بهترین دکتر جراح زانو تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از مشکلات و آسیب های مفصل زانو رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر جراح زانو تبریز باشید.

دکتر جراح زانو متخصص در شناخت و درمان آسیب ها و مشکلاتی است که عملکرد مفصل زانو را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان جراح زانو تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر جراح زانو تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر جراح زانو تبریز

◀ دکتر مینا پور رضا دکتر جراح زانو تبریز

دکتر مینا پور رضا دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا پور رضا
آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی تقاطع پاستور جنب بانک سپه(کوثر سابق) ساختمان اریا طبقه زیرزمین کیلینیک توانبخشی توان افزا
شماره تماس 04135579204

دکتر مینا پور رضا با شماره نظام پزشکی 106691 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مینا پور رضا برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینا پور رضا با شماره 04135579204 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی تقاطع پاستور جنب بانک سپه(کوثر سابق) ساختمان اریا طبقه زیرزمین کیلینیک توانبخشی توان افزا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حبیب رضامندی دکتر جراح زانو 

دکتر حبیب رضامندی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حبیب رضامندی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید-مابین طالقانی و شریعتی-جنب بانک ملی- ساختمان میلاد- طبقه 3
شماره تماس 04135546903

دکتر حبیب رضامندی با شماره نظام پزشکی 71063 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حبیب رضامندی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حبیب رضامندی با شماره 04135546903 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید-مابین طالقانی و شریعتی-جنب بانک ملی- ساختمان میلاد- طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین سلیمانلو دکتر جراح زانو تبریز

دکتر حسین سلیمانلو دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین سلیمانلو 
آدرس تبریز 17 شهریور جدید – جنب بستنی وحید – ساختمان پزشکی روشنا – طبقه سوم- مطب دکتر حسین سلیمانلو
شماره تماس 04135540353

دکتر حسین سلیمانلو با شماره نظام پزشکی 99502 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین سلیمانلو برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین سلیمانلو با شماره 04135540353 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید – جنب بستنی وحید – ساختمان پزشکی روشنا – طبقه سوم- مطب دکتر حسین سلیمانلو مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرمحمد نوالی دکتر جراح زانو 

دکتر امیرمحمد نوالی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرمحمد نوالی
آدرس تبریز خیابان آزادی، روبروی پمپ بنزین مارالان، ساختمان آتیه طبقه هفتم
شماره تماس 04133373631

دکتر امیرمحمد نوالی با شماره نظام پزشکی 37352 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امیرمحمد نوالی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرمحمد نوالی با شماره 04133373631 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، روبروی پمپ بنزین مارالان، ساختمان آتیه طبقه هفتم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیروس شیری دکتر جراح زانو تبریز

دکتر سیروس شیری دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیروس شیری
آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان پزشکان صدر – طبقه سوم
شماره تماس 04135556142

دکتر سیروس شیری با شماره نظام پزشکی 29673 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیروس شیری برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیروس شیری با شماره 04135556142 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان پزشکان صدر – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احد پاشایی کلجاهی دکتر جراح زانو 

مشخصات دکتر ◀ دکتر احد پاشایی کلجاهی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – پایین تر از بستنی وحید – جنب پارکینگ نوین – ساختمان نوین – طبقه 2
شماره تماس 04135551554

دکتر احد پاشایی کلجاهی با شماره نظام پزشکی 22914 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر احد پاشایی کلجاهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احد پاشایی کلجاهی با شماره 04135551554 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – پایین تر از بستنی وحید – جنب پارکینگ نوین – ساختمان نوین – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود برزگر دکتر جراح زانو تبریز

دکتر محمود برزگر دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود برزگر
آدرس تبریز کمربندی میانی، پل پیشقدم ، مجتمع پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سلامت طبقه سلامت طبقه 7 واحد M7
شماره تماس 04133259268

دکتر محمود برزگر با شماره نظام پزشکی 86576 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود برزگر برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود برزگر با شماره 04133259268 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربندی میانی، پل پیشقدم ، مجتمع پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سلامت طبقه سلامت طبقه 7 واحد M7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی آستانی دکتر جراح زانو 

دکتر علی آستانی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی آستانی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 5
شماره تماس 04133368800

دکتر علی آستانی با شماره نظام پزشکی 35895 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی آستانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی آستانی با شماره 04133368800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امین مرادی دکتر جراح زانو تبریز

دکتر امین مرادی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امین مرادی
آدرس تبریز خیابان آزادی – جنب پنب بنزین مارالان – ساختمان بهاران
شماره تماس 04133346529

دکتر امین مرادی با شماره نظام پزشکی 69287 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امین مرادی برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امین مرادی با شماره 04133346529 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – جنب پنب بنزین مارالان – ساختمان بهاران مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرشید شامخی دکتر جراح زانو 

دکتر فرشید شامخی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشید شامخی
آدرس تبریز ولیعصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان پزشکان – طبقه 4
شماره تماس 04135572214

دکتر فرشید شامخی با شماره نظام پزشکی 46455 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرشید شامخی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید شامخی با شماره 04135572214 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان پزشکان – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رحیم دریانی دکتر جراح زانو تبریز

دکتر رحیم دریانی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رحیم دریانی
آدرس تبریز خیابان 17شهریورجدید، ساختمان 717
شماره تماس 04135560111

دکتر رحیم دریانی با شماره نظام پزشکی 12255 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رحیم دریانی برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رحیم دریانی با شماره 04135560111 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریورجدید، ساختمان 717 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید رنجبرمشفقی دکتر جراح زانو 

دکتر سعید رنجبرمشفقی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید رنجبرمشفقی
آدرس تبریز خیابان ازادی سه راهی گلگشت ساختمان ازادی طبقه 5
شماره تماس 04133371664

دکتر سعید رنجبرمشفقی با شماره نظام پزشکی 24182 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید رنجبرمشفقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید رنجبرمشفقی با شماره 04133371664 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ازادی سه راهی گلگشت ساختمان ازادی طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد فانید دکتر جراح زانو تبریز

دکتر محمد فانید دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد فانید 
آدرس تبریز ولیعصر تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی نبش داروخانه دکتر باقرزاده ساختمان تسلا طبقه 4 کلینیک تخصصی چکاپ
شماره تماس 04133309561

دکتر محمد فانید با شماره نظام پزشکی 101098 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد فانید برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد فانید با شماره 04133309561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی نبش داروخانه دکتر باقرزاده ساختمان تسلا طبقه 4 کلینیک تخصصی چکاپ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیر پاک اسکویی دکتر جراح زانو 

دکتر امیر پاک اسکویی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر پاک اسکویی
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، مابین طالقانی و حاج جبار نائب، ساختمان پارسا، طبقه 4، واحد B
شماره تماس 04135431063

دکتر امیر پاک اسکویی با شماره نظام پزشکی 76600 متخصص جراحی زانو هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی زانو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی زانو تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر پزشک شما جراحی زانو را توصیه کرد، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امیر پاک اسکویی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر پاک اسکویی با شماره 04135431063 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، مابین طالقانی و حاج جبار نائب، ساختمان پارسا، طبقه 4، واحد B مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریدون معصومی دکتر جراح زانو تبریز

دکتر فریدون معصومی دکتر جراح زانو تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریدون معصومی
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی بیمارستان الزهرا، ساختمان اطبا، طبقه اول
شماره تماس 04135560185

دکتر فریدون معصومی با شماره نظام پزشکی 56209 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی زانو هستند که به درمان مشکلات زانو به وسیله جراحی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح زانو تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریدون معصومی برای انجام جراحی زانو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زانو تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریدون معصومی با شماره 04135560185 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، روبروی بیمارستان الزهرا، ساختمان اطبا، طبقه اول مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *