بهترین دکتر جراح بینی گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن بوده و به دلایل مختلف تصمیم به انجام عمل بینی میگیرند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر جراح بینی گرگان خواهند بود.

بینی ویژگی اصلی صورت است و بر کل چهره ما تأثیر زیادی می گذارد.یک بینی نافرم اغلب باعث عدم تعادل اجزای صورت می شود. جراحی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود یکی از رایج ترین و محبوب ترین عمل ها در سراسر جهان است.

جراحی بینی می تواند بینی را با سایر اجزای صورت هماهنگ کند تا ساختاری جدید و بهتری ایجاد شود.مسلما عمل بینی نیاز به مهارت و تجربه بالایی از جانب جراح دارد. علاوه بر این که از جراحی بینی برای اهداف زیبایی استفاده می شود،اما همچنین می توان از رینوپلاستی برای اصلاح مشکلات تنفسی و کمک به تسکین علائم آپنه خواب نیز استفاده کرد.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان نام می بریم در حوزه انجام عمل جراحی زیبایی و ترمیمی بینی تخصص دارند.

بهترین دکتر جراح بینی گرگان

دکتر الهام یعقوبی دکتر جراح بینی 

دکتر الهام یعقوبی دکتر جراح بینی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام یعقوبی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر.نبش عدالت ۲۳.ساختمان ایرانشهر.طبقه دوم.واحد ۱۴
شماره تماس 01732345617 – 09012312434

دکتر الهام یعقوبی با شماره نظام پزشکی ۱۱۶۱۸۹ متخصص جراحی بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر الهام یعقوبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در گرگان  می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام یعقوبی با شماره 01732345617 – 09012312434 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر.نبش عدالت ۲۳.ساختمان ایرانشهر.طبقه دوم.واحد ۱۴ مراجعه کنید.

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی بینی و پلک

تماس هر روزه ۹:۳۰صبح لغایت ۲۱ به غیر از روزهای تعطیل

صفحه اختصاصی دکتر الهام یعقوبی 

 

دکتر مسعود مالی دکتر جراح بینی گرگان

دکتر مسعود مالی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود مالی
آدرس گرگان عدالت7 – ساختمان میر داماد – طبقه دوم
شماره تماس 01732245647

دکتر مسعود مالی با شماره نظام پزشکی 58013 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود مالی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود مالی با شماره 01732245647 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  عدالت7 – ساختمان میر داماد – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر محمدمهدی رستمی دکتر جراح بینی 

دکتر محمدمهدی رستمی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی رستمی
آدرس گرگان عدالت 14 – مجتمع باران – طبقه پنجم
شماره تماس 01732336881

دکتر محمدمهدی رستمی با شماره نظام پزشکی 42621 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدمهدی رستمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در گرگان  می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی رستمی با شماره 01732336881 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 14 – مجتمع باران – طبقه پنجم مراجعه کنید.

دکتر رضا غفاری دکتر جراح بینی گرگان

دکتر رضا غفاری دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا غفاری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 18 – مجتمع پزشکی دکتر شیرافکن – طبقه اول
شماره تماس 01732254482

دکتر رضا غفاری با شماره نظام پزشکی 79123 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا غفاری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا غفاری با شماره 01732254482 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 18 – مجتمع پزشکی دکتر شیرافکن – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر سید مفید امیر لطیفی دکتر جراح بینی 

دکتر سید مفید امیر لطیفی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مفید امیر لطیفی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ ولیعصر – طبقه اول
شماره تماس 01732329498

دکتر سید مفید امیر لطیفی با شماره نظام پزشکی 13451 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید مفید امیر لطیفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در گرگان  می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مفید امیر لطیفی با شماره 01732329498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ ولیعصر – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا عقیلی دکتر جراح بینی گرگان

دکتر محمدرضا عقیلی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا عقیلی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان سینا
شماره تماس 01732239307

دکتر محمدرضا عقیلی با شماره نظام پزشکی 34182 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا عقیلی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا عقیلی با شماره 01732239307 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان سینا مراجعه کنید.

دکتر رسول قاسمی دکتر جراح بینی 

دکتر رسول قاسمی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رسول قاسمی
آدرس گرگان خیابان 5 آذر – پاساژ بهارستان
شماره تماس 01732237326

دکتر رسول قاسمی با شماره نظام پزشکی 14453 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر رسول قاسمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در گرگان  می توانید برای رزرو نوبت دکتر رسول قاسمی با شماره 01732237326 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان 5 آذر – پاساژ بهارستان مراجعه کنید.

دکتر شیما گلدسته دکتر جراح بینی گرگان

دکتر شیما گلدسته دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیما گلدسته
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، انتهای عدالت 13، ساختمان آرمان، طبقه 1، واحد 9
شماره تماس 01732261220

دکتر شیما گلدسته با شماره نظام پزشکی 70118 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیما گلدسته برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیما گلدسته با شماره 01732261220 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، انتهای عدالت 13، ساختمان آرمان، طبقه 1، واحد 9 مراجعه کنید.

دکتر معصومه اسلامی دکتر جراح بینی گرگان

دکتر معصومه اسلامی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه اسلامی
آدرس گرگان عدالت ۱۹ ، مجتمع مهرگان ، واحد ۲۲
شماره تماس 09900199771

دکتر معصومه اسلامی با شماره نظام پزشکی 127515 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر معصومه اسلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در گرگان  می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه اسلامی با شماره 09900199771 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت ۱۹ ، مجتمع مهرگان ، واحد ۲۲ مراجعه کنید.

دکتر هادی خرم دکتر جراح بینی 

دکتر هادی خرم دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی خرم
آدرس گرگان عدالت ۱۱ ، مجتمع پارس
شماره تماس 09120350912

دکتر هادی خرم با شماره نظام پزشکی 116786 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هادی خرم برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی خرم با شماره 09120350912 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت ۱۱ ، مجتمع پارس مراجعه کنید.

دکتر وحید ناعمی دکتر جراح بینی گرگان

دکتر وحید ناعمی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید ناعمی
آدرس گرگان بلوار ناهارخوران،ورودی گلشهر
شماره تماس 01732536852

دکتر وحید ناعمی با شماره نظام پزشکی 117725 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر وحید ناعمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در گرگان  می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید ناعمی با شماره 01732536852 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان بلوار ناهارخوران،ورودی گلشهر مراجعه کنید.

دکتر محمد جمشیدی کوهساری دکتر جراح بینی گرگان

دکتر محمد جمشیدی کوهساری دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جمشیدی کوهساری
آدرس گرگان وليعصر،بين عدالت ٢و٤،ساختمان پونا،طبقه 2
شماره تماس 01732225465

دکتر محمد جمشیدی کوهساری با شماره نظام پزشکی 134723 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد جمشیدی کوهساری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد جمشیدی کوهساری با شماره 01732225465 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان وليعصر،بين عدالت ٢و٤،ساختمان پونا،طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر فرشید غریبی فلاحیه دکتر جراح بینی 

دکتر فرشید غریبی فلاحیه دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشید غریبی فلاحیه
آدرس گرگان شالیکوبی – بین عدالت 10 و 12 – مجتمع فندرسکی – واحد 5 – کلینیک شنوایی سنجی سمیع
شماره تماس 01732233531

دکتر فرشید غریبی فلاحیه با شماره نظام پزشکی 136 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرشید غریبی فلاحیه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در گرگان  می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید غریبی فلاحیه با شماره 01732233531 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  شالیکوبی – بین عدالت 10 و 12 – مجتمع فندرسکی – واحد 5 – کلینیک شنوایی سنجی سمیع مراجعه کنید.

دکتر حسین محمدی دکتر جراح بینی گرگان

دکتر حسین محمدی دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین محمدی
آدرس گرگان عدالت11-مجتمع ازادمرد-طبقه 2 
شماره تماس 01712322023

دکتر حسین محمدی با شماره نظام پزشکی 81516 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین محمدی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین محمدی با شماره 01712322023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت11-مجتمع ازادمرد-طبقه 2  مراجعه کنید.

دکتر عارف امیرخانلو دکتر جراح بینی 

دکتر عارف امیرخانلو دکتر جراح بینی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عارف امیرخانلو 
آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت14-ساختمان کیوان-واحد8-مرکز نیوشا
شماره تماس 01732366900

دکتر عارف امیرخانلو با شماره نظام پزشکی  ش-555 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عارف امیرخانلو برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر عارف امیرخانلو با شماره 01732366900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت14-ساختمان کیوان-واحد8-مرکز نیوشا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *