بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به انجام جراحی زیبایی پلک می پردازند.

بلفاروپلاستی اصطلاح پزشکی برای جراحی پلک است. هدف این عمل جراحی کاهش پوست یا چربی اضافی است که دور پلک ایجاد می شود. پوست در طول سال ها رنگ خود را از دست می دهد، به خصوص روی پلک ها و این باعث ایجاد چین و چروک، سیاهی دور چشم، کیسه های زیر چشم و ظاهری خسته می شود.

جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) می تواند این مشکلات را اصلاح کند. این جراحی به طور گسترده در مردان و زنان انجام می شود.

در ادامه و در این مطلب به معرفی بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان خواهیم پرداخت که می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

دکتر قاسم کاویانی چراتی دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

دکتر قاسم کاویانی چراتی دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر قاسم کاویانی چراتی
آدرس همدان میدان شریعتی – خیابان مهدیه – خیابان حق گویان – پلاک 40 – درمانگاه فوق تخصصی دیدگستر
شماره تماس 08138265454

دکتر قاسم کاویانی چراتی با شماره نظام پزشکی 60900 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر قاسم کاویانی چراتی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر قاسم کاویانی چراتی با شماره 08138265454 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی – خیابان مهدیه – خیابان حق گویان – پلاک 40 – درمانگاه فوق تخصصی دیدگستر مراجعه کنید.

دکتر رکسانا حق پرست دکتر جراح پلک همدان

دکتر رکسانا حق پرست دکتر جراح پلک همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رکسانا حق پرست
آدرس همدان بلوار خواجه رشید، خیابان بوعلی سینا، بین نیلی و میدان بوعلی سینا
شماره تماس 08132532356

دکتر رکسانا حق پرست با شماره نظام پزشکی 80201 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رکسانا حق پرست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رکسانا حق پرست با شماره 08132532356 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوار خواجه رشید، خیابان بوعلی سینا، بین نیلی و میدان بوعلی سینا مراجعه کنید.

دکتر علی رحیمی دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

دکتر علی رحیمی دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی رحیمی
آدرس همدان بلوار خواجه رشید، کولانج، خیابان کولانج-بین النهرین
شماره تماس 08132534182

دکتر علی رحیمی با شماره نظام پزشکی 114447 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی رحیمی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی رحیمی با شماره 08132534182 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوار خواجه رشید، کولانج، خیابان کولانج-بین النهرین مراجعه کنید.

دکتر ناصر عابدی دکتر جراح پلک همدان

دکتر ناصر عابدی دکتر جراح پلک همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر عابدی
آدرس همدان بلوار آیت الله مدنی، خیابان بوعلی سینا، بین نیلی و میدان بوعلی سینا
شماره تماس 09393132009

دکتر ناصر عابدی با شماره نظام پزشکی 128866 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ناصر عابدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر عابدی با شماره 09393132009 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  بلوار آیت الله مدنی، خیابان بوعلی سینا، بین نیلی و میدان بوعلی سینا مراجعه کنید.

دکتر مهدی اسکندرلو دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

دکتر مهدی اسکندرلو دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی اسکندرلو 
آدرس همدان خیابان جهاد – میدان بیمه – مجتمع نیاوران – طبقه 3
شماره تماس 08138217003

دکتر مهدی اسکندرلو با شماره نظام پزشکی 49154 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی اسکندرلو برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی اسکندرلو با شماره 08138217003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهاد – میدان بیمه – مجتمع نیاوران – طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مهدی زندیان دکتر جراح پلک همدان

دکتر مهدی زندیان دکتر جراح پلک همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی زندیان
آدرس همدان سرپل یخچال کوچه شهید قاسمیان ساختمان بوعلی سینا
شماره تماس 08132522093

دکتر مهدی زندیان با شماره نظام پزشکی 111243 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی زندیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی زندیان با شماره 08132522093 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان سرپل یخچال کوچه شهید قاسمیان ساختمان بوعلی سینا مراجعه کنید.

دکتر محمد لطفی دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

دکتر محمد لطفی دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد لطفی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پارس – طبقه چهارم
شماره تماس 08132530941

دکتر محمد لطفی با شماره نظام پزشکی 77982 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد لطفی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد لطفی با شماره 08132530941 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پارس – طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده دکتر جراح پلک همدان

دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده دکتر جراح پلک همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده
آدرس همدان بلوار آیت الله مدنی، خیابان بوعلی سینا، بین نیلی و میدان بوعلی سینا
شماره تماس 08132522490

دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده با شماره نظام پزشکی 92115 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی علیزاده حسن کیاده با شماره 08132522490 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوار آیت الله مدنی، خیابان بوعلی سینا، بین نیلی و میدان بوعلی سینا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *