بهترین دکتر بوتاکس همدان

بهترین دکتر بوتاکس همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت می پردازند.

رایج ترین کاربرد بوتاکس برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست است.از آنجایی که بوتاکس اساسا یک شل کننده عضلانی طولانی مدت است، هم برای پیشگیری از چین و چروک هایی که ممکن است در اثر حرکت بیش از حد عضلات روی پوست ایجاد شود و هم در درمان چین و چروک هایی که خیلی عمیق نیستند استفاده می شود.

چروک هایی که بهترین پاسخ را به درمان بوتاکس می دهند خطوط پیشانی، چین و چروک دور چشم، پنجه کلاغی و چین و چروک بین ابروها هستند. بوتاکس همچنین می تواند در درمان خطوط چانه، لیفت لب، خطوط لب بالایی، خطوط خنده و نوارهای پلاتیسمال روی گردن استفاده شود.

وقتی بوتاکس تزریق می شود، در سه روز اول هیچ تغییری مشاهده نمی شود و اثر آن بعد از 3 روز شروع می شود و بعد از 15 روز کاملاً قابل مشاهده خواهد بود. اثر بوتاکس بعد از 3-4 ماه شروع به کاهش می کند و در پایان 6 ماهگی به طور کامل پایان می یابد.

در ادامه و در این مطلب به معرفی بهترین دکتر بوتاکس همدان خواهیم پرداخت که می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر بوتاکس همدان

دکتر علی پیری اردکانی دکتر بوتاکس همدان

دکتر علی پیری اردکانی دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی پیری اردکانی
آدرس همدان خیابان جهان نما، مجتمع ایرانمهر، طبقه 5
شماره تماس 08138221785

دکتر علی پیری اردکانی با شماره نظام پزشکی 124380 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی پیری اردکانی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی پیری اردکانی با شماره 08138221785 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهان نما، مجتمع ایرانمهر، طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر کورش صمدی دکتر تزریق بوتاکس 

دکتر کورش صمدی دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کورش صمدی
آدرس همدان شهر همدان، خ بوعلی، ساختمان پزشکان پارس طبقه سوم,پیاده راه بوعلی – ساختمان پزشکان پارس – طبقه 2
شماره تماس 08132529419

دکتر کورش صمدی با شماره نظام پزشکی ب-86383 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر کورش صمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کورش صمدی با شماره 08132529419 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان شهر همدان، خ بوعلی، ساختمان پزشکان پارس طبقه سوم,پیاده راه بوعلی – ساختمان پزشکان پارس – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر احمد زنگنه دکتر بوتاکس همدان

دکتر احمد زنگنه دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد زنگنه
آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه چهارم کلینیک پوست به سیما
شماره تماس 08138210370

دکتر احمد زنگنه با شماره نظام پزشکی ب-18124 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد زنگنه برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد زنگنه با شماره 08138210370 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه چهارم کلینیک پوست به سیما مراجعه کنید.

دکتر مهدی اسکندرلو دکتر تزریق بوتاکس 

دکتر مهدی اسکندرلو دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی اسکندرلو
آدرس همدان خیابان جهاد – میدان بیمه – مجتمع نیاوران – طبقه سوم
شماره تماس 08138217004

دکتر مهدی اسکندرلو با شماره نظام پزشکی 49154 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی اسکندرلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی اسکندرلو با شماره 08138217004 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهاد – میدان بیمه – مجتمع نیاوران – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر بهروز محمدی دکتر بوتاکس همدان

دکتر بهروز محمدی دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز محمدی
آدرس همدان برج سعیدیه – طبقه 6 – واحد 609
شماره تماس 08138311133

دکتر بهروز محمدی پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهروز محمدی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز محمدی با شماره 08138311133 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان برج سعیدیه – طبقه 6 – واحد 609 مراجعه کنید.

دکتر مونا پیله ور دکتر تزریق بوتاکس 

دکتر مونا پیله ور دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مونا پیله ور
آدرس همدان میدان دانشگاه، خیابان آزاد، مجتمع پزشکی شهباز، طبقه سوم
شماره تماس 08138244024

دکتر مونا پیله ور با شماره نظام پزشکی 72818 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مونا پیله ور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مونا پیله ور با شماره 08138244024 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان دانشگاه، خیابان آزاد، مجتمع پزشکی شهباز، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر کوشا فروزان دکتر بوتاکس همدان

دکتر کوشا فروزان دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کوشا فروزان
آدرس همدان خیابان پاستور، برج پاستور، طبقه چهارم، واحد 4
شماره تماس 08138273783

دکتر کوشا فروزان با شماره نظام پزشکی ب-67330 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کوشا فروزان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر کوشا فروزان با شماره 08138273783 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور، برج پاستور، طبقه چهارم، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر نسترن کاکه خانی دکتر تزریق بوتاکس همدان

دکتر نسترن کاکه خانی دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسترن کاکه خانی
آدرس همدان خیابان بوعلی ، ابتدای کوچه پاساژ چهل ستون (نیلی)، ساختمان پزشکان مرکزی ، طبقه اول ، واحد 4
شماره تماس 08132530795

دکتر نسترن کاکه خانی با شماره نظام پزشکی 98399 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نسترن کاکه خانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسترن کاکه خانی با شماره 08132530795 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی ، ابتدای کوچه پاساژ چهل ستون (نیلی)، ساختمان پزشکان مرکزی ، طبقه اول ، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر اکرم انصار دکتر بوتاکس همدان

دکتر اکرم انصار دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکرم انصار
آدرس همدان آرامگاه بوعلی، مجتمع پزشکی رازی
شماره تماس 08132510804

دکتر اکرم انصار با شماره نظام پزشکی 16799 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکرم انصار برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکرم انصار با شماره 08132510804 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرامگاه بوعلی، مجتمع پزشکی رازی مراجعه کنید.

دکتر فیروزه کربلایی زاده دکتر تزریق بوتاکس همدان

دکتر فیروزه کربلایی زاده دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فیروزه کربلایی زاده
آدرس همدان خیابان پاستور، کوچه شهید صوفی، ساختمان نوین
شماره تماس 08138275069

دکتر فیروزه کربلایی زاده با شماره نظام پزشکی 98498 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فیروزه کربلایی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فیروزه کربلایی زاده با شماره 08138275069 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور، کوچه شهید صوفی، ساختمان نوین مراجعه کنید.

دکتر محمود فرشچیان دکتر بوتاکس همدان

دکتر محمود فرشچیان دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود فرشچیان
آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی
شماره تماس 08132525136

دکتر محمود فرشچیان با شماره نظام پزشکی 19440 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود فرشچیان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود فرشچیان با شماره 08132525136 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی مراجعه کنید.

دکتر آمنه یزدان فر دکتر تزریق بوتاکس همدان

دکتر آمنه یزدان فر دکتر بوتاکس همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آمنه یزدان فر
آدرس همدان خیابان بوعلی -ساختمان پزشکان بوعلی طبقه اول
شماره تماس 08132526865

دکتر آمنه یزدان فر با شماره نظام پزشکی ب-40166  متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آمنه یزدان فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر آمنه یزدان فر با شماره 08132526865 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی -ساختمان پزشکان بوعلی طبقه اول مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *