بهترین دکتر کوتاهی قد - افزایش قد بزرگسالان در تهران

بهترین دکتر کوتاهی قد تهران پزشکانی هستند که در زمینه رشد قد و متابولیسم دارای تخصص هستند و در شهر تهران فعالیت می کنند.

هورمون رشد پروتئینی است که توسط غده هیپوفیز تولید می شود و با نام سوماتروپین نیز شناخته می شود.غده هیپوفیز در قسمت جلویی مغز قرار دارد و بخشی از یک سری غدد است که سیستم غدد درون ریز را تشکیل می دهد و هورمون های مهم بدن انسان را تولید می کنند.

عملکرد اصلی هورمون رشد (هورمون رشد، GH) تحریک رشد، تولید مثل سلولی و بازسازی در انسان و سایر حیوانات است. همچنین لازم به ذکر است که برخی از بیماری ها با هورمون رشد درمان می شوند، از جمله، نارسایی مزمن کلیه ، سندرم ترنر، سندرم نونان، سندرم روده کوتاه .

عمل اصلی هورمون رشد افزایش قد و توده عضلانی، کنترل متابولیسم بدن و کاهش توده بدن است. افرادی هستند که کمبود هورمون رشد دارندکه می تواند منجر به مشکلات مختلف مانند کوتاهی قد شود. به طور مشابه، هورمون بیش از حد نیز می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

متخصصی که بیماری های مرتبط با هورمون رشد و کوتاهی قد را درمان می کند، متخصص رشد قد و متابولیسم است.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر کوتاهی قد تهران می پردازیم.

بهترین دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر منوچهر محمدبیگی متخصص رشد قد و متابولیسم تهران

دکتر منوچهر محمدبیگی دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر منوچهر محمدبیگی
آدرس تهران خیابان مطهری- خیابان فجر- روبروی بیمارستان جم- کوچه مدائن- ساختمام پزشکان ماهان- طبقه چهار- واحد هشت
شماره تماس  02186073958

دکتر منوچهر محمدبیگی با شماره نظام پزشکی 43771 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منوچهر محمدبیگی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر منوچهر محمدبیگی با شماره 02186073958 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان مطهری- خیابان فجر- روبروی بیمارستان جم- کوچه مدائن- ساختمام پزشکان ماهان- طبقه چهار- واحد هشت مراجعه کنید.

دکتر محمد خالدی دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر محمد خالدی دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد خالدی
آدرس تهران بلوار مرزداران ، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، جنب خیابان ناهید
شماره تماس 02147617000

دکتر محمد خالدی با شماره نظام پزشکی 67201 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد خالدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد خالدی با شماره 02147617000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بلوار مرزداران ، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، جنب خیابان ناهید مراجعه کنید.

دکتر علیرضا عارف زاده متخصص رشد قد و متابولیسم تهران

دکتر علیرضا عارف زاده دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا عارف زاده
آدرس تهران خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، جنب پمپ بنزین شریعتی(مینا)، کوچه شواری، پلاک ۲۹ ، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم، واحد ۱۶
شماره تماس 09198673034

دکتر علیرضا عارف زاده با شماره نظام پزشکی 86060 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا عارف زاده برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا عارف زاده با شماره 09198673034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، جنب پمپ بنزین شریعتی(مینا)، کوچه شواری، پلاک ۲۹ ، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم، واحد ۱۶ مراجعه کنید.

دکتر علی مصدق خواه دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر علی مصدق خواه دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی مصدق خواه
آدرس تهران خیابان پیروزی – بین اول و دوم نیرو هوایی – جنب مسجد قدس – پلاک 275 – طبقه سوم
شماره تماس  02177465085

دکتر علی مصدق خواه با شماره نظام پزشکی 93160 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی مصدق خواه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی مصدق خواه با شماره 02177465085 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان پیروزی – بین اول و دوم نیرو هوایی – جنب مسجد قدس – پلاک 275 – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر  امیر آذرنیور متخصص رشد قد و متابولیسم تهران

دکتر  امیر آذرنیور دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر آذرنیور
آدرس تهران بالاتر از میدان ونک ، کوچه صانعی ، مجتمع پزشکی صدف ، طبقه چهارم غربی ، واحد ۴۱
شماره تماس 09023500310

دکتر امیر آذرنیور با شماره نظام پزشکی 21591 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر آذرنیور برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر آذرنیور با شماره 09023500310 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بالاتر از میدان ونک ، کوچه صانعی ، مجتمع پزشکی صدف ، طبقه چهارم غربی ، واحد ۴۱ مراجعه کنید.

دکتر مجید ولی زاده دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر مجید ولی زاده دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید ولی زاده
آدرس تهران خیابان قائم مقام – روبروی تهران کلینیک – کوچه چهارم – ساختمان شفا – واحد 10
شماره تماس 02188540188

دکتر مجید ولی زاده با شماره نظام پزشکی 39367 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مجید ولی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید ولی زاده با شماره 02188540188 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان قائم مقام – روبروی تهران کلینیک – کوچه چهارم – ساختمان شفا – واحد 10 مراجعه کنید.

دکتر بنفشه شاه نظری متخصص رشد قد و متابولیسم تهران

دکتر بنفشه شاه نظری دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر بنفشه شاه نظری
آدرس تهران خیابان ولیعصر – بعداز پارک ساعی – خیابان 32 (روبروی آزمایشگاه نیلو ) – ساختمان یاس – طبقه 3 – واحد 303
شماره تماس 88202931

دکتر بنفشه شاه نظری با شماره نظام پزشکی 63739 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بنفشه شاه نظری برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر بنفشه شاه نظری با شماره 88202931 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولیعصر – بعداز پارک ساعی – خیابان 32 (روبروی آزمایشگاه نیلو ) – ساختمان یاس – طبقه 3 – واحد 303 مراجعه کنید.

دکتر شیما مولایی دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر شیما مولایی دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیما مولایی
آدرس تهران انتهای غربی بلوار کشاورز روبروی بیمارستان امام خمینی ساختمان ۴۱۶ پلاک ۳۷۰ طبقه ۴ واحد ۲۲
شماره تماس 09026782119

دکتر شیما مولایی با شماره نظام پزشکی 120138 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شیما مولایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیما مولایی با شماره 09026782119 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران انتهای غربی بلوار کشاورز روبروی بیمارستان امام خمینی ساختمان ۴۱۶ پلاک ۳۷۰ طبقه ۴ واحد ۲۲ مراجعه کنید.

 

دکتر آرش مشیری متخصص رشد قد و متابولیسم تهران

دکتر آرش مشیری دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش مشیری
آدرس تهران بالاتر از میدان ولیعصر . بالاتر از چهارراه زرتشت ، کوچه پزشک پور، ساختمان پزشک پور ، پلاک 25 ، زنگ 9 ، طبقه سوم شماره 9
شماره تماس 02188911598

دکتر آرش مشیری با شماره نظام پزشکی 84997 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرش مشیری برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش مشیری با شماره 02188911598 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بالاتر از میدان ولیعصر . بالاتر از چهارراه زرتشت ، کوچه پزشک پور، ساختمان پزشک پور ، پلاک 25 ، زنگ 9 ، طبقه سوم شماره 9 مراجعه کنید.

دکتر پیام صبح بیداری دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر پیام صبح بیداری دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیام صبح بیداری
آدرس تهران خیابان میرداماد پلاک 24
شماره تماس 02122915213

دکتر پیام صبح بیداری با شماره نظام پزشکی 76409 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پیام صبح بیداری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیام صبح بیداری با شماره 02122915213 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان میرداماد پلاک 24 مراجعه کنید.

دکتر محمد رضا علایی متخصص رشد قد و متابولیسم تهران

دکتر محمد رضا علایی دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد رضا علایی
آدرس تهران خیابان شریعتی – نرسیده به میرداماد – بیمارستان کودکان مفید
شماره تماس 02122227021

دکتر محمد رضا علایی با شماره نظام پزشکی 41363 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد رضا علایی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رضا علایی با شماره 02122227021 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی – نرسیده به میرداماد – بیمارستان کودکان مفید مراجعه کنید.

دکتر اسماعیل شکاری دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر اسماعیل شکاری دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسماعیل شکاری
آدرس تهران خیابان کارگر شمالی اول(شهید گمنام)خیابان چهارم پلاک 34 طبقه فوقانی داروخانه مهرگان
شماره تماس 09308888486

دکتر اسماعیل شکاری با شماره نظام پزشکی 79731 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اسماعیل شکاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسماعیل شکاری با شماره 09308888486 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان کارگر شمالی اول(شهید گمنام)خیابان چهارم پلاک 34 طبقه فوقانی داروخانه مهرگان مراجعه کنید.

دکتر مهتاب نیرومند متخصص رشد قد و متابولیسم تهران

دکتر مهتاب نیرومند دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهتاب نیرومند
آدرس تهران خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر ، خیابان حافظی، پلاک ۱۷، واحد ۱۴، طبقه ۴
شماره تماس 09309446572

دکتر مهتاب نیرومند با شماره نظام پزشکی 65152 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهتاب نیرومند برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهتاب نیرومند با شماره 09309446572 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر ، خیابان حافظی، پلاک ۱۷، واحد ۱۴، طبقه ۴ مراجعه کنید.

دکتر سارا بحری دکتر کوتاهی قد تهران

دکتر سارا بحری دکتر کوتاهی قد تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا بحری
آدرس تهران انتهای همت غرب شهرک گلستان بلوار امیرکبیر بلوارگلهای جنوبی پلاک ٢٠ ساختمان پزشکان بهنود طبقه ٣واحد ٥
شماره تماس 09357323946

دکتر سارا بحری با شماره نظام پزشکی 94292 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تهران در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سارا بحری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا بحری با شماره 09357323946 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران انتهای همت غرب شهرک گلستان بلوار امیرکبیر بلوارگلهای جنوبی پلاک ٢٠ ساختمان پزشکان بهنود طبقه ٣واحد ٥ مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *