بهترین دکتر بوتاکس کرج

بهترین دکتر بوتاکس کرج عنوانی است که برای این مطلب قرار دادیم ، زیرا در ادامه قرار است از بهترین پزشکان تزریق بوتاکس کرج نام ببریم.

تزریق بوتاکس به صاف کردن موقت چین و چروک های افقی پیشانی، چین و چروک های عمودی بین ابروها و چین و چروک های گوشه دهان و… کمک می کند.

با گذشت زمان، چین و چروک های کوچکی روی پوست ظاهر می شود که هر سال عمیق تر و مشهودتر می شود، یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای مقابله با این تغییرات مرتبط با افزایش سن، تزریق بوتاکس است.

بوتاکس با یک سوزن زیر پوست تزریق می شود ، تزریق بوتاکس نیاز به بیهوشی ندارد اما در صورت لزوم دکتر زیبایی ناحیه تزریق را بی حس می کند.بوتاکس با جلوگیری از انتقال تکانه های عصبی که باعث فلج شدن ماهیچه های صورت در ناحیه چین و چروک می شود، اثر مطلوب دارد.

نتیجه تزریق بوتاکس را می توان حداقل در روز دوم یا سوم و حداکثر در دو هفته پس از عمل مشاهده کرد.

کرج دارای پزشکان تزریق بوتاکس بسیاری است که می توانید به آن ها مراجعه کنید ، بنابراین در این مطلب به معرفی برخی از بهترین پزشکان و مراکز تزریق بوتاکس کرج خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر بوتاکس کرج

دکتر گیتا گرجی دکتر بوتاکس کرج

دکتر گیتا گرجی دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر گیتا گرجی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهداء و چهارراه طالقانی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 3، واحد 14
شماره تماس 02632247555

دکتر گیتا گرجی با شماره نظام پزشکی 31023 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر گیتا گرجی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر گیتا گرجی با شماره 02632247555 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهداء و چهارراه طالقانی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 3، واحد 14 مراجعه کنید.

دکتر فرزانه ملایی دکتر تزریق بوتاکس کرج

دکتر فرزانه ملایی دکتر تزریق بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزانه ملایی
آدرس کرج فردیس، فلکه دوم، خیابان 15غربی، کلینیک تخصصی سلامت فردیس
شماره تماس 02634238906

دکتر فرزانه ملایی با شماره نظام پزشکی 60906 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرزانه ملایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه ملایی با شماره 02634238906 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فردیس، فلکه دوم، خیابان 15غربی، کلینیک تخصصی سلامت فردیس مراجعه کنید.

دکتر بهروز نامداری دکتر بوتاکس کرج

دکتر بهروز نامداری دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز نامداری
آدرس کرج چهارراه مصباح، ساختمان پزشکان مهر، طبقه همکف
شماره تماس 02632223393

دکتر بهروز نامداری با شماره نظام پزشکی 43416 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهروز نامداری برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز نامداری با شماره 02632223393 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه مصباح، ساختمان پزشکان مهر، طبقه همکف مراجعه کنید.

دکتر سعید پیروزی دکتر تزریق بوتاکس کرج

دکتر سعید پیروزی دکتر تزریق بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید پیروزی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، بالاتر از بانک صادرات، پلاک 346، طبقه دوم
شماره تماس 02634208493

دکتر سعید پیروزی با شماره نظام پزشکی 36107 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید پیروزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید پیروزی با شماره 02634208493 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی، بالاتر از بانک صادرات، پلاک 346، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر بلال دلشاد دکتر بوتاکس کرج

دکتر بلال دلشاد دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر بلال دلشاد
آدرس کرج چهل و پنج متری گلشهر، خیابان ارغوان غربی، کلینیک زیبایی و پستان بیمارستان فوق تخصصی مریم
شماره تماس 09368329595

دکتر بلال دلشاد با شماره نظام پزشکی 126446 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بلال دلشاد برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر بلال دلشاد با شماره 09368329595 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهل و پنج متری گلشهر، خیابان ارغوان غربی، کلینیک زیبایی و پستان بیمارستان فوق تخصصی مریم مراجعه کنید.

دکتر مینا ربیعی زکی دکتر تزریق بوتاکس کرج

دکتر مینا ربیعی زکی دکتر تزریق بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا ربیعی زکی
آدرس کرج عظیمیه، نرسیده به میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان کوروش، طبقه 4، واحد 401
شماره تماس 02632542146

دکتر مینا ربیعی زکی با شماره نظام پزشکی 113206 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مینا ربیعی زکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینا ربیعی زکی با شماره 02632542146 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج  عظیمیه، نرسیده به میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان کوروش، طبقه 4، واحد 401 مراجعه کنید.

دکتر سحر صمدی صوفی دکتر بوتاکس کرج

دکتر سحر صمدی صوفی دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر صمدی صوفی
آدرس کرج مهر شهر- فاز 2 مهر شهر بلوار ارم (بلوار امام خمینی) نبش 219، ساختمان آریا طبقه 5، واحد 12
شماره تماس 09361476790

دکتر سحر صمدی صوفی با شماره نظام پزشکی 109901 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سحر صمدی صوفی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر صمدی صوفی با شماره 09361476790 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج مهر شهر- فاز 2 مهر شهر بلوار ارم (بلوار امام خمینی) نبش 219، ساختمان آریا طبقه 5، واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر حامد خواجه وندی دکتر تزریق بوتاکس کرج

دکتر حامد خواجه وندی دکتر تزریق بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حامد خواجه وندی
آدرس کرج چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، برج حکیم، طبقه ششم
شماره تماس 02632407394

دکتر حامد خواجه وندی با شماره نظام پزشکی 182516 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حامد خواجه وندی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد خواجه وندی با شماره 02632407394 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج  چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، برج حکیم، طبقه ششم مراجعه کنید.

دکتر سودابه نخعی دکتر بوتاکس کرج

دکتر سودابه نخعی دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سودابه نخعی
آدرس کرج بلوار معظم نبش اشتراکی شمالی
شماره تماس 09103202144

دکتر سودابه نخعی با شماره نظام پزشکی 175802 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سودابه نخعی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سودابه نخعی با شماره 09103202144 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار معظم نبش اشتراکی شمالی مراجعه کنید.

دکتر مریم اکبری دکتر تزریق بوتاکس کرج

دکتر مریم اکبری دکتر تزریق بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم اکبری
آدرس کرج بلوار ارم، شبنم
شماره تماس 02633302825

دکتر مریم اکبری با شماره نظام پزشکی 107522 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مریم اکبری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم اکبری با شماره 02633302825 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار ارم، شبنم مراجعه کنید.

دکتر زهرا انجمنی دکتر بوتاکس کرج

دکتر زهرا انجمنی دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا انجمنی
آدرس کرج طالقاني جنوبي، نبش كوچه١٢ متري انقلاب، جنب بانك رسالت، ساختمان تارا،طبقه ٦،واحد١٢
شماره تماس 09386212637

دکتر زهرا انجمنی با شماره نظام پزشکی 171541 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا انجمنی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا انجمنی با شماره 09386212637 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج طالقاني جنوبي، نبش كوچه١٢ متري انقلاب، جنب بانك رسالت، ساختمان تارا،طبقه ٦،واحد١٢ مراجعه کنید.

دکتر حمیده فرج زاده دکتر تزریق بوتاکس کرج

دکتر حمیده فرج زاده دکتر تزریق بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیده فرج زاده
آدرس کرج خیابان بهار ،نبش بلوار نژاد رمضانی ،جنب فروشگاه شیرین عسل ،ساختمان هما ،طبقه اول
شماره تماس 02632402778

دکتر حمیده فرج زاده با شماره نظام پزشکی 130323 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمیده فرج زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیده فرج زاده با شماره 02632402778 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهار ،نبش بلوار نژاد رمضانی ،جنب فروشگاه شیرین عسل ،ساختمان هما ،طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر مهدی ربانی دکتر بوتاکس کرج

دکتر مهدی ربانی دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی ربانی
آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه6، واحد 602
شماره تماس 02632511292

دکتر مهدی ربانی با شماره نظام پزشکی 188040 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی ربانی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی ربانی با شماره 02632511292 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه6، واحد 602 مراجعه کنید.

دکتر سعید محمدعلی پورکناری دکتر تزریق بوتاکس کرج

دکتر سعید محمدعلی پورکناری دکتر تزریق بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید محمدعلی پورکناری
آدرس کرج مهشر چهارباندی بین خیابان 206 و 208جنب فروشگاه بیس کوتی ساختمان اماتیس طبقه 3 واحد 9
شماره تماس 02633417217

دکتر سعید محمدعلی پورکناری با شماره نظام پزشکی 133817 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید محمدعلی پورکناری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید محمدعلی پورکناری با شماره 02633417217 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج مهشر چهارباندی بین خیابان 206 و 208جنب فروشگاه بیس کوتی ساختمان اماتیس طبقه 3 واحد 9 مراجعه کنید.

دکتر زهرا مهدی نژاد دکتر بوتاکس کرج

دکتر زهرا مهدی نژاد دکتر بوتاکس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا مهدی نژاد
آدرس کرج بلوارطالقانی جنوبی بین چهار راه هفت تیر و طالقانی روبروی داروخانه محیا نبش اروین طبقه 1 واحد 1
شماره تماس 02632268792

دکتر زهرا مهدی نژاد با شماره نظام پزشکی 109416 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا مهدی نژاد برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا مهدی نژاد با شماره 02632268792 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوارطالقانی جنوبی بین چهار راه هفت تیر و طالقانی روبروی داروخانه محیا نبش اروین طبقه 1 واحد 1 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *