بهترین دکتر ختنه کرج

بهترین دکتر ختنه کرج کیست ؟ افرادی که قصد انجام عمل ختنه را برای کودک خود دارند و در کرج زندگی می کنند بدنبال پاسخ این سوال هستند.

ختنه یک عمل جراحی است که با انجام روش‌های بی‌حس کردن عمومی یا موضعی روی آلت تناسلی انجام می‌شود.در فرآیند ختنه، پوست ختنه گاه که قسمت بالایی آلت تناسلی را می پوشاند و به آن پرپوتیوم می گویند، با جراحی به طول و شکل خاصی بریده می شو.

ختنه باید توسط پزشکان مجرب و در شرایط مناسب انجام شود، در غیر این صورت ممکن است آسیب دائمی به فرزند شما وارد شود.

در ادامه و در لیستی که برای شما قرار دادیم ، مشخصات پزشکان متخصص ختنه کرج به همراه آدرس و شماره تماس هر پزشک وجود دارد که می توانید در صورت نیاز به هر یک از این پزشکان مراجعه کنید.

بهترین دکتر ختنه کرج

دکتر حمیدرضا قشقایی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر حمیدرضا قشقایی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا قشقایی
آدرس کرج میدان شهدا، برج نوا (کنار بازار موبایل)، طبقه 8، واحد 14
شماره تماس 02632245950

دکتر حمیدرضا قشقایی با شماره نظام پزشکی 63424 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا قشقایی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا قشقایی با شماره 02632245950 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان شهدا، برج نوا (کنار بازار موبایل)، طبقه 8، واحد 14 مراجعه کنید.

دکتر مرتضی مازوچی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر مرتضی مازوچی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی مازوچی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، روبروی کلینیک شهدا، ساختمان پزشکان نیلوفر، طبقه هفتم شمالی، واحد 24
شماره تماس 32279759

دکتر مرتضی مازوچی با شماره نظام پزشکی 99614 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مرتضی مازوچی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی مازوچی با شماره 32279759 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، روبروی کلینیک شهدا، ساختمان پزشکان نیلوفر، طبقه هفتم شمالی، واحد 24 مراجعه کنید.

دکتر جعفر امينی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر جعفر امينی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر جعفر امينی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، ابتدای طالقانی جنوبی، کوچه شهید عابدینی، ساختمان پاستور، پلاک 11، طبقه 4
شماره تماس 0263274074

دکتر جعفر امينی با شماره نظام پزشکی 57284 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جعفر امينی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر امينی با شماره 0263274074 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، ابتدای طالقانی جنوبی، کوچه شهید عابدینی، ساختمان پاستور، پلاک 11، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر سید شمس الدین عاملی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر سید شمس الدین عاملی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید شمس الدین عاملی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، خیابان طالقانی شمالی، کوچه نسیم، پلاک 479، طبقه دوم
شماره تماس 02632261202

دکتر سید شمس الدین عاملی با شماره نظام پزشکی 13488 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید شمس الدین عاملی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید شمس الدین عاملی با شماره 02632261202 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، خیابان طالقانی شمالی، کوچه نسیم، پلاک 479، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر مهدی خراسانی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر مهدی خراسانی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی خراسانی
آدرس کرج حصارک، خیابان انقلاب، جنب داروخانه دکتر دیانت، پلاک 23
شماره تماس 02634552444

دکتر مهدی خراسانی با شماره نظام پزشکی 15388 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی خراسانی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی خراسانی با شماره 02634552444 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج حصارک، خیابان انقلاب، جنب داروخانه دکتر دیانت، پلاک 23 مراجعه کنید.

دکتر سهراب خزائی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر سهراب خزائی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهراب خزائی
آدرس کرج محمدشهر، بلوار امام، تقاطع حافظ، طبقه دوم، املاک مهرزاد
شماره تماس 02636215485

دکتر سهراب خزائی با شماره نظام پزشکی 66186 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سهراب خزائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهراب خزائی با شماره 02636215485 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج محمدشهر، بلوار امام، تقاطع حافظ، طبقه دوم، املاک مهرزاد مراجعه کنید.

دکتر فرهاد کیانی امین دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر فرهاد کیانی امین دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد کیانی امین
آدرس کرج عظیمیه میدان مهران جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه7، واحد 702
شماره تماس 02632511965

دکتر فرهاد کیانی امین با شماره نظام پزشکی 90085 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرهاد کیانی امین برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد کیانی امین با شماره 02632511965 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه میدان مهران جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه7، واحد 702 مراجعه کنید.

دکتر علی اکبر رفیعی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر علی اکبر رفیعی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبر رفیعی
آدرس کرج میدان مهران – خیابان ندای جنوبی – بن بست رز – ساختمان پزشکان تخت جمشید
شماره تماس 02632546836

دکتر علی اکبر رفیعی با شماره نظام پزشکی 53367 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی اکبر رفیعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبر رفیعی با شماره 02632546836 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان مهران – خیابان ندای جنوبی – بن بست رز – ساختمان پزشکان تخت جمشید مراجعه کنید.

دکتر مجتبی حاجی صفرعلی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر مجتبی حاجی صفرعلی دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی حاجی صفرعلی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برح زرین گل، طبقه 1
شماره تماس 02632209109

دکتر مجتبی حاجی صفرعلی با شماره نظام پزشکی 46382 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجتبی حاجی صفرعلی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی حاجی صفرعلی با شماره 02632209109 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برح زرین گل، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر حسین توسل دکتر فوق تخصص ختنه کرج

دکتر حسین توسل دکتر فوق تخصص ختنه کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین توسل
آدرس کرج ضلع جنوب شرقی چهارراه طالقانی- کوچه یادگاری- ساختمان گلایل- طبقه همکف
شماره تماس 02632264707

دکتر حسین توسل با شماره نظام پزشکی 27826 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین توسل مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین توسل با شماره 02632264707 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج ضلع جنوب شرقی چهارراه طالقانی- کوچه یادگاری- ساختمان گلایل- طبقه همکف مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *