بهترین دکتر طب سنتی شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر طب سنتی شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر طب سنتی دارید.پزشکان طب سنتی از روش های اثبات شده و علمی طب سنتی برای درمان بیماری های مختلف استفاده می کنند.دکتر طب سنتی ممکن است از داروهای گیاهی یا روش هایی مانند حجامت ،طب سوزنی و غیره برای درمان بیماری ها استفاده کند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر طب سنتی شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر طب سنتی شیراز

◀ دکتر زینب نصیری لاری دکتر طب سنتی شیراز

دکتر زینب نصیری لاری دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زینب نصیری لاری 
آدرس شیراز خیابان فخرآبادشرقی جنب اداره برق درمانگاه بانو پروین دالکی (قطب الدین سابق)
شماره تماس 07138310583

دکتر زینب نصیری لاری با شماره نظام پزشکی 113033 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زینب نصیری لاریبرای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زینب نصیری لاری با شماره 07138310583 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فخرآبادشرقی جنب اداره برق درمانگاه بانو پروین دالکی (قطب الدین سابق) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدابراهیم زحلی نژاد دکتر طب سنتی 

دکتر محمدابراهیم زحلی نژاد دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدابراهیم زحلی نژاد
آدرس شیراز درمانگاه امام رضا دانشگاه علوم پزشکی فارس
شماره تماس 07132127000

دکتر محمدابراهیم زحلی نژاد با شماره نظام پزشکی 85766 متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدابراهیم زحلی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدابراهیم زحلی نژاد با شماره 07132127000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز درمانگاه امام رضا دانشگاه علوم پزشکی فارس آشنا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریناز فرهودی دکتر طب سنتی شیراز

دکتر فریناز فرهودی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریناز فرهودی
آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین
شماره تماس 07132340460

دکتر فریناز فرهودی با شماره نظام پزشکی 139314 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریناز فرهودی برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریناز فرهودی با شماره 07132340460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی قاسمی دکتر طب سنتی 

دکتر علی قاسمی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی قاسمی
آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین
شماره تماس 07132340460

دکتر علی قاسمی با شماره نظام پزشکی 148807 متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی قاسمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی قاسمی با شماره 07132340460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یاسمن وزانی دکتر طب سنتی شیراز

دکتر یاسمن وزانی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاسمن وزانی
آدرس شیراز درمانگاه امام رضا دانشگاه علوم پزشکی فارس
شماره تماس 07132127000

دکتر یاسمن وزانی با شماره نظام پزشکی 105068 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یاسمن وزانی برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاسمن وزانی با شماره 07132127000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز درمانگاه امام رضا دانشگاه علوم پزشکی فارس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید مرتضی امامی العریضی دکتر طب سنتی 

دکتر سید مرتضی امامی العریضی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مرتضی امامی العریضی
آدرس شیراز بولوار پاسداران(زرهی). جنب داروخانه شبانه روزی دکتر روغنی حقیقی کوچه 60/ الف
شماره تماس 07138333649

دکتر سید مرتضی امامی العریضی با شماره نظام پزشکی 70784 متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید مرتضی امامی العریضی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مرتضی امامی العریضی با شماره 07138333649 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بولوار پاسداران(زرهی). جنب داروخانه شبانه روزی دکتر روغنی حقیقی کوچه 60/ الف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جعفر ابولقاسمی نژادشیرازی دکتر طب سنتی شیراز

دکتر جعفر ابولقاسمی نژادشیرازی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جعفر ابولقاسمی نژادشیرازی
آدرس شیراز زرهی-روبروی درمانگاه محمدرسول اله-ساختمان هامون
شماره تماس 07138238081

دکتر جعفر ابولقاسمی نژادشیرازی با شماره نظام پزشکی 75008 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جعفر ابولقاسمی نژادشیرازی برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر ابولقاسمی نژادشیرازی با شماره 07138238081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز زرهی-روبروی درمانگاه محمدرسول اله-ساختمان هامون مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید نیمروزی دکتر طب سنتی 

دکتر مجید نیمروزی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید نیمروزی
آدرس شیراز خیابان فخرآبادشرقی جنب اداره برق درمانگاه بانو پروین دالکی (قطب الدین سابق)
شماره تماس 07138310583 

دکتر مجید نیمروزی با شماره نظام پزشکی 43758 متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مجید نیمروزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید نیمروزی با شماره 07138310583 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فخرآبادشرقی جنب اداره برق درمانگاه بانو پروین دالکی (قطب الدین سابق) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سيدحمداله مساوات دکتر طب سنتی شیراز

دکتر سيدحمداله مساوات دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سيدحمداله مساوات
آدرس شیراز خیابان ساحلی غربی نبش کوچه دو ساختمان دکتر نورانی طبقه 5کلینیک تعادل
شماره تماس 09907645607

دکتر سيدحمداله مساوات با شماره نظام پزشکی 126180 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سيدحمداله مساوات برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سيدحمداله مساوات با شماره 09907645607 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ساحلی غربی نبش کوچه دو ساختمان دکتر نورانی طبقه 5کلینیک تعادل مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد هاشم هاشم پور دکتر طب سنتی 

دکتر محمد هاشم هاشم پور دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد هاشم هاشم پور
آدرس شیراز خیابان زند – روبروی خیابان صورتگر
شماره تماس 07132351090

دکتر محمد هاشم هاشم پور با شماره نظام پزشکی 129866 متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد هاشم هاشم پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد هاشم هاشم پور با شماره 07132351090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – روبروی خیابان صورتگر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مائده رویوران دکتر طب سنتی شیراز

دکتر مائده رویوران دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مائده رویوران 
آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین
شماره تماس 07132340460

دکتر مائده رویوران با شماره نظام پزشکی 34243 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مائده رویوران برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مائده رویوران با شماره 07132340460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام اکبرزاده جهرمی دکتر طب سنتی 

دکتر الهام اکبرزاده جهرمی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام اکبرزاده جهرمی
آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین
شماره تماس 07132340460

دکتر الهام اکبرزاده جهرمی با شماره نظام پزشکی 43609 متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الهام اکبرزاده جهرمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام اکبرزاده جهرمی با شماره 07132340460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدمهدی پرویزی دکتر طب سنتی شیراز

دکتر محمدمهدی پرویزی دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی پرویزی
آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین
شماره تماس 07132340460

دکتر محمدمهدی پرویزی با شماره نظام پزشکی 132903 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدمهدی پرویزی برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی پرویزی با شماره 07132340460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین بین چهارراه حکیمی و هدایت نبش کوچه 3 فلسطین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرمحمد جلادت دکتر طب سنتی 

دکتر امیرمحمد جلادت دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرمحمد جلادت
آدرس شیراز خیابان زند – روبروی خیابان صورتگر
شماره تماس 07132351090

دکتر امیرمحمد جلادت با شماره نظام پزشکی 98567 متخصص طب سنتی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرمحمد جلادت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرمحمد جلادت با شماره 07132351090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – روبروی خیابان صورتگر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه عطارزاده دکتر طب سنتی شیراز

دکتر فاطمه عطارزاده دکتر طب سنتی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه عطارزاده 
آدرس شیراز سلامتکده طب سنتی خیابان زند کوچه شهید عبایی
شماره تماس 07132340460

دکتر فاطمه عطارزاده با شماره نظام پزشکی 98408 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه عطارزاده برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه عطارزاده با شماره 07132340460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز سلامتکده طب سنتی خیابان زند کوچه شهید عبایی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *