بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان مشهد

بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان مشهد کیست ؟ اگر بدنبال دکتر خوب برای ایمپلنت و ارتودنسی در مشهد هستید این مطلب مناسب شماست ، در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکان متخصص در انجام روش ارتودنسی و ایمپلنت وجود دارد که می توانید به هر یک از آن ها مراجعه کنید.

ایمپلنت دندان بزرگترین پیشرفت در دندانپزشکی در جایگزینی دندان های از دست رفته در نظر گرفته می شود. ایمپلنت های دندانی سیلندرهای فلزی یا فریم تیتانیومی هستند که از طریق جراحی در استخوان فک قرار می گیرند و سپس هنگامی که در استخوان فک جاسازی می شوند، دندانپزشک یک تاج به شکل دندان را در بالای آن قرار می دهد تا عملکرد و ظاهر دندان از دست رفته را بازیابد.

در دندانپزشکی، کاشت دندان شامل قرار دادن یک ایمپلنت ثابت است که شبیه یک پیچ به شکل استوانه در استخوان فک است تا ریشه های مصنوعی دندان ها را ایجاد کند. این ایمپلنت ها به عنوان لنگر برای تاج های ترمیم دندان، بریج های دندانی ، پروتزهای کامل یا جزئی فک عمل می کنند.

ایمپلنت دندان مشهد
ایمپلنت دندان

ارتودنسی نیز شاخه ای از جراحی دندان برای اصلاح ناهنجاری های دندانیست که منشأ آن ها رشد غیر هماهنگ قوس‌های دندانی است. ارتودنسی یکی از تخصص های دندانپزشکی است که هدف آن اصلاح عیوب در موقعیت دندان ها، فک ها و استخوان ها است.

ارتودنسی دندان مشهد
ارتودنسی دندان

 

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

بهترین دکتر ایمپلنت مشهد

دکتر مهدی عرفانیان تقوایی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر مهدی عرفانیان تقوایی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی عرفانیان تقوایی
آدرس مشهد چهارراه دکترا روبه روی پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام رضا، نبش ابن سینا 7 – ساختمان پزشکان سینا – طبقه 4 واحد ۴۰۱
شماره تماس  05138584928

دکتر مهدی عرفانیان تقوایی با شماره نظام پزشکی 116611 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی عرفانیان تقوایی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی عرفانیان تقوایی با شماره 05138584928 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد چهارراه دکترا روبه روی پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام رضا، نبش ابن سینا 7 – ساختمان پزشکان سینا – طبقه 4 واحد ۴۰۱ مراجعه کنید.

دکتر محمد اسدالله زاده دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر محمد اسدالله زاده دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد اسدالله زاده
آدرس مشهد بلوار سجاد، بین سجاد 2-4،ساختمان دندانپزشکان 72، واحد 4
شماره تماس 05137656465

دکتر محمد اسدالله زاده با شماره نظام پزشکی 79716 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر محمد اسدالله زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد اسدالله زاده با شماره 05137656465 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار سجاد، بین سجاد 2-4،ساختمان دندانپزشکان 72، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر عزیزاله مرادی طلب دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر عزیزاله مرادی طلب دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عزیزاله مرادی طلب
آدرس مشهد بلوار وکیل آباد – کوثر شمالی 2 – پلاک 34 – واحد 3
شماره تماس 05138704629

دکتر عزیزاله مرادی طلب با شماره نظام پزشکی 115139 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عزیزاله مرادی طلب برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عزیزاله مرادی طلب با شماره 05138704629 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل آباد – کوثر شمالی 2 – پلاک 34 – واحد 3 مراجعه کنید.

دکتر مجتبی مهری دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر مجتبی مهری دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی مهری
آدرس مشهد نبش هاشمیه 31 – ساختمان ونوس – واحد 7
شماره تماس 05138837518

دکتر مجتبی مهری با شماره نظام پزشکی 153607 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مجتبی مهری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی مهری با شماره 05138837518 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد نبش هاشمیه 31 – ساختمان ونوس – واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر محبوبه دهقانی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر محبوبه دهقانی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محبوبه دهقانی
آدرس مشهد نبش هاشمیه31، ساختمان ونوس، طبقه سوم، واحد6
شماره تماس 05138800771

دکتر محبوبه دهقانی با شماره نظام پزشکی 107311 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محبوبه دهقانی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محبوبه دهقانی با شماره 05138800771 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد نبش هاشمیه31، ساختمان ونوس، طبقه سوم، واحد6 مراجعه کنید.

دکتر مجید عشق پور دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر مجید عشق پور دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید عشق پور
آدرس مشهد بلوار کلانتری، نوفل لوشاتو، بین کلانتری پنجم و هفتم، پلاک97
شماره تماس 05138708604

دکتر مجید عشق پور با شماره نظام پزشکی 89721 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مجید عشق پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید عشق پور با شماره 05138708604 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار کلانتری، نوفل لوشاتو، بین کلانتری پنجم و هفتم، پلاک97 مراجعه کنید.

دکتر حامد عباچی زاده دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر حامد عباچی زاده دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حامد عباچی زاده
آدرس مشهد احمدآباد، نبش قائم، مجتمع گوهرشاد، واحد 301
شماره تماس 05138464642

دکتر حامد عباچی زاده با شماره نظام پزشکی 115049 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حامد عباچی زاده برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد عباچی زاده با شماره 05138464642 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد، نبش قائم، مجتمع گوهرشاد، واحد 301 مراجعه کنید.

دکتر محمد جواد ضرابی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر محمد جواد ضرابی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جواد ضرابی
آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، کوثر شمالی چهارم، ساختمان پزشکان کوثر، طبقه همکف
شماره تماس 05138828300

دکتر محمد جواد ضرابی با شماره نظام پزشکی 132444 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر محمد جواد ضرابی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد جواد ضرابی با شماره 05138828300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، کوثر شمالی چهارم، ساختمان پزشکان کوثر، طبقه همکف مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا عرب دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر حمیدرضا عرب دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا عرب
آدرس مشهد بلوار سجاد، چهار راه بهار، نبش یاسمن
شماره تماس 05137653068

دکتر حمیدرضا عرب با شماره نظام پزشکی 23373 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا عرب برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا عرب با شماره 05137653068 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار سجاد، چهار راه بهار، نبش یاسمن مراجعه کنید.

دکتر کاظم فاطمی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

دکتر کاظم فاطمی دکتر ایمپلنت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاظم فاطمی
آدرس مشهد کوی دکترا مقابل پاستور ساختمان 207
شماره تماس 0518445584

دکتر کاظم فاطمی با شماره نظام پزشکی 28969 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر کاظم فاطمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاظم فاطمی با شماره 0518445584 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کوی دکترا مقابل پاستور ساختمان 207 مراجعه کنید.

بهترین دکتر ارتودنسی مشهد

دکتر برهمن سبزواری دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر برهمن سبزواری دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر برهمن سبزواری
آدرس مشهد بلوار فلسطین – فلسطین 22 – پلاک 14 – مجتمع دندانپزشکی تخصصی باران – طبقه 1
شماره تماس 05137602788

دکتر برهمن سبزواری با شماره نظام پزشکی 96057 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر برهمن سبزواری برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر برهمن سبزواری با شماره 05137602788 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار فلسطین – فلسطین 22 – پلاک 14 – مجتمع دندانپزشکی تخصصی باران – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر ندا اسلامی دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر ندا اسلامی دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ندا اسلامی
آدرس مشهد بلوار هاشمیه – هاشمیه 18 (بلوار صارمی) – پلاک151 – ساختمان مدرن هاشمیه – طبقه فوقانی بانک مسکن – طبقه دوم – واحد 4
شماره تماس 05138845034

دکتر ندا اسلامی با شماره نظام پزشکی 110608 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر ندا اسلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ندا اسلامی با شماره 05138845034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار هاشمیه – هاشمیه 18 (بلوار صارمی) – پلاک151 – ساختمان مدرن هاشمیه – طبقه فوقانی بانک مسکن – طبقه دوم – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر مجید قنبرزاده دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر مجید قنبرزاده دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید قنبرزاده
آدرس مشهد خیابان فلسطین – فلسطین 22 – پلاک 9
شماره تماس 05137688738

دکتر مجید قنبرزاده با شماره نظام پزشکی 23836 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید قنبرزاده برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید قنبرزاده با شماره 05137688738 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان فلسطین – فلسطین 22 – پلاک 9 مراجعه کنید.

دکتر سید فرزین هروی دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر سید فرزین هروی دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید فرزین هروی
آدرس مشهد بلوار وکیل‌ آباد – نبش هفت تیر 8 – برج اداری آرمیتاژ گلشن – طبقه 17 – واحد 1701
شماره تماس 05138335363

دکتر سید فرزین هروی با شماره نظام پزشکی 28686 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر سید فرزین هروی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید فرزین هروی با شماره 05138335363 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل‌ آباد – نبش هفت تیر 8 – برج اداری آرمیتاژ گلشن – طبقه 17 – واحد 1701 مراجعه کنید.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر نجمه تحویلدار نژاد
آدرس مشهد ابتدای فلسطین 18، پلاک 10، طبقه 4
شماره تماس 05137602475

دکتر نجمه تحویلدار نژاد با شماره نظام پزشکی 110448 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نجمه تحویلدار نژاد برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نجمه تحویلدار نژاد با شماره 05137602475 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد ابتدای فلسطین 18، پلاک 10، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر فرزانه احراری دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر فرزانه احراری دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزانه احراری
آدرس مشهد کوثرشمالی 4 – ساختمان پزشکان کوثر – طبقه دوم 
شماره تماس 05138849493

دکتر فرزانه احراری با شماره نظام پزشکی 82870 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر فرزانه احراری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه احراری با شماره 05138849493 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کوثرشمالی 4 – ساختمان پزشکان کوثر – طبقه دوم  مراجعه کنید.

دکتر مصطفی شهابی رابری دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر مصطفی شهابی رابری دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مصطفی شهابی رابری
آدرس مشهد احمد آباد، خیابان محتشمی، بین محتشمی 4 و 6، پلاک 80
شماره تماس 38450845

دکتر مصطفی شهابی رابری با شماره نظام پزشکی 37841 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مصطفی شهابی رابری برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مصطفی شهابی رابری با شماره 38450845 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد، خیابان محتشمی، بین محتشمی 4 و 6، پلاک 80 مراجعه کنید.

دکتر حسین پزشکی راد دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر حسین پزشکی راد دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین پزشکی راد
آدرس مشهد بلوار صارمی، بین صارمی29و31، ساختمان راد
شماره تماس 38695256

دکتر حسین پزشکی راد با شماره نظام پزشکی 42457 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر حسین پزشکی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین پزشکی راد با شماره 38695256 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار صارمی، بین صارمی29و31، ساختمان راد مراجعه کنید.

دکتر محمد باصفا دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر محمد باصفا دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد باصفا
آدرس مشهد بلوار سجاد، مقابل خیابان میلاد، پلاك 52
شماره تماس 7617694

دکتر محمد باصفا با شماره نظام پزشکی 16447 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد باصفا برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد باصفا با شماره 7617694 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار سجاد، مقابل خیابان میلاد، پلاك 52 مراجعه کنید.

دکتر مهری زرین قلم دکتر ارتودنسی دندان مشهد

دکتر مهری زرین قلم دکتر ارتودنسی دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهری زرین قلم
آدرس مشهد بولوار سجاد، بین چهار راه بهار و خیام، ساختمان پزشكان 72
شماره تماس 7611344

دکتر مهری زرین قلم با شماره نظام پزشکی 14952 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر مهری زرین قلم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهری زرین قلم با شماره 7611344 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بولوار سجاد، بین چهار راه بهار و خیام، ساختمان پزشكان 72 مراجعه کنید.

 

متخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندانمشهد

ارتودنسی رایگان مشهدایمپلنت اقساطی در مشهدبهترین دکتر ارتودنسی در مشهدبهترین دکتر ایمپلنت در مشهدبهترین دکتر ایمپلنت دندان در مشهدبهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهدبهترین متخصص ارتودنسی مشهدبهترین متخصص ایمپلنت در مشهدبهترین متخصصین ارتودنسی مشهدپزشکان ارتودنسی مشهددکتر دندانپزشک ایمپلنت مشهددکتر زارع ایمپلنت مشهددکتر عسگری متخصص ارتودنسی مشهددکتر قنبری متخصص ایمپلنت مشهددندانپزشک متخصص ایمپلنت دندان در مشهدقیمت ارتودنسی در مشهدقیمت ارتودنسی دندان در مشهد با بهترین متخصصقیمت ایمپلنت دندان در مشهدکاشت دندان بدون ایمپلنت در مشهدکلینیک ارتودنسی مشهدلیست بهترین پزشکان متخصص ارتودنسی مشهدلیست بهترین متخصص ایمپلنت مشهد تلفن و آدرسمتخصص ارتودنسی در مشهدمتخصص ایمپلنت مشهد|قیمت ارزان و اقساطیمتخصصین ارتودنسی | کلینیک دندان پزشکی جهاددانشگاهی مشهدمتخصصین جراحی کاشت ایمپلنتنوبت دهی بهترین دکتر ایمپلنت در مشهدهزینه ایمپلنت دندان در مشهد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *