بهترین دکتر جراح عمومی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر جراح عمومی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل بیماری ها و آسیب های مختلف نیاز به انجام عمل جراحی دارید.

جراحان عمومی پزشکانی هستند که در روش های جراحی برای درمان بیماری های مربوط به قسمت های مختلف بدن تخصص دارند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان جراح عمومی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه انجام عمل جراحی عمومی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر جراح عمومی رشت

◀ دکتر رضا عرفانیان شادکام دکتر جراح عمومی رشت

دکتر رضا عرفانیان شادکام دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا عرفانیان شادکام
آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، خیابان ۱۴۲، ساختمان پزشکان اکباتان، طبقه پنجم
شماره تماس 01332124123

دکتر رضا عرفانیان شادکام با شماره نظام پزشکی 73294 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا عرفانیان شادکام برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا عرفانیان شادکام با شماره 01332124123 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، خیابان ۱۴۲، ساختمان پزشکان اکباتان، طبقه پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیر داودی دکتر جراح عمومی 

دکتر امیر داودی دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر داودی 
آدرس رشت گلسار خ86 جنب داروخانه دکتر فخار کلینیک پاسارگاد
شماره تماس 01332115748

دکتر امیر داودی با شماره نظام پزشکی 138120 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امیر داودی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر داودی با شماره 01332115748 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار خ86 جنب داروخانه دکتر فخار کلینیک پاسارگاد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الله وردی اکبری آلاتیموری دکتر جراح عمومی رشت

دکتر الله وردی اکبری آلاتیموری دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر الله وردی اکبری آلاتیموری
آدرس رشت پل بوسار -مجتمع پزشکان دانا – طبقه 2 واحد 27
شماره تماس 01333230083

دکتر الله وردی اکبری آلاتیموری با شماره نظام پزشکی 15241 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الله وردی اکبری آلاتیموری برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر الله وردی اکبری آلاتیموری با شماره 01333230083 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار -مجتمع پزشکان دانا – طبقه 2 واحد 27 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی دکتر جراح عمومی 

دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی
آدرس رشت چهارراه گلسار – کوچه حق شناس(داروخانه دکتر بهره مند) – پاکفر 16
شماره تماس 01332113774

دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی با شماره نظام پزشکی 27208 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی با شماره 01332113774 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – کوچه حق شناس(داروخانه دکتر بهره مند) – پاکفر 16 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احمد علی پور دکتر جراح عمومی رشت

دکتر احمد علی پور دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد علی پور
آدرس رشت خیابان مطهری -ساختمان بنان
شماره تماس 01333325382

دکتر احمد علی پور با شماره نظام پزشکی 20447 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد علی پور برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد علی پور با شماره 01333325382 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان مطهری -ساختمان بنان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین حسین زاده دکتر جراح عمومی 

دکتر حسین حسین زاده دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین حسین زاده
آدرس رشت گلسار – نبش خیابان 86 – برج کاوه – بلوک 1 – طبقه 1 – واحد 2
شماره تماس 01333124172

دکتر حسین حسین زاده با شماره نظام پزشکی 49358 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین حسین زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین حسین زاده با شماره 01333124172 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – نبش خیابان 86 – برج کاوه – بلوک 1 – طبقه 1 – واحد 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رامین ابراهیمیان دکتر جراح عمومی رشت

دکتر رامین ابراهیمیان دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رامین ابراهیمیان
آدرس رشت خیابان نواب – کوچه 83
شماره تماس 01333133134

دکتر رامین ابراهیمیان با شماره نظام پزشکی 56655 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رامین ابراهیمیان برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رامین ابراهیمیان با شماره 01333133134 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب – کوچه 83 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شایسته نیک قدم دکتر جراح عمومی 

دکتر شایسته نیک قدم دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شایسته نیک قدم
آدرس رشت پیچ سعدی – مجتمع پزشکی بهارستان – طبقه دوم
شماره تماس 01332128407

دکتر شایسته نیک قدم با شماره نظام پزشکی 51153 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر شایسته نیک قدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر شایسته نیک قدم با شماره 01332128407 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پیچ سعدی – مجتمع پزشکی بهارستان – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر روحی فاطمه(جمال) چکوسری دکتر جراح عمومی رشت

دکتر روحی فاطمه(جمال) چکوسری دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر روحی فاطمه(جمال) چکوسری
آدرس رشت خیابان امام خمینی- کوچه شهید حسام- پلاک 77
شماره تماس 01332327057

دکتر روحی فاطمه(جمال) چکوسری با شماره نظام پزشکی 22134 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر روحی فاطمه(جمال) چکوسری برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر روحی فاطمه(جمال) چکوسری با شماره 01332327057 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی- کوچه شهید حسام- پلاک 77 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهه خبازپیشه ماسوله دکتر جراح عمومی 

دکتر الهه خبازپیشه ماسوله دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه خبازپیشه ماسوله
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان فروردین – طبقه اول
شماره تماس 01333113376

دکتر الهه خبازپیشه ماسوله با شماره نظام پزشکی 61888 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر الهه خبازپیشه ماسوله مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه خبازپیشه ماسوله با شماره 01333113376 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان فروردین – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سهیلا علی زاده صفت دکتر جراح عمومی رشت

دکتر سهیلا علی زاده صفت دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیلا علی زاده صفت
آدرس رشت گلباغ نماز – جنب ام آر آی مارلیک – ساختمان گیلان – طبقه 4
شماره تماس 01333730080

دکتر سهیلا علی زاده صفت با شماره نظام پزشکی 45460 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیلا علی زاده صفت برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیلا علی زاده صفت با شماره 01333730080 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز – جنب ام آر آی مارلیک – ساختمان گیلان – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منوچهر احمدی علی آبادی دکتر جراح عمومی 

دکتر منوچهر احمدی علی آبادی دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر منوچهر احمدی علی آبادی
آدرس رشت بلوار قلی پور – بیمارستان پارس
شماره تماس 01334233363

دکتر منوچهر احمدی علی آبادی با شماره نظام پزشکی 7648 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر منوچهر احمدی علی آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر منوچهر احمدی علی آبادی با شماره 01334233363 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار قلی پور – بیمارستان پارس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید محمد گل باغی ماسوله دکتر جراح عمومی رشت

دکتر سید محمد گل باغی ماسوله دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد گل باغی ماسوله
آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان سهیل
شماره تماس 01332117433

دکتر سید محمد گل باغی ماسوله با شماره نظام پزشکی 26889 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید محمد گل باغی ماسوله مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد گل باغی ماسوله با شماره 01332117433 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان سهیل مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسفندیار شاهسار دکتر جراح عمومی 

دکتر اسفندیار شاهسار دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسفندیار شاهسار
آدرس رشت چهارراه پورسینا – خیابان حافظ – ساختمان پزشکان سینا
شماره تماس 01333320289

دکتر اسفندیار شاهسار با شماره نظام پزشکی 19047 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسفندیار شاهسار برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسفندیار شاهسار با شماره 01333320289 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا – خیابان حافظ – ساختمان پزشکان سینا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی هاشمی اسکوئی دکتر جراح عمومی رشت

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی هاشمی اسکوئی
آدرس رشت گلباغ نماز ،بالای فروشگاه سناتور ،ساختمان پزشکان جرجانی ورودی B طبقه پنج
شماره تماس 01333752261

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی با شماره نظام پزشکی 104353 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی هاشمی اسکوئی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی هاشمی اسکوئی با شماره 01333752261 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز ،بالای فروشگاه سناتور ،ساختمان پزشکان جرجانی ورودی B طبقه پنج مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هدایت ریاضی دکتر جراح عمومی 

دکتر هدایت ریاضی دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هدایت ریاضی
آدرس رشت خیابان گلسار، میدان صابرین، ابتدای بلوار نماز، ساختمان ایرانمهر، طبقه 6، واحد 11
شماره تماس 01332133008

دکتر هدایت ریاضی با شماره نظام پزشکی 36147 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هدایت ریاضی برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هدایت ریاضی با شماره 01332133008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان گلسار، میدان صابرین، ابتدای بلوار نماز، ساختمان ایرانمهر، طبقه 6، واحد 11 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مختار لطفی دکتر جراح عمومی رشت

دکتر مختار لطفی دکتر جراح عمومی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مختار لطفی
آدرس رشت بلوار انزلی – جنب فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت – بیمارستان آریا
شماره تماس 01333759790

دکتر مختار لطفی با شماره نظام پزشکی 2601 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مختار لطفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مختار لطفی با شماره 01333759790 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار انزلی – جنب فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت – بیمارستان آریا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *