بهترین دکتر ختنه گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن بوده و برای انجام عمل ختنه کودک خود نیاز به پزشک دارند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر ختنه گرگان خواهند بود.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر ختنه گرگان نام می بریم در انجام عمل جراحی ختنه تخصص دارند.

بهترین دکتر ختنه گرگان

دکتر امیرحسین تفرشیان دکتر فوق تخصص ختنه 

دکتر امیرحسین تفرشیان دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین تفرشیان
آدرس گرگان شالیکوبی _ عدالت 11 – بیمارستان موسوی _ کلینیک تخصصی _ شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴الی ۱۹
شماره تماس 09113686328

دکتر امیرحسین تفرشیان با شماره نظام پزشکی 142309 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرحسین تفرشیان برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین تفرشیان با شماره 09113686328 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان شالیکوبی _ عدالت 11 – بیمارستان موسوی _ کلینیک تخصصی _ شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴الی ۱۹ مراجعه کنید.

دکتر محمد پوری دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

دکتر محمد پوری دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد پوری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی) – عدالت 22- مجتمع نیما – طبقه اول – مطب دکتر پوری
شماره تماس 01732331747

دکتر محمد پوری با شماره نظام پزشکی 141828 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد پوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد پوری با شماره 01732331747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی) – عدالت 22- مجتمع نیما – طبقه اول – مطب دکتر پوری مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا تجری دکتر فوق تخصص ختنه 

دکتر حمیدرضا تجری دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا تجری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 13، مجتمع پزشکی قائم، طبقه 1
شماره تماس 32226933

دکتر حمیدرضا تجری با شماره نظام پزشکی 34939 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا تجری برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا تجری با شماره 32226933 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 13، مجتمع پزشکی قائم، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر فرهاد کر دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

دکتر فرهاد کر دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد کر
آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 14 – ساختمان حکیم جرجانی – طبقه دوم – واحد 4
شماره تماس 01732324495

دکتر فرهاد کر با شماره نظام پزشکی 90069 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرهاد کر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد کر با شماره 01732324495 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 14 – ساختمان حکیم جرجانی – طبقه دوم – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر سید محمدرزاق علینقی مداح دکتر فوق تخصص ختنه 

دکتر سید محمدرزاق علینقی مداح دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمدرزاق علینقی مداح
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع لاله – طبقه اول
شماره تماس 01732323050

دکتر سید محمدرزاق علینقی مداح با شماره نظام پزشکی 36363 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمدرزاق علینقی مداح برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمدرزاق علینقی مداح با شماره 01732323050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع لاله – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر محمد اعیانی فرد دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

دکتر محمد اعیانی فرد دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد اعیانی فرد
آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان ویلا – طبقه دوم
شماره تماس 01732340918

دکتر محمد اعیانی فرد با شماره نظام پزشکی 55933 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد اعیانی فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد اعیانی فرد با شماره 01732340918 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان ویلا – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر علیرضا علیخانی دکتر فوق تخصص ختنه 

دکتر علیرضا علیخانی دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا علیخانی
آدرس گرگان خیابان عدالت 23- ساختمان کیان – طبقه 1
شماره تماس 01732341344

دکتر علیرضا علیخانی با شماره نظام پزشکی 37317 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا علیخانی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا علیخانی با شماره 01732341344 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان عدالت 23- ساختمان کیان – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر عمادالدین رضائی دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

دکتر عمادالدین رضائی دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عمادالدین رضائی
آدرس گرگان عدالت 21 –  ساختمان پزشکان ویلا –  طبقه دوم
شماره تماس 01732358261

دکتر عمادالدین رضائی با شماره نظام پزشکی 145045 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عمادالدین رضائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عمادالدین رضائی با شماره 01732358261 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21 –  ساختمان پزشکان ویلا –  طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر شاهین شیروانی دکتر فوق تخصص ختنه 

دکتر شاهین شیروانی دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شاهین شیروانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 21 – تختی 14- ساختمان نویان
شماره تماس 01732325772

دکتر شاهین شیروانی با شماره نظام پزشکی 45015 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شاهین شیروانی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شاهین شیروانی با شماره 01732325772 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 21 – تختی 14- ساختمان نویان مراجعه کنید.

دکتر هادی فلاحتی رباطی دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

دکتر هادی فلاحتی رباطی دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی فلاحتی رباطی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 23 – مجتمع کیان
شماره تماس 01732320217

دکتر هادی فلاحتی رباطی با شماره نظام پزشکی 100424 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر هادی فلاحتی رباطی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی فلاحتی رباطی با شماره 01732320217 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 23 – مجتمع کیان مراجعه کنید.

دکتر منصور نقاش پور دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

دکتر منصور نقاش پور دکتر فوق تخصص ختنه گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور نقاش پور 
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع کوروش – طبقه 4 – واحد 2
شماره تماس 01732229390

دکتر منصور نقاش پور با شماره نظام پزشکی 16904 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصور نقاش پور برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور نقاش پور با شماره 01732229390 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع کوروش – طبقه 4 – واحد 2 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *