معرفی بهترین دکتر پوست همدان

بهترین دکتر پوست همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به تشخیص و درمان انواع بیماری ها،اختلالات و مشکلات پوست،مو و ناخن می پردازند.

پزشکان پوست و مو همچنین خدمات زیبایی را ارائه می دهند.مراجعه به دکتر پوست ممکن است به دلیل تجربه بیماری های پوستی،مشکلات مربوط به مو و ناخن و یا زیباسازی و جوان سازی پوست صورت گیرد.

در ادامه در این مطلب به معرفی بهترین دکتر پوست همدان خواهیم پرداخت و می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر پوست همدان

◀ دکتر فرزاد لهراسبی دکتر پوست همدان

دکتر فرزاد لهراسبی دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد لهراسبی
آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان شماره ۱ – طبقه اول
شماره تماس 08132513458

دکتر فرزاد لهراسبی با شماره نظام پزشکی 47750 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص پوست و مو هستند که به تشخیص و درمان بیماری های پوست و درماتولوژی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از دکتر فرزاد لهراسبی به عنوان بهترین دکتر پوست همداندر این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای درمان مشکلات پوستی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست خوب در همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132513458 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان شماره ۱ – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود فرشچیان دکتر پوست و مو همدان

دکتر محمود فرشچیان دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود فرشچیان
آدرس همدان ضلع شمالی میدان آرامگاه بوعلی – ساختمان نور
شماره تماس 08132525136

دکتر محمود فرشچیان با شماره نظام پزشکی 19440 متخصص پوست و درماتولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات پوستی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات دکتر محمود فرشچیان را به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با پوست ، مو وناخن را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست و مو همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132525136 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ضلع شمالی میدان آرامگاه بوعلی – ساختمان نور مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامرضا عشقی دکتر پوست همدان

دکتر غلامرضا عشقی دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا عشقی 
آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی فروشگاه آبادان – ساختمان پزشکان آراد – پلاک 18
شماره تماس 08132534350

دکتر غلامرضا عشقی با شماره نظام پزشکی 102247 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص پوست و مو هستند که به تشخیص و درمان بیماری های پوست و درماتولوژی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از دکتر غلامرضا عشقی به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای درمان مشکلات پوستی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست خوب در همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132534350 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی فروشگاه آبادان – ساختمان پزشکان آراد – پلاک 18 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کورش صمدی دکتر پوست و مو همدان

دکتر کورش صمدی دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کورش صمدی
آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان پارس طبقه2
شماره تماس 08132529419

دکتر کورش صمدی با شماره نظام پزشکی 71251 متخصص پوست و درماتولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات پوستی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات دکتر کورش صمدی را به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با پوست ، مو وناخن را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست و مو همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132529419 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان پارس طبقه2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جمیله موسوی دکتر پوست همدان

دکتر جمیله موسوی دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر جمیله موسوی
آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی داروخانه پارسا – ساختمان پزشکی ایران
شماره تماس 08132514362

دکتر جمیله موسوی با شماره نظام پزشکی 46645 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص پوست و مو هستند که به تشخیص و درمان بیماری های پوست و درماتولوژی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از دکتر جمیله موسوی به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای درمان مشکلات پوستی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست خوب در همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132514362 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی داروخانه پارسا – ساختمان پزشکی ایران مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کامران کاوه دکتر پوست و مو همدان

دکتر کامران کاوه دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران کاوه
آدرس همدان کلینیک الوند
شماره تماس 08138275005

دکتر کامران کاوه با شماره نظام پزشکی 34957 متخصص پوست و درماتولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات پوستی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات دکتر کامران کاوه را به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با پوست ، مو وناخن را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست و مو همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08138275005 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان کلینیک الوند مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احمد زنگنه دکتر پوست همدان

دکتر احمد زنگنه دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد زنگنه
آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه چهارم کلینیک پوست به سیما
شماره تماس 08138210370

دکتر احمد زنگنه با شماره نظام پزشکی 116204 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص پوست و مو هستند که به تشخیص و درمان بیماری های پوست و درماتولوژی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از دکتر احمد زنگنه به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای درمان مشکلات پوستی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست خوب در همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08138210370 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه چهارم کلینیک پوست به سیما مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آمنه یزدانفر دکتر پوست و مو همدان

دکتر آمنه یزدانفر دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آمنه یزدانفر
آدرس همدان خیابان بوعلی -ساختمان پزشکان بوعلی طبقه اول
شماره تماس 08132526865

دکتر آمنه یزدانفر با شماره نظام پزشکی 23803 متخصص پوست و درماتولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات پوستی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات دکتر آمنه یزدانفر را به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با پوست ، مو وناخن را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست و مو همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132526865 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی -ساختمان پزشکان بوعلی طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهاره ابراهیمی دکتر پوست همدان

دکتر بهاره ابراهیمی دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهاره ابراهیمی
آدرس همدان خیابان سبد بافان – جنب تالار پیام کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان
شماره تماس 08134244731

دکتر بهاره ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 123232 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص پوست و مو هستند که به تشخیص و درمان بیماری های پوست و درماتولوژی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از دکتر بهاره ابراهیمی به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای درمان مشکلات پوستی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست خوب در همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08134244731 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان سبد بافان – جنب تالار پیام کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سارا قاسملو دکتر پوست و مو همدان

دکتر سارا قاسملو دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا قاسملو
آدرس همدان اهنگ – خیابان شهدا، میدان توحید
شماره تماس 08135224554

دکتر سارا قاسملو با شماره نظام پزشکی 110312 متخصص پوست و درماتولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات پوستی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات دکتر سارا قاسملو را به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با پوست ، مو وناخن را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست و مو همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08135224554 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان اهنگ – خیابان شهدا، میدان توحید مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد جمشیدی دکتر پوست همدان

دکتر محمد جمشیدی دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جمشیدی
آدرس همدان خیابان سبد بافان – جنب تالار پیام کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان
شماره تماس 08134244731 

دکتر محمد جمشیدی با شماره نظام پزشکی 143742 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص پوست و مو هستند که به تشخیص و درمان بیماری های پوست و درماتولوژی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از دکتر محمد جمشیدی به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای درمان مشکلات پوستی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست خوب در همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08134244731 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان سبد بافان – جنب تالار پیام کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی حسین زاده طاهر دکتر پوست و مو همدان

دکتر علی حسین زاده طاهر دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حسین زاده طاهر
آدرس همدان ارامگاه بوعلی ساختمان پزشکان اراد طبقه اول واحد 15
شماره تماس 08132520458

دکتر علی حسین زاده طاهر با شماره نظام پزشکی 45837 متخصص پوست و درماتولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات پوستی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات دکتر علی حسین زاده طاهر را به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با پوست ، مو وناخن را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست و مو همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132520458 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ارامگاه بوعلی ساختمان پزشکان اراد طبقه اول واحد 15 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدرضا شوبیری دکتر پوست همدان

دکتر سیدرضا شوبیری دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدرضا شوبیری
آدرس همدان شهر ملایر، پارک چمران ابتدای کوچه شهید عباسی جنب داروخانه دکتر اولیایی
شماره تماس 08132220595

دکتر سیدرضا شوبیری با شماره نظام پزشکی  ب-66926  پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص پوست و مو هستند که به تشخیص و درمان بیماری های پوست و درماتولوژی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از دکتر سیدرضا شوبیری به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای درمان مشکلات پوستی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست خوب در همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08132220595 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان شهر ملایر، پارک چمران ابتدای کوچه شهید عباسی جنب داروخانه دکتر اولیایی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیما بنی اردلان دکتر پوست و مو همدان

دکتر شیما بنی اردلان دکتر پوست همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیما بنی اردلان
آدرس همدان کمربندی بهار لالجین -خیابان آتش نشانی
شماره تماس 08134511527

دکتر شیما بنی اردلان با شماره نظام پزشکی 142123 متخصص پوست و درماتولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات پوستی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات دکتر شیما بنی اردلان را به عنوان بهترین دکتر پوست همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با پوست ، مو وناخن را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر پوست و مو همدان می توانید برای رزرو نوبت پزشک با شماره 08134511527 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان کمربندی بهار لالجین -خیابان آتش نشانی مراجعه کنید.

متخصص پوست همدان کیست و چه می کند؟

متخصص پوست یک پزشک متخصص درماتولوژی است ، درماتولوژی شاخه ای از پزشکیست که به مطالعه سیستم پوششی، یعنی پوست و ضمائم آن می پردازد. به طور خاص، یک متخصص پوست به پیشگیری، تشخیص و درمان، از جمله جراحی، اختلالات پوست، مو و ناخن می پردازد.

درمان بیماری ها و مشکلاتی که پوست را درگیر می کنند به این دلیل مهم است که سیستم پوششی عملکردهای بسیار مهم متعددی را برای بدن انجام می‌دهد و هم به این دلیل که اختلالات پوستی اغلب تأثیر روانی روی افراد مبتلا می‌گذارد، زیرا اغلب به دلیل قابل مشاهده بودن شرایط باعث ناراحتی و صدمه به اعتماد بنفس می‌شوند.

مانند سایر تخصص های پزشکی، پوست نیز به شاخه های تخصصی تری تقسیم می شود که عبارتند از:

درماتولوژی تریکولوژیک : در این تخصص به تشخیص و درمان آسیب های پوست سر و مو پرداخته می شود

درماتولوژی زیبایی : درماتولوژی زیبایی به طور خاص با لک های پوستی مانند خال، اسکار، لیزر موهای زائد و تزریق بوتاکس و چین و چروک سروکار دارد

درماتولوژی اطفال با تمرکز بر نیازهای پوستی نوزادان , کودکان و نوجوانان .

پوست بزرگترین اندام بدن ما است که مساحت کل آن حدود 2 متر مربع (برابر با اندازه یک میز) است و به لطف ساختار طبقه ای، مستحکم و الاستیک خود، وظیفه محافظت از ما در برابر عوامل خارجی مانند میکروب ها را بر عهده دارد.

پوست سرشار از پایانه های عصبی و گیرنده های لمسی است که به ما امکان می دهد دما، فشار و درد را درک کنیم.پوست ما از سه لایه تشکیل شده است: اپیدرم ، خارجی ترین لایه، که در آن ملانوسیت ها (سلول های حاوی ملانین، رنگدانه ای که پوست را تیره می کند) وجود دارد . درم ، متشکل از بافت همبند که شامل فولیکول‌های مو، غدد چربی، غدد عرق و اکثر گیرنده‌های لمسی است و هیپودرم ،یعنی داخلی ترین لایه که از بافت همبند و چربی تشکیل شده است.

یکی دیگر از اجزای مهم پوست غشاهای مخاطی هستند ، غشاهای مخاطی غشاهایی هستند که حفره های بدن را می پوشانند که با خارج ارتباط برقرار می کنند، مانند حفره دهان ، بینی و..

ساختار غشاهای مخاطی بسته به نوع مخاط متفاوت است، اما به طور کلی دارای عروق و عصب فراوان هستند و عملکرد ترشح مواد مفید برای بدن را دارند.

پوست، غشاهای مخاطی، ناخن ها و مو در برابر اختلالات عملکردی و انواع بیماری های مختلف آسیب پذیر هستند، برخی از بیماری هایی که پوست ، مو و ناخن را تحت تاثیر قرار می دهند باعث افت کیفیت زندگی می شوند،برخی دیگر می توانند منجر به ناتوانی یا حتی مرگ شوند.

بیماری های پوستی مانند پسوریازیس می توانند همه سنین را تحت تاثیر قرار دهند ، بیش از 3000 اختلال پوستی وجود دارد که برای درمان آن ها باید به بهترین دکتر متخصص پوست و مو مراجعه کرد.

در این صفحه به معرفی بهترین دکتر پوست همدان پرداختیم و در ادامه به زمانی که باید به پزشک مراجعه کرد می پردازیم.

چه زمانی به متخصص پوست همدان مراجعه کنیم؟

طبیعتاً در صورت مشاهده اختلالات پوستی ، مراجعه به متخصص پوست مهم است تا بتوان این اختلالات را شناسایی و به طور مناسب درمان کرد.

هرگونه لکه، تاول، ریزش موی غیرمعمول، شوره سر، تغییر در ظاهر ناخن، مو یا پوست (مانند ظاهر شدن بثورات پوستی ) ممکن است نشان دهنده بیماری پوستی و یا بیماری های دیگر در بدن باشد. به ویژه مهم است که زمانی که این مشکلات در طول زمان باقی می مانند یا به طور ناگهانی به طور گسترده ظاهر می شوند ، معایناتی توسط دکتر پوست صورت گیرد.

تشخیص سریع بیماری های پوستی توسط پزشک پوست و مو همدان و یا هر شهر دیگر در واقع به شما امکان می دهد علائم و عوارض بیماری را (در صورت وجود) کاهش دهید و زنجیره سرایت را چه به قسمت های دیگر بدن و چه به افراد دیگر در صورت مسری بودن قطع کنید.

علائم دیگری که در صورت مشاهده آن ها بایدبه پزشک مراجعه کرد، ظهور ناگهانی کهیر و علائم هشدار دهنده ظاهر ملانوم است.

معاینه توسط دکتر پوست همدان چگونه انجام می شود؟ 

مانند هر معاینه دیگر، ویزیت بیمار توسط دکتر پوست با چندین پرسش شروع می شود ، گفتگوی بین پزشک و بیمار که به متخصص اجازه می دهد یک سری اطلاعات مهم برای تشخیص دقیق مشکل را کسب کند.

پزشک از فرد می خواهد که علائم مشکل و وضعیت خود را شرح دهد و اگر در معرض نور خورشید، مواد سمی یا آلرژی زا قرار گرفته است؛ اگر بیماری های سیستمیک دارد که می تواند پوست را نیز تحت تاثیر قرار دهد، سابقه خانوادگی بیماری های پوستی فرد و برخی سوالات مربوط به عادات احتمالی که ممکن است منجر به بروز اختلالات پوستی شده باشد (مانند مسافرت، استخر و فعالیت جنسی) را برای پزشک مشخص کند.

به خصوص با توجه به این سؤالات آخر، ممکن است بیمار از پاسخ دادن احساس خوبی نداشته باشد ، اما بسیار مهم است که صادقانه به متخصص اجازه تشخیص صحیح بدهد.

پس از مرحله پرسش و پاسخ، متخصص پوست معاینه فیزیکی را انجام می دهدکه اساساً شامل مشاهده پوست و موی بیمار است، برای انجام این بررسی، دکتر پوست در همدان می تواند از یک ذره بین یا یک درماتوسکوپ ، یک ابزار نوری که می تواند قابل حمل (دستی) یا دیجیتال باشد، استفاده کند.

با وسیله ای بنام درماتوسکوپی می توان هر گونه ناهنجاری پوستی را بهتر دید و تراکم مو را بررسی کرد.

به طور کلی یک معاینه پوست ممکن است تا نیم ساعت به طول انجامد و با تجویز یک درمان یا توصیه برای جلوگیری از مشکلات بعدی به پایان می رسد.پزشک همچنین می‌تواند آزمایش‌هایی را برای تأیید و تشخیص یک درمان هدفمند و مناسب تجویز کند.

سخن پایانی :

دکتر پوست و مو وظیفه دارد تا هر گونه بیماری مرتبط با پوست ، مو و ناخن را بررسی کرده و روش درمانی مناسب را تجویز کند.بیش از 3000 بیماری پوستی وجود دارد که هر شخصی ممکن است در طول عمر خود نوعی از بیماری های پوستی را تجربه کند.

در این صفحه از بهترین دکتر پوست همدان نام بردیم ، خاطرنشان می کنیم که این صفحه فقط برای مقاصد اطلاعاتی ایجاد شده است و حاوی توصیه های پزشکی حرفه ای نیست.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *