بهترین دکتر ختنه رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر ختنه رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و برای انجام عمل ختنه کودک خود نیاز به مراجعه به دکتر متخصص جراح عمومی یا اورولوژی کودکان که در زمینه ختنه تخصص داشته باشد دارید.

در جراحی ختنه ، پوست ختنه گاه که سر آلت تناسلی کودک را می پوشاند به طور کامل در طی یک عمل جراحی برداشته می شود.

متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر ختنه رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه انجام جراحی ختنه تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر ختنه رشت

دکتر ایمان امیری دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر ایمان امیری دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایمان امیری
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان سپید
شماره تماس 01332117342

دکتر ایمان امیری با شماره نظام پزشکی 113365 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایمان امیری برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایمان امیری با شماره 01332117342 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان سپید مراجعه کنید.

دکتر علی فتح الهی دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر علی فتح الهی دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی فتح الهی
آدرس رشت چهارراه گلسار، نرسیده به پل بوسار، ساختمان دانا، طبقه پنجم، واحد 56
شماره تماس 01332132689

دکتر علی فتح الهی با شماره نظام پزشکی 107054 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی فتح الهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی فتح الهی با شماره 01332132689 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، نرسیده به پل بوسار، ساختمان دانا، طبقه پنجم، واحد 56 مراجعه کنید.

دکتر سیاوش فلاحتکار دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر سیاوش فلاحتکار دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیاوش فلاحتکار
آدرس رشت خیابان حاجی آباد، ساختمان پزشکان نور، نبش کوچه سپهدار
شماره تماس 01333236332

دکتر سیاوش فلاحتکار با شماره نظام پزشکی 33911 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیاوش فلاحتکار برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیاوش فلاحتکار با شماره 01333236332 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  خیابان حاجی آباد، ساختمان پزشکان نور، نبش کوچه سپهدار مراجعه کنید.

دکتر ارسلان داداشی دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر ارسلان داداشی دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ارسلان داداشی
آدرس رشت چهارراه گلسار، پل بوسار، ساختمان دانا، طبقه دوم، واحد 22
شماره تماس 01332115322

دکتر ارسلان داداشی با شماره نظام پزشکی 62446 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ارسلان داداشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ارسلان داداشی با شماره 01332115322 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  چهارراه گلسار، پل بوسار، ساختمان دانا، طبقه دوم، واحد 22 مراجعه کنید.

دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی
آدرس رشت خیابان سعدی، کوچه حق شناس بهره مند، پلاک 16، جنب داروخانه
شماره تماس 33113774

دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی با شماره نظام پزشکی 27208 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین محمدی نیکوی پاسخی با شماره 33113774 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سعدی، کوچه حق شناس بهره مند، پلاک 16، جنب داروخانه مراجعه کنید.

دکتر اسداله حجتی ثابت دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر اسداله حجتی ثابت دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسداله حجتی ثابت
آدرس رشت میدان شهیدانصاری (چهارراه گلسار) – کوچه ملک – ساختمان بوعلی
شماره تماس 01333116430

دکتر اسداله حجتی ثابت با شماره نظام پزشکی 45019 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر اسداله حجتی ثابت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسداله حجتی ثابت با شماره 01333116430 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان شهیدانصاری (چهارراه گلسار) – کوچه ملک – ساختمان بوعلی مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا تقی زاده دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر محمدرضا تقی زاده دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا تقی زاده
آدرس رشت بلوار نماز – کلینیک جرجانی – طبقه دوم فروشگاه سناتور – ورودی ب – واحد 6
شماره تماس 01333731306

دکتر محمدرضا تقی زاده با شماره نظام پزشکی 30325 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا تقی زاده برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا تقی زاده با شماره 01333731306 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز – کلینیک جرجانی – طبقه دوم فروشگاه سناتور – ورودی ب – واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر اله وردی اکبری آلاتیموری دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر اله وردی اکبری آلاتیموری دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اله وردی اکبری آلاتیموری
آدرس رشت چهارراه گلسار، مجتمع پزشکان دانا، طبقه دوم، واحد 27
شماره تماس 33110414

دکتر اله وردی اکبری آلاتیموری با شماره نظام پزشکی 15241 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر اله وردی اکبری آلاتیموری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اله وردی اکبری آلاتیموری با شماره 33110414 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  چهارراه گلسار، مجتمع پزشکان دانا، طبقه دوم، واحد 27 مراجعه کنید.

دکتر کاوه خردمند دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر کاوه خردمند دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاوه خردمند
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، بن بست اقاقیا، ساختمان شهریار
شماره تماس 33125356

دکتر کاوه خردمند با شماره نظام پزشکی 60229 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کاوه خردمند برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاوه خردمند با شماره 33125356 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، بن بست اقاقیا، ساختمان شهریار مراجعه کنید.

دکتر فرامرز هدایت دکتر فوق تخصص ختنه رشت

دکتر فرامرز هدایت دکتر فوق تخصص ختنه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز هدایت
آدرس رشت بوستان ملت – بلوار شهید احمد زاده – میدان کودک – انتهای کوچه داروخانه دکتر علی محمدی ( کوچه دیانتی ) – روبروی سوپر مارکت – پلاک 80
شماره تماس 01333845666

دکتر فرامرز هدایت با شماره نظام پزشکی 76412 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرامرز هدایت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز هدایت با شماره 01333845666 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بوستان ملت – بلوار شهید احمد زاده – میدان کودک – انتهای کوچه داروخانه دکتر علی محمدی ( کوچه دیانتی ) – روبروی سوپر مارکت – پلاک 80 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *