بهترین دکتر جراح زانو رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر جراح زانو رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل آسیب ها و مشکلات زانو، نیاز به مراجعه به دکتر جراح زانو دارید.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان جراح زانو شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر زانو رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع مشکلات مفصل زانو تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر جراح زانو رشت

◀ دکتر مهران سلیمانها دکتر جراح زانو رشت

دکتر مهران سلیمانها دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران سلیمانها
آدرس رشت چهارراه گلسار – مجتمع پزشکان دانا – طبقه اول
شماره تماس 01332113311

دکتر مهران سلیمانها با شماره نظام پزشکی 79365 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهران سلیمانها برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران سلیمانها با شماره 01332113311 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – مجتمع پزشکان دانا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن مردانی کیوی دکتر جراح زانو 

دکتر محسن مردانی کیوی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن مردانی کیوی
آدرس رشت چهارراه گلسار – به سمت پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه اول
شماره تماس 01333125776

دکتر محسن مردانی کیوی با شماره نظام پزشکی 68225 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو رشت در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محسن مردانی کیوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن مردانی کیوی با شماره 01333125776 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – به سمت پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا رضایی دکتر جراح زانو رشت

دکتر رضا رضایی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا رضایی
آدرس رشت گلسار، ابتدای بلوار نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه نهم، واحد 904
شماره تماس 01332135116

دکتر رضا رضایی با شماره نظام پزشکی 126598پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا رضایی برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا رضایی با شماره 01332135116 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، ابتدای بلوار نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه نهم، واحد 904 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پژمان نیر ثابتی دکتر جراح زانو 

دکتر پژمان نیر ثابتی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر پژمان نیر ثابتی
آدرس رشت چهارراه پورسینا-روبروی اداره ثبت و احوال-ساختمان اطبا-طبقه دوم
شماره تماس 01333320456

دکتر پژمان نیر ثابتی با شماره نظام پزشکی 74197 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو رشت در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر پژمان نیر ثابتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر پژمان نیر ثابتی با شماره 01333320456 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا-روبروی اداره ثبت و احوال-ساختمان اطبا-طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رویا مقدم دکتر جراح زانو رشت

دکتر رویا مقدم دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رویا مقدم 
آدرس رشت چهارراه پورسینا – بیمارستان پور سینا
شماره تماس 01333322444

دکتر رویا مقدم با شماره نظام پزشکی 42991 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رویا مقدم  برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رویا مقدم با شماره 01333322444 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا – بیمارستان پور سینا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد خاک دکتر جراح زانو 

دکتر محمد خاک دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد خاک
آدرس رشت چهارراه گلسار ابتدای خیابان نواب ساختمان پزشکان شفا طبقه 2
شماره تماس 09119922665

دکتر محمد خاک با شماره نظام پزشکی 139688 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو رشت در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد خاک مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد خاک با شماره 09119922665 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار ابتدای خیابان نواب ساختمان پزشکان شفا طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جعفر شریفیان دکتر جراح زانو رشت

دکتر جعفر شریفیان دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر جعفر شریفیان
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پارس
شماره تماس 01333115562

دکتر جعفر شریفیان با شماره نظام پزشکی 20721 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جعفر شریفیان برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر شریفیان با شماره 01333115562 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پارس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر حاجی عباسی دکتر جراح زانو 

دکتر اصغر حاجی عباسی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر حاجی عباسی
آدرس رشت چهارراه گل سار، ساختمان پزشکان جم، طبقه1
شماره تماس 0137721450

دکتر اصغر حاجی عباسی با شماره نظام پزشکی 26702 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو رشت در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر اصغر حاجی عباسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر حاجی عباسی با شماره 0137721450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گل سار، ساختمان پزشکان جم، طبقه1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کامران اسدی دکتر جراح زانو رشت

دکتر کامران اسدی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران اسدی
آدرس رشت خیابان مطهری بین مسجدچهاربرادران و سه راه حاجی آباد ساختمان حکمت طبقه همکف
شماره تماس 01333334010

دکتر کامران اسدی با شماره نظام پزشکی 31004 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامران اسدی برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران اسدی با شماره 01333334010 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان مطهری بین مسجدچهاربرادران و سه راه حاجی آباد ساختمان حکمت طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابراهیم فرهادیان دکتر جراح زانو 

دکتر ابراهیم فرهادیان دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم فرهادیان
آدرس رشت چهارراه پورسینا-ساختمان اطبا
شماره تماس 01333324834

دکتر ابراهیم فرهادیان با شماره نظام پزشکی 7612 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو رشت در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ابراهیم فرهادیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم فرهادیان با شماره 01333324834 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا-ساختمان اطبا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسینعلی زارع شریفی دکتر جراح زانو رشت

دکتر حسینعلی زارع شریفی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسینعلی زارع شریفی
آدرس رشت چهارراه میکائیل ساختمان 816 طبقه 2
شماره تماس 01333322047

دکتر حسینعلی زارع شریفی با شماره نظام پزشکی 28333 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسینعلی زارع شریفی برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسینعلی زارع شریفی با شماره 01333322047 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه میکائیل ساختمان 816 طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدحسین علوی فومنی دکتر جراح زانو 

دکتر سیدحسین علوی فومنی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحسین علوی فومنی
آدرس رشت روبروی بیمارستان پورسینا – ساختمان اطبا – طبقه همکف
شماره تماس 01333325016

دکتر سیدحسین علوی فومنی با شماره نظام پزشکی 44997 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو رشت در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدحسین علوی فومنی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحسین علوی فومنی با شماره 01333325016 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت روبروی بیمارستان پورسینا – ساختمان اطبا – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میرعماد میرعمارتی دکتر جراح زانو رشت

دکتر میرعماد میرعمارتی دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرعماد میرعمارتی
آدرس رشت چهارراه پورسینا،خیابان پورسینا،پلاک47و49
شماره تماس 01333332447

دکتر میرعماد میرعمارتی با شماره نظام پزشکی 97927 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرعماد میرعمارتی برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرعماد میرعمارتی با شماره 01333332447 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا،خیابان پورسینا،پلاک47و49 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرهاد قربانعلیزاده دکتر جراح زانو 

دکتر فرهاد قربانعلیزاده دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد قربانعلیزاده
آدرس رشت گلسار – روبروی اداره پست – کوچه 80 – پلاک 4
شماره تماس 01332115895

دکتر فرهاد قربانعلیزاده با شماره نظام پزشکی 97371 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو رشت در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرهاد قربانعلیزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد قربانعلیزاده با شماره 01332115895 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – روبروی اداره پست – کوچه 80 – پلاک 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش خدادوست ماسوله دکتر جراح زانو رشت

دکتر آرش خدادوست ماسوله دکتر جراح زانو رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش خدادوست ماسوله
آدرس رشت چهارراه گلسار، ابتدای خ نواب جنب داروخانه آریافر، ساختمان شفا طبقه دوم
شماره تماس 01332123737

دکتر آرش خدادوست ماسوله با شماره نظام پزشکی 141947 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرش خدادوست ماسوله برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش خدادوست ماسوله با شماره 01332123737 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، ابتدای خ نواب جنب داروخانه آریافر، ساختمان شفا طبقه دوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *