی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن شکارچی
آدرس تبریز خیابان دانشگاه، روبروی بیمارستان مدنی، ساختمان کیمیا ، طبقه ۳
شماره تماس 04133253167

دکتر محسن شکارچی با شماره نظام پزشکی 40606 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن شکارچی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن شکارچی با شماره 04133253167 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان دانشگاه، روبروی بیمارستان مدنی، ساختمان کیمیا ، طبقه ۳ مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *