بهترین دکتر لیپوماتیک در یزد - عمل برداشتن چربی شکم

با بهترین دکتر لیپوماتیک یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص جراح حذف چربی شکم که با اصطلاح پزشکی متخصص لیپوماتیک شناخته می شوند ، می توانند بافت چربی قسمت های مختلف بدن را برای زیبایی و به وسیله روش لیپوماتیک حذف کنند.

لیپوماتیک یکی از روش های نسبتا ایمن و کم خطر برای پیکرتراشی است و برای برطرف کردن چربی های انباشته شده و چاقی های موضعی که معمولا به سایر روش های لاغری پاسخ نمی دهند، روشی موثر و کارآمد است.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر لیپوماتیک در یزد

دکتر سید محمدرضا نیک تبار دکتر لیپوماتیک یزد

دکتر سید محمدرضا نیک تبار دکتر لیپوماتیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمدرضا نیک تبار
آدرس یزد میدان معلم_ ابتدای بلوار هفده شهریور_ اولین کوچه سمت راست (انتظاری)_انتهای کوچه_ کلینیک شهدای محراب
شماره تماس 09137236891

دکتر سید محمدرضا نیک تبار با شماره نظام پزشکی 73883 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمدرضا نیک تبار برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمدرضا نیک تبار با شماره 09137236891 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس  یزد میدان معلم_ ابتدای بلوار هفده شهریور_ اولین کوچه سمت راست (انتظاری)_انتهای کوچه_ کلینیک شهدای محراب مراجعه کنید.

دکتر سعید عتیقه چی جراح چربی شکم یزد

دکتر سعید عتیقه چی دکتر لیپوماتیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید عتیقه چی
آدرس یزد بلوار طالقانی_ بعد از آزمایشگاه مرکزی_ کوچه شهید زمانی
شماره تماس 03537332020

دکتر سعید عتیقه چی با شماره نظام پزشکی 85418 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید عتیقه چی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید عتیقه چی با شماره 03537332020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی_ بعد از آزمایشگاه مرکزی_ کوچه شهید زمانی مراجعه کنید.

دکتر محمدجلیلی منش دکتر لیپوماتیک یزد

دکتر محمدجلیلی منش دکتر لیپوماتیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدجلیلی منش
آدرس یزد خیابان کاشانی_جنب بیمارستان مجیبیان_ کوچه قریشی_ شماره 39
شماره تماس 03516284001

دکتر محمدجلیلی منش با شماره نظام پزشکی 33720 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدجلیلی منش برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدجلیلی منش با شماره 03516284001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی_جنب بیمارستان مجیبیان_ کوچه قریشی_ شماره 39 مراجعه کنید.

دکتر عباس تقویه جراح چربی شکم یزد

دکتر عباس تقویه دکتر لیپوماتیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس تقویه
آدرس یزد بلوار منتظر قائم_ چهارراه مهدیه_ جنب داروخانه دکتر امامزاده ای
شماره تماس 03536262275

دکتر عباس تقویه با شماره نظام پزشکی 20509 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عباس تقویه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس تقویه با شماره 03536262275 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار منتظر قائم_ چهارراه مهدیه_ جنب داروخانه دکتر امامزاده ای مراجعه کنید.

دکتر منصور سعادتی دکتر لیپوماتیک یزد

دکتر منصور سعادتی دکتر لیپوماتیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور سعادتی
آدرس یزد خیابان کاشانی، ساختمان پزشکان آبادیس (روبروی بیمارستان مرتاض)، طبقه3
شماره تماس 03538279037

دکتر منصور سعادتی با شماره نظام پزشکی 85073 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصور سعادتی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور سعادتی با شماره 03538279037 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، ساختمان پزشکان آبادیس (روبروی بیمارستان مرتاض)، طبقه3 مراجعه کنید.

دکتر ابوالفضل فاتحی میبدی جراح چربی شکم یزد

دکتر ابوالفضل فاتحی میبدی دکتر لیپوماتیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالفضل فاتحی میبدی
آدرس یزد میدان ابوذر، ابتدای تیمسار فلاحی، ساختمان پزشکان روبینا
شماره تماس 03538345002

دکتر ابوالفضل فاتحی میبدی با شماره نظام پزشکی 77412 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ابوالفضل فاتحی میبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالفضل فاتحی میبدی با شماره 03538345002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان ابوذر، ابتدای تیمسار فلاحی، ساختمان پزشکان روبینا مراجعه کنید.

دکتر سیدمهدی موسوی زاده دکتر لیپوماتیک یزد

دکتر سیدمهدی موسوی زاده دکتر لیپوماتیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمهدی موسوی زاده
آدرس یزد میدان ونک بلوار جهان کودک پ 61 واحد 14
شماره تماس 02188882928

دکتر سیدمهدی موسوی زاده با شماره نظام پزشکی 27750 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدمهدی موسوی زاده برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمهدی موسوی زاده با شماره 02188882928 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان ونک بلوار جهان کودک پ 61 واحد 14 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *