بهترین دکتر لیپوماتیک در تبریز - عمل برداشتن چربی شکم

اگر ساکن شهر تبریز هستید و می خواهید چربی شکم خود را به وسیله جراحی بردارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک تبریز باشید.

لیپوماتیک یک روش جراحی زیبایی محسوب شده و به عنوان حذف چربی های شکم شناخته می شود. لیپوماتیک مورد توجه بسیاری افراد است که تمایل دارند چربی های شکم خود را در سریع ترین زمان ممکن حذف کنند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص لیپوماتیک تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر لیپوماتیک تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر لیپوماتیک در تبریز

دکتر فریبرز روستا دکتر لیپوماتیک تبریز

دکتر فریبرز روستا دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز روستا
آدرس تبریز خیابان آزادی، نرسیده به گلگشت، کلینیک شیخ الرییس
شماره تماس 04133366215

دکتر فریبرز روستا با شماره نظام پزشکی 107487 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریبرز روستا برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز روستا با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، نرسیده به گلگشت، کلینیک شیخ الرییس مراجعه کنید.

دکتر نوید کوه درق جراح چربی شکم تبریز

دکتر نوید کوه درق دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نوید کوه درق
آدرس تبریز خیابان ولیعصر، سربالایی ولیعصر، ساختمان عارف، طبقه 5
شماره تماس 09147730396

دکتر علیرضا سودمند با شماره نظام پزشکی 122696 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علیرضا سودمند مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا سودمند با شماره 09147730396 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ولیعصر، سربالایی ولیعصر، ساختمان عارف، طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر کیوان کاشی زنوزی دکتر لیپوماتیک تبریز

دکتر کیوان کاشی زنوزی دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان کاشی زنوزی
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان آزادی، طبقه 8
شماره تماس 04133250352

دکتر کیوان کاشی زنوزی با شماره نظام پزشکی 120818 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کیوان کاشی زنوزی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیوان کاشی زنوزی با شماره 04133250352 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان آزادی، طبقه 8 مراجعه کنید.

دکتر عماد قابلی جراح چربی شکم تبریز

دکتر عماد قابلی دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عماد قابلی
آدرس تبریز خیابان قدس، بالاتر از ایستگاه منطش
شماره تماس 04132818196

دکتر عماد قابلی با شماره نظام پزشکی 124727  متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عماد قابلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عماد قابلی با شماره 04132818196 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان قدس، بالاتر از ایستگاه منطش مراجعه کنید.

دکتر یونس آذری دکتر لیپوماتیک تبریز

دکتر یونس آذری دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یونس آذری
آدرس تبریز بیمارستان محلاتی تبریز
شماره تماس 0414131

دکتر یونس آذری با شماره نظام پزشکی 159071 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یونس آذری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر یونس آذری با شماره 0414131 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بیمارستان محلاتی تبریز مراجعه کنید.

دکتر پیمان ویرانی جراح چربی شکم تبریز

دکتر پیمان ویرانی دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیمان ویرانی
آدرس تبریز کمربندی میانی، جنب پل پیش قدم، کوی سلامت، ساختمان سلام، طبقه سوم
شماره تماس 09351353995

دکتر پیمان ویرانی با شماره نظام پزشکی 122928 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر پیمان ویرانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیمان ویرانی با شماره 09351353995 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربندی میانی، جنب پل پیش قدم، کوی سلامت، ساختمان سلام، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر افشین علیزاده میلانی دکتر لیپوماتیک تبریز

دکتر افشین علیزاده میلانی دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین علیزاده میلانی
آدرس تبریز خیابان آزادی نرسیده به خیابان گلگشت کلینیک شیخ الرئیس طبقه 4
شماره تماس 04133366215

دکتر افشین علیزاده میلانی با شماره نظام پزشکی 131105 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر افشین علیزاده میلانی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین علیزاده میلانی با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی نرسیده به خیابان گلگشت کلینیک شیخ الرئیس طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر حمداله علیپور جراح چربی شکم تبریز

دکتر حمداله علیپور دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمداله علیپور 
آدرس تبریز 17 شهریور جدید، جنب مسجدحاج غفار، طبقه 4
شماره تماس 0413553398

دکتر حمداله علیپور با شماره نظام پزشکی 20451 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمداله علیپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمداله علیپور با شماره 0413553398 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید، جنب مسجدحاج غفار، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر فریدون صالحی دکتر لیپوماتیک تبریز

دکتر فریدون صالحی دکتر لیپوماتیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریدون صالحی
آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید-چهارراه طالقانی-روبروی اموزش و پرورش ناحیه2-بالای چاپ باستانی
شماره تماس 0415569902

دکتر فریدون صالحی با شماره نظام پزشکی 16297 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریدون صالحی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریدون صالحی با شماره 0415569902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید-چهارراه طالقانی-روبروی اموزش و پرورش ناحیه2-بالای چاپ باستانی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *