بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان همدان

چنانچه به دنبال بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان همدان هستید و می خواهید از لمینت و کامپوزیت برای زیبایی و ترمیم دندان ها استفاده کنید ، می توانید با شماره تماس یکی از پزشکان نامبرده در ادامه در لیست بهترین پزشکان متخصص لمینت همدان تماس گرفته و نوبت ویزیت بگیرید.

لمینت و کامپوزیت امروزه پرتقاضاترین درمان ها و روش های دندانپزشکی زیبایی است که بسیاری برای هدف داشتن لبخندی زیبا و بهبود ظاهر دندان ها از این روش ها استفاده می کنند.

روکش های دندانی لمینت و کامپوزیت با رفع مشکلات مربوط به رنگ، شکل و چینش دندان ها ظاهر دندان ها را را بهبود می بخشند.

لمینت و کامپوزیت همدان

لمینت و کامپوزیت روکش هایی هستند که در جلوی دندان قرار می گیرند تا رنگ ها و برخی ناهنجاری های دندانی را اصلاح کنند. در واقع، این روش معمولا انتخابی برای سفید کردن دندان است ، به ویژه در شرایطی که دندان‌ها بسیار زرد یا قهوه‌ای بوده و روش های دیگر سفید کردن دندان روی آن ها نتیجه بخش نیست.

در ادامه لیست بهترین پزشکان لمینت و کامپوزیت دندان همدان را مشاهده کنید :

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان همدان

دکتر بهاره عسگر توران دکتر لمینت دندان همدان

دکتر بهاره عسگر توران دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهاره عسگر توران
آدرس همدان خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی
شماره تماس 08138381059

دکتر بهاره عسگر توران با شماره نظام پزشکی 111524 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهاره عسگر توران برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهاره عسگر توران با شماره 08138381059 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی مراجعه کنید.

دکتر زهرا خاموردی دکتر کامپوزیت دندان همدان

دکتر زهرا خاموردی دکتر کامپوزیت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا خاموردی
آدرس همدان خیابان خواجه رشید – مجتمع تخصصی خواجه رشید
شماره تماس 08132526101

دکتر زهرا خاموردی با شماره نظام پزشکی 47942 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر زهرا خاموردی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا خاموردی با شماره 08132526101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان خواجه رشید – مجتمع تخصصی خواجه رشید مراجعه کنید.

دکتر شراره قاسمی دکتر لمینت دندان همدان

دکتر شراره قاسمی دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شراره قاسمی
آدرس همدان خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی
شماره تماس 08138381059

دکتر شراره قاسمی با شماره نظام پزشکی 136266 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شراره قاسمی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شراره قاسمی با شماره 08138381059 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی مراجعه کنید.

دکتر ابراهیم یارمحمدی دکتر کامپوزیت دندان همدان

دکتر ابراهیم یارمحمدی دکتر کامپوزیت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم یارمحمدی
آدرس همدان میدان فلسطین – روبروی فروشگاه رفاه – کلینیک ویژه تخصصی دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 08134220850

دکتر ابراهیم یارمحمدی با شماره نظام پزشکی 81147 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر ابراهیم یارمحمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم یارمحمدی با شماره 08134220850 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان فلسطین – روبروی فروشگاه رفاه – کلینیک ویژه تخصصی دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر لقمان رضایی صوفی دکتر لمینت دندان همدان

دکتر لقمان رضایی صوفی دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر لقمان رضایی صوفی
آدرس همدان خیابان پاستور – کوچه عزیزیان – مجتمع دندانپزشکی میرداماد – واحد 4
شماره تماس 08138273924

دکتر لقمان رضایی صوفی با شماره نظام پزشکی 85014 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لقمان رضایی صوفی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر لقمان رضایی صوفی با شماره 08138273924 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور – کوچه عزیزیان – مجتمع دندانپزشکی میرداماد – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر فرناز منصف اصفهانی دکتر کامپوزیت دندان همدان

دکتر فرناز منصف اصفهانی دکتر کامپوزیت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرناز منصف اصفهانی
آدرس همدان خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی
شماره تماس 08138381059

دکتر فرناز منصف اصفهانی با شماره نظام پزشکی 144817 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فرناز منصف اصفهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرناز منصف اصفهانی با شماره 08138381059 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی مراجعه کنید.

دکتر مهدی شیرین زاد دکتر لمینت دندان همدان

دکتر مهدی شیرین زاد دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی شیرین زاد
آدرس همدان میدان فلسطین – روبروی فروشگاه رفاه – کلینیک ویژه تخصصی دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 08134220850

دکتر مهدی شیرین زاد با شماره نظام پزشکی 46319 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی شیرین زاد برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی شیرین زاد با شماره 08134220850 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان فلسطین – روبروی فروشگاه رفاه – کلینیک ویژه تخصصی دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر محدثه شکری پور دکتر کامپوزیت دندان همدان

دکتر محدثه شکری پور دکتر کامپوزیت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محدثه شکری پور 
آدرس همدان خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی
شماره تماس 08138381059

دکتر محدثه شکری پور با شماره نظام پزشکی 122321 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر محدثه شکری پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محدثه شکری پور با شماره 08138381059 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان شهید فهمیده – روبروی پارک مردم – دانشکده دندان پزشکی مراجعه کنید.

دکتر مهرداد مدرکیان دکتر لمینت دندان همدان

دکتر مهرداد مدرکیان دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد مدرکیان
آدرس همدان میدان دانشگاه، ابتدای بین النحرین، ساختمان جی
شماره تماس 8252132

دکتر مهرداد مدرکیان با شماره نظام پزشکی 51495 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد مدرکیان برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد مدرکیان با شماره 8252132 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان دانشگاه، ابتدای بین النحرین، ساختمان جی مراجعه کنید.

دکتر فخرالدین حیدریان دکتر کامپوزیت دندان همدان

دکتر فخرالدین حیدریان دکتر کامپوزیت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فخرالدین حیدریان
آدرس همدان میدان امام – ابتدای خیابان شریعتی – جنب بانک مرکزی
شماره تماس 32510655

دکتر فخرالدین حیدریان با شماره نظام پزشکی 99143 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فخرالدین حیدریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فخرالدین حیدریان با شماره 32510655 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان امام – ابتدای خیابان شریعتی – جنب بانک مرکزی  مراجعه کنید.

دکتر حمید رضا شریفی دکتر لمینت دندان همدان

دکتر حمید رضا شریفی دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید رضا شریفی
آدرس همدان پیاده راه بوعلی – جنب پاساژ بهمنیان – ساختمان پزشکان ایران – طبقه اول
شماره تماس 08132525996

دکتر حمید رضا شریفی با شماره نظام پزشکی 177134 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید رضا شریفی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید رضا شریفی با شماره 08132525996 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  پیاده راه بوعلی – جنب پاساژ بهمنیان – ساختمان پزشکان ایران – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر امید غلامی دکتر کامپوزیت دندان همدان

دکتر امید غلامی دکتر کامپوزیت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امید غلامی
آدرس همدان پیاده راه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی –  ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول –  واحد 3
شماره تماس 09025940704

دکتر امید غلامی با شماره نظام پزشکی 163622 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر امید غلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امید غلامی با شماره 09025940704 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان پیاده راه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی –  ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول –  واحد 3 مراجعه کنید.

دکتر فرزاد ملک خورشیدی دکتر لمینت دندان همدان

دکتر فرزاد ملک خورشیدی دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد ملک خورشیدی
آدرس همدان آرامگاه بوعلی – ابتدای پیاده راه بوعلی – ساختمان پزشکان شماره 1 – طبقه زیرین
شماره تماس 08132514843

دکتر فرزاد ملک خورشیدی با شماره نظام پزشکی 155181 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرزاد ملک خورشیدی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد ملک خورشیدی با شماره 08132514843 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  آرامگاه بوعلی – ابتدای پیاده راه بوعلی – ساختمان پزشکان شماره 1 – طبقه زیرین مراجعه کنید.

دکتر حسین غفوری دکتر کامپوزیت دندان همدان

دکتر حسین غفوری دکتر کامپوزیت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین غفوری
آدرس همدان خیابان بوعلی – ابتدای کوچه بیمه – جنب پارکینگ پاساژ شهر آرا – ساختمان بردیا – پلاک 8 – طبقه دوم مطب دنداپزشکی دکتر غفوری
شماره تماس 08132525102

دکتر حسین غفوری با شماره نظام پزشکی 112670 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر حسین غفوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین غفوری با شماره 08132525102 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ابتدای کوچه بیمه – جنب پارکینگ پاساژ شهر آرا – ساختمان بردیا – پلاک 8 – طبقه دوم مطب دنداپزشکی دکتر غفوری مراجعه کنید.

دکتر زاهد محمدی دکتر لمینت دندان همدان

دکتر زاهد محمدی دکتر لمینت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر زاهد محمدی
آدرس همدان میدان بعثت –  ساختمان پزشکان بعثت – طبقه 7 –  واحد 21
شماره تماس 08138219809

دکتر زاهد محمدی با شماره نظام پزشکی 84323 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زاهد محمدی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر زاهد محمدی با شماره 08138219809 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان بعثت –  ساختمان پزشکان بعثت – طبقه 7 –  واحد 21 مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *