بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص جراح بلفاروپلاستی ساری بپردازیم.

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که پوست و یا چربی اضافی پلک های بالا و پایین را از بین می برد . به لطف این جراحی می توان عیوب مختلفی از جمله افتادگی پلک بالا، کیسه های چربی و سیاهی دور چشم را اصلاح کرد که علاوه بر مشکلات زیبایی، گاهی اوقات بینایی را مختل کرده و میدان دید را نیز محدود می کند.

از طریق بلفاروپلاستی همچنین می توان با بلند کردن و یا تغییر موقعیت گوشه جانبی چشم (به اصطلاح کانتوپلاستی و کانتوپکسی ) شکل ناحیه چشم را تغییر داد. جراحی بلفاروپلاستی به شما این امکان را می‌دهد که ناحیه اطراف چشم را جوان‌سازی کنید و اغلب با لیفت صورت همراه است تا نتیجه کامل‌تر و هماهنگ‌تری به چهره بدهد.

عمل بلفاروپلاستی را می توان به تنهایی یا همراه با سایر تکنیک های جراحی پلاستیک انجام داد.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،افتادگی پلک خود را توسط پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم درمان کرده اند.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

دکتر رضا جعفری دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

دکتر رضا جعفری دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا جعفری
آدرس ساری بلوار خزر ساختمان اکسیر طبقه 6 واحد 606
شماره تماس 01144430666

دکتر رضا جعفری با شماره نظام پزشکی 102308 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا جعفری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا جعفری با شماره 01144430666 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر ساختمان اکسیر طبقه 6 واحد 606 مراجعه کنید.

دکتر سمیه عراقی دکتر جراح پلک ساری

دکتر سمیه عراقی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه عراقی
آدرس ساری خیابان فرهنگ، بانک سامان، مجتمع ایده، واحد 11
شماره تماس 01133268780

دکتر سمیه عراقی با شماره نظام پزشکی 137377 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سمیه عراقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه عراقی با شماره 01133268780 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ، بانک سامان، مجتمع ایده، واحد 11 مراجعه کنید.

دکتر اسماعیل فرزاد فرد دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

دکتر اسماعیل فرزاد فرد دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسماعیل فرزاد فرد
آدرس ساری ابتدا خیابان پرستار، نرسیده به پرستار 1، ساختمان پورسینا، طبقه 1
شماره تماس 09023302223

دکتر اسماعیل فرزاد فرد با شماره نظام پزشکی 51225 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسماعیل فرزاد فرد برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسماعیل فرزاد فرد با شماره 09023302223 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری ابتدا خیابان پرستار، نرسیده به پرستار 1، ساختمان پورسینا، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر محمدحسین ارزاقی دکتر جراح پلک ساری

دکتر محمدحسین ارزاقی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین ارزاقی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 6 – واحد 614
شماره تماس 01133313361

دکتر محمدحسین ارزاقی با شماره نظام پزشکی 44232 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدحسین ارزاقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین ارزاقی با شماره 01133313361 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه 6 – واحد 614 مراجعه کنید.

دکتر حسام الدین جغتایی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

دکتر حسام الدین جغتایی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسام الدین جغتایی 
آدرس ساری میدان شهدا،خیابان فرهنگ ، ساختمان بانک سرمایه،طبقه دوم
شماره تماس 01133300014

دکتر حسام الدین جغتایی با شماره نظام پزشکی 88904 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسام الدین جغتایی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسام الدین جغتایی با شماره 01133300014 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری میدان شهدا،خیابان فرهنگ ، ساختمان بانک سرمایه،طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر علی قدیری لنگری دکتر جراح پلک ساری

دکتر علی قدیری لنگری دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی قدیری لنگری
آدرس ساری خیابان فرهنگ،ساختمان شهریار3،واحد512
شماره تماس 01132213177

دکتر علی قدیری لنگری با شماره نظام پزشکی 47328 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی قدیری لنگری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی قدیری لنگری با شماره 01132213177 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ،ساختمان شهریار3،واحد512 مراجعه کنید.

دکتر مجیدرضا شیخ رضایی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

دکتر مجیدرضا شیخ رضایی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجیدرضا شیخ رضایی
آدرس ساری خیابان قارن،مجتمع شهریار 2،طبقه سوم شماره 20
شماره تماس 01132210660

دکتر مجیدرضا شیخ رضایی با شماره نظام پزشکی 28097 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجیدرضا شیخ رضایی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجیدرضا شیخ رضایی با شماره 01132210660 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن،مجتمع شهریار 2،طبقه سوم شماره 20 مراجعه کنید.

دکتر احمد زاغی حسین زاده دکتر جراح پلک ساری

دکتر احمد زاغی حسین زاده دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد زاغی حسین زاده
آدرس ساری خیابان قارن ساختمان قو واحد 43
شماره تماس 01133329156

دکتر احمد زاغی حسین زاده با شماره نظام پزشکی 57037 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر احمد زاغی حسین زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد زاغی حسین زاده با شماره 01133329156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن ساختمان قو واحد 43 مراجعه کنید.

دکتر امید یوسف نژاد دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

دکتر امید یوسف نژاد دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر امید یوسف نژاد
آدرس ساری بلوارخزر، ساختمان پزشکان اکسیر، طبقه هفتم، واحد 708
شماره تماس 01144430474

دکتر امید یوسف نژاد با شماره نظام پزشکی 85060 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امید یوسف نژاد برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر امید یوسف نژاد با شماره 01144430474 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوارخزر، ساختمان پزشکان اکسیر، طبقه هفتم، واحد 708 مراجعه کنید.

دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا دکتر جراح پلک ساری

دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا
آدرس ساری بلوار خزر، روبه روی فرش مشهد، ساختمان اکسیر، طبقه دوم، واحد ۲۰۶
شماره تماس 01133314757

دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا با شماره نظام پزشکی 49307 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالحمید قلی زاده پاشا با شماره 01133314757 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر، روبه روی فرش مشهد، ساختمان اکسیر، طبقه دوم، واحد ۲۰۶ مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا محرابی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

دکتر محمدرضا محرابی دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا محرابی
آدرس ساری جنب بیمارستان نیمه شعبان، مجتمع دکتر شهیدی، کلینیک پرتو مازند
شماره تماس 01133348917

دکتر محمدرضا محرابی با شماره نظام پزشکی 16518 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا محرابی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا محرابی با شماره 01133348917 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری جنب بیمارستان نیمه شعبان، مجتمع دکتر شهیدی، کلینیک پرتو مازند مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *