بهترین دکتر عمومی مشهد

بهترین دکتر عمومی مشهد پزشکانی هستند که در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری ها تخصص داشته و در شهر مشهد فعالیت می کنند.پزشک عمومی اغلب اولین فردی است که در صورت ابتلا به بیماری یا یک مشکل سلامتی ، برای درمان به او مراجعه می‌کنیم تا پزشک با بررسی و ارزیابی وضعیت ،  تصمیم بگیرد که آیا نیازی به مراجعه به متخصص دیگری در زمینه پزشکی وجود دارد یا خیر.

پزشکان عمومی دانش و مهارت های گسترده ای برای مقابله با تمام بیماری هایی که ممکن است در طول زندگی خود با آنها روبرو شوید دارند و می‌توانند انواع بیماری‌ها را در مراحل اولیه درمان کنند، بررسی‌های سلامتی را انجام دهند و به افراد در هر سنی توصیه‌های بهداشتی ارائه کنند.

گاهی اوقات پیش آمده است که وقتی فردی به دلیل درد قلب به دکتر قلب و عروق مراجعه کرده است ، پس از معاینات مشخص شده است که این درد به خاطر مشکلات دیگری بوده است ، بنابراین زمانی که در مرحله اولیه یک بیماری هستیم و نمی دانیم مشکلی که تجربه می کنیم دقیقا بخاطر چیست ، باید به دکتر عمومی مراجعه کنیم.

در این مطلب به معرفی بهترین دکتر عمومی مشهد پرداختیم ، در صورت نیاز به مراجعه به بهترین دکتر عمومی مشهد ، ادامه مطلب را مشاهده کنید.

لیست مطالب برای دسترسی سریع 

 

معرفی بهترین دکتر عمومی مشهد

◀ دکتر رویا خادمیان پزشک عمومی مشهد

دکتر رویا خادمیان پزشک عمومی مشهد

مشخصات دکتر  ◀ دکتر رویا خادمیان
آدرس مشهد بلوار معلم، بین معلم ۶و۸
شماره تماس 05136076521

دکتر رویا خادمیان با شماره نظام پزشکی 41008 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رویا خادمیان برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر رویا خادمیان با شماره 05136076521 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار معلم، بین معلم ۶و۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نیلوفر کریم آبادی دکتر عمومی مشهد خانم

دکتر نیلوفر کریم آبادی دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر نیلوفر کریم آبادی
آدرس مشهد خیابان احمد آباد، محتشمی، ساختمان 50
شماره تماس 05138407406

دکتر نیلوفر کریم آبادی با شماره نظام پزشکی 164294 متخصص عمومی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نیلوفر کریم آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر نیلوفر کریم آبادی با شماره 05138407406 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان احمد آباد، محتشمی، ساختمان 50 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مسعود زحمت کش پزشک عمومی مشهد

دکتر مسعود زحمت کش دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مسعود زحمت کش
آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، بلوار کوثر شمالی، بین کوثر 4 و 6
شماره تماس 05138817836

دکتر مسعود زحمت کش با شماره نظام پزشکی 62109 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود زحمت کش برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود زحمت کش با شماره 05138817836 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، بلوار کوثر شمالی، بین کوثر 4 و 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزانه ضرابی فوق تخصص عمومی مشهد

دکتر فرزانه ضرابی فوق تخصص عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر فرزانه ضرابی
آدرس مشهد خیابان احمدآباد، خیابان عارف، عارف 8، پلاک 3، ساختمان ققنوس
شماره تماس 05138424393

دکتر فرزانه ضرابی با شماره نظام پزشکی 163101 متخصص عمومی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرزانه ضرابی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه ضرابی با شماره 05138424393 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان احمدآباد، خیابان عارف، عارف 8، پلاک 3، ساختمان ققنوس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا نجاریان دکتر عمومی مشهد

دکتر محمدرضا نجاریان دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محمدرضا نجاریان
آدرس مشهد بلوار فکوری ،فکوری 8 ،ویلای 1
شماره تماس 05138689777

دکتر محمدرضا نجاریان با شماره نظام پزشکی 63489 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا نجاریان برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا نجاریان با شماره 05138689777 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار فکوری ،فکوری 8 ،ویلای 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر تکتم الماسی پزشک عمومی مشهد

دکتر تکتم الماسی دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر تکتم الماسی
آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، نبش ورودی 7تیر،جنب داروخانه دکتر مالک زاده
شماره تماس 09154090648

دکتر تکتم الماسی با شماره نظام پزشکی 99119 متخصص عمومی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر تکتم الماسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر تکتم الماسی با شماره 09154090648 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، نبش ورودی 7تیر،جنب داروخانه دکتر مالک زاده مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هادی طبسی دکتر عمومی مشهد

دکتر هادی طبسی دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر هادی طبسی
آدرس مشهد شهرک شهید باهنر، حر 98، روبروی اشپزخانه صداقت
شماره تماس 05133960904

دکتر هادی طبسی با شماره نظام پزشکی 39095 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هادی طبسی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی طبسی با شماره 05133960904 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد شهرک شهید باهنر، حر 98، روبروی اشپزخانه صداقت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرهاد رجب پورصنعتی پزشک عمومی مشهد

دکتر فرهاد رجب پورصنعتی دکتر عمومی مشهد

مشخصات دکتر  ◀ دکتر فرهاد رجب پورصنعتی
آدرس مشهد بلوار پیروزی، بالاتر از جام عسل، بلوار کاوه، کلینیک ویژه زکریا
شماره تماس 05138707030

دکتر فرهاد رجب پورصنعتی با شماره نظام پزشکی 127632 متخصص عمومی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهاد رجب پورصنعتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد رجب پورصنعتی با شماره 05138707030 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار پیروزی، بالاتر از جام عسل، بلوار کاوه، کلینیک ویژه زکریا مراجعه کنید.

◀ دکتر احمد دستجردی دکتر عمومی مشهد قاسم آباد

دکتر احمد دستجردی دکتر عمومی مشهد

مشخصات دکتر  ◀ دکتر احمد دستجردی 
آدرس مشهد قاسم آباد، میدان حجاب، ساختمان پزشکان غرب مشهد، طبقه 1، واحد 114
شماره تماس 36215628

دکتر احمد دستجردی با شماره نظام پزشکی 42501 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد دستجردی برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد دستجردی با شماره 36215628 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد قاسم آباد، میدان حجاب، ساختمان پزشکان غرب مشهد، طبقه 1، واحد 114 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید اسکندری دکتر عمومی وکیل آباد مشهد

دکتر سعید اسکندری دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر سعید اسکندری
آدرس مشهد وکیل آباد23 – پلاک 475
شماره تماس 05136079095

دکتر سعید اسکندری با شماره نظام پزشکی 70360 متخصص عمومی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید اسکندری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید اسکندری با شماره 05136079095 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد وکیل آباد23 – پلاک 475 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم فاضل دکتر عمومی پیروزی مشهد

دکتر مریم فاضل دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مریم فاضل
آدرس مشهد پیروزی – بین زکریا و فرخی جنوبی – جنب داروخانه
شماره تماس 8797576

دکتر مریم فاضل با شماره نظام پزشکی 52636 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم فاضل برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم فاضل با شماره 8797576 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد پیروزی – بین زکریا و فرخی جنوبی – جنب داروخانه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا ملکی دکتر عمومی در امامت مشهد

دکتر محمدرضا ملکی دکتر عمومی در امامت مشهد

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محمدرضا ملکی
آدرس مشهد خیابان امامت، ابتدای امامت 34، ساختمان پزشکان امامت، پلاک 5، طبقه 3
شماره تماس 05136012323

دکتر محمدرضا ملکی با شماره نظام پزشکی 50278 متخصص عمومی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عمومی مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا ملکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به پزشک عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا ملکی با شماره 05136012323 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان امامت، ابتدای امامت 34، ساختمان پزشکان امامت، پلاک 5، طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ریحانه یکتا دکتر عمومی مشهد

دکتر ریحانه یکتا دکتر عمومی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر ریحانه یکتا
آدرس مشهد خیابان کوهسنگی ۶. ساختمان سینا. طبقه اول . واحد ۷
شماره تماس 05138587571

دکتر ریحانه یکتا با شماره نظام پزشکی 117743 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های عمومی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف و مشکلات رایج سلامتی در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عمومی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ریحانه یکتا برای درمان بیماری ها و اختلالات سلامتی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عمومی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریحانه یکتا با شماره 05138587571 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان کوهسنگی ۶. ساختمان سینا. طبقه اول . واحد ۷ مراجعه کنید.


 

دکتر عمومی مشهد چه وظایفی دارد؟

پزشک متخصص عمومی وظیفه بررسی و معاینه عمومی بیماران مختلف را بر عهده دارد تا بر اساس تشخیص اولیه، تصمیم به انجام معاینات و آزمایشات مختلف بگیرد.هنگامی که پزشک عمومی بیماری را تشخیص می دهد یا یک برنامه درمانی تجویز می کند و یا در صورت شدت بیماری ، فرد را به یک متخصص دیگر ارجاع می دهد.

پزشک عمومی از بقیه پزشکان در تخصص های مختلف پزشکی متمایز است، وظایف و نقش دکتر عمومی به شرح زیر است :

  • بررسی و تشخیص شرایط مختلف پاتولوژیک و تجویز مناسب ترین دارو برای آنها بر اساس مقادیر معاینات و آنالیزها
  • ارائه  کمک های اولیه به بیمار
  • ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ها و مراکز دولتی
  • راهنمایی بیماران در مورد راه های مراقبت از سلامت وارائه دستورالعمل بهداشتی
  • هدایت بیمار به یک تخصص درمانی متفاوت در صورت اقتضای شرایط وی
  • کمک به ایجاد آگاهی جامعه در مورد دستورالعمل هایی که برای اجرای حفاظت بهداشتی مورد نیاز باید رعایت شود

چه زمانی باید به دکتر عمومی مشهد مراجعه کرد ؟

چه زمانی باید به دکتر عمومی مشهد مراجعه کرد ؟

زمانی باید به پزشک عمومی مراجعه کرد که فرد نداند برای رفع مشکل خود باید به کدام متخصص مراجعه کند و همچنین اطلاع نداشته باشد که علائمی که دارد نشان دهنده ی چه بیماری است.در صورت داشتن علائمی مانند علائم زیر باید به دکتر عمومی مراجعه کنید :

  • اولین علائم سرماخوردگی: تب، گلودرد، خس خس سینه، درد، احتقان بینی، آبریزش بینی .
  • خستگی مزمن و ضعف
  • مشکلات خواب و بی خوابی
  • احساس دائمی اضطراب
  • بثورات روی پوست
  • سکسکه، حالت تهوع، استفراغ، مشکل مدفوع
  • نفخ، سوزش سر دل
  • بروز درد در عضلات و مفاصل
  • کاهش وزن ناگهانی
  • تب
  • سردرد شدید، میگرن
  • بثورات روی صورت و بدن، زخم و خارش
  • فشار خون بالا یا پایین
  • مشکلات سیستم تنفسی، تنگی نفس
  • بی حسی اندام ها
  • مشکلات حافظه و تمرکز
  • مشکلات بینایی
  • کاهش شنوایی، درد و ترشح در گوش
  • درد در قفسه سینه
  • درد پایین کمر
  • التهاب غشای مخاطی چشم
  • افسردگی
  • علائم دیگر

دکتر عمومی مشهد چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

  • عفونت های ویروسی تنفسی.
  • نوسانات شدید وزن.
  • ضعف ایمنی.
  • میگرن و سردرد.
  • اختلالات سوء هاضمه.
  • مسمومیت ناشی از دلایل مختلف
  • بیماری های سیستم قلبی عروقی،
  • بیماری های سیستم ادراری
  • بیماری های سیستم تنفسی (برونشیت، نای، ذات الریه)
  • بیماری های دستگاه گوارش
  • بیماری های سیستم عصبی
  • بیماری های سیستم غدد درون ریز
  • بیماری های خونی
  • بیماری های مفصلی

معاینه توسط دکتر عمومی مشهد چگونه است ؟

اولین کاری که پزشک انجام می دهد این است که به صحبت های بیمار گوش دهد و پرونده پزشکی بیمار را بررسی کند. پس از آن، دکتر عمومی به قفسه سینه و اندام های شکمی بیمار را معاینه می کند، فشار خون را اندازه گیری می کند و برخی از قسمت های بدن را با لمس معاینه می کند.سپس در صورت لزوم، دکتر عومی مشهد بیمار را برای آزمایشات و اقدامات تشخیصی به آزمایشگاه ارجاع می دهد :

  • آزمایش خون
  • تجزیه و تحلیل ادرار و مدفوع
  • قلب
  • سونوگرافی  و..

اگر پزشک عمومی مشهد متوجه علائم بیماری شود که به پزشک متخصص دیگری نیاز دارد، بیمار به یک پزشک متخصص ارجاع داده می شود. بسته به علائم، بیمار به پزشک مرتبط با همان بیماری ارجاع داده می شود، برای مثال در صورت وجود زخم معده ، پزشک عمومی بیمار را به دکتر متخصص گوارش ارجاع می دهد.

تخصص های مرتبط با دکتر عمومی مشهد

دکتر گوارش مشهد : اغلب افراد در صورتی که مشکلات گوارشی را تجربه کنند ، ابتدا به دکتر عمومی مشهد مراجعه می کنند و سپس در صورت تشدید وضعیت بیماری ، نیاز است تا فرد به دکتر گوارش مراجعه کند.

دکتر ریه مشهد : علائم بیماری های ریوی مانند سرفه و تنگی نفس توسط فرد مبتلا ممکن است با بیماری سرماخوردگی اشتباه گرفته شود ، به همین دلیل اولین مراجعه برای تشخیص به دکتر عمومی صورت میگیرد.

سخن پایانی :

زمانی که فردی مشکل، درد و بیماری دارد و نمی داند به کدام پزشک مراجعه کند، بهترین راه حل در این شرایط معاینه توسط دکتر عمومی است.در این مطلب از سایت بهترین دکتر به معرفی بهترین دکتر عمومی مشهد پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.همواره سلامتی و تندرستی را برای شما آرزومندیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *