بهترین دکتر متخصص عفونی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر متخصص عفونی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل  تجربه بیماری های عفونی  ، نیاز به مراجعه به دکتر متخصص بیماری های عفونی دارید.

دکتر متخصص عفونی پزشکی است که در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های عفونی و گرمسیری تخصص دارد.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص عفونی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر متخصص عفونی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های عفونی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر متخصص عفونی رشت

◀ دکتر سامان محقق منتظری دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

دکتر سامان محقق منتظری دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سامان محقق منتظری
آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – ساختمان فروردین
شماره تماس 01332132708

دکتر سامان محقق منتظری با شماره نظام پزشکی 62568 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سامان محقق منتظری برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سامان محقق منتظری با شماره 01332132708 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – ساختمان فروردین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امین قربانی واقعی دکتر متخصص بیماری های عفونی 

دکتر امین قربانی واقعی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امین قربانی واقعی
آدرس رشت چهاراه گلسار – ساختمان پزشکان پاستور – طبقه همکف
شماره تماس 01332112192

دکتر امین قربانی واقعی با شماره نظام پزشکی 95434 متخصص عفونی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امین قربانی واقعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امین قربانی واقعی با شماره 01332112192 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهاراه گلسار – ساختمان پزشکان پاستور – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مژده کرجی بانی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

دکتر مژده کرجی بانی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژده کرجی بانی
آدرس رشت گلسار.خ نواب.روبروی کوچه امانی.روبروی داروخانه دکتر زعیمیان.ساختمان وحید.طبقه 3
شماره تماس 09112495274

دکتر مژده کرجی بانی با شماره نظام پزشکی 129534 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مژده کرجی بانی برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژده کرجی بانی با شماره 09112495274 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار.خ نواب.روبروی کوچه امانی.روبروی داروخانه دکتر زعیمیان.ساختمان وحید.طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی اصغر طاهباز دکتر متخصص بیماری های عفونی 

دکتر علی اصغر طاهباز دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اصغر طاهباز
آدرس رشت جاده تهران – بالاتر از میدان گیل -بیمارستان حضرت رسول اکرم رشت
شماره تماس 01333662214

دکتر علی اصغر طاهباز با شماره نظام پزشکی 22590 متخصص عفونی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی اصغر طاهباز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اصغر طاهباز با شماره 01333662214 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت جاده تهران – بالاتر از میدان گیل -بیمارستان حضرت رسول اکرم رشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیه رحیم زاده دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

دکتر سمیه رحیم زاده دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه رحیم زاده
آدرس رشت خیابان گلسار – بلوار سمیه – جنب بیمارستان گلسار -ساختمان پارس کلینیک – طبقه پنجم
شماره تماس 01332114775

دکتر سمیه رحیم زاده با شماره نظام پزشکی 103992 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیه رحیم زاده برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه رحیم زاده با شماره 01332114775 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان گلسار – بلوار سمیه – جنب بیمارستان گلسار -ساختمان پارس کلینیک – طبقه پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سنبل طارمیان دکتر متخصص بیماری های عفونی 

دکتر سنبل طارمیان دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سنبل طارمیان
آدرس رشت خیابان انقلاب (حاجی آباد)- نبش کوچه گنجه ای – ساختمان پزشکان مروارید – طبقه سوم
شماره تماس 01332331981

دکتر سنبل طارمیان با شماره نظام پزشکی 29418  متخصص عفونی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سنبل طارمیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سنبل طارمیان با شماره 01332331981 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان انقلاب (حاجی آباد)- نبش کوچه گنجه ای – ساختمان پزشکان مروارید – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریسا خورگامی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

دکتر پریسا خورگامی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا خورگامی
آدرس رشت گلسار، بلوار نماز، روبروی درمانگاه صابرین، ساختمان ایرانمهر
شماره تماس 01332112478

دکتر پریسا خورگامی با شماره نظام پزشکی 119206 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریسا خورگامی برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا خورگامی با شماره 01332112478 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، بلوار نماز، روبروی درمانگاه صابرین، ساختمان ایرانمهر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدعلیرضا میرجوادی دکتر متخصص بیماری های عفونی 

دکتر سیدعلیرضا میرجوادی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلیرضا میرجوادی
آدرس رشت خیابان طالقانی(بیستون)روبروی بیمارستان فامیلی،بین بانک سپه و موزه،ساختمان بیستون ،طبقه 3
شماره تماس 01333229597

دکتر سیدعلیرضا میرجوادی با شماره نظام پزشکی 43251 متخصص عفونی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدعلیرضا میرجوادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلیرضا میرجوادی با شماره 01333229597 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان طالقانی(بیستون)روبروی بیمارستان فامیلی،بین بانک سپه و موزه،ساختمان بیستون ،طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی رضازاده دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

دکتر مهدی رضازاده دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رضازاده
آدرس رشت خ نواب جنب داروخانه دکتر آریافر
شماره تماس 0137221578

دکتر مهدی رضازاده با شماره نظام پزشکی 26226 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی رضازاده برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رضازاده با شماره 0137221578 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خ نواب جنب داروخانه دکتر آریافر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هومان هاشمیان دکتر متخصص بیماری های عفونی 

دکتر هومان هاشمیان دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هومان هاشمیان
آدرس رشت چهارراه گلسار- ساختمان پزشکی دانا-واحد71 | محل کار: بیمارستان هفده شهریور رشت
شماره تماس 01333123328

دکتر هومان هاشمیان با شماره نظام پزشکی 43079 متخصص عفونی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هومان هاشمیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هومان هاشمیان با شماره 01333123328 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- ساختمان پزشکی دانا-واحد71 | محل کار: بیمارستان هفده شهریور رشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ایدین پورکاظمی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

دکتر ایدین پورکاظمی دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایدین پورکاظمی
آدرس رشت بلوار نماز-ساختمان اتیه–طبقه3-واحد2
شماره تماس 01332135086

دکتر ایدین پورکاظمی با شماره نظام پزشکی 66840 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایدین پورکاظمی برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایدین پورکاظمی با شماره 01332135086 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز-ساختمان اتیه–طبقه3-واحد2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی سرشاد دکتر متخصص بیماری های عفونی 

دکتر علی سرشاد دکتر متخصص بیماری های عفونی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی سرشاد 
آدرس رشت گلسار- بلوار نماز- روبروی درمانگاه صابرین-ساختمان ایرانمهر
شماره تماس 01333112478

دکتر علی سرشاد با شماره نظام پزشکی 5546 متخصص عفونی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی سرشاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی سرشاد با شماره 01333112478 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- بلوار نماز- روبروی درمانگاه صابرین-ساختمان ایرانمهر مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *