بهترین دکتر طب سوزنی شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر طب سوزنی شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و به دلایل مختلف نیاز به استفاده از روش درمانی طب سوزنی دارید.طب سوزنی یکی از روش های درمانی طب سنتی به شمار می آید.

طب سوزنی با سابقه ای چند هزار ساله ابتدا در کشور چین و سپس در تمامی نقاط جهان مورد استفاده قرار گرفت.طب سوزنی شامل قرار دادن سوزن های باریک در نقاط خاصی از بدن است که برای کاهش استرس،کمک به ترک مواد مخدر و درمان مکمل بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار میگیرد.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر طب سوزنی شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص طب سوزنی هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر طب سوزنی شیراز

◀ دکتر کی نوش همایونی دکتر طب سوزنی شیراز

دکتر کی نوش همایونی دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کی نوش همایونی
آدرس شیراز قدوسی غربی کوچه 8 ساختمان زانوس طبقه دوم مطب خانم دکتر کینوش همایونی
شماره تماس 07136300833

دکتر کی نوش همایونی با شماره نظام پزشکی 66990 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص طب سوزنی بوده و در شهر شیراز مشغول به فعالیت هستند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کی نوش همایونی برای استفاده از روش درمانی طب سوزنی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی می توانید برای رزرو نوبت دکتر کی نوش همایونی با شماره 07136300833 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قدوسی غربی کوچه 8 ساختمان زانوس طبقه دوم مطب خانم دکتر کینوش همایونی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریده رفیعی دکتر طب سوزنی 

دکتر فریده رفیعی دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریده رفیعی 
آدرس شیراز بلوار معالی آباد نبش ک 23 مجتمع تجاری پزشکی اهورا طبقه 6 واحد 67
شماره تماس 07136341269

دکتر فریده رفیعی با شماره نظام پزشکی 88008 متخصص طب سوزنی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام طب سوزنی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر قصد انجام طب سوزنی را دارید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فریده رفیعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریده رفیعی با شماره 07136341269 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار معالی آباد نبش ک 23 مجتمع تجاری پزشکی اهورا طبقه 6 واحد 67 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا یقطین دکتر طب سوزنی شیراز

دکتر محمدرضا یقطین دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا یقطین
آدرس شیراز آخر اصلاح نژاد – نبش سیاحت گرد – پایین تر از سه راه اصلاح نژاد – پایین تر از مبلمان جوانمردی
شماره تماس 07138306844

دکتر محمدرضا یقطین با شماره نظام پزشکی 29392 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص طب سوزنی بوده و در شهر شیراز مشغول به فعالیت هستند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا یقطین برای استفاده از روش درمانی طب سوزنی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا یقطین با شماره 07138306844 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز آخر اصلاح نژاد – نبش سیاحت گرد – پایین تر از سه راه اصلاح نژاد – پایین تر از مبلمان جوانمردی مراجعه کنید.


 

◀ مرکز فیزیوتراپی سیناطب طب سوزنی 

مرکز فیزیوتراپی سیناطب طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ مرکز فیزیوتراپی سیناطب
آدرس شیراز بلوار مدرس ، خیابان فضل آباد ، کوچه ۱۱
شماره تماس 07137267493

مرکز فیزیوتراپی سیناطب با شماره نظام پزشکی ف340 یک مرکز طب سوزنی است که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام طب سوزنی به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر قصد انجام طب سوزنی را دارید، می توانید برای این منظور به مرکز فیزیوتراپی سیناطب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی شیراز می توانید برای رزرو نوبت مرکز فیزیوتراپی سیناطب با شماره 07137267493 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار مدرس ، خیابان فضل آباد ، کوچه ۱۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا اشرف دکتر طب سوزنی شیراز

دکتر علیرضا اشرف دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا اشرف
آدرس شیراز بیست متری سینما سعدی (از سمت زند) ، ساختمان منا، طبقه چهارم
شماره تماس 07132308398

دکتر علیرضا اشرف با شماره نظام پزشکی 71743 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص طب سوزنی بوده و در شهر شیراز مشغول به فعالیت هستند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا اشرف برای استفاده از روش درمانی طب سوزنی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا اشرف با شماره 07132308398 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بیست متری سینما سعدی (از سمت زند) ، ساختمان منا، طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدجواد هادیان فرد دکتر طب سوزنی 

دکتر محمدجواد هادیان فرد دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدجواد هادیان فرد
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان اردیبهشت – ساختمان آینه – طبقه دوم
شماره تماس 07132318102

دکتر محمدجواد هادیان فرد با شماره نظام پزشکی 29278 متخصص طب سوزنی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام طب سوزنی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر قصد انجام طب سوزنی را دارید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدجواد هادیان فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدجواد هادیان فرد با شماره 07132318102 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان اردیبهشت – ساختمان آینه – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منصور محمدی دکتر طب سوزنی شیراز

دکتر منصور محمدی دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور محمدی 
آدرس شیراز معالی آباد – ساختمان اوتانا 2 – کوچه 31 – نیم طبقه
شماره تماس 07136256471

دکتر منصور محمدی با شماره نظام پزشکی 41004 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص طب سوزنی بوده و در شهر شیراز مشغول به فعالیت هستند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصور محمدی برای استفاده از روش درمانی طب سوزنی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور محمدی با شماره 07136256471  تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معالی آباد – ساختمان اوتانا 2 – کوچه 31 – نیم طبقه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد هادی فرجی دکتر طب سوزنی 

دکتر محمد هادی فرجی دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد هادی فرجی 
آدرس شیراز بلوار زند – بعد از بیست متری سینما سعدی – نبش کوچه 43 – ساختمان پزشکان فارس – طبقه چهارم
شماره تماس 07132342930

دکتر محمد هادی فرجی با شماره نظام پزشکی 97145 متخصص طب سوزنی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام طب سوزنی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر قصد انجام طب سوزنی را دارید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد هادی فرجی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد هادی فرجی با شماره 07132342930 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار زند – بعد از بیست متری سینما سعدی – نبش کوچه 43 – ساختمان پزشکان فارس – طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا رستم دکتر طب سوزنی شیراز

دکتر محمدرضا رستم دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا رستم 
آدرس شیراز خیابان معدل غربی، مجتمع پزشکی تابا، طبقه دوم کلینیک درد ناب
شماره تماس 09371263876

دکتر محمدرضا رستم با شماره نظام پزشکی 147336 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص طب سوزنی بوده و در شهر شیراز مشغول به فعالیت هستند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا رستم برای استفاده از روش درمانی طب سوزنی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا رستم با شماره 09371263876 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان معدل غربی، مجتمع پزشکی تابا، طبقه دوم کلینیک درد ناب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هومن محمودی دکتر طب سوزنی 

دکتر هومن محمودی دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر هومن محمودی
آدرس شیراز بلوار ارم – انتهای کوچه 15 (دو کوچه پایینتر از باغ ارم)
شماره تماس 07132270500

دکتر هومن محمودی با شماره نظام پزشکی 66883 متخصص طب سوزنی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام طب سوزنی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر قصد انجام طب سوزنی را دارید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر هومن محمودی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر هومن محمودی با شماره 07132270500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار ارم – انتهای کوچه 15 (دو کوچه پایینتر از باغ ارم) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر معصومه گرامی طیبی دکتر طب سوزنی شیراز

دکتر معصومه گرامی طیبی دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه گرامی طیبی
آدرس شیراز بلوار ارم، انتهای کوچه 15 (دو کوچه پایینتر از باغ ارم)، مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی
شماره تماس 07132270500

دکتر معصومه گرامی طیبی با شماره نظام پزشکی 100055 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص طب سوزنی بوده و در شهر شیراز مشغول به فعالیت هستند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر معصومه گرامی طیبی برای استفاده از روش درمانی طب سوزنی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه گرامی طیبی با شماره 07132270500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار ارم، انتهای کوچه 15 (دو کوچه پایینتر از باغ ارم)، مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین ارجمند دکتر طب سوزنی 

دکتر حسین ارجمند دکتر طب سوزنی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین ارجمند 
آدرس شیراز چمران نبش کوچه 11 روبروی استخر انقلاب
شماره تماس 07136279283

دکتر حسین ارجمند با شماره نظام پزشکی 98029 متخصص طب سوزنی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام طب سوزنی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سوزنی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر قصد انجام طب سوزنی را دارید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین ارجمند مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سوزنی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین ارجمند با شماره 07136279283 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز چمران نبش کوچه 11 روبروی استخر انقلاب مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *