بهترین دکتر جراح بینی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و به دلیل اهداف زیبایی یا مشکلات دیگر مانند انحراف یا صدمه بینی نیاز به عمل بینی دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر جراح بینی تبریز باشید.

جراح بینی ، متخصص در انجام عمل جراحی بینی برای بهبود ظاهر افراد یا برطرف کردن مشکلاتیست که در اثر آسیب رسیدن به بینی یا دلایل مختلف دیگر رخ می دهد.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان جراح بینی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر جراح بینی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر جراح بینی تبریز

◀ دکتر سیدمحمد مقدسی دکتر جراح بینی تبریز

دکتر سیدمحمد مقدسی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمد مقدسی
آدرس تبریز فلکه دانشگاه، ساختمان تبریز، طبقه دوم
شماره تماس 04133375727

دکتر سیدمحمد مقدسی با شماره نظام پزشکی 16489 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدمحمد مقدسی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمد مقدسی با شماره 04133375727 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز فلکه دانشگاه، ساختمان تبریز، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ولی مجیدی دکتر جراح بینی 

دکتر ولی مجیدی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ولی مجیدی
آدرس تبریز چهارراه آبرسان – جنب پاساژ ونک
شماره تماس 04133345050

دکتر ولی مجیدی با شماره نظام پزشکی 6683 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ولی مجیدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ولی مجیدی با شماره 04133345050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان – جنب پاساژ ونک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد نژاد کاظم دکتر جراح بینی تبریز

دکتر محمد نژاد کاظم دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد نژاد کاظم
آدرس تبریز خیابان ولیعصر، سعدی شمالی روبروی ایرداک ساختمان آرینا طبقه اول واحد A
شماره تماس 04133292992

دکتر محمد نژاد کاظم با شماره نظام پزشکی 13227 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد نژاد کاظم برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد نژاد کاظم با شماره 04133292992 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ولیعصر، سعدی شمالی روبروی ایرداک ساختمان آرینا طبقه اول واحد A مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهروز بایبوردی دکتر جراح بینی 

دکتر بهروز بایبوردی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز بایبوردی
آدرس تبریز تقاطع خیابان 17 شهریور و طالقانی، روبروی ساختمان پارسا ، ساختمان 197، طبقه اول
شماره تماس 04135569369

دکتر بهروز بایبوردی با شماره نظام پزشکی 20033 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر بهروز بایبوردی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز بایبوردی با شماره 04135569369 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز تقاطع خیابان 17 شهریور و طالقانی، روبروی ساختمان پارسا ، ساختمان 197، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهرداد نهائی دکتر جراح بینی تبریز

دکتر مهرداد نهائی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد نهائی
آدرس تبریز خیابان آزادی – روبروی پمپ بنزین مارالان – ساختمان آزادی – طبقه دوم
شماره تماس 04133374310

دکتر مهرداد نهائی با شماره نظام پزشکی 30430 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد نهائی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد نهائی با شماره 04133374310 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – روبروی پمپ بنزین مارالان – ساختمان آزادی – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر قدرت محمدی دکتر جراح بینی 

دکتر قدرت محمدی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر قدرت محمدی
آدرس تبریز خیابان آزادی-بین گلباد و گلدشت-روبروی شرکت گاز-پلاک30
شماره تماس 04133341412

دکتر قدرت محمدی با شماره نظام پزشکی 18556 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر قدرت محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر قدرت محمدی با شماره 04133341412 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی-بین گلباد و گلدشت-روبروی شرکت گاز-پلاک30 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود بهشتی دکتر جراح بینی تبریز

دکتر محمود بهشتی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود بهشتی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – تقاطع طالقانی – ساختمان امروز – طبقه اول
شماره تماس 04135548101

دکتر محمود بهشتی با شماره نظام پزشکی 60902 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود بهشتی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود بهشتی با شماره 04135548101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – تقاطع طالقانی – ساختمان امروز – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین غفاری مهر دکتر جراح بینی 

دکتر حسین غفاری مهر دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین غفاری مهر
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید-مابین کلینیک فرهنگیان و بیمه معلم-ساختمان 44-طبقه اول
شماره تماس 04135530868

دکتر حسین غفاری مهر با شماره نظام پزشکی 32727 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین غفاری مهر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین غفاری مهر با شماره 04135530868 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید-مابین کلینیک فرهنگیان و بیمه معلم-ساختمان 44-طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لطیفه محمدپور اسگوئی دکتر جراح بینی تبریز

دکتر لطیفه محمدپور اسگوئی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لطیفه محمدپور اسگوئی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب داروخانه سارا – مجتمع فدک – طبقه اول
شماره تماس 04135560961

دکتر لطیفه محمدپور اسگوئی با شماره نظام پزشکی 54144 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لطیفه محمدپور اسگوئی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر لطیفه محمدپور اسگوئی با شماره 04135560961 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب داروخانه سارا – مجتمع فدک – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ژیلا محمدی آذر دکتر جراح بینی 

دکتر ژیلا محمدی آذر دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ژیلا محمدی آذر
آدرس تبریز هفده شهریور جدید – برج آذربایجان – طبقه 9
شماره تماس 04135548106

دکتر ژیلا محمدی آذر با شماره نظام پزشکی 75764 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ژیلا محمدی آذر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ژیلا محمدی آذر با شماره 04135548106 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز هفده شهریور جدید – برج آذربایجان – طبقه 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شبنم نوعی علمداری دکتر جراح بینی تبریز

دکتر شبنم نوعی علمداری دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شبنم نوعی علمداری
آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرییس
شماره تماس 04133366215

دکتر شبنم نوعی علمداری با شماره نظام پزشکی 107602 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شبنم نوعی علمداری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر شبنم نوعی علمداری با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به گلگشت ، ساختمان شیخ الرییس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سحر زاهدی دکتر جراح بینی 

دکتر سحر زاهدی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر زاهدی
آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به سه راهی گلگشت ،ساختمان بهاران ، طبقه شش واحد پنج
شماره تماس 04133356430

دکتر سحر زاهدی با شماره نظام پزشکی 106759 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سحر زاهدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر زاهدی با شماره 04133356430 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی ، نرسیده به سه راهی گلگشت ،ساختمان بهاران ، طبقه شش واحد پنج مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریسا مقدم دکتر جراح بینی تبریز

دکتر پریسا مقدم دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا مقدم
آدرس تبریز هفده شهریور – برج آذربایجان – طبقه 13
شماره تماس 04135550466

دکتر پریسا مقدم با شماره نظام پزشکی 118932 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریسا مقدم برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا مقدم با شماره 04135550466 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز هفده شهریور – برج آذربایجان – طبقه 13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضوان نوتاش دکتر جراح بینی 

دکتر رضوان نوتاش دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضوان نوتاش
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، مابین شریعتی و طالقانی، ساختمان حکیم، طبقه4
شماره تماس 04135556628

دکتر رضوان نوتاش با شماره نظام پزشکی 107509 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر رضوان نوتاش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضوان نوتاش با شماره 04135556628 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، مابین شریعتی و طالقانی، ساختمان حکیم، طبقه4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدجلال قیاسی دکتر جراح بینی تبریز

دکتر سیدجلال قیاسی دکتر جراح بینی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدجلال قیاسی
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید،مابین تقاطع طالقانی وتقاطع شریعتی،ساختمان حکیم،طبقه هفتم
شماره تماس 04135536944

دکتر سیدجلال قیاسی با شماره نظام پزشکی 85846 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدجلال قیاسی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدجلال قیاسی با شماره 04135536944 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید،مابین تقاطع طالقانی وتقاطع شریعتی،ساختمان حکیم،طبقه هفتم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *