بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری ها و مشکلات مرتبط با سیستم مغز و اعصاب رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز باشید.

پزشکان مغز و اعصاب متخصص در زمینه ی شناخت و درمان کلیه اختلالات و بیماری هایی هستند که مغز، نخاع و اعصاب را تحت تاثیر قرار می دهند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص مغز و اعصاب تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر مغز و اعصاب تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز

◀ دکتر باقر مطلوبی دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر باقر مطلوبی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر باقر مطلوبی
آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندمیانی)، جنب روگذر پیشقدم، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه پنجم
شماره تماس 04133259808

دکتر باقر مطلوبی با شماره نظام پزشکی 128772 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر باقر مطلوبی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر باقر مطلوبی با شماره 04133259808 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندمیانی)، جنب روگذر پیشقدم، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهرام صادق وند‌ دکتر مغز و اعصاب 

دکتر شهرام صادق وند‌ دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرام صادق وند‌
آدرس تبریز کلینیک شیخ الرئیس – خیابان آزادی – روبروی پمپ بنزین مارالان _ طبقه سوم
شماره تماس 04133366215

دکتر شهرام صادق وند‌ با شماره نظام پزشکی 100555 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهرام صادق وند‌ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرام صادق وند‌ با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کلینیک شیخ الرئیس – خیابان آزادی – روبروی پمپ بنزین مارالان _ طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید بدلی دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر حمید بدلی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید بدلی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید/جنب پارکینگ نوین/اول کوچه شرکت/ساختمان 31
شماره تماس 04135563493

دکتر حمید بدلی با شماره نظام پزشکی 24652 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید بدلی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید بدلی با شماره 04135563493 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید/جنب پارکینگ نوین/اول کوچه شرکت/ساختمان 31 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین کهنوجی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر حسین کهنوجی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین کهنوجی
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید- مابین تقاطع طالقانی و شریعتی – ساختمان پزشکان حکیم – طبقه نهم
شماره تماس 04135573041

دکتر حسین کهنوجی با شماره نظام پزشکی 81443 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین کهنوجی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین کهنوجی با شماره 04135573041 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید- مابین تقاطع طالقانی و شریعتی – ساختمان پزشکان حکیم – طبقه نهم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید غضنفری املشی دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر سعید غضنفری املشی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید غضنفری املشی
آدرس تبریز خیابان آزادی. سه راه گلباد. ساختمان پزشکی گلباد. طبقه سوم
شماره تماس 09056543903

دکتر سعید غضنفری املشی با شماره نظام پزشکی 127609 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید غضنفری املشی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید غضنفری املشی با شماره 09056543903 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی. سه راه گلباد. ساختمان پزشکی گلباد. طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریبا اسدزاده دکتر مغز و اعصاب 

دکتر فریبا اسدزاده دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبا اسدزاده
آدرس تبریز خیابان ازادی – روبروی سه راهی گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه اول -واحد۶
شماره تماس 04133358834

دکتر فریبا اسدزاده با شماره نظام پزشکی 69833 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فریبا اسدزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبا اسدزاده با شماره 04133358834 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ازادی – روبروی سه راهی گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه اول -واحد۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میرمحسن شریفی دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر میرمحسن شریفی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرمحسن شریفی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی بستنی وحید – ساختمان زکریای رازی – طبقه دوم
شماره تماس 04135553958

دکتر میرمحسن شریفی با شماره نظام پزشکی 102818 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرمحسن شریفی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرمحسن شریفی با شماره 04135553958 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی بستنی وحید – ساختمان زکریای رازی – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن پتکچی مقدم دکتر مغز و اعصاب 

دکتر محسن پتکچی مقدم دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن پتکچی مقدم
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – مابین تقاطع طالقانی و شریعتی – نبش کوی گلشن – ساختمان حکیم – طبقه هشتم
شماره تماس 04135570747

دکتر محسن پتکچی مقدم با شماره نظام پزشکی 113092 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محسن پتکچی مقدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن پتکچی مقدم با شماره 04135570747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – مابین تقاطع طالقانی و شریعتی – نبش کوی گلشن – ساختمان حکیم – طبقه هشتم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر خلیل گرنوش دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر خلیل گرنوش دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر خلیل گرنوش
آدرس تبریز 17 شهریور – کلینیک فرهنگیان
شماره تماس 04142222546

دکتر خلیل گرنوش با شماره نظام پزشکی 90448 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر خلیل گرنوش برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر خلیل گرنوش با شماره 04142222546 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور – کلینیک فرهنگیان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فراز پیرزه دکتر مغز و اعصاب 

دکتر فراز پیرزه دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فراز پیرزه 
آدرس تبریز سه راهی گلگشت ، ساختمان بهاران، طبقه 6 واحد١١
شماره تماس 04133377439

دکتر فراز پیرزه  با شماره نظام پزشکی 107709 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فراز پیرزه  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فراز پیرزه  با شماره 04133377439 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راهی گلگشت ، ساختمان بهاران، طبقه 6 واحد١١ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حنانه علیار دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر حنانه علیار دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حنانه علیار
آدرس تبریز کمربندی میانی( بلوار نیایش)، جنب پل پیشقدم، طبقه ٤ واحد 4
شماره تماس 04133259794

دکتر حنانه علیار با شماره نظام پزشکی 126230 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حنانه علیار برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حنانه علیار با شماره 04133259794 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربندی میانی( بلوار نیایش)، جنب پل پیشقدم، طبقه ٤ واحد 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش آموزنده دکتر مغز و اعصاب 

دکتر آرش آموزنده دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش آموزنده
آدرس تبریز ولیعصر – بعد از فلکه بازار – نبش سعدی شمالی – ساختمان دکتر عطاری – طبقه 1
شماره تماس 04133315557

دکتر آرش آموزنده با شماره نظام پزشکی 93365 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آرش آموزنده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش آموزنده با شماره 04133315557 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر – بعد از فلکه بازار – نبش سعدی شمالی – ساختمان دکتر عطاری – طبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا ریخته گر غیاثی دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر رضا ریخته گر غیاثی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا ریخته گر غیاثی
آدرس تبریز اول گلباد – ساختمان گلباد – طبقه ی 6
شماره تماس 09056543903

دکتر رضا ریخته گر غیاثی با شماره نظام پزشکی 125700 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا ریخته گر غیاثی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا ریخته گر غیاثی با شماره 09056543903 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز اول گلباد – ساختمان گلباد – طبقه ی 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پری ناز حبیبی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر پری ناز حبیبی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پری ناز حبیبی
آدرس تبریز بزرگراه آزادی ، روبروی پمپ بنزین مارالان ، کلینیک شیخ الرییس،طبقه ۳
شماره تماس 04133366215

دکتر پری ناز حبیبی با شماره نظام پزشکی 128994 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پری ناز حبیبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پری ناز حبیبی با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بزرگراه آزادی ، روبروی پمپ بنزین مارالان ، کلینیک شیخ الرییس،طبقه ۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید حمائدی دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر حمید حمائدی دکتر مغز و اعصاب تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید حمائدی
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید ، نرسیده به چهارراه باغشمال ، برج سینا ، طبقه پنجم
شماره تماس 04135532731

دکتر حمید حمائدی با شماره نظام پزشکی 46260 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید حمائدی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید حمائدی با شماره 04135532731 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید ، نرسیده به چهارراه باغشمال ، برج سینا ، طبقه پنجم مراجعه کنید.

بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز چه خصوصیاتی دارد ؟

دکتر مغز و اعصاب خوب در تبریز باید دارای خصوصیات زیر باشد:

تخصص و تجربه: دکتر مغز و اعصاب باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه بیماری‌ها و اختلالات مغز و عصبی باشد. آموزش و تحصیلات تخصصی در این زمینه و تجربه در درمان بیماران مغز و اعصاب از اهمیت بالایی برخوردار است.

دقت در تشخیص: دکتر مغز و اعصاب باید بتواند علائم بیمار را با دقت تشخیص دهد و بتواند بین بیماری‌های مختلف مغز و اعصاب تمایز قائل شود.

استماع و بررسی دقیق: دکتر مغز و اعصاب باید بتواند به صحبت‌ها و شکایات بیماران با دقت گوش کند و جزئیات را بررسی کند. این خصوصیت کمک می‌کند تا تشخیص درست و مناسبی صورت گیرد.

ارتباط موثر: دکتر مغز و اعصاب باید توانایی برقراری ارتباط موثر با بیماران و تیم درمانی را داشته باشد که شامل توانایی تشخیص و درمان خوب، پاسخ به سوالات بیماران و ارائه آگاهی و آموزش به آنها می‌شود.

همراهی و حمایت: دکتر مغز و اعصاب تبریز باید توانایی همراهی و حمایت از بیماران خود را داشته باشد که شامل ارائه راهنمایی، توجیه و راهنمایی در طول درمان و پس از آن است.

احترام و همدلی: دکتر نورولوژی باید احترام و همدلی را نسبت به بیماران خود نشان دهد. درک و احترام به نیازها و وضعیت روحی بیماران می‌تواند فرایند درمان را بهبود بخشد.

به‌روز بودن: دکتر مغز و اعصاب باید با پیشرفت‌های جدید در زمینه بیماری‌ها و روش‌های درمان آشنا باشد و دانش خود را در این زمینه دائما بروز کند.

این ویژگی‌ها به عنوان مواردی که یک دکتر مغز و اعصاب خوب باید داشته باشد، مطرح می‌شوند.

علائم مراجعه به دکتر مغز و اعصاب تبریز

مراجعه به دکتر مغز و اعصاب باید در صورت وجود علائم و نشانه‌های زیر صورت گیرد:

سردرد شدید و مستمر: اگر سردرد شدید و مزمنی تجربه می‌کنید که به طور معمول با درمانهای معمول مانند آنالژین‌ها کنترل نمی‌شود، مراجعه به دکتر مغز و اعصاب مورد نیاز است.

اختلالات حافظه و تمرکز: اگر مشکلاتی در حافظه، تمرکز، یادگیری و تفکر را تجربه می‌کنید که تاثیر منفی بر روزمرگی شما دارد، باید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید.

علائم عصبی: شامل اختلالات حرکتی مانند لرزش، ناراحتی در عضلات، ضعف عضلانی یا مشکلات تعادل و هماهنگی حرکتی می شود.

مشکلات حسی: مانند اختلالات در حس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه.

سرگیجه و اختلالات تعادل: اگر سرگیجه متکرر، سرگیجه شدید و خسته‌کننده، یا اختلالات تعادل و هماهنگی دارید، بهتر است به دکتر مغز و اعصاب تبریز مراجعه کنید.

نشانه‌های عصبی: درد عصبی مانند درد عقب ران، درد اسکتال (سوزش در دستها و پاها)، تهییج عصبی و اختلالات رفتاری.

تغییرات روحی و رفتاری: تغییرات در خلق و خو، اضطراب، افسردگی، خشم و تحریک زیاد، بی‌قراری و بیخوابی بی‌دلیل.

سرفه، تنگی نفس و مشکلات تنفسی: در صورت تجربه سرفه مزمن، تنگی نفس یا مشکلات تنفسی دیگر، مشاوره و بررسی توسط دکتر مغز و اعصاب ضروری است.

همچنین، اگر در هر ناحیه‌ای از بدن درد، تورم یا ضعف تجربه می‌کنید که ناشی از اختلال عصبی می‌باشد، باید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید.

فهرست بیماری هایی که دکتر مغز و اعصاب تبریز درمان می کند

 دکتر مغز و اعصاب در تبریز مسئول درمان و مراقبت از بیماران با مشکلات و بیماری‌های مغز و عصبی است. برخی از بیماری‌ها و اختلالاتی که توسط دکتر نورولوژی تبریز درمان می‌شوند عبارتند از:

  • صرع (نوعی اختلال نوروپسیکیاتریک که با تشنج‌ همراه است)
  • ام‌اس (اسکلروز چندگانه، بیماری التهابی اتوایمیون نظام عصبی مرکزی)
  • پارکینسون (بیماری اعصاب حرکتی)
  • آلزایمر
  • صعوبت‌های خواب (اختلالات خواب مانند بی‌خوابی، خواب بیش از حد، آپنه خواب و … )
  • سکته مغزی و ایسکمی مغزی (بیماری‌های عروقی مغز)
  • نوروپاتی (افتادگی و صدمات عصبی در اعصاب مختلف بدن)
  • میگرن (نوعی سردرد شدید و مزمن)
  • اختلالات عصبی اندازه‌گیری (مانند تورم عصب‌ها و کمبود حس)
  • اختلالات حرکتی (مانند ترمور، بی‌توانی حرکتی و لرزش‌های عضلانی)
  • تشنج (تشنج‌ها و حملات تشنجی)
  • سردرد میگرنی و سردرد تنشی
  • اختلالات توانایی تکلم و اختلالات گفتاری
  • بیماری‌های عصبی پیری و اختلالات حافظه
  • اختلالات عصبی در کودکان (مانند اختلالات توجه و بیش‌فعالی، اختلالات اتیسم و …)
  • بیماری‌های عصبی مرتبط با عفونت‌ها (مانند عفونت مغز و استئومایلیت)

این فهرست فقط برخی از بیماری‌ها و اختلالاتی است که دکتر مغز و اعصاب در تبریز ممکن است درمان کند. لازم به ذکر است که این فهرست کامل نیست و دکتر مغز و اعصاب ممکن است درمان بیماری‌های دیگری نیز انجام دهد.

مسئولیت های دکتر مغز و اعصاب تبریز

دکتر مغز و اعصاب تبریز مسئولیت‌های متعددی را بر عهده دارد. برخی از اصلی‌ترین مسئولیت‌های یک دکتر مغز و اعصاب یا نورولوژیست عبارتند از:

تشخیص بیماری‌ها: دکتر مغز و اعصاب با استفاده از تاریخچه پزشکی بیمار، ارزیابی کامل علائم و انجام آزمایش‌ها و تست‌های مختلف، بیماری‌های مرتبط با این تخصص را تشخیص می دهد.

درمان بیماری‌ها: دکتر مغز و اعصاب تبریز مسئول برنامه‌ریزی و انجام درمان‌های لازم برای بیماری‌های مغز و اعصاب است که شامل تجویز داروها، توصیه‌های غذایی، تمرینات فیزیکی و در صورت لزوم، جراحی مغز و عصب می‌شود.

پیگیری و مراقبت: دکتر مغز و اعصاب مسئول پیگیری مداوم بیماران خود است و باید تغییرات و تحولات در وضعیت بیمار را مشاهده کرده، نتایج آزمایش‌ها را تفسیر کند و در صورت لزوم تغییراتی در برنامه درمانی اعمال کند.

مشاوره و آموزش: بهترین دکتر مغز و اعصاب تبریز مسئول ارائه مشاوره به بیماران و خانواده‌هایشان درباره بیماری‌ها، درمان‌ها و پیشگیری از عوارض است و باید به بیماران اطلاعات مورد نیاز درباره بیماری‌ها و روش‌های مراقبت از بیمار را ارائه دهد.

همکاری با تیم درمانی: دکتر نورولوژیست باید با تیم درمانی شامل سایر تخصص‌ها مانند پزشکان داخلی، رادیولوژیست‌ها، جراحان، فیزیوتراپیست‌ها و غیره همکاری کند تا برای بیماران یک برنامه درمانی جامع و مناسب تدوین کند.

پژوهش و به‌روزرسانی: دکتر مغز و اعصاب مسئولیت دارد دانش خود را با جدیدترین پیشرفت‌های پزشکی و تحقیقات مربوط به بیماری‌های مغز و عصبی بروز کند.

ارائه مشاوره به سایر پزشکان: دکتر نورولوژیست تبریز می‌تواند به عنوان مشاور برای سایر پزشکان عمومی و تخصصی عمل کند و در تشخیص و درمان بیمارانی که مشکلات مغز و عصبی دارند، کمک کند.

ارائه حمایت روانی: برخی بیماری‌های مغز و عصبی می‌توانند تأثیرات روانی و روانشناختی بر بیماران داشته باشند. دکتر مغز و اعصاب مسئولیت دارد برای بیماران خود حمایت روانی ارائه کند و در صورت لزوم بیمار را به مشاوره روانشناختی ارجاع دهد.

با توجه به گستردگی و پیچیدگی بیماری‌های مغز و اعصاب ، دکتر مغز و اعصاب تبریز مسئولیت‌های بسیاری دارد و تلاش می‌کند تا برای بیماران خود بهترین مراقبت و درمان را فراهم کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *