بهترین دکتر متخصص خون تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری های مرتبط با خون و سرطان رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر متخصص خون تبریز باشید.

دکتر هماتولوژیست ، متخصص در شناخت و درمان بیماری های مرتبط با خون و اندام های خون ساز است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص خون تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر متخصص خون تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر متخصص خون تبریز

◀ دکتر علی اصفهانی دکتر متخصص خون تبریز

دکتر علی اصفهانی دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اصفهانی
آدرس تبریز کمربند میاینی – بلوار نیایش ببش پل مقدم کلینیک سلامت طبقه 6
شماره تماس 04133259660

دکتر علی اصفهانی با شماره نظام پزشکی 41128 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اصفهانی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اصفهانی با شماره 04133259660 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربند میاینی – بلوار نیایش ببش پل مقدم کلینیک سلامت طبقه 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی کرم هدایتی گودرزی دکتر متخصص خون 

دکتر علی کرم هدایتی گودرزی دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی کرم هدایتی گودرزی
آدرس تبریز خیابان17 شهریورجدید- برج آذربایجان- طبقه 1
شماره تماس 04135539653

دکتر علی کرم هدایتی گودرزی با شماره نظام پزشکی 29966 متخصص خون هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی کرم هدایتی گودرزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی کرم هدایتی گودرزی با شماره 04135539653 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان17 شهریورجدید- برج آذربایجان- طبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدهادی چاوشی دکتر متخصص خون تبریز

دکتر سیدهادی چاوشی دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدهادی چاوشی
آدرس تبریز خیابان آزادی – روبروی پمپ بنزین مارالان – کلینیک تخصصی شیخ الرئیس
شماره تماس 04133373413

دکتر سیدهادی چاوشی با شماره نظام پزشکی 49096 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدهادی چاوشی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدهادی چاوشی با شماره 04133373413 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – روبروی پمپ بنزین مارالان – کلینیک تخصصی شیخ الرئیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مرتضی محمدپور دکتر متخصص خون 

دکتر مرتضی محمدپور دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی محمدپور
آدرس تبریز خیابان آزادی – روبروی کلینیک شیخ الرئیس -ساختمان بهاران – طبقه ی سوم – واحد 5
شماره تماس 04133347317

دکتر مرتضی محمدپور با شماره نظام پزشکی 102034 متخصص خون هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مرتضی محمدپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی محمدپور با شماره 04133347317 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – روبروی کلینیک شیخ الرئیس -ساختمان بهاران – طبقه ی سوم – واحد 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بابک نجاتی دکتر متخصص خون تبریز

دکتر بابک نجاتی دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک نجاتی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه 4
شماره تماس 04133350357

دکتر بابک نجاتی با شماره نظام پزشکی 92005 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بابک نجاتی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک نجاتی با شماره 04133350357 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جمال عیوضی ضیائی دکتر متخصص خون 

دکتر جمال عیوضی ضیائی دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جمال عیوضی ضیائی
آدرس تبریز چهار راه آبرسان نرسیده به برج بلور ساختمان ایوان طبقه 9
شماره تماس 04133368923

دکتر جمال عیوضی ضیائی با شماره نظام پزشکی 25520 متخصص خون هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر جمال عیوضی ضیائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جمال عیوضی ضیائی با شماره 04133368923 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهار راه آبرسان نرسیده به برج بلور ساختمان ایوان طبقه 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهره صناعت دکتر متخصص خون تبریز

دکتر زهره صناعت دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره صناعت
آدرس تبریز خیابان آزادی، ساختمان آزادی، طبقه 7
شماره تماس 04133374353

دکتر زهره صناعت با شماره نظام پزشکی 40794 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهره صناعت برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره صناعت با شماره 04133374353 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، ساختمان آزادی، طبقه 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جلیل واعظ قراملکی دکتر متخصص خون 

دکتر جلیل واعظ قراملکی دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جلیل واعظ قراملکی
آدرس تبریز خیابان حافظ، کوچه شهید تخمه چیان، پلاک 39
شماره تماس 04135532010

دکتر جلیل واعظ قراملکی با شماره نظام پزشکی 7279 متخصص خون هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر جلیل واعظ قراملکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جلیل واعظ قراملکی با شماره 04135532010 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان حافظ، کوچه شهید تخمه چیان، پلاک 39 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یوسف توکلی فر دکتر متخصص خون تبریز

دکتر یوسف توکلی فر دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یوسف توکلی فر
آدرس تبریز 17شهریورجدید، برج آذربایجان، طبقه 14
شماره تماس 04135533050

دکتر یوسف توکلی فر با شماره نظام پزشکی 40204 متخصص خون هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر یوسف توکلی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یوسف توکلی فر با شماره 04135533050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17شهریورجدید، برج آذربایجان، طبقه 14 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهری جعفری شبیری دکتر متخصص خون 

دکتر مهری جعفری شبیری دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهری جعفری شبیری
آدرس تبریز خیابان باغشمال ساختمان میلاد
شماره تماس 0415551894

دکتر مهری جعفری شبیری با شماره نظام پزشکی 23317 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهری جعفری شبیری برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهری جعفری شبیری با شماره 0415551894 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان باغشمال ساختمان میلاد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی رضا نیکان فر دکتر متخصص خون تبریز

دکتر علی رضا نیکان فر دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی رضا نیکان فر
آدرس تبریز بلوار نیایش جنب پل پیشقدم کلنیک سلامت
شماره تماس 04133259542

دکتر علی رضا نیکان فر با شماره نظام پزشکی 25268 متخصص خون هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی رضا نیکان فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی رضا نیکان فر با شماره 04133259542 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش جنب پل پیشقدم کلنیک سلامت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عظیم رضامند دکتر متخصص خون 

دکتر عظیم رضامند دکتر متخصص خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عظیم رضامند
آدرس تبریز خیابان ششگلان ، بیمارستان کودکان
شماره تماس 0415262253

دکتر عظیم رضامند با شماره نظام پزشکی 42700 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عظیم رضامند برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عظیم رضامند با شماره 0415262253 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ششگلان ، بیمارستان کودکان مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *