بهترین دکتر زیبایی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و نیاز به استفاده از عمل های زیبایی صورت و بدن دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر زیبایی تبریز باشید.

دکتر زیبایی متخصص در انجام عمل های جراحی مختلف برای بهبود ظاهر و یا ترمیم قسمت های آسیب دیده ی صورت و بدن است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص زیبایی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر جراح زیبایی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر زیبایی تبریز

◀ دکتر احد پدرام اصل دکتر زیبایی تبریز

دکتر احد پدرام اصل دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احد پدرام اصل
آدرس تبریز میدان ساعت ، اول 17 شهریور جدید، جنب مهد کودک غنچه لر،  شماره 10، طبقه سوم
شماره تماس 01435569868

دکتر احد پدرام اصل با شماره نظام پزشکی 20024 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زیبایی هستند که به انجام عمل های زیبایی صورت و بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زیبایی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احد پدرام اصل برای بهبود ظاهر و جوانسازی صورت و پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زیبایی می توانید برای رزرو نوبت دکتر احد پدرام اصل با شماره 01435569868 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز میدان ساعت ، اول 17 شهریور جدید، جنب مهد کودک غنچه لر،  شماره 10، طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میرهادی سیدهادیزاده دکتر زیبایی 

دکتر میرهادی سیدهادیزاده دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرهادی سیدهادیزاده
آدرس تبریز ولیعصر، فلکه شریعتی، روبروی بانک پاسارگاد، جنب داروخانه
شماره تماس 04133310315

دکتر میرهادی سیدهادیزاده با شماره نظام پزشکی 120112 متخصص زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رسیدن به ظاهر مورد نظر خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص زیبایی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از روش ها و عمل های زیباسازی صورت و بدن استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر میرهادی سیدهادیزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زیبایی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرهادی سیدهادیزاده با شماره 04133310315 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، فلکه شریعتی، روبروی بانک پاسارگاد، جنب داروخانه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریدون صالحی دکتر زیبایی تبریز

دکتر فریدون صالحی دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریدون صالحی
آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید-چهارراه طالقانی-روبروی آموزش و پرورش ناحیه2-بالای چاپ باستانی
شماره تماس 04135569902

دکتر فریدون صالحی با شماره نظام پزشکی 16297 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زیبایی هستند که به انجام عمل های زیبایی صورت و بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زیبایی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریدون صالحی برای بهبود ظاهر و جوانسازی صورت و پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زیبایی می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریدون صالحی با شماره 04135569902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید-چهارراه طالقانی-روبروی آموزش و پرورش ناحیه2-بالای چاپ باستانی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بابک دوامی دکتر زیبایی 

دکتر بابک دوامی دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک دوامی
آدرس تبریز خیابان آزادی – نرسیده به گلگشت – کوی شفا – ساختان گلگشت – طبقه 1
شماره تماس 04133368097

دکتر بابک دوامی با شماره نظام پزشکی 57403 متخصص زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رسیدن به ظاهر مورد نظر خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص زیبایی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از روش ها و عمل های زیباسازی صورت و بدن استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر بابک دوامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زیبایی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک دوامی با شماره 04133368097 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – نرسیده به گلگشت – کوی شفا – ساختان گلگشت – طبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا نبیی دکتر زیبایی تبریز

دکتر رضا نبیی دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا نبیی
آدرس تبریز خیابان آزادی – ساختمان آتیه – طبقه 2
شماره تماس 04133358450

دکتر رضا نبیی با شماره نظام پزشکی 30429 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زیبایی هستند که به انجام عمل های زیبایی صورت و بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زیبایی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا نبیی برای بهبود ظاهر و جوانسازی صورت و پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زیبایی می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا نبیی با شماره 04133358450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – ساختمان آتیه – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی اصغر خیری دکتر زیبایی 

دکتر علی اصغر خیری دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اصغر خیری
آدرس تبریز مابین چهار راه مارالان و حافظ، مرکز آموزشی درمانی سینا
شماره تماس 04135412101

دکتر علی اصغر خیری با شماره نظام پزشکی 74568 متخصص زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رسیدن به ظاهر مورد نظر خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص زیبایی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از روش ها و عمل های زیباسازی صورت و بدن استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی اصغر خیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زیبایی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اصغر خیری با شماره 04135412101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز مابین چهار راه مارالان و حافظ، مرکز آموزشی درمانی سینا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مرتضی دانش دکتر زیبایی تبریز

دکتر مرتضی دانش دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی دانش
آدرس تبریز بلوار 29 بهمن – جنب برج شهر – ساختمان زمرد – طبقه دهم
شماره تماس 04136561333

دکتر مرتضی دانش با شماره نظام پزشکی 23029 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زیبایی هستند که به انجام عمل های زیبایی صورت و بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زیبایی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مرتضی دانش برای بهبود ظاهر و جوانسازی صورت و پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زیبایی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی دانش با شماره 04136561333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار 29 بهمن – جنب برج شهر – ساختمان زمرد – طبقه دهم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکوئی دکتر زیبایی 

دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکوئی دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکوئی
آدرس تبریز چهاراه طالقانی – نرسیده به میدان شهدا – ساختمان رازی – طبقه ۳ – واحد ۳۳
شماره تماس 04132230034

دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکوئی با شماره نظام پزشکی 76649 متخصص زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رسیدن به ظاهر مورد نظر خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص زیبایی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از روش ها و عمل های زیباسازی صورت و بدن استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکوئی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زیبایی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکوئی با شماره 04132230034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهاراه طالقانی – نرسیده به میدان شهدا – ساختمان رازی – طبقه ۳ – واحد ۳۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید فرهوش دکتر زیبایی تبریز

دکتر مجید فرهوش دکتر زیبایی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید فرهوش
آدرس تبریز خیابان امام خمینی، بالاتراز سه راه طالقانی، پلاک 138
شماره تماس 04135552311

دکتر مجید فرهوش با شماره نظام پزشکی 6292 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زیبایی هستند که به انجام عمل های زیبایی صورت و بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زیبایی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید فرهوش برای بهبود ظاهر و جوانسازی صورت و پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زیبایی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید فرهوش با شماره 04135552311 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام خمینی، بالاتراز سه راه طالقانی، پلاک 138 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *