بهترین دکتر ختنه تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و می خواهید عمل ختنه برای کودک و نوزاد شما انجام شود ، پس باید به دنبال بهترین دکتر ختنه تبریز باشید.

ختنه برداشتن پوست ختنه گاه آلت تناسلی کودک است و توسط متخصص اورولوژی یا جراح عمومی انجام می شود.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص ختنه تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر متخصص در زمینه انجام عمل ختنه هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر ختنه تبریز

دکتر داود بادبرین دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر داود بادبرین دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داود بادبرین
آدرس تبریز بلوار نیایش. جنب پل پیشقدم. ساختمان سلامت. طبقه 5
شماره تماس 04133259468

دکتر داود بادبرین با شماره نظام پزشکی 90626 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر داود بادبرین برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر داود بادبرین با شماره 04133259468 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش. جنب پل پیشقدم. ساختمان سلامت. طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر سعید اصلان آبادی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر سعید اصلان آبادی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید اصلان آبادی
آدرس تبریز کمربند میانی- بعد از پل پیشقدم-کلینیک سلامت-طبقه 2
شماره تماس 04133259445

دکتر سعید اصلان آبادی با شماره نظام پزشکی 34972 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید اصلان آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید اصلان آبادی با شماره 04133259445 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربند میانی- بعد از پل پیشقدم-کلینیک سلامت-طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر داود پورحسین دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر داود پورحسین دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داود پورحسین
آدرس تبریز ولیعصر، میدان فهمیده، بلوار شفیع زاده، نرسیده به میدان بهارستان، ساختمان پزشکان، طبقه سوم
شماره تماس 04133331525

دکتر داود پورحسین با شماره نظام پزشکی 72308 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر داود پورحسین برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر داود پورحسین با شماره 04133331525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، میدان فهمیده، بلوار شفیع زاده، نرسیده به میدان بهارستان، ساختمان پزشکان، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر حمیدعباسی نامور دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر حمیدعباسی نامور دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدعباسی نامور
آدرس تبریز خیابان ثقه الاسلام، جنب بانک رفاه، مطب شماره 2
شماره تماس 04135241716

دکتر حمیدعباسی نامور با شماره نظام پزشکی 11144 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمیدعباسی نامور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدعباسی نامور با شماره 04135241716 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ثقه الاسلام، جنب بانک رفاه، مطب شماره 2 مراجعه کنید.

دکتر داود نوری زاده دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر داود نوری زاده دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داود نوری زاده
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، رو به روی بیمارستان الزهرا، ساختمان آفتاب
شماره تماس 04135554034

دکتر داود نوری زاده با شماره نظام پزشکی 64841 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر داود نوری زاده برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر داود نوری زاده با شماره 04135554034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی، رو به روی بیمارستان الزهرا، ساختمان آفتاب مراجعه کنید.

دکتر ابراهیم فرهادی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر ابراهیم فرهادی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم فرهادی
آدرس تبریز خیابان آزادی، نرسیده به گلگشت، ساختمان شیخ الرئیس
شماره تماس 04133366215

دکتر ابراهیم فرهادی با شماره نظام پزشکی 130495 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ابراهیم فرهادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم فرهادی با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، نرسیده به گلگشت، ساختمان شیخ الرئیس مراجعه کنید.

دکتر فرشاد مهدوی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر فرشاد مهدوی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشاد مهدوی
آدرس تبریز خیابان آزادی، جنب پمپ بنزین مارالان، ساختمان بهاران
شماره تماس 04133372896

دکتر فرشاد مهدوی با شماره نظام پزشکی 81607 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشاد مهدوی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشاد مهدوی با شماره 04133372896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، جنب پمپ بنزین مارالان، ساختمان بهاران مراجعه کنید.

دکتر صمد مصدقی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر صمد مصدقی دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صمد مصدقی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، جنب بستنی وحید، ساختمان پزشکان گلستان
شماره تماس 04135569522

دکتر صمد مصدقی با شماره نظام پزشکی 22730 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر صمد مصدقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر صمد مصدقی با شماره 04135569522 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، جنب بستنی وحید، ساختمان پزشکان گلستان مراجعه کنید.

دکتر مهدی عشایری دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر مهدی عشایری دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی عشایری
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 3 – واحد 14
شماره تماس 04133373622

دکتر مهدی عشایری با شماره نظام پزشکی 88912 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی عشایری برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی عشایری با شماره 04133373622 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 3 – واحد 14 مراجعه کنید.

دکتر علی ذوالفقاری دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

دکتر علی ذوالفقاری دکتر فوق تخصص ختنه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی ذوالفقاری
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی برج آذربایجان
شماره تماس 04135569534

دکتر علی ذوالفقاری با شماره نظام پزشکی 20279 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی ذوالفقاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی ذوالفقاری با شماره 04135569534 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی برج آذربایجان مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *