بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان کرج

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید از روش ایمپلنت ( کاشت دندان ) یا ارتودنسی استفاده کنید و در شهر کرج زندگی می کنید ، پس باید بدنبال انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان کرج باشید.

ارتودنسی بسیاری از مشکلات مربوط به دندان ها و فک ها را درمان می کند و نتیجه و تاثیر ارتودنسی بر ظاهر و عملکرد دندان ها ، این روش را به یک روش پر استفاده در دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی تبدیل کرده است.

هدف ایمپلنت های دندانی نیز کاشت ایمپلنت های فلزی جدید به جای دندان های آسیب دیده در نتیجه عفونت مزمن باکتریایی در بافت های اطراف دندان است.

در ادامه لیست پزشکان متخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندان شهر کرج را مشاهده خواهید کرد.

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

 

بهترین دکتر ایمپلنت کرج

دکتر رضا واحدی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر رضا واحدی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا واحدی
آدرس کرج فلکه اول فردیس، برج نگین البرز، طبقه سوم
شماره تماس 02634239031

دکتر رضا واحدی با شماره نظام پزشکی 153610 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا واحدی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا واحدی با شماره 02634239031 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فلکه اول فردیس، برج نگین البرز، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر سارا اجودی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر سارا اجودی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا اجودی
آدرس کرج فاز 4 مهرشهر، بلوار رزهبان، ابتدای 501 غربی، پلاک 1، واحد 4
شماره تماس 02633517207

دکتر سارا اجودی با شماره نظام پزشکی 128702 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر سارا اجودی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا اجودی با شماره 02633517207 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فاز 4 مهرشهر، بلوار رزهبان، ابتدای 501 غربی، پلاک 1، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر نسرین عبدی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر نسرین عبدی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین عبدی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، بعد از زیر گذر، ساختمان پزشکان آرین، طبقه 6، کلینیک ترمیمی زیبایی آرین
شماره تماس 02632280961

دکتر نسرین عبدی با شماره نظام پزشکی 153078 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسرین عبدی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین عبدی با شماره 02632280961 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، بعد از زیر گذر، ساختمان پزشکان آرین، طبقه 6، کلینیک ترمیمی زیبایی آرین مراجعه کنید.

دکتر یلدا صادقی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر یلدا صادقی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر یلدا صادقی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، برج آرین، طبقه 10، واحد 28
شماره تماس 02632248159

دکتر یلدا صادقی با شماره نظام پزشکی 63164 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر یلدا صادقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر یلدا صادقی با شماره 02632248159 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، برج آرین، طبقه 10، واحد 28 مراجعه کنید.

دکتر الهه عبدی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر الهه عبدی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه عبدی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، سمت میدان شهدا، خیابان گلها، روبروی البسکو داروخانه چایچی، ساختمان بنای ماندگار، طبقه 5، واحد 505
شماره تماس 02632264858

دکتر الهه عبدی با شماره نظام پزشکی 148152 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهه عبدی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه عبدی با شماره 02632264858 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، سمت میدان شهدا، خیابان گلها، روبروی البسکو داروخانه چایچی، ساختمان بنای ماندگار، طبقه 5، واحد 505 مراجعه کنید.

دکتر نسرین حسینی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر نسرین حسینی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین حسینی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، کوچه گلها، بنای ماندگار، واحد 605
شماره تماس 02632264988

دکتر نسرین حسینی با شماره نظام پزشکی 74116 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر نسرین حسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین حسینی با شماره 02632264988 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، کوچه گلها، بنای ماندگار، واحد 605 مراجعه کنید.

دکتر حمید مسعودی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر حمید مسعودی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید مسعودی
آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، برج پزشکان قائم، طبقه 5
شماره تماس 02632130

دکتر حمید مسعودی با شماره نظام پزشکی 23357 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید مسعودی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید مسعودی با شماره 02632130 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، برج پزشکان قائم، طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر سیاوش برهانی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر سیاوش برهانی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیاوش برهانی
آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، انتهای زیرگذر، ساختمان پزشکان پردیس، طبقه ۳
شماره تماس 02632242151

دکتر سیاوش برهانی با شماره نظام پزشکی 126095 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر سیاوش برهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیاوش برهانی با شماره 02632242151 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، انتهای زیرگذر، ساختمان پزشکان پردیس، طبقه ۳ مراجعه کنید.

دکتر مریم وثوقی دکتر ایمپلنت دندان کرج

دکتر مریم وثوقی دکتر ایمپلنت دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم وثوقی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، جلوتر از بانک ملی، ساختمان پزشکان بهار، طبقه اول
شماره تماس 02632218018

دکتر مریم وثوقی با شماره نظام پزشکی 127200 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مریم وثوقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم وثوقی با شماره 02632218018 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، جلوتر از بانک ملی، ساختمان پزشکان بهار، طبقه اول مراجعه کنید.

بهترین دکتر ارتودنسی کرج

دکتر پروین تمیز دکتر ارتودنسی دندان کرج

دکتر پروین تمیز دکتر ارتودنسی دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر پروین تمیز
آدرس کرج میدان شهدا به سمت چهارراه طالقانی، نرسیده به چهارراه طالقانی، برج شاه کرم، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۱
شماره تماس 09304350253

دکتر پروین تمیز با شماره نظام پزشکی 138252 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پروین تمیز برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر پروین تمیز با شماره 09304350253 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان شهدا به سمت چهارراه طالقانی، نرسیده به چهارراه طالقانی، برج شاه کرم، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۱ مراجعه کنید.

دکتر ستاره سهرابی دهکردی دکتر ارتودنسی دندان کرج

دکتر ستاره سهرابی دهکردی دکتر ارتودنسی دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ستاره سهرابی دهکردی
آدرس کرج خیابان بهشتی- حدفاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی- برج قائم- طبقه ۳
شماره تماس 09357667393

دکتر ستاره سهرابی دهکردی با شماره نظام پزشکی 151436 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر ستاره سهرابی دهکردی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر ستاره سهرابی دهکردی با شماره 09357667393 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهشتی- حدفاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی- برج قائم- طبقه ۳ مراجعه کنید.

دکتر ستار کبیری دکتر ارتودنسی دندان کرج

دکتر ستار کبیری دکتر ارتودنسی دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ستار کبیری
آدرس کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ، ساختمان پزشکان نیلوفر طبقه 8 واحد 29
شماره تماس 02632244900

دکتر ستار کبیری با شماره نظام پزشکی 141296 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ستار کبیری برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ستار کبیری با شماره 02632244900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ، ساختمان پزشکان نیلوفر طبقه 8 واحد 29 مراجعه کنید.

دکتر مهناز ارثی دکتر ارتودنسی دندان کرج

دکتر مهناز ارثی دکتر ارتودنسی دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهناز ارثی
آدرس کرج خیابان بهشتی،بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا،برج آراد
شماره تماس 09358363832

دکتر مهناز ارثی با شماره نظام پزشکی 140278 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر مهناز ارثی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهناز ارثی با شماره 09358363832 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهشتی،بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا،برج آراد مراجعه کنید.

دکتر حمید گلشاهی دکتر ارتودنسی دندان کرج

دکتر حمید گلشاهی دکتر ارتودنسی دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید گلشاهی
آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه هشتم
شماره تماس 02632518123

دکتر حمید گلشاهی با شماره نظام پزشکی 136321 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید گلشاهی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید گلشاهی با شماره 02632518123 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه هشتم مراجعه کنید.

دکتر سروش برهانی دکتر ارتودنسی دندان کرج

دکتر سروش برهانی دکتر ارتودنسی دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سروش برهانی
آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، انتهای زیر گذر ، ساختمان پزشکان پردیس ، طبقه سوم
شماره تماس 02632242151

دکتر سروش برهانی با شماره نظام پزشکی 126095 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر سروش برهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سروش برهانی با شماره 02632242151 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، انتهای زیر گذر ، ساختمان پزشکان پردیس ، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر یاشار معزز دکتر ارتودنسی دندان کرج

دکتر یاشار معزز دکتر ارتودنسی دندان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاشار معزز
آدرس کرج بلوار ارم .کوی زنبق .نبش نرگس شرقی ساختمان آتیه البرز طبقه سوم واحد 12
شماره تماس 02633200026

دکتر یاشار معزز با شماره نظام پزشکی 166525 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر کرج می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یاشار معزز برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی کرج مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاشار معزز با شماره 02633200026 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار ارم .کوی زنبق .نبش نرگس شرقی ساختمان آتیه البرز طبقه سوم واحد 12 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *