بهترین دکتر بوتاکس مشهد

اگر به فکر جوانسازی صورت خود هستید و می خواهید چین و چروک های صورت را به وسیله بوتاکس برطرف کنید این مطلب مختص شماست ، چراکه در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دکتر بوتاکس مشهد بپردازیم.

تزریق بوتاکس می تواند به بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک صورت کمک کند و همچنین این پتانسیل را دارد که برخی از مشکلات سلامتی را برطرف کند. بوتاکس امروزه به محبوب ترین روش زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.

بوتاکس با مسدود کردن سیگنال های عصبی از عضلات در ناحیه ای که تزریق می شود، عمل می کند. وقتی این سیگنال‌های عصبی قطع می‌شوند، ماهیچه‌های آسیب‌دیده دچار فلج موقت می‌شوند و وقتی حرکت در این ماهیچه‌ها در ناحیه صورت متوقف می‌شود،چروک ها ناپدید می شوند.

در ادامه شما را با بهترین دکتر بوتاکس مشهد آشنا خواهیم کرد.

بهترین دکتر بوتاکس مشهد

دکتر مهدیار سعیدیان دکتر بوتاکس مشهد

دکتر مهدیار سعیدیان دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدیار سعیدیان
آدرس مشهد خیابان احمدآباد، خیابان ابوذر غفاری، بین 23 و 25، پلاک 215
شماره تماس 05138406818

دکتر مهدیار سعیدیان با شماره نظام پزشکی 118864 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدیار سعیدیان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدیار سعیدیان با شماره 05138406818 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان احمدآباد، خیابان ابوذر غفاری، بین 23 و 25، پلاک 215 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا علاوی طوسی دکتر تزریق بوتاکس مشهد

دکتر محمدرضا علاوی طوسی دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا علاوی طوسی
آدرس مشهد بلوار احمدآباد، بین خیابان بهشت و پاستور، ساختمان بهزاد، طبقه پنجم
شماره تماس 05138461990

دکتر محمدرضا علاوی طوسی با شماره نظام پزشکی 34274 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدرضا علاوی طوسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا علاوی طوسی با شماره 05138461990 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد  بلوار احمدآباد، بین خیابان بهشت و پاستور، ساختمان بهزاد، طبقه پنجم مراجعه کنید.

دکتر محسن خدامی دکتر بوتاکس مشهد

دکتر محسن خدامی دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن خدامی
آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان محتشمی4، ساختمان سلامت، طبقه چهارم
شماره تماس 05138470248

دکتر محسن خدامی با شماره نظام پزشکی 41751 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن خدامی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن خدامی با شماره 05138470248 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان محتشمی4، ساختمان سلامت، طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر صادق وهابی دکتر تزریق بوتاکس مشهد

دکتر صادق وهابی دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر صادق وهابی
آدرس مشهد احمدآباد، خیابان پاستور، نبش پاستور یکم، ساختمان پزشکان دکتر منوری، طبقه دوم
شماره تماس 09981429535

دکتر صادق وهابی با شماره نظام پزشکی 117810 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر صادق وهابی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر صادق وهابی با شماره 09981429535 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد، خیابان پاستور، نبش پاستور یکم، ساختمان پزشکان دکتر منوری، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر محبوبه دری دکتر بوتاکس مشهد

دکتر محبوبه دری دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محبوبه دری
آدرس مشهد احمدآباد، کلاهدوز3، پلاک14، طبقه2
شماره تماس 05138450511

دکتر محبوبه دری با شماره نظام پزشکی 41742 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محبوبه دری برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محبوبه دری با شماره 05138450511 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد، کلاهدوز3، پلاک14، طبقه2 مراجعه کنید.

دکتر مهدی غلامی دکتر تزریق بوتاکس مشهد

دکتر مهدی غلامی دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی غلامی
آدرس مشهد احمدآباد، نبش ملاصدرا2، ساختمان سپهر صدرا، طبقه اول، واحد5
شماره تماس 09058912899

دکتر مهدی غلامی با شماره نظام پزشکی 83696 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی غلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی غلامی با شماره 09058912899 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد، نبش ملاصدرا2، ساختمان سپهر صدرا، طبقه اول، واحد5 مراجعه کنید.

دکتر کامران کاویانی فر دکتر بوتاکس مشهد

دکتر کامران کاویانی فر دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران کاویانی فر
آدرس مشهدبلوار فردوسی، بین مهدی و ثمانه، پلاک189، ساختمان پزشکان سلامت
شماره تماس 05137632335

دکتر کامران کاویانی فر با شماره نظام پزشکی 74662 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامران کاویانی فر برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران کاویانی فر با شماره 05137632335 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار فردوسی، بین مهدی و ثمانه، پلاک189، ساختمان پزشکان سلامت مراجعه کنید.

دکتر آرش بیرقی طوسی دکتر تزریق بوتاکس مشهد

دکتر آرش بیرقی طوسی دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش بیرقی طوسی
آدرس مشهد حاشیه بلوار سجاد، بین سجاد 2(گلریز) و 4(زنبق)، ساختمان 74
شماره تماس 05137603572

دکتر آرش بیرقی طوسی با شماره نظام پزشکی 70369 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آرش بیرقی طوسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش بیرقی طوسی با شماره 05137603572 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد حاشیه بلوار سجاد، بین سجاد 2(گلریز) و 4(زنبق)، ساختمان 74 مراجعه کنید.

دکتر امیر حسین سروری دکتر بوتاکس مشهد

دکتر امیر حسین سروری دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر حسین سروری
آدرس مشهد احمدآباد، عارف سوم، ساختمان جام جم، طبقه سوم
شماره تماس 05138458212

دکتر امیر حسین سروری با شماره نظام پزشکی ب-60562 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر حسین سروری برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر حسین سروری با شماره 05138458212 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد، عارف سوم، ساختمان جام جم، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر زهرا اشرفی دکتر تزریق بوتاکس مشهد

دکتر زهرا اشرفی دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا اشرفی
آدرس مشهد احمد آباد، نبش راهنمایی 18، پلاک 103، طبقه 3، کلینیک پوست و موی سی گل
شماره تماس 05138439010

دکتر زهرا اشرفی با شماره نظام پزشکی 133484 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر زهرا اشرفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا اشرفی با شماره 05138439010 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد، نبش راهنمایی 18، پلاک 103، طبقه 3، کلینیک پوست و موی سی گل مراجعه کنید.

دکتر زهره سیدی دکتر بوتاکس مشهد

دکتر زهره سیدی دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره سیدی
آدرس مشهد بلوار سازمان آب(بلوار شهید صادقی)، نبش شهید صادقی20 ، پلاک 1
شماره تماس 05138417700

دکتر زهره سیدی با شماره نظام پزشکی 118730 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهره سیدی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره سیدی با شماره 05138417700 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار سازمان آب(بلوار شهید صادقی)، نبش شهید صادقی20 ، پلاک 1 مراجعه کنید.

دکتر موسی میرشکار دکتر تزریق بوتاکس مشهد

دکتر موسی میرشکار دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر موسی میرشکار
آدرس مشهد بین وکیل آباد 16 و 18، پلاک 226/1، طبق سوم
شماره تماس 05138838796

دکتر موسی میرشکار با شماره نظام پزشکی 73284 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر موسی میرشکار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر موسی میرشکار با شماره 05138838796 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بین وکیل آباد 16 و 18، پلاک 226/1، طبق سوم مراجعه کنید.

دکتر آزاده سعادتمند دکتر بوتاکس مشهد

دکتر آزاده سعادتمند دکتر بوتاکس مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزاده سعادتمند
آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، حدفاصل وکیل آباد 29 و 31، پلاک 699، طبقه2
شماره تماس 05138666064

دکتر آزاده سعادتمند با شماره نظام پزشکی 157752 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزاده سعادتمند برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده سعادتمند با شماره 05138666064 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، حدفاصل وکیل آباد 29 و 31، پلاک 699، طبقه2 مراجعه کنید.

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس از سم بوتولینوم ، پروتئینی که در شرایط آزمایشگاهی از میکروارگانیسم ها استخراج می شود، به دست می آید. خود بوتولینوم از سمی به نام «سم سوسیس بی هوازی» استخراج می‌شود، سمی که استیل کولین، یک انتقال‌دهنده عصبی در سیستم حرکتی بدن، را در سیناپس‌ها، محل ملاقات نورون‌های مختلف آزاد می‌کند. غلظت بالای این سم می تواند منجر به مرگ انسان شود.

استفاده از بوتاکس برای مبارزه با چین و چروک فقط به پرکردن چین و چروک محدود نمی شود. در اصل، بوتاکس برای درمان مشکلات پلک ( آمبلیوپی – تنبلی چشم)، عضلات گردن و شانه، میگرن، اختلالات ارتوپدی و غیره طراحی شده بود. اخیراً تحقیقات نشان داده است که استفاده از بوتاکس در آینده در زمینه رژیم غذایی با تزریق آن به معده امکان پذیر خواهد بود.

مزیت بزرگ درمان های ضد چروک بوتاکس این است که این درمان ها زمان زیادی را صرف نمی کنند و دردناک نیستند. با این حال، این درمان ها موقتی هستند زیرا این ماده در بدن جذب می شود. بنابراین، درمان ها باید هر چند ماه یکبار تکرار شوند تا نتیجه یا اثربخشی آن حفظ شود.

هر فردی که بالای 18 سال سن دارد می تواند از بوتاکس استفاده کند، مشروط بر اینکه به سم بوتولینوم حساسیت نداشته باشد و بیماری عضلانی مانند میاستنی گراویس نداشته باشد.

در 20 سالگی:بوتاکس می تواند یک اقدام پیشگیرانه باشد.
در 30 سالگی: می تواند از عمیق شدن و ایستا شدن خطوط بیانی جلوگیری کند.
در 40 سالگی: می تواند به صاف کردن خطوط عمیق کمک کند.
سنین 50 سال به بعد: می تواند پوست را احیا کند.

بوتاکس مشهد که توسط جراح پلاستیک انجام می شود ، همچنین می تواند برای درمان طیف وسیعی از شرایط پزشکی استفاده شود، از جمله:

اسپاسم عضلانی: تزریق بوتاکس عضلاتی را که معمولاً به طور غیر ارادی منقبض می شوند، شل می کند.

میگرن : بوتاکس با مسدود کردن مواد شیمیایی به نام انتقال‌دهنده‌های عصبی که سیگنال‌های درد را از مغز حمل می‌کنند و اغلب حملات میگرنی را شروع می‌کنند، عمل می‌کند.

هیپرهیدروزیس : بوتاکس در زیر بغل، دست ها یا پاها می تواند از تعریق بیش از حد جلوگیری کند.

تنبلی چشم: بوتاکس به طور موقت ماهیچه ها را ضعیف می کند و به آنها اجازه می دهد تا خود را دوباره تنظیم و تقویت کنند.

آکنه ، روزاسه و پسوریازیس: تزریق بوتاکس به صورت سطحی در پوست به جای ماهیچه ها به کنترل تولید چربی و کاهش گردش خون در صورت کمک می کند.

همچنین تحقیقات جدیدی وجود دارد که نشان می دهد بوتاکس می تواند به کاهش علائم اختلالات افسردگی کمک کند.

رایج ترین مناطقی که بوتاکس در آن اعمال می شود

چروک هایی که بیشتر به استفاده از بوتاکس پاسخ می دهند، چین و چروک های ناحیه پیشانی، چروک های اطراف چشم، خطوط بالای لب ها و چین و چروک های بین ابروها هستند. همچنین از بوتاکس برای درمان خطوط خنده، چین و چروک های گردن و فک و همچنین در موارد چروک های گردن استفاده می شود.

  • بوتاکس پیشانی
  • بوتاکس بین ابرو
  • بوتاکس کانتور چشم
  • بوتاکس لب
  • بوتاکس فک
  • بوتاکس
  • بوتاکس بینی
  • بوتاکس خطوط خنده

بوتاکس چقدر موثر است؟

استفاده از بوتاکس با مراجعه به دکتر بوتاکس مشهد یک کاربرد موقت است، اگرچه مدت زمان اثرگذاری آن با توجه به تراکم چین و چروک و تفاوت قدرت عضلانی متفاوت است، اما میانگین مدت اثربخشی آن بین 6-4 ماه است. علاوه بر این، این مدت ممکن است با تکرار درخواست تمدید شود. نکته دیگری که باید بدانیم این است که پس از اتمام مدت اثربخشی بوتاکس، وضعیت به حالت قبل برمی گردد و بدتر نمی شود.

آیا ممکن است اثربخشی برای هر نوع بوتاکس اعمال شده متفاوت باشد؟
گاهی اوقات بیماران ممکن است تفاوتی بین انواع بوتاکسی که قبلا برایشان اعمال می‌شد و بوتاکسی که در یک مرکز یا کلینیک دیگر اعمال می‌شود، احساس کنند. مهم ترین دلیل این امر این است که بوتاکس باید پس از باز کردن پاکت آن به سرعت استفاده شود و برای مدت طولانی در یخچال نماند. هر چه مدت زمان نگهداری بیشتر باشد، اثربخشی بوتاکس کمتر می شود. به همین دلیل باید به مراکزی که تزریق بوتاکس به طور مکرر در آنها اعمال می شود مراجعه کنید.اثر بخشی بوتاکس بیش از حد رقیق شده نیز ب سرعت بیشتری از بین می رود.

تغییرات قیمت و هزینه بوتاکس به چه چیزی بستگی دارد؟
قیمت بوتاکس مشهد با توجه به تعداد مناطقی که باید اعمال شود متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت های اعمال بوتاکس در ناحیه بین ابروها با قیمت های بوتاکس برای ناحیه دور چشم متفاوت است. قیمت بوتاکس برای درمان چین و چروک به ازای هر بیمار با توجه به تعداد مناطقی که باید اعمال شود محاسبه می شود.

محدودیت های بعد از عمل بوتاکس برای کاهش خطر عوارض :

  • در 4 تا 5 ساعت اول پس از پایان عمل، بدون پایین آوردن سر، وضعیت بدن را به صورت عمودی حفظ کنید
  • بعد از بوتاکس صورت را ماساژ ندهید و محل های تزریق را با کرم چرب نکنید
  • حداقل دو روز بعد از بوتاکس نمی توانید هیچ ورزشی انجام دهید
  • برای 1-2 هفته استفاده از سونا، سولاریوم یا خشک کردن موها با سشوار ممنوع است
  • توصیه می شود برای مدتی از خوردن غذاهای دودی و شور خودداری کنید
  • مصرف الکل ممنوع است
  • سیگار کشیدن نیز بعد از بوتاکس به دلیل خطر بالای عوارض جانبی توصیه نمی شود

چه کسانی برای درمان بوتاکس مشهد مناسب هستند؟

به طور کلی همه افراد می توانند بوتاکس را دریافت کنند،به جز افرادی که شرایط زیر را تجربه می کنند :

  • سن کمتر از 18 سال
  • بارداری و شیردهی
  • قاعدگی و چند روز بعد از شروع آن
  • بیماری های حاد و مزمن ریه و کبد
  • هموفیلی و سایر بیماری های خونی
  • آسیب های پوستی و فرآیندهای التهابی روی صورت
  • عدم تحمل فردی به دارو و واکنش آلرژیک

نتایج درمان چه زمانی ظاهر می شود؟

بیماران طی چند روز پس از تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس مشهد نتایج درمان را مشاهده می کنند، اما حداکثر تا دو هفته زمان نیاز است تا نتایج ظاهر شوند.

ماندگاری اثر بوتاکس چقدر است؟

اثر بوتاکس معمولا بین 3 تا 4 ماه باقی می ماند و با از بین رفتن اثر، عضله به عملکرد قبلی خود برمی گردد و دوباره چین و چروک دیده می شود.

هر چند وقت یک بار بیمار می تواند تحت درمان بوتاکس قرار گیرد؟

هیچ محدودیتی در تعداد کل درمان‌هایی که بیمار می‌تواند انجام دهد وجود ندارد، به جز اینکه باید چند ماه بین هر درمان صبر کرد تا اثر اولین درمان از بین برود. همچنین می توان یک بار تحت درمان قرار گرفت، اما آمار نشان می دهد که اکثر افرادی که تحت درمان بوتاکس قرار می گیرند، درمان را هر چند ماه یک بار تکرار کرده و قطع نمی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *