بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج - عمل برداشتن چربی شکم

بهترین دکتر لیپوماتیک کرج کیست ؟ بسیاری از افراد که در شهر کرج زندگی میکنند و به دنبال زیبایی شکم با حذف چربی هستند ، به دنبال پاسخ این سوال هستند.متخصص لیپوماتیک، متخصص در حوزه برداشتن چربی شکم با عمل جراحی است.

از عمل لیپوماتیک که به عمل پیکرتراشی نیز معروف است ، برای برداشتن چربی های اضافه بدن مانند ران ، شکم و پهلو استفاده می شود.عمل لیپوماتیک را می توان در تمام نواحی بدن که تجمع چربی وجود دارد استفاده کرد.

کرج دارای پزشکان متخصص لیپوماتیک خوبی است که به افراد مختلف کمک می کنند تا بافت چربی شکم خود را حذف کنند، بنابراین در این مطلب قصد داریم تا لیست بهترین متخصصین لیپوماتیک کرج را قرار دهیم.

برای مشاهده لیست ادامه مطلب را مشاهده کنید :

بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج

دکتر سعید شیرنگی دکتر لیپوماتیک کرج

دکتر سعید شیرنگی دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید شیرنگی
آدرس کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ، جنب بانک انصار ، ساختمان پزشکان سینا ،ط ۶ واحد ۲۵
شماره تماس 02632233438

دکتر سعید شیرنگی با شماره نظام پزشکی 106272 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید شیرنگی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید شیرنگی با شماره 02632233438 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ، جنب بانک انصار ، ساختمان پزشکان سینا ،ط ۶ واحد ۲۵ مراجعه کنید.

دکتر بلال دلشاد جراح چربی شکم کرج

دکتر بلال دلشاد دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر بلال دلشاد
آدرس کرج 45 متری گلشهر، خیابان ارغوان غربی، کلینیک زیبایی و پستان بیمارستان فوق تخصصی مریم
شماره تماس 09191625975

دکتر علی اخوان با شماره نظام پزشکی 126446 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی اخوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اخوان با شماره 07136282497 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج ستارخان، روبه روی ولیعصر، جنب بانک آینده، ساختمان سیلور ،طبقه 6 مراجعه کنید.

دکتر رسول خوشنواز دکتر لیپوماتیک کرج

دکتر رسول خوشنواز دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر رسول خوشنواز
آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، سمت راست، برج رازی، طبقه ۸، واحد ۸۳
شماره تماس 02632216402

دکتر رسول خوشنواز با شماره نظام پزشکی 97831 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رسول خوشنواز برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر رسول خوشنواز با شماره 02632216402 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، سمت راست، برج رازی، طبقه ۸، واحد ۸۳ مراجعه کنید.

دکتر محمد جواد باقری جراح چربی شکم کرج

دکتر محمد جواد باقری دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جواد باقری
آدرس کرج جهانشهر، میدان مدنی، کوچه مهران، ساختمان جهانشهر، طبقه دوم
شماره تماس 09396431423

دکتر محمد جواد باقری با شماره نظام پزشکی 136177 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد جواد باقری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد جواد باقری با شماره 09396431423 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر، میدان مدنی، کوچه مهران، ساختمان جهانشهر، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر محمد خلیلی دکتر لیپوماتیک کرج

دکتر محمد خلیلی دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد خلیلی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، سمت میدان شهدا، جنب داروخانه دی، برج شاه کرم، طبقه یازده، واحد 1101
شماره تماس 02632221240

دکتر محمد خلیلی با شماره نظام پزشکی ت-4325 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد خلیلی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد خلیلی با شماره 02632221240 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، سمت میدان شهدا، جنب داروخانه دی، برج شاه کرم، طبقه یازده، واحد 1101 مراجعه کنید.

دکتر محمد ابراهیمی جراح چربی شکم کرج

دکتر محمد ابراهیمی دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ابراهیمی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، کنار زیر گذر، ساختمان حکیم، طبقه اول
شماره تماس 02632219153

دکتر محمد ابراهیمی متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد ابراهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ابراهیمی با شماره 02632219153 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، کنار زیر گذر، ساختمان حکیم، طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر مسعود مهاجر دکتر لیپوماتیک کرج

دکتر مسعود مهاجر دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود مهاجر
آدرس کرج عظیمیه، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان کوروش، طبقه 8
شماره تماس 026322532986

دکتر مسعود مهاجر با شماره نظام پزشکی 50780 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود مهاجر برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود مهاجر با شماره 026322532986 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان کوروش، طبقه 8 مراجعه کنید.

دکتر علی مومن جراح چربی شکم کرج

دکتر علی مومن دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی مومن
آدرس کرج فردیس، فلکه پنجم، درمانگاه شبانه روزی رسالت
شماره تماس 02636505656

دکتر علی مومن با شماره نظام پزشکی 131374 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی مومن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی مومن با شماره 02636505656 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فردیس، فلکه پنجم، درمانگاه شبانه روزی رسالت مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا مفرد دکتر لیپوماتیک کرج

دکتر حمیدرضا مفرد دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا مفرد
آدرس کرج چهارراه طالقاني، به سمت ميدان شهدا، برج آرين، طبقه 12، واحد35
شماره تماس 02632268680

دکتر حمیدرضا مفرد با شماره نظام پزشکی 77223 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا مفرد برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا مفرد با شماره 02632268680 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقاني، به سمت ميدان شهدا، برج آرين، طبقه 12، واحد35 مراجعه کنید.

دکتر علیرضا خاک نژاد جراح چربی شکم کرج

دکتر علیرضا خاک نژاد دکتر لیپوماتیک کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا خاک نژاد
آدرس کرج چهارراه طالقانی کوچه یادگاری، ساختمان پزشکان استقلال، طبقه دوم، واحد6
شماره تماس 02632264715

دکتر علیرضا خاک نژاد با شماره نظام پزشکی 25703 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علیرضا خاک نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا خاک نژاد با شماره 02632264715 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی کوچه یادگاری، ساختمان پزشکان استقلال، طبقه دوم، واحد6 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *