بهترین دکتر ختنه اهواز

اگر به دنبال بهترین دکتر ختنه اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند عمل جراحی ختنه کودکان را انجام دهند را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص ختنه اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر ختنه اهواز

دکتر آرمین محمدی دکتر ختنه اهواز

دکتر آرمین محمدی دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرمین محمدی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان سیزده شرقی – کلینیک هلال احمر
شماره تماس 06133925564

دکتر آرمین محمدی با شماره نظام پزشکی 142679 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرمین محمدی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرمین محمدی با شماره 06133925564 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان سیزده شرقی – کلینیک هلال احمر مراجعه کنید.

دکتر مسعود دهدشتیان دکتر ختنه اهواز

دکتر مسعود دهدشتیان دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود دهدشتیان
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 15 غربی – مجتمع ایرانپارس
شماره تماس 09383757061

دکتر مسعود دهدشتیان با شماره نظام پزشکی 25784 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مسعود دهدشتیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود دهدشتیان با شماره 09383757061 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 15 غربی – مجتمع ایرانپارس مراجعه کنید.

دکتر یداله پورفیاض دکتر ختنه اهواز

دکتر یداله پورفیاض دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یداله پورفیاض
آدرس اهواز خیابان 24 متری (آزادگان)-  روبروی درب اصلی بیمارستان امام خمینی در خیابان اصلی – جنب چاپخانه ساحل
شماره تماس 09013283737

دکتر یداله پورفیاض با شماره نظام پزشکی 49675 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یداله پورفیاض برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر یداله پورفیاض با شماره 09013283737 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان 24 متری (آزادگان)-  روبروی درب اصلی بیمارستان امام خمینی در خیابان اصلی – جنب چاپخانه ساحل مراجعه کنید.

دکتر علیرضا کبیری دکتر ختنه اهواز

دکتر علیرضا کبیری دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا کبیری
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان غربی – نبش خرداد – مجتمع ابو علی سینا – طبقه سوم
شماره تماس 06133331014

دکتر علیرضا کبیری با شماره نظام پزشکی 26337 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علیرضا کبیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا کبیری با شماره 06133331014 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان غربی – نبش خرداد – مجتمع ابو علی سینا – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر اسماعیل موسی پور دکتر ختنه اهواز

دکتر اسماعیل موسی پور دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسماعیل موسی پور
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان اسفند شرقی – مجتمع اسفند – جنب داروخانه – طبقه سوم
شماره تماس 09020058808

دکتر اسماعیل موسی پور با شماره نظام پزشکی 26701 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسماعیل موسی پور برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسماعیل موسی پور با شماره 09020058808 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان اسفند شرقی – مجتمع اسفند – جنب داروخانه – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر عبدالرضا آرمن دکتر ختنه اهواز

دکتر عبدالرضا آرمن دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا آرمن
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان 15 غربی – میدان ایران پارس
شماره تماس 06133389129

دکتر عبدالرضا آرمن با شماره نظام پزشکی 17670 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عبدالرضا آرمن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا آرمن با شماره 06133389129 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان 15 غربی – میدان ایران پارس مراجعه کنید.

دکتر فرامرز پازیار دکتر ختنه اهواز

دکتر فرامرز پازیار دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز پازیار
آدرس اهواز خیابان طالقانی شرقی – روبروی بازار بزرگ -جنب حسینیه ثارالله – مجتمع پزشکی ایران کلینیک
شماره تماس 06132215151

دکتر فرامرز پازیار با شماره نظام پزشکی ب-30487 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرامرز پازیار برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز پازیار با شماره 06132215151 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان طالقانی شرقی – روبروی بازار بزرگ -جنب حسینیه ثارالله – مجتمع پزشکی ایران کلینیک مراجعه کنید.

دکتر جواد پی سپار دکتر ختنه اهواز

دکتر جواد پی سپار دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد پی سپار
آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 6 غربی، مجتمع ایران نگین
شماره تماس 06133912350

دکتر جواد پی سپار با شماره نظام پزشکی 20592 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر جواد پی سپار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد پی سپار با شماره 06133912350 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 6 غربی، مجتمع ایران نگین مراجعه کنید.

دکتر شهنام عسکرپور دکتر ختنه اهواز

دکتر شهنام عسکرپور دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهنام عسکرپور
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان اسفند شرقی – ساختمان اسفند – طبقه اول
شماره تماس 06132221102

دکتر شهنام عسکرپور با شماره نظام پزشکی 35267 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهنام عسکرپور برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهنام عسکرپور با شماره 06132221102 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان اسفند شرقی – ساختمان اسفند – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر بهرام فتحی دکتر ختنه اهواز

دکتر بهرام فتحی دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام فتحی
آدرس اهواز کیانپارس خیابان 3 شرقی، مجتمع پارسیان، طبقه دوم
شماره تماس 06139204114

دکتر بهرام فتحی با شماره نظام پزشکی 15440 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر بهرام فتحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرام فتحی با شماره 06139204114 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان 3 شرقی، مجتمع پارسیان، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر سید فرید موسوی دکتر ختنه اهواز

دکتر سید فرید موسوی دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید فرید موسوی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 9 شرقی – بعد از آزمایشگاه کیانپارس – پلاک 67
شماره تماس 06133372066

دکتر سید فرید موسوی با شماره نظام پزشکی 102212 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید فرید موسوی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید فرید موسوی با شماره 06133372066 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 9 شرقی – بعد از آزمایشگاه کیانپارس – پلاک 67 مراجعه کنید.

دکتر سید محمدرضا ملائکه دکتر ختنه اهواز

دکتر سید محمدرضا ملائکه دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمدرضا ملائکه
آدرس اهواز زیتون کارمندی، فلکه چیتا، خیابان حجت، مجتمع پزشکی شعله، طبقه 3
شماره تماس 06134439525

دکتر سید محمدرضا ملائکه با شماره نظام پزشکی 34918 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید محمدرضا ملائکه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمدرضا ملائکه با شماره 06134439525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی، فلکه چیتا، خیابان حجت، مجتمع پزشکی شعله، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مهدی نظری مقدم دکتر ختنه اهواز

دکتر مهدی نظری مقدم دکتر ختنه اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی نظری مقدم
آدرس اهواز پادادشهر – بلوار جوادالائمه – بین خیابان 9 و 10 – مجتمع پزشکی رسول الله – طبقه چهارم
شماره تماس 06135545661

دکتر مهدی نظری مقدم با شماره نظام پزشکی 135222 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی نظری مقدم برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی نظری مقدم با شماره 06135545661 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پادادشهر – بلوار جوادالائمه – بین خیابان 9 و 10 – مجتمع پزشکی رسول الله – طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *