بهترین دکتر جراح عمومی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و به دلایل مختلف نیاز به مراجعه به انجام عمل جراحی عمومی دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر جراح عمومی تبریز باشید.

پزشک جراح عمومی متخصص در انجام عمل های جراحی مختلف و مدیریت قبل و بعد از عمل انجام جراحی بیماران است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان جراح عمومی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال جراح عمومی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر جراح عمومی تبریز

◀ دکتر ابراهیم فرهادی دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر ابراهیم فرهادی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم فرهادی
آدرس تبریز خیابان آزادی نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرئیس
شماره تماس 04133366215

دکتر ابراهیم فرهادی با شماره نظام پزشکی 130495 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابراهیم فرهادی برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم فرهادی با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرئیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید اصلان آبادی دکتر جراح عمومی 

دکتر سعید اصلان آبادی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید اصلان آبادی
آدرس تبریز کمربند میانی- بعد از پل پیشقدم-کلینیک سلامت-طبقه 2
شماره تماس 04133259445

دکتر سعید اصلان آبادی با شماره نظام پزشکی 34972 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید اصلان آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید اصلان آبادی با شماره 04133259445 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربند میانی- بعد از پل پیشقدم-کلینیک سلامت-طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کیوان کاشی زنوزی دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر کیوان کاشی زنوزی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان کاشی زنوزی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 8
شماره تماس 04133250352

دکتر کیوان کاشی زنوزی با شماره نظام پزشکی 120818 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کیوان کاشی زنوزی برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیوان کاشی زنوزی با شماره 04133250352 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر صمد مصدقی دکتر جراح عمومی 

دکتر صمد مصدقی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صمد مصدقی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب بستنی وحید ساختمان پزشکان گلستان – طبقه ۳
شماره تماس 04135569522

دکتر صمد مصدقی با شماره نظام پزشکی 22730 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر صمد مصدقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر صمد مصدقی با شماره 04135569522 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب بستنی وحید ساختمان پزشکان گلستان – طبقه ۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افشین علیزاده میلانی دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر افشین علیزاده میلانی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین علیزاده میلانی
آدرس تبریز خیابان آزادی نرسیده به خیابان گلگشت کلینیک شیخ الرئیس طبقه 4
شماره تماس 04133366215

دکتر افشین علیزاده میلانی با شماره نظام پزشکی 131105 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر افشین علیزاده میلانی برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین علیزاده میلانی با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی نرسیده به خیابان گلگشت کلینیک شیخ الرئیس طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عبدالرضا مهدی نواز دکتر جراح عمومی 

دکتر عبدالرضا مهدی نواز دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا مهدی نواز
آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرئیس
شماره تماس 04133366215

دکتر عبدالرضا مهدی نواز با شماره نظام پزشکی 102315 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عبدالرضا مهدی نواز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا مهدی نواز با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرئیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پیمان ویرانی دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر پیمان ویرانی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیمان ویرانی
آدرس تبریز کمربندی میانی،جنب پل پیش قدم،کوی سلامت،ساختمان سلام،طبقه سوم (جنب ساختمان سلامت)
شماره تماس 09351353995

دکتر پیمان ویرانی با شماره نظام پزشکی 122928 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پیمان ویرانی برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیمان ویرانی با شماره 09351353995 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربندی میانی،جنب پل پیش قدم،کوی سلامت،ساختمان سلام،طبقه سوم (جنب ساختمان سلامت) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر داود بادبرین دکتر جراح عمومی 

دکتر داود بادبرین دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داود بادبرین 
آدرس تبریز بلوار نیایش. جنب پل پیشقدم. ساختمان سلامت. طبقه 5
شماره تماس 04133259468

دکتر داود بادبرین با شماره نظام پزشکی 90626 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر داود بادبرین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر داود بادبرین با شماره 04133259468 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش. جنب پل پیشقدم. ساختمان سلامت. طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرشاد مهدوی دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر فرشاد مهدوی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشاد مهدوی
آدرس تبریز خیابان آزادی-جنب پمپ بنزین مارالان -ساختمان بهاران طبقه ۶
شماره تماس 04133372896

دکتر فرشاد مهدوی با شماره نظام پزشکی 81607 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشاد مهدوی برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشاد مهدوی با شماره 04133372896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی-جنب پمپ بنزین مارالان -ساختمان بهاران طبقه ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ناصر عزتی پارسا دکتر جراح عمومی 

دکتر ناصر عزتی پارسا دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر عزتی پارسا
آدرس تبریز میدان دانشگاه – ساختمان نور – طبقه 4
شماره تماس 04133369880

دکتر ناصر عزتی پارسا با شماره نظام پزشکی 25452 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ناصر عزتی پارسا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر عزتی پارسا با شماره 04133369880 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز میدان دانشگاه – ساختمان نور – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا سرافرازاسبق دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر محمدرضا سرافرازاسبق دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا سرافرازاسبق
آدرس تبریز خیابان امام -نرسیده به آبرسان -نبش کوی سهند ساختمان بقل سوپر مارکت طبقه دوم
شماره تماس 04133341700

دکتر محمدرضا سرافرازاسبق با شماره نظام پزشکی 26043 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا سرافرازاسبق برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا سرافرازاسبق با شماره 04133341700 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام -نرسیده به آبرسان -نبش کوی سهند ساختمان بقل سوپر مارکت طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یوسف ادیانی دکتر جراح عمومی 

دکتر یوسف ادیانی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یوسف ادیانی
آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان تبریز – طبقه همکف
شماره تماس 04133351453

دکتر یوسف ادیانی با شماره نظام پزشکی 80340 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر یوسف ادیانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر یوسف ادیانی با شماره 04133351453 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان تبریز – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احمدرضا جودتی دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر احمدرضا جودتی دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمدرضا جودتی
آدرس تبریز سه راه گشت-ساختمان آتیه
شماره تماس 04133373628

دکتر احمدرضا جودتی با شماره نظام پزشکی 29753 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمدرضا جودتی برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمدرضا جودتی با شماره 04133373628 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راه گشت-ساختمان آتیه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا گلگون دکتر جراح عمومی 

دکتر محمدرضا گلگون دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا گلگون
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – بیمارستان بهبود
شماره تماس 04135538701

دکتر محمدرضا گلگون با شماره نظام پزشکی 40334 متخصص جراحی عمومی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به انجام عمل جراحی دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدرضا گلگون مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح عمومی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا گلگون با شماره 04135538701 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – بیمارستان بهبود مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید کوشان دکتر جراح عمومی تبریز

دکتر سعید کوشان دکتر جراح عمومی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید کوشان
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی بانک ملی – ساختمان سیف
شماره تماس 04135570282

دکتر سعید کوشان با شماره نظام پزشکی 32106 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی عمومی هستند که به انجام جراحی های مختلف داخلی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح عمومی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید کوشان برای انجام جراحی مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر جراح عمومی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید کوشان با شماره 04135570282 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی بانک ملی – ساختمان سیف مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *