بهترین دکتر داخلی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر داخلی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه بیماری های مربوط به اندام های داخلی ، نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی دارید.

متخصصین داخلی پزشکانی هستند که در زمینه تشخیص و درمان طیف گسترده ای از بیماری ها که مربوط به اندام های مختلف بدن است تخصص دارند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان داخلی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر داخلی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع مشکلات و بیماری های داخلی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر داخلی رشت

◀ دکتر سارا منافی افخم دکتر داخلی رشت

دکتر سارا منافی افخم دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا منافی افخم
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، مجتمع پزشکی پایا، طبقه سوم
شماره تماس 01332130747

دکتر سارا منافی افخم با شماره نظام پزشکی 124280 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا منافی افخم برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا منافی افخم با شماره 01332130747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، مجتمع پزشکی پایا، طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منوچهر میرزانژاد دکتر داخلی 

دکتر منوچهر میرزانژاد دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر منوچهر میرزانژاد
آدرس رشت بلوار مطهری-روبروی بادی الله-ابتدای ورودی ساغرسازان۵- کوچه نژاد اصلی- جنب چاپ سامان-داخل کوچه-درب چهارم، سرمه ای-پلاک ۷
شماره تماس 01333323457

دکتر منوچهر میرزانژاد با شماره نظام پزشکی 15998 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر منوچهر میرزانژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر منوچهر میرزانژاد با شماره 01333323457 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار مطهری-روبروی بادی الله-ابتدای ورودی ساغرسازان۵- کوچه نژاد اصلی- جنب چاپ سامان-داخل کوچه-درب چهارم، سرمه ای-پلاک ۷ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا محجوب جلالی دکتر داخلی رشت

دکتر محمدرضا محجوب جلالی دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا محجوب جلالی
آدرس رشت چهار راه گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان(داروخانه دکتر آریافر)، ساختمان سنا، طبقه اول
شماره تماس 01332113783

دکتر محمدرضا محجوب جلالی با شماره نظام پزشکی 132553 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا محجوب جلالی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا محجوب جلالی با شماره 01332113783 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان(داروخانه دکتر آریافر)، ساختمان سنا، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هانیه محمدپور دکتر داخلی 

دکتر هانیه محمدپور دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر هانیه محمدپور
آدرس رشت گلسار – بعد از بیمارستان گلسار – خیابان 142 – ساختمان اکباتان – طبقه 6 – واحد 26
شماره تماس 01332133117

دکتر هانیه محمدپور با شماره نظام پزشکی 130743 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هانیه محمدپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هانیه محمدپور با شماره 01332133117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – بعد از بیمارستان گلسار – خیابان 142 – ساختمان اکباتان – طبقه 6 – واحد 26 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیرا خرم نیا دکتر داخلی رشت

دکتر سمیرا خرم نیا دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیرا خرم نیا
آدرس رشت چهار راه گلسار_به سمت تختی(جنب شهرداری منطقه ۳)-کوچه بنفشه_ساختمان علیرضا طبقه اول واحد۲
شماره تماس 01332126513

دکتر سمیرا خرم نیا با شماره نظام پزشکی 126321 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیرا خرم نیا برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیرا خرم نیا با شماره 01332126513 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار_به سمت تختی(جنب شهرداری منطقه ۳)-کوچه بنفشه_ساختمان علیرضا طبقه اول واحد۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یلدا حقدار ساحلی دکتر داخلی 

دکتر یلدا حقدار ساحلی دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر یلدا حقدار ساحلی
آدرس رشت چهار راه گلسار . جنب پل بوسار . مجتمع پزشکان دانا . طبقه دهم . واحد 106
شماره تماس 01332135292

دکتر یلدا حقدار ساحلی با شماره نظام پزشکی 86284 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر یلدا حقدار ساحلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یلدا حقدار ساحلی با شماره 01332135292 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار . جنب پل بوسار . مجتمع پزشکان دانا . طبقه دهم . واحد 106 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهرنگ معتمد دکتر داخلی رشت

دکتر بهرنگ معتمد دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرنگ معتمد
آدرس رشت خیابان انقلاب (حاجی آباد)، نبش کوچه طواف، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت
شماره تماس 01333261446

دکتر بهرنگ معتمد با شماره نظام پزشکی 95658 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهرنگ معتمد برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرنگ معتمد با شماره 01333261446 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان انقلاب (حاجی آباد)، نبش کوچه طواف، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریبرز منصور قناعی دکتر داخلی 

دکتر فریبرز منصور قناعی دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز منصور قناعی
آدرس رشت خیابان امام خمینی – آردکوبی – روبه روی پارک علم و فن آوری – ساختمان آرسن – طبقه سوم
شماره تماس 01333346401

دکتر فریبرز منصور قناعی با شماره نظام پزشکی 31422 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فریبرز منصور قناعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز منصور قناعی با شماره 01333346401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی – آردکوبی – روبه روی پارک علم و فن آوری – ساختمان آرسن – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد کاظم لبادی دکتر داخلی رشت

دکتر محمد کاظم لبادی دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد کاظم لبادی
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان فرحان
شماره تماس 01333119968

دکتر محمد کاظم لبادی با شماره نظام پزشکی 34975 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد کاظم لبادی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد کاظم لبادی با شماره 01333119968 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان فرحان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حنیف هاشم نژاد دکتر داخلی 

دکتر حنیف هاشم نژاد دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر حنیف هاشم نژاد
آدرس رشت چهار راه گلسار ،اول نواب،بالای داروخانه پارسه،طبقه دوم،واحد ۴
شماره تماس 01332133011

دکتر حنیف هاشم نژاد با شماره نظام پزشکی 121933 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حنیف هاشم نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حنیف هاشم نژاد با شماره 01332133011 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار ،اول نواب،بالای داروخانه پارسه،طبقه دوم،واحد ۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آزاده رمضان نژاد دکتر داخلی رشت

دکتر آزاده رمضان نژاد دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزاده رمضان نژاد
آدرس رشت خیابان نواب . کوچه میلاد .ساختمان پزشکان پایا .طبقه 5 . واحد 20
شماره تماس 01332133812

دکتر آزاده رمضان نژاد با شماره نظام پزشکی 120087 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزاده رمضان نژاد برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده رمضان نژاد با شماره 01332133812 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب . کوچه میلاد .ساختمان پزشکان پایا .طبقه 5 . واحد 20 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عباس ملاقنبری دکتر داخلی 

دکتر عباس ملاقنبری دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس ملاقنبری
آدرس رشت چهارراه گلسار-ساختمان پزشکان پاستور – طبقه 7
شماره تماس 01332113517

دکتر عباس ملاقنبری با شماره نظام پزشکی 12326 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عباس ملاقنبری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس ملاقنبری با شماره 01332113517 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار-ساختمان پزشکان پاستور – طبقه 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدحسن هدایتی امامی دکتر داخلی رشت

دکتر محمدحسن هدایتی امامی دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسن هدایتی امامی
آدرس رشت خیابان سعدی – نرسیده به چهار راه گلسار – اول کوچه عسگری – پلاک 70
شماره تماس 01333111228

دکتر محمدحسن هدایتی امامی با شماره نظام پزشکی 11035 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدحسن هدایتی امامی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسن هدایتی امامی با شماره 01333111228 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سعدی – نرسیده به چهار راه گلسار – اول کوچه عسگری – پلاک 70 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محبعلی آهکی لاکه دکتر داخلی 

دکتر محبعلی آهکی لاکه دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر محبعلی آهکی لاکه
آدرس رشت خیابان نامجو چهار راه میکاعیل پشت پارکینگ امام خمینی جنب دبیرستان فرهنگ
شماره تماس 01333322626

دکتر محبعلی آهکی لاکه با شماره نظام پزشکی 18762 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محبعلی آهکی لاکه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محبعلی آهکی لاکه با شماره 01333322626 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نامجو چهار راه میکاعیل پشت پارکینگ امام خمینی جنب دبیرستان فرهنگ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرخنده السادات میرمیناچی دکتر داخلی رشت

دکتر فرخنده السادات میرمیناچی دکتر داخلی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرخنده السادات میرمیناچی
آدرس رشت چهارراه گلسار کوچه عسگری ساختمان ام ار ای گلسار طبقه سوم
شماره تماس 01332112050

دکتر فرخنده السادات میرمیناچی با شماره نظام پزشکی 40679 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های داخلی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر داخلی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرخنده السادات میرمیناچی برای درمان بیماری ها و اختلالات اندام های داخلی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرخنده السادات میرمیناچی با شماره 01332112050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار کوچه عسگری ساختمان ام ار ای گلسار طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدتقی دوست حق دکتر داخلی 

دکتر محمدتقی دوست حق دکتر داخلی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدتقی دوست حق
آدرس رشت خ سعدی-بین میدان گلسار و پل بوسار-مجتمع پزشکی زکریای رازی
شماره تماس 01332110411

دکتر محمدتقی دوست حق با شماره نظام پزشکی 39497 متخصص داخلی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف داخلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص داخلی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات اندام های داخلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدتقی دوست حق مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص داخلی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدتقی دوست حق با شماره 01332110411 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خ سعدی-بین میدان گلسار و پل بوسار-مجتمع پزشکی زکریای رازی مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *