بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان شیراز

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان شیراز چه کسی است ؟ احتمالا این سوالی است که شما را به این صفحه رسانده است.

بر کسی پوشیده نیست که لبخند جزء مهمی از زندگی کامل و شاد برای هر فرد است و نه تنها خلق و خوی خوب و اعتماد به نفس، بلکه سلامت ما نیز به زیبایی دندان های ما بستگی دارد. اگر دندان های شما سفیدی و درخشندگی طبیعی خود را از دست داده اند، براده های کوچکی روی آن ایجاد شده و ترک هایی روی مینای دندان ایجاد شده است، ترمیم زیبایی مدرن دندان با کمک لمینت و کامپوزیت دندان به حل این مشکلات کمک می کند.

به دلیل بیماری های حفره دهان، سوء تغذیه یا تغییرات مرتبط با افزایش سن، دندان ها زیبایی خود را از دست می دهند. شایع ترین مشکلات دندان شامل تیره شدن، پیدایش لکه های سفید، بریدگی های جزئی یا بی نظمی در چینش دندان ها است. برای رفع این عیوب، لمینت و کامپوزیت دندان در دندانپزشکی زیبایی استفاده می شود.

روکش های دندانی مانند لمینت و کامپوزیت، ترکیباتی هستند که برای ترمیم ترک ها، شکستگی ها یا تغییر رنگ دائمی به سطح خارجی دندان اضافه می شوند. همچنین برای کاهش فاصله بین دندان ها و ناهنجاری های کوچکی که به فرد لبخند طبیعی و زیبا می بخشد نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان شیراز

لمینت و کامپوزیت در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد :

  • اگر مینای دندان آسیب جزئی داشته باشد (ترک ها و خراش های کوچک)؛
  • برای از بین بردن فضاهای بین دندانی جزئی
  • اگر مینای دندان رنگ خود را تغییر داده است: خاکستری یا زرد شده است و سایر روش های سفید کردن دندان نتیجه بخش نیست.

در ادامه ی این مطلب به معرفی بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان شیراز خواهیم پرداخت که با مراجعه به هر یک از این پزشکان می توانید برای انجام کامپوزیت و یا لمینت دندان در شهر شیراز اقدام کنید.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان شیراز

دکتر سمیرا زارع دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر سمیرا زارع دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیرا زارع
آدرس شیراز قصرالدشت، بالاتر از چهارراه عفیف آباد، نبش کوچه 53، ساختمان نوین، طبقه 1، واحد 103
شماره تماس 09190919385

دکتر سمیرا زارع با شماره نظام پزشکی 125596 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیرا زارع برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیرا زارع با شماره 09190919385 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قصرالدشت، بالاتر از چهارراه عفیف آباد، نبش کوچه 53، ساختمان نوین، طبقه 1، واحد 103 مراجعه کنید.

دکتر ندا سادات شجاعی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

دکتر ندا سادات شجاعی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ندا سادات شجاعی
آدرس شیراز بولوار پاسداران از سمت معلم بعد از پل مطهری سمت راست ساختمان فرزاد طبقه2 واحد4
شماره تماس 09025205600

دکتر ندا سادات شجاعی با شماره نظام پزشکی 145771 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر ندا سادات شجاعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ندا سادات شجاعی با شماره 09025205600 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بولوار پاسداران از سمت معلم بعد از پل مطهری سمت راست ساختمان فرزاد طبقه2 واحد4 مراجعه کنید.

دکتر زهرا پاکشیر دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر زهرا پاکشیر دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا پاکشیر
آدرس شیراز خیابان قصردشت پایین تر از چهارراه زرگری نبش کوچه 54 ساختمان گلبرگ طبقه اول واحد 15
شماره تماس 09172259043

دکتر زهرا پاکشیر با شماره نظام پزشکی 120424 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا پاکشیر برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا پاکشیر با شماره 09172259043 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت پایین تر از چهارراه زرگری نبش کوچه 54 ساختمان گلبرگ طبقه اول واحد 15 مراجعه کنید.

دکتر مهنوش ممبینی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

دکتر مهنوش ممبینی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهنوش ممبینی
آدرس شیراز خیابان اردیبهشت غربی، بین فلسطین و هفت تیر، روبروی آزمایشگاه مولوی، مجتمع بهار، طبقه 3
شماره تماس 09334022933

دکتر مهنوش ممبینی با شماره نظام پزشکی 114524 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهنوش ممبینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهنوش ممبینی با شماره 09334022933 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان اردیبهشت غربی، بین فلسطین و هفت تیر، روبروی آزمایشگاه مولوی، مجتمع بهار، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مریم ایزدی دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر مریم ایزدی دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم ایزدی
آدرس شیراز خیابان قصرالدشت، کوچه 20، سه راه برق، جنب مرکز خرید
شماره تماس 07132330839

دکتر مریم ایزدی با شماره نظام پزشکی 135084 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم ایزدی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم ایزدی با شماره 07132330839 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصرالدشت، کوچه 20، سه راه برق، جنب مرکز خرید مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا امیرآبادی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

دکتر محمدرضا امیرآبادی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا امیرآبادی
آدرس شیراز معالی اباد، جنب گلدشت 3، ساختمان قصر1، طبقه اول، واحد 4
شماره تماس 07136341823

دکتر محمدرضا امیرآبادی با شماره نظام پزشکی 175262 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر محمدرضا امیرآبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا امیرآبادی با شماره 07136341823 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معالی اباد، جنب گلدشت 3، ساختمان قصر1، طبقه اول، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر حمیده کریم پور دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر حمیده کریم پور دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیده کریم پور
آدرس شیراز خیابان فلسطین، چهارراه معدل،نبش معدل غربی ساختمانپزشکی مهسا ، طبقه 3 واحد 12
شماره تماس 07132369462

دکتر حمیده کریم پور با شماره نظام پزشکی 151410 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیده کریم پور برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیده کریم پور با شماره 07132369462 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین، چهارراه معدل،نبش معدل غربی ساختمانپزشکی مهسا ، طبقه 3 واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر زهرا صداقتی جهرمی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

دکتر زهرا صداقتی جهرمی دکتر کامپوزیت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا صداقتی جهرمی
آدرس شیراز ایمان جنوبی، نبش 4/الف، درمانگاه فاطمه الزهرا
شماره تماس 09383141984

دکتر زهرا صداقتی جهرمی با شماره نظام پزشکی 170546 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر زهرا صداقتی جهرمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا صداقتی جهرمی با شماره 09383141984 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز ایمان جنوبی، نبش 4/الف، درمانگاه فاطمه الزهرا مراجعه کنید.

دکتر محمد امین رازقی دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر محمد امین رازقی دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد امین رازقی
آدرس شیراز خیابان قصردشت چهار راه زرگری به سمت ولی عصر نبش کوچه 54 ساختمان گلبرگ طبقه 3 واحد 39
شماره تماس 09336971920

دکتر محمد امین رازقی با شماره نظام پزشکی 84768 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد امین رازقی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد امین رازقی با شماره 09336971920 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت چهار راه زرگری به سمت ولی عصر نبش کوچه 54 ساختمان گلبرگ طبقه 3 واحد 39 مراجعه کنید.

دکتر جیران طالبی نژاد دکتر کامپوزیت دندان شیراز

دکتر جیران طالبی نژاد دکتر کامپوزیت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جیران طالبی نژاد
آدرس شیراز خیابان معالی آباد ، نبش کوچه 1 ، ساختمان یگانه ، طبقه چهارم ، واحد 12
شماره تماس 07136232369

دکتر جیران طالبی نژاد با شماره نظام پزشکی 83291 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر جیران طالبی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جیران طالبی نژاد با شماره 07136232369 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان معالی آباد ، نبش کوچه 1 ، ساختمان یگانه ، طبقه چهارم ، واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر ایمان ایزدپناه دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر ایمان ایزدپناه دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایمان ایزدپناه
آدرس شیراز خیابان زند، جنب هتل پارس، ساختمان ظفر، طبقه 3
شماره تماس 07132301812

دکتر ایمان ایزدپناه با شماره نظام پزشکی 136007 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایمان ایزدپناه برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایمان ایزدپناه با شماره 07132301812 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند، جنب هتل پارس، ساختمان ظفر، طبقه 3 مراجعه کنید.

 

دکتر زهرا فتاح دکتر کامپوزیت دندان شیراز

دکتر زهرا فتاح دکتر کامپوزیت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا فتاح
آدرس شیراز خیابان قصرالدشت، نبش کوچه 99، ساختمان سامیار، طبقه اول، واحد 4
شماره تماس  09301655174

دکتر زهرا فتاح با شماره نظام پزشکی 127815 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر زهرا فتاح مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا فتاح با شماره 09301655174 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصرالدشت، نبش کوچه 99، ساختمان سامیار، طبقه اول، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر نگار فیضی دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر نگار فیضی دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نگار فیضی
آدرس شیراز قدوسی غربی نبش کوچه ۶ کلینیک دکتر فربدان
شماره تماس 07136294023

دکتر نگار فیضی با شماره نظام پزشکی 127663 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نگار فیضی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نگار فیضی با شماره 07136294023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قدوسی غربی نبش کوچه ۶ کلینیک دکتر فربدان مراجعه کنید.

دکتر فاطمه زاهدی نژاد دکتر کامپوزیت دندان شیراز

دکتر فاطمه زاهدی نژاد دکتر کامپوزیت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه زاهدی نژاد
آدرس شیراز خیابان شوریده شیرازی (30 متری سینما سعدی) – چهارراه مشیر نو – ساختمان ترانه – طبقه سوم
شماره تماس 07132349115

دکتر فاطمه زاهدی نژاد با شماره نظام پزشکی 75855 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فاطمه زاهدی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه زاهدی نژاد با شماره 07132349115 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان شوریده شیرازی (30 متری سینما سعدی) – چهارراه مشیر نو – ساختمان ترانه – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر مهسا اختیاری دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر مهسا اختیاری دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا اختیاری
آدرس شیراز خیابان قصردشت – خیابان فرهمندفر – کوچه 9 شهید حسینی -ساختمان 46 – طبقه همکف
شماره تماس 07136278042

دکتر مهسا اختیاری با شماره نظام پزشکی 116718 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهسا اختیاری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا اختیاری با شماره 07136278042 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت – خیابان فرهمندفر – کوچه 9 شهید حسینی -ساختمان 46 – طبقه همکف مراجعه کنید.

دکتر آرمین احمدنژاد دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر آرمین احمدنژاد دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرمین احمدنژاد
آدرس شیراز خیابان ستارخان – روبروی ولیعصر – ساختمان خضرا – طبقه چهارم – واحد چهل و هفت
شماره تماس 09170753349

دکتر آرمین احمدنژاد با شماره نظام پزشکی 114565 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر آرمین احمدنژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرمین احمدنژاد با شماره 09170753349 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ستارخان – روبروی ولیعصر – ساختمان خضرا – طبقه چهارم – واحد چهل و هفت مراجعه کنید.

دکتر محمدحسین سلطانی دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر محمدحسین سلطانی دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین سلطانی
آدرس شیراز خیابان قصردشت جنب بیمارستان فرهمندفر ساختمان پاسارگاد طبقه 4 واحد 402
شماره تماس 07136281523

دکتر محمدحسین سلطانی با شماره نظام پزشکی 124049 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدحسین سلطانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین سلطانی با شماره 07136281523 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت جنب بیمارستان فرهمندفر ساختمان پاسارگاد طبقه 4 واحد 402 مراجعه کنید.

دکتر فرزانه طوسی دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر فرزانه طوسی دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزانه طوسی
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان شهید جمالی – کوچه 6 – ساختمان پارس – واحد 11
شماره تماس 07136474905

دکتر فرزانه طوسی با شماره نظام پزشکی 110232 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فرزانه طوسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه طوسی با شماره 07136474905 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان شهید جمالی – کوچه 6 – ساختمان پارس – واحد 11 مراجعه کنید.

دکتر رضا نیکی دکتر لمینت دندان شیراز

دکتر رضا نیکی دکتر لمینت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا نیکی
آدرس شیراز خیابان زند – روبروی 20 متری سینما سعدی – خیابان عبائیان – مجتمع پزشکی نشاط – طبقه 6 – واحد 1
شماره تماس 07132319419

دکتر رضا نیکی با شماره نظام پزشکی 98218 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا نیکی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا نیکی با شماره 07132319419 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – روبروی 20 متری سینما سعدی – خیابان عبائیان – مجتمع پزشکی نشاط – طبقه 6 – واحد 1 مراجعه کنید.

 

شیرازمتخصص لمینت و کامپوزیت دندان

بهترین دکتر زیبایی دندان در شیرازبهترین دکتر کامپوزیت در شیرازبهترین دکتر کامپوزیت دندان در شیرازبهترین دکتر کامپوزیت دندان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماسبهترین دکتر کامپوزیت دندان در شیراز کیست؟بهترین دکتر لمینت در شیرازبهترین دندانپزشک متخصص لمینت دندان در شیرازبهترین دندانپزشکان متخصص لمینت در شیرازبهترین متخصص کامپوزیت دندان در شیرازبهترین متخصص لمینت دندان در شیرازدندانپزشک ایمپلنت-لمینت شیرازقیمت کامپوزیت دندان در شیرازقیمت لمینت دندان شیرازکامپوزیت دندان شیراز تخفیفکامپوزیت قسطی شیرازکامپوزیت ونیر در شیراز + آدرس و شماره تماس بهترینکامپوزیت ونیر در شیراز | بهترین دندانپزشکان متخصصلمینت دندان اقساطی در شیرازلمینت دندان در شیرازلمینت دندان در شیراز | بهترین دندانپزشک متخصص لمینتلمینت دندان در شیراز: بهترین دکتر و متخصصلمینت متحرک دندان در داروخانه شیرازلیست دندانپزشکان متخصص لمینت دندان در شیرازمتخصص لمینت دندان شیراز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *