بهترین دکتر لیپوماتیک در اهواز - عمل برداشتن چربی شکم

اگر به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند عمل جراحی برداشتن چربی شکم را انجام دهند را در اختیار شما قرار می دهیم.

لیپوماتیک یکی از انواع جراحی پلاستیک است که با هدف برداشتن چربی شکم،پهلو و سایر نقاط بدن انجام می شود.در عمل پیکر تراشی با از بین بردن چربی مناطق خاص بدن، می توان آن را به شکل نرمان و دلخواه شکل داد.

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص لیپوماتیک اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر لیپوماتیک در اهواز

دکتر عبدالرضا آرمن دکتر لیپوماتیک اهواز

دکتر عبدالرضا آرمن دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا آرمن 
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 3 غربی – مجتمع پزشکی سینوهه
شماره تماس 06133389008

دکتر عبدالرضا آرمن با شماره نظام پزشکی 17670 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالرضا آرمن برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا آرمن با شماره 06133389008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز مکیانپارس – خیابان 3 غربی – مجتمع پزشکی سینوهه مراجعه کنید.

دکتر نسرین خدادادی جراح چربی شکم اهواز

دکتر نسرین خدادادی دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین خدادادی
آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان غربی – نبش خرداد شرقی – جنب داروخانه دکتر منجزی – ساختمان ابوعلی سینا – طبقه اول
شماره تماس 06133365604

دکتر نسرین خدادادی با شماره نظام پزشکی 51963 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نسرین خدادادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین خدادادی با شماره 06133365604 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان غربی – نبش خرداد شرقی – جنب داروخانه دکتر منجزی – ساختمان ابوعلی سینا – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر امیر اشرفی دکتر لیپوماتیک اهواز

دکتر امیر اشرفی دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر اشرفی
آدرس اهواز کیانپارس ،چهار راه پهلوان، پهلوان شرقی، ساختمان جام جم ،طبقه ی۱۴ واحد ۳
شماره تماس 06191010024

دکتر امیر اشرفی با شماره نظام پزشکی 126310 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر اشرفی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر اشرفی با شماره 06191010024 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس ،چهار راه پهلوان، پهلوان شرقی، ساختمان جام جم ،طبقه ی۱۴ واحد ۳ مراجعه کنید.

دکتر علی بیژن زاده جراح چربی شکم اهواز

دکتر علی بیژن زاده دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی بیژن زاده
آدرس اهواز خیابان نادری – نبش حافظ – مجتمع پزشکی حافظ
شماره تماس 06132222260

دکتر علی بیژن زاده با شماره نظام پزشکی 49256 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی بیژن زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی بیژن زاده با شماره 06132222260 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان نادری – نبش حافظ – مجتمع پزشکی حافظ مراجعه کنید.

دکتر فرامرز پازیار دکتر لیپوماتیک اهواز

دکتر فرامرز پازیار دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز پازیار
آدرس اهواز خیابان طالقانی شرقی – روبروی بازار بزرگ -جنب حسینیه ثارالله – مجتمع پزشکی ایران کلینیک
شماره تماس 09169165194

دکتر فرامرز پازیار با شماره نظام پزشکی 24669 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرامرز پازیار برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز پازیار با شماره 09169165194 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان طالقانی شرقی – روبروی بازار بزرگ -جنب حسینیه ثارالله – مجتمع پزشکی ایران کلینیک مراجعه کنید.

دکتر سید صاحب حسینی نژاد جراح چربی شکم اهواز

دکتر سید صاحب حسینی نژاد دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید صاحب حسینی نژاد 
آدرس اهواز کیانپارس_خ ۱۵غربی مجتمع ایرانپارس طبقه دوم روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر
شماره تماس 06133389268

دکتر سید صاحب حسینی نژاد با شماره نظام پزشکی 78673 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید صاحب حسینی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید صاحب حسینی نژاد با شماره 06133389268 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس_خ ۱۵غربی مجتمع ایرانپارس طبقه دوم روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر مراجعه کنید.

دکتر علیرضا کبیری دکتر لیپوماتیک اهواز

دکتر علیرضا کبیری دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا کبیری
آدرس اهواز نادری مجتمع بزرگ نادری بین حافظ و فردوسی طبقه دوم
شماره تماس 0612231289

دکتر علیرضا کبیری با شماره نظام پزشکی 26337 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا کبیری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا کبیری با شماره 0612231289 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز نادری مجتمع بزرگ نادری بین حافظ و فردوسی طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر همایون زهتاب جراح چربی شکم اهواز

دکتر همایون زهتاب دکتر لیپوماتیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر همایون زهتاب
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان ششم شرقی – پلاک 90
شماره تماس 06133922893

دکتر همایون زهتاب با شماره نظام پزشکی 34026 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر همایون زهتاب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر همایون زهتاب با شماره 06133922893 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان ششم شرقی – پلاک 90 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *