بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان کرج

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید از روش لیمنت یا کامپوزیت برای زیبایی دندان های خود استفاده کنید و در شهر کرج زندگی می کنید ، پس باید بدنبال انتخاب بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت کرج باشید.

لمینت ها و کامپوزیت ها روکش هایی هستند که در قسمت بیرونی دندان های کم تراش شده با ترکیب ثابت کننده خاصی چسبانده می شوند و عیوب ظاهری دندان ها را اصلاح می کنند.

روکش‌های دندانی که به لمینت‌ها و کامپوزیت های دندان نیز معروف هستند، به شما این امکان را می‌دهند که ظاهر و زیبایی لبخند خود را خیلی سریع و موثر بهبود بخشید. روکش های لمینت و کامپوزیت برای محافظت و بهبود زیبایی دندان ساخته شده اند.

از مزایای لمینت و کامپوزیت می توان به زیبایی دندان و لبخند ، ترمیم و پوشاندن دندان های آسیب شده و ظاهر نامناسب و محافظت از دندان ها اشاره کرد.

لمینت و کامپوزیت دندان

به همین دلایل، لمینت ها و کامپوزیت های دندان در حال حاضر به یکی از درمان های مورد تقاضا در زمینه دندانپزشکی زیبایی تبدیل شده اند.

اگر می‌خواهید لبخند خود را بهبود ببخشید، روکش‌های لمینت و کامپوزیت گزینه‌ای ساده هستند که نتایج شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهند. این روکش ها روی قسمت جلویی دندان قرار می گیرند و شبیه دندان های طبیعی هستند. از ونیرها یا لمینت ها می توان برای اصلاح طیف وسیعی از مشکلات دندانی استفاده کرد، مانند:

  • دندان هایی که لکه دار هستند و نمی توان آنها را سفید کرد
  • دندان های شکسته یا فرسوده
  • دندان های کج یا بد شکل
  • فضاهای نامنظم یا فاصله زیاد بین دندان های جلویی بالا

 لمینت و کامپوزیت دندان لمینت و کامپوزیت دندان

در ادامه با بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان کرج آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان کرج

دکتر عباس نوری نژاد دکتر لمینت دندان کرج

دکتر عباس نوری نژاد دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس نوری نژاد
آدرس کرج سه راه حافظیه – روبروی اداره گاز – ساختمان پارسیان – طبقه 6 – واحد 19
شماره تماس 02636621096

دکتر عباس نوری نژاد با شماره نظام پزشکی 143452 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباس نوری نژاد برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس نوری نژاد با شماره 02636621096 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج سه راه حافظیه – روبروی اداره گاز – ساختمان پارسیان – طبقه 6 – واحد 19 مراجعه کنید.

دکتر زکیه پورذکریا دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر زکیه پورذکریا دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر زکیه پورذکریا
آدرس کرج فلکه اول گوهردشت-ابتدای مطهری-ساختمان یاس- طبقه اول واحد 4
شماره تماس 02634211378

دکتر زکیه پورذکریا با شماره نظام پزشکی 129425 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر زکیه پورذکریا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر زکیه پورذکریا با شماره 02634211378 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فلکه اول گوهردشت-ابتدای مطهری-ساختمان یاس- طبقه اول واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر سونیا دادفر دکتر لمینت دندان کرج

دکتر سونیا دادفر دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سونیا دادفر
آدرس کرج جهانشهر – خیابان بهشتی – بین هلال احمر و دارایی- ساختمان امیر – پلاک ۱۰۱۱ – طبقه 1
شماره تماس 02634487498

دکتر سونیا دادفر با شماره نظام پزشکی 127952 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سونیا دادفر برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سونیا دادفر با شماره 02634487498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر – خیابان بهشتی – بین هلال احمر و دارایی- ساختمان امیر – پلاک ۱۰۱۱ – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر مهشید صفارپور دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر مهشید صفارپور دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهشید صفارپور
آدرس کرج جهانشهر – بلوار جمهوری – جنب بانک توسعه صادرات – ساختمان پروتون – طبقه 1 – واحد 1
شماره تماس 02634440826

دکتر مهشید صفارپور با شماره نظام پزشکی 86387 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهشید صفارپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهشید صفارپور با شماره 02634440826 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر – بلوار جمهوری – جنب بانک توسعه صادرات – ساختمان پروتون – طبقه 1 – واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر مریم محمدی دکتر لمینت دندان کرج

دکتر مریم محمدی دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم محمدی
آدرس کرج چهارراه طالقانی – به سمت میدان شهدا – بعد از زیرگذر – برج شاه کرم – طبقه 10 – واحد 1001
شماره تماس 0262221003

دکتر مریم محمدی با شماره نظام پزشکی 136977 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم محمدی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم محمدی با شماره 0262221003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی – به سمت میدان شهدا – بعد از زیرگذر – برج شاه کرم – طبقه 10 – واحد 1001 مراجعه کنید.

دکتر امین اسدالهی همدانی دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر امین اسدالهی همدانی دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر امین اسدالهی همدانی
آدرس کرج چهار راه طالقانی – خیابان بهشتی – پلاک 1011 – طبقه 1 – واحد 2
شماره تماس 02634487498

دکتر امین اسدالهی همدانی با شماره نظام پزشکی 118430 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر امین اسدالهی همدانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر امین اسدالهی همدانی با شماره 02634487498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهار راه طالقانی – خیابان بهشتی – پلاک 1011 – طبقه 1 – واحد 2 مراجعه کنید.

دکتر سروش برهانی دکتر لمینت دندان کرج

دکتر سروش برهانی دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سروش برهانی
آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، انتهای زیر گذر ، ساختمان پزشکان پردیس ، طبقه سوم
شماره تماس 02632242151

دکتر سروش برهانی با شماره نظام پزشکی 126095 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سروش برهانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سروش برهانی با شماره 02632242151 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، انتهای زیر گذر ، ساختمان پزشکان پردیس ، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر نسرین حسینی دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر نسرین حسینی دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین حسینی
آدرس کرج چهارراه طالقانی کوچه گلها بنای ماندگار واحد ۶۰۵
شماره تماس 02632264988

دکتر نسرین حسینی با شماره نظام پزشکی 74116 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نسرین حسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین حسینی با شماره 02632264988 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی کوچه گلها بنای ماندگار واحد ۶۰۵ مراجعه کنید.

دکتر احسان صادقی نژاد دکتر لمینت دندان کرج

دکتر احسان صادقی نژاد دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان صادقی نژاد
آدرس کرج جهانشهر-کسری نبش گلایل-ساختمان کسری-واحد 10
شماره تماس 02634484176

دکتر احسان صادقی نژاد با شماره نظام پزشکی 87208 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احسان صادقی نژاد برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان صادقی نژاد با شماره 02634484176 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر-کسری نبش گلایل-ساختمان کسری-واحد 10 مراجعه کنید.

دکتر الهه عبدی دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر الهه عبدی دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه عبدی
آدرس کرج چهارراه طالقانی-سمت میدان شهدا-خیابان گلها-روبرو البسکو و داروخانه چایچی-ساختمان بنای ماندگار-طبقه 5-واحد 505
شماره تماس 02632264858

دکتر الهه عبدی با شماره نظام پزشکی 148152 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر الهه عبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه عبدی با شماره 02632264858 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی-سمت میدان شهدا-خیابان گلها-روبرو البسکو و داروخانه چایچی-ساختمان بنای ماندگار-طبقه 5-واحد 505 مراجعه کنید.

دکتر مونا معزاردلان دکتر لمینت دندان کرج

دکتر مونا معزاردلان دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مونا معزاردلان 
آدرس کرج سه راه عظیمیه – پایین تر از میدان اسبی – بلوار ولی عصر – رو به روی بیمارستان باهنر – مجتمع پزشکی پارس درمان – طبقه 5 – دندانپزشکی
شماره تماس 02632546100

دکتر مونا معزاردلان با شماره نظام پزشکی 155262 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مونا معزاردلان برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مونا معزاردلان با شماره 02632546100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج سه راه عظیمیه – پایین تر از میدان اسبی – بلوار ولی عصر – رو به روی بیمارستان باهنر – مجتمع پزشکی پارس درمان – طبقه 5 – دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر نسرین عبدی دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر نسرین عبدی دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین عبدی
آدرس کرج چهارراه طالقانی – کوچه گلها بنای ماندگار طبقه ۴
شماره تماس 02632264819

دکتر نسرین عبدی با شماره نظام پزشکی 153078 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نسرین عبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین عبدی با شماره 02632264819 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی – کوچه گلها بنای ماندگار طبقه ۴ مراجعه کنید.

دکتر مینا فربد دکتر لمینت دندان کرج

دکتر مینا فربد دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا فربد
آدرس کرج مهر ویلا – بالاتر از میدان مادر – بلوار دانش آموز – ساختمان پلاک 471 – ساختمان پارس – واحد 16
شماره تماس 02634275390

دکتر مینا فربد با شماره نظام پزشکی 126296 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مینا فربد برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینا فربد با شماره 02634275390 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج مهر ویلا – بالاتر از میدان مادر – بلوار دانش آموز – ساختمان پلاک 471 – ساختمان پارس – واحد 16 مراجعه کنید.

دکتر بهرام رزاقی دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر بهرام رزاقی دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام رزاقی
آدرس کرج میدان سپاه – اول بلوار جمهوری – نرسیده به بانک سامان – اول زیر گذر – طبقه فوقانی بستنی صمد
شماره تماس 09903500384

دکتر بهرام رزاقی با شماره نظام پزشکی 57491 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر بهرام رزاقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرام رزاقی با شماره 09903500384 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان سپاه – اول بلوار جمهوری – نرسیده به بانک سامان – اول زیر گذر – طبقه فوقانی بستنی صمد مراجعه کنید.

دکتر علی اکبر جمشیدیان دکتر لمینت دندان کرج

دکتر علی اکبر جمشیدیان دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبر جمشیدیان
آدرس کرج جهانشهر ، میدان جمهوری اسلامی ، بلوار جمهوری ، کنار گذر پل شهدای روحانی ، کوچه ارژنگ ، پلاک 2 ، طبقه 3 ، واحد 4
شماره تماس 02634414450

دکتر علی اکبر جمشیدیان با شماره نظام پزشکی 130115 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اکبر جمشیدیان برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبر جمشیدیان با شماره 02634414450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر ، میدان جمهوری اسلامی ، بلوار جمهوری ، کنار گذر پل شهدای روحانی ، کوچه ارژنگ ، پلاک 2 ، طبقه 3 ، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر حسین کیانی دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر حسین کیانی دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین کیانی
آدرس کرج بلوار بهشتی ، بین شهدا و چهارراه طالقانی، برج قائم طبقه ششم واحد 17 مطب دکتر حسین کیانی جراح دندانپزشک
شماره تماس 02632269873

دکتر حسین کیانی با شماره نظام پزشکی 156482 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر حسین کیانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین کیانی با شماره 02632269873 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار بهشتی ، بین شهدا و چهارراه طالقانی، برج قائم طبقه ششم واحد 17 مطب دکتر حسین کیانی جراح دندانپزشک مراجعه کنید.

دکتر شبنم قاسمی دکتر لمینت دندان کرج

دکتر شبنم قاسمی دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شبنم قاسمی
آدرس کرج عظیمیه ۴۵متری کاج نرسیده به پامچال جنوبی برج دیارا طبقه دوم
شماره تماس 09356732656

دکتر شبنم قاسمی با شماره نظام پزشکی 133984 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شبنم قاسمی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شبنم قاسمی با شماره 09356732656 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه ۴۵متری کاج نرسیده به پامچال جنوبی برج دیارا طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر اکرم زین الدینی دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر اکرم زین الدینی دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکرم زین الدینی
آدرس کرج عظیمیه -جنب بیمارستان تخت جمشید – ساختمان پزشکان کوروش -طبقه هفتم -واحد 701
شماره تماس 02632570741

دکتر اکرم زین الدینی با شماره نظام پزشکی 119339 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر اکرم زین الدینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکرم زین الدینی با شماره 02632570741 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه -جنب بیمارستان تخت جمشید – ساختمان پزشکان کوروش -طبقه هفتم -واحد 701 مراجعه کنید.

دکتر نگین هادیان دکتر لمینت دندان کرج

دکتر نگین هادیان دکتر لمینت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر نگین هادیان
آدرس کرج گوهردشت،رستاخیز نبش 7 شرقی پلاک 248 واحد 2
شماره تماس 02634432198

دکتر نگین هادیان با شماره نظام پزشکی 152317 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نگین هادیان برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نگین هادیان با شماره 02634432198 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج گوهردشت،رستاخیز نبش 7 شرقی پلاک 248 واحد 2 مراجعه کنید.

دکتر سوده فراغت دکتر کامپوزیت دندان کرج

دکتر سوده فراغت دکتر کامپوزیت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سوده فراغت
آدرس کرج جهانشهر.خیابان کسری،نبش کوچه گلایل،ساختمان پزشکان کسری،طبقه دوم،واحد 4
شماره تماس 02634445959

دکتر سوده فراغت با شماره نظام پزشکی 127816 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر سوده فراغت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سوده فراغت با شماره 02634445959 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر.خیابان کسری،نبش کوچه گلایل،ساختمان پزشکان کسری،طبقه دوم،واحد 4 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *