بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل مشکلات و بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب ، نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست دارید.

متخصص مغز و اعصاب پزشکی است که بیماری ها و مشکلاتی را که بر سیستم عصبی متشکل از مغز، نخاع و اعصاب شما تأثیر می گذارد، تشخیص داده، درمان و مدیریت می کند. اختلالات و شرایط عصبی می توانند نحوه حرکت، صحبت یا تفکرفرد را تغییر دهند. علائم مشکلات عصبی بستگی به این دارد که چه بخشی از سیستم مغز و اعصاب تحت تأثیر قرار گرفته است.

برای مثال ممکن است فرد درد و تغییراتی را در هر یک از حواس پنج گانه خود تجربه کند. متخصص مغز و اعصاب تخصص لازم برای تشخیص و درمان طیف وسیعی از مشکلاتی که بر سیستم مغز و اعصاب تاثیر می گذارد را دارد.برخی از مشکلات و بیمای های رایجی که توسط دکتر مغز و اعصاب درمان می شوند عبارتند از :

  • آسیب های عصبی
  • اختلالات ستون فقرات از جمله درد
  • صرع و تشنج
  • زوال عقل و بیماری آلزایمر
  • سکته مغزی
  • میگرن و سایر اختلالات سردرد
  • مولتیپل اسکلروزیس و سایر بیماری های التهابی مغز
  • بیماری پارکینسون
  • تومورهای مغزی
  • ضربه مغزی
  • بیماری های عضلانی که باعث درد، گرفتگی یا ضعف می شوند
  • اختلالات حرکتی و تیک
  • بیماری های عصبی مانند بیماری نورون حرکتی
  • عفونت هایی که سیستم عصبی را درگیر می کند

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان مغز و اعصاب شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان کلیه بیماری های مغز و اعصاب تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت

◀ دکتر عادل نجاتی دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر عادل نجاتی دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عادل نجاتی
آدرس رشت گلسار ابتدای خیابان ۷۸ روبه روی اداره پست جنب اداره اوقاف
شماره تماس 01332112516

دکتر عادل نجاتی با شماره نظام پزشکی 125961 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عادل نجاتی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عادل نجاتی با شماره 01332112516 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ابتدای خیابان ۷۸ روبه روی اداره پست جنب اداره اوقاف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آوا فرسادروح دکتر مغز و اعصاب 

دکتر آوا فرسادروح دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آوا فرسادروح
آدرس رشت خیابان نواب، بالای داروخانه آریافر، ساختمان پزشکان شفا، طبقه ۳، واحد
شماره تماس 01332113879

دکتر آوا فرسادروح با شماره نظام پزشکی 143670 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آوا فرسادروح مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آوا فرسادروح با شماره 01332113879 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب، بالای داروخانه آریافر، ساختمان پزشکان شفا، طبقه ۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرمین رمضان نژاد دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر آرمین رمضان نژاد دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرمین رمضان نژاد
آدرس رشت چهار راه گلسار ، خیابان نواب ،کوچه میلاد ، ساختمان پایا ، طبقه پنجم ، واحد 20
شماره تماس 09364274180

دکتر آرمین رمضان نژاد با شماره نظام پزشکی 125308 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرمین رمضان نژاد برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرمین رمضان نژاد با شماره 09364274180 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار ، خیابان نواب ،کوچه میلاد ، ساختمان پایا ، طبقه پنجم ، واحد 20 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر روح الله کشیری دکتر مغز و اعصاب 

دکتر روح الله کشیری دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر روح الله کشیری
آدرس رشت میدان صابرین ، بلوار نماز ، ساختمان پزشکان آتیه ، طبقه هشتم ، واحد 801
شماره تماس 01332135094

دکتر روح الله کشیری با شماره نظام پزشکی 110580 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر روح الله کشیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر روح الله کشیری با شماره 01332135094 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین ، بلوار نماز ، ساختمان پزشکان آتیه ، طبقه هشتم ، واحد 801 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احمد رضا پارسا مجد دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر احمد رضا پارسا مجد دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد رضا پارسا مجد
آدرس رشت چهار راه گلسار – ابتدای نواب – اولین کوچه سمت راست – ساختمان پارسا – طبقه همکف
شماره تماس 09117200305

دکتر احمد رضا پارسا مجد با شماره نظام پزشکی 52535 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد رضا پارسا مجد برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد رضا پارسا مجد با شماره 09117200305 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – ابتدای نواب – اولین کوچه سمت راست – ساختمان پارسا – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شروین قدرجانی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر شروین قدرجانی دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شروین قدرجانی
آدرس رشت گلباغ نماز، مجتمع پزشکی باران، طبقه 5، واحد 502
شماره تماس 09037896766

دکتر شروین قدرجانی با شماره نظام پزشکی 133080 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شروین قدرجانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شروین قدرجانی با شماره 09037896766 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز، مجتمع پزشکی باران، طبقه 5، واحد 502 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی آزادی دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر علی آزادی دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی آزادی
آدرس رشت بلوار نماز – میدان صابرین – روبروی درمانگاه صابرین ساختمان فاینا – طبقه ۱- واحد۲
شماره تماس 01332135719

دکتر علی آزادی با شماره نظام پزشکی 113244 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی آزادی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی آزادی با شماره 01332135719 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز – میدان صابرین – روبروی درمانگاه صابرین ساختمان فاینا – طبقه ۱- واحد۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرضیاالدین علیمرادی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر امیرضیاالدین علیمرادی دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرضیاالدین علیمرادی
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان سپید، طبقه اول
شماره تماس 01332124492

دکتر امیرضیاالدین علیمرادی با شماره نظام پزشکی 75684 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرضیاالدین علیمرادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرضیاالدین علیمرادی با شماره 01332124492 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان سپید، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میلاد جوادپور دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر میلاد جوادپور دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر میلاد جوادپور
آدرس رشت بلوار نماز – نرسیده به فروشگاه سناتور – ابتدای کوی استاد معین – ساختمان پزشکان اندیشه – طبقه 3
شماره تماس 09115654245

دکتر میلاد جوادپور با شماره نظام پزشکی 116994 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میلاد جوادپور برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر میلاد جوادپور با شماره 09115654245 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز – نرسیده به فروشگاه سناتور – ابتدای کوی استاد معین – ساختمان پزشکان اندیشه – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید مصطفی امامی میبدی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر سید مصطفی امامی میبدی دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مصطفی امامی میبدی
آدرس رشت بیمارستان پیروز لاهیجان
شماره تماس 09113185359

دکتر سید مصطفی امامی میبدی با شماره نظام پزشکی 95955 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید مصطفی امامی میبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مصطفی امامی میبدی با شماره 09113185359 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بیمارستان پیروز لاهیجان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جاوید رسولیان دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر جاوید رسولیان دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر جاوید رسولیان
آدرس رشت خیابان87-تقاطع نواب-روبروی رادیولوژی دکتر سمنانی-ساختمان صابر-واحد5
شماره تماس 01332112471

دکتر جاوید رسولیان با شماره نظام پزشکی 135446 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جاوید رسولیان برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر جاوید رسولیان با شماره 01332112471 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان87-تقاطع نواب-روبروی رادیولوژی دکتر سمنانی-ساختمان صابر-واحد5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام مقرب لو دکتر مغز و اعصاب 

دکتر الهام مقرب لو دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام مقرب لو
آدرس رشت چهارراه گلسار ، خیابان نواب ، جنب آژانس گلسار ، ساختمان ایلیا ، طبقه اول
شماره تماس 09119444508

دکتر الهام مقرب لو با شماره نظام پزشکی 107647 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الهام مقرب لو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام مقرب لو با شماره 09119444508 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار ، خیابان نواب ، جنب آژانس گلسار ، ساختمان ایلیا ، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد رضا امام هادی دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر محمد رضا امام هادی دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد رضا امام هادی
آدرس رشت بلوار نماز ساختمان آتیه – طبقه 8 – واحد3
شماره تماس 01332135099

دکتر محمد رضا امام هادی با شماره نظام پزشکی 33687 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد رضا امام هادی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رضا امام هادی با شماره 01332135099 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز ساختمان آتیه – طبقه 8 – واحد3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین پورجعفری دکتر مغز و اعصاب 

دکتر حسین پورجعفری دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین پورجعفری
آدرس رشت گلسار.خیابان ۱۴۲(جنب بیمارستان گلسار).ساختمان پزشکان اکباتان.طبقه همکف.واحد۱
شماره تماس 09391889671

دکتر حسین پورجعفری با شماره نظام پزشکی 97135 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین پورجعفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین پورجعفری با شماره 09391889671 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار.خیابان ۱۴۲(جنب بیمارستان گلسار).ساختمان پزشکان اکباتان.طبقه همکف.واحد۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یوسف طیبی میبدی دکتر مغز و اعصاب رشت

دکتر یوسف طیبی میبدی دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر یوسف طیبی میبدی
آدرس رشت گلسار – بلوار سمیه – خیابان 142- بیمارستان گلسار (گیل)
شماره تماس 01332111718

دکتر یوسف طیبی میبدی با شماره نظام پزشکی 13148 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یوسف طیبی میبدی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یوسف طیبی میبدی با شماره 01332111718 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – بلوار سمیه – خیابان 142- بیمارستان گلسار (گیل) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمیدرضا رجبی جورشری دکتر مغز و اعصاب 

دکتر حمیدرضا رجبی جورشری دکتر مغز و اعصاب رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا رجبی جورشری
آدرس رشت خیابان نواب- بن بست افتار- ساختمان پزشکان شهریار- طبقه 3
شماره تماس 01333116452

دکتر حمیدرضا رجبی جورشری با شماره نظام پزشکی 97134 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمیدرضا رجبی جورشری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا رجبی جورشری با شماره 01333116452 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب- بن بست افتار- ساختمان پزشکان شهریار- طبقه 3 مراجعه کنید.

بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت کیست ؟

یک دکتر مغز و اعصاب خوب باید دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های زیر باشد:

تخصص و تحصیلات: دکتر باید تخصص در حوزه مغز و اعصاب داشته باشد و دارای تحصیلات و مدارک مربوطه باشد. باید دارای پرونده تحصیلی و مجوز معتبر برای تمرین حرفه‌ای خود باشد.
تجربه: تجربه عملی و کار با بیماران در حوزه مغز و اعصاب نیز اهمیت زیادی دارد. دکتر باید تجربه کافی در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماران با مشکلات مغز و اعصاب داشته باشد.
دانش به‌روز: بیماری‌ها و تکنولوژی‌های مربوط به مغز و اعصاب در حال توسعه و پیشرفت است. دکتر باید دانش به‌روزی درباره تحولات و پیشرفت‌های اخیر در زمینه مغز و اعصاب داشته باشد و توانایی بروزرسانی و آموزش خود را حفظ کند.
مهارت‌های ارتباطی: یک دکتر مغز و اعصاب خوب باید توانایی خوبی در برقراری ارتباط با بیماران داشته باشد. این شامل توانایی گوش دادن فعال، درک مشکلات و نیازهای بیماران و توانایی ارائه توضیحات و آگاهی به طور روشن و قابل فهم به بیماران است.
تعامل با تیم: دکتر مغز و اعصاب در بسیاری از موارد باید با سایر اعضای تیم بهداشتی همکاری کند، از جمله پرستاران، فیزیوتراپیست‌ها و سایر تخصص‌های پزشکی. باید توانایی همکاری و ارتباط مؤثر با تیم را داشته باشد.
حس اخلاقی و انسانی: یک دکتر مغز و اعصاب باید حس اخلاقی و انسانی قوی داشته باشد. باید به بیماران با رحمت و احترام برخورد کند و همواره به مصلحت و خوبی آنها تمرکز داشته باشد.
به طور کلی، یک دکتر مغز و اعصاب خوب باید دارای تخصص، تجربه، دانش به‌روز و مهارت‌های ارتباطی و انسانی باشد تا بتواند بهترین مراقبت و درمان را به بیماران خود ارائه کند.

چه زمانی به دکتر مغز و اعصاب رشت مراجعه کنیم ؟

در صورتی که با هر یک از موارد زیر مواجه شوید باید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید :

علائم عصبی ناشی از مشکلات مغزی و عصبی: اگر شما یا کسی در خانواده شما علائمی مانند سردرد شدید، تشنج، سرگیجه، اختلال حرکتی، مشکلات حافظه و تمرکز، اختلالات خواب و رفتار نادرست دارد، باید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید.

آسیب ناشی از ضربه به سر: اگر شما یا کسی دیگر در یک تصادف، ورزش، یا هر نوع ضربه به سر دچار آسیب شده‌اید و علائم مغزی مانند سردرد شدید، تاری دید، عصبانیت بی‌مورد، اختلال حرکتی و حالت ضعیفی دارید، به دکتر مغز و اعصاب رشت مراجعه کنید.

بیماری‌های مزمن مغزی و عصبی: اگر شما تشخیص یک بیماری مزمن مغزی و عصبی مانند صرع، ام‌اس (اسکلروز متعدد)، پارکینسون، آلزایمر، میگرن و غیره را دریافت کرده‌اید، لازم است تا به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کنید.

تغییرات روحی و شخصیتی: اگر شما یا عزیزانتان تغییرات ناگهانی در روحیه، شخصیت، عملکرد شناختی، وضعیت روانی و رفتار مشاهده کرده‌اید، بهتر است تا به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

دردهای ناشی از مشکلات عصبی: در صورتی که شما درد شدید در ناحیه عصبی، مانند درد ستون فقرات، درد عصب سیاتیک و درد عضلانی دارید، نورولوژیست میتواند به شما کمک کند.

در کل، اگر هرگونه نگرانی درباره وضعیت مغز و اعصاب خود دارید یا علائمی که با مغز و عصب مرتبط هستند را تجربه می‌کنید، بهتر است تا با دکتر مغز و اعصاب مشورت کنید.

دکتر مغز و اعصاب رشت چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

دکتر مغز و اعصاب رشت می‌تواند مجموعه‌ای از بیماری‌ها و مشکلات مغزی و عصبی را تشخیص دهد و درمان کند. برخی از بیماری‌ها و مشکلات مغز و عصبی که توسط دکتر مغز و اعصاب قابل درمان هستند عبارتند از:

صرع: بیماری که با تشنج‌های مکرر و ناگهانی همراه است.

ام‌اس (اسکلروز متعدد): بیماری التهابی و اختلال ایمنی که با تخریب پوشش عصبی مغز و نخاع مرکزی همراه است.

پارکینسون: بیماری عصبی که با لرزش، اختلالات حرکتی، سفتی عضلات و مشکلات تعادل همراه است.

میگرن: نوعی سردرد شدید و مزمن که ممکن است با علائم دیگر مانند تهوع، استفراغ و حساسیت به نور و صدا همراه باشد.

آلزایمر: بیماری نوروفایبریلاری که با کاهش حافظه و تغییرات شخصیتی و شناختی همراه است.

ضربه مغزی و صدمات مغزی: شامل آسیب‌های ناشی از ضربه به سر، تروماهای مغزی و صدمات اعصابی است.

اختلالات خواب: شامل بی‌خوابی، هیپرسونیا (خواب زیاد)، نارکولپسی (خواب ناگهانی) و بیماری‌های مرتبط با خواب مانند سندرم پای بیقرار و اختلالات رفتار خواب هستند.

دردهای عصبی: از جمله دردهای ستون فقرات، دردهای عصب سیاتیک، میگرن و دردهای ناشی از تشدید عصبی می‌تواند توسط بهترین دکتر مغز و اعصاب رشت مورد درمان قرار بگیرد.

لیست بیماری‌ها و مشکلات مغز و اعصاب درمان شده توسط دکتر مغز و اعصاب رشت و سایر شهر ها بیشمار است و بسته به تخصص و تجربه دکتر ممکن است توسعه یابد. برای هر نوع علامت یا بیماری مغز و اعصاب خاص، بهتر است با متخصص نورولوژی مشورت کنید تا تشخیص و درمان مناسب برای بیماری صورت گیرد.

وظایف دکتر قلب رشت

دکتر مغز و اعصاب رشت یا همان پزشک متخصص مغز و اعصاب مسئول تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالات مغز و اختلالات عصبی است. وظایف و کارهای یک دکتر مغز و اعصاب در رشت شامل موارد زیر می‌شود:

تشخیص بیماری‌های مغز و اعصاب : دکتر مغز و اعصاب با استفاده از تاریخچه بالینی بیمار، معاینه فیزیکی و استفاده از آزمون‌های تشخیصی مانند آزمایش‌های خون، تصویربرداری مغزی (مانند MRI و CT اسکن) و آزمایش‌های الکتروفیزیولوژیکی (مانند الکترومیوگرافی و الکتروانسفالوگرافی) بیماری‌های مغز و عصبی را تشخیص می‌دهد.

درمان بیماری‌های مغز و عصبی: پس از تشخیص بیماری، دکتر مغز و اعصاب رشت برنامه درمانی مناسب را برای بیمار تدوین می‌کند که شامل تجویز داروها، توصیه‌های تغییر سبک زندگی، فیزیوتراپی، تمرینات عصب‌شناختی و در صورت لزوم عمل جراحی می‌شود.

مشاوره و آموزش به بیماران: دکتر مغز و اعصاب می‌تواند بیماران را در مورد بیماری‌های مغز و عصبی، علائم، روش‌های پیشگیری و مراقبت‌های خود در خانه آموزش دهد.

نظارت مستمر بر وضعیت بیماران: در صورت لزوم، دکتر مغز و اعصاب مسئول نظارت مستمر بر وضعیت بیماران است و ممکن است تغییرات درمانی را در دوره زمانی طولانی‌تر اعمال کند.

همکاری با تیم درمانی: دکتر مغز و اعصاب خوب در رشت معمولاً با تیم درمانی شامل سایر تخصص‌های پزشکی همکاری می‌کند تا بهترین مراقبت و درمان برای بیماران را فراهم کند.

دکتر مغز و اعصاب تخصصی است که بر روی تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالات مغز و عصبی تمرکز دارد و به عنوان متخصص در این حوزه مسئولیت درمان و مراقبت از بیماران با مشکلات مغز و عصبی را دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *