بهترین دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر دندانپزشک کودکان شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک کودکان برای فرزند خردسال خود دارید.دندانپزشک کودکان پزشکی است که در حوزه تشخیص و درمان آسیب ها و مشکلات دهان و دندان کودکان تخصص داشته و توانایی زیادی برای برقراری ارتباط با کودکان برای جلوگیری از ترس از دندانپزشکی دارد.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر دندانپزشک کودکان شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

◀ دکتر مریم صلاحی اردکانی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

دکتر مریم صلاحی اردکانی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم صلاحی اردکانی 
آدرس شیراز بولوار شهید رجایی (فرهنگشهر) – نبش کوچه 36 – ساختمان دردانه 2 – طبقه اول – واحد 10
شماره تماس 07136327023

دکتر مریم صلاحی اردکانی با شماره نظام پزشکی 134821 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم صلاحی اردکانی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم صلاحی اردکانی با شماره 07136327023 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بولوار شهید رجایی (فرهنگشهر) – نبش کوچه 36 – ساختمان دردانه 2 – طبقه اول – واحد 10 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی نوذری دکتر دندانپزشک کودکان 

دکتر علی نوذری دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی نوذری
آدرس شیراز خیابان ستارخان – نبش خیابان نمازی
شماره تماس 07136292281

دکتر علی نوذری با شماره نظام پزشکی 33724 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر علی نوذری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی نوذری با شماره 07136292281 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ستارخان – نبش خیابان نمازی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر طاهره اسکندریان دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

دکتر طاهره اسکندریان دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر طاهره اسکندریان
آدرس شیراز خیابان ساحلی غربی – میدان دانشجو – ساختمان 2000
شماره تماس 07132293096

دکتر طاهره اسکندریان با شماره نظام پزشکی 26049 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طاهره اسکندریان برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر طاهره اسکندریان با شماره 07132293096 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ساحلی غربی – میدان دانشجو – ساختمان 2000 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام ابراهیمی دکتر دندانپزشک کودکان 

دکتر الهام ابراهیمی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام ابراهیمی
آدرس شیراز معالی آباد-کوچه 31-ساختمان اوتانا 2-طبقه 1-واحد 103
شماره تماس 07136256785

دکتر الهام ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 142506 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر الهام ابراهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام ابراهیمی با شماره 07136256785 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معالی آباد-کوچه 31-ساختمان اوتانا 2-طبقه 1-واحد 103 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یاسمین رجایی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

دکتر یاسمین رجایی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاسمین رجایی
آدرس شیراز خیابان قصرالدشت.نبش کوچه ۵۳.ساختمان نوین.طبقه دوم.واحد 205
شماره تماس 07136291850

دکتر یاسمین رجایی با شماره نظام پزشکی 124149 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یاسمین رجایی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاسمین رجایی با شماره 07136291850 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصرالدشت.نبش کوچه ۵۳.ساختمان نوین.طبقه دوم.واحد 205 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نجمه محمدی دکتر دندانپزشک کودکان 

دکتر نجمه محمدی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نجمه محمدی
آدرس شیراز خیابان قصرالدشت حدفاصل کوچه 81 و 83 مقابل کوچه 68 ساختمان پزشکی فراز طبقه سوم واحد14
شماره تماس 07136263599

دکتر نجمه محمدی با شماره نظام پزشکی 127730 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر نجمه محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نجمه محمدی با شماره 07136263599 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصرالدشت حدفاصل کوچه 81 و 83 مقابل کوچه 68 ساختمان پزشکی فراز طبقه سوم واحد14 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهران مرتضوی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

دکتر مهران مرتضوی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران مرتضوی
آدرس شیراز خیابان فلسطین (باغشاه) – حدفاصل معدل و هدایت – ساختمان 112
شماره تماس 07132309190

دکتر مهران مرتضوی با شماره نظام پزشکی 18875 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهران مرتضوی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران مرتضوی با شماره 07132309190 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین (باغشاه) – حدفاصل معدل و هدایت – ساختمان 112 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید باقی دکتر دندانپزشک کودکان 

دکتر سعید باقی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید باقی
آدرس شیراز خیابان قصردشت، بین ولیعصر و چهارراه زرگری، نبش کوچه 50 ، ساختمان آریانا 7، طبقه دوم ، واحد 4
شماره تماس 07136266967

دکتر سعید باقی با شماره نظام پزشکی 108349 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر سعید باقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید باقی با شماره 07136266967 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت، بین ولیعصر و چهارراه زرگری، نبش کوچه 50 ، ساختمان آریانا 7، طبقه دوم ، واحد 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم مصباحی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

دکتر مریم مصباحی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم مصباحی
آدرس شیراز خیابان فلسطین(باغشاه) – خیابان اردیبهشت – نزدیک به بیمارستان شفا – نبش کوچه 3 – ساختمان پردیس – طبقه سوم
شماره تماس 07132358331

دکتر مریم مصباحی با شماره نظام پزشکی 57517 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم مصباحی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم مصباحی با شماره 07132358331 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین(باغشاه) – خیابان اردیبهشت – نزدیک به بیمارستان شفا – نبش کوچه 3 – ساختمان پردیس – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ندا صلح جو دکتر دندانپزشک کودکان 

دکتر ندا صلح جو دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ندا صلح جو
آدرس شیراز چهارراه زرگری، به طرف بلوار چمران، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه چهارم، واحد 18
شماره تماس 09027759673

دکتر ندا صلح جو با شماره نظام پزشکی 142633 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر ندا صلح جو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ندا صلح جو با شماره 09027759673 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز چهارراه زرگری، به طرف بلوار چمران، ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه چهارم، واحد 18 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر متین عابد حقیقی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

دکتر متین عابد حقیقی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر متین عابد حقیقی
آدرس شیراز خیلبان قصردشت (رحمت آباد)- کوچه 26 – ساختمان سحر – واحد یک
شماره تماس 07136474464

دکتر متین عابد حقیقی با شماره نظام پزشکی 117859 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر متین عابد حقیقی برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر متین عابد حقیقی با شماره 07136474464 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیلبان قصردشت (رحمت آباد)- کوچه 26 – ساختمان سحر – واحد یک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سوما عرب زاده مقدم دکتر دندانپزشک کودکان 

دکتر سوما عرب زاده مقدم دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سوما عرب زاده مقدم 
آدرس شیراز خیابان مولوی.ساختمان روشا.جنب آزمایشگاه پاستور.طبقه 4
شماره تماس 07133233020

دکتر سوما عرب زاده مقدم با شماره نظام پزشکی 110517 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر سوما عرب زاده مقدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سوما عرب زاده مقدم با شماره 07133233020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان مولوی.ساختمان روشا.جنب آزمایشگاه پاستور.طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرهاد فرزانه دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

دکتر فرهاد فرزانه دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد فرزانه
آدرس شیراز خ هدایت غربی-نبش کوچه9-ساختمان ورجاوند-طبقه 3
شماره تماس 07132360687

دکتر فرهاد فرزانه با شماره نظام پزشکی 41894 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص دندانپزشکی کودکان هستند که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان و دندان کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرهاد فرزانه برای درمان بیماری های دندان کودک خود یا پیگیری نحوه ی رشد دندان ها اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر دندانپزشک اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد فرزانه با شماره 07132360687 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خ هدایت غربی-نبش کوچه9-ساختمان ورجاوند-طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهران رحیمی دکتر دندانپزشک کودکان 

دکتر مهران رحیمی دکتر دندانپزشک کودکان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران رحیمی
آدرس شیراز خیابان قصردشت،جنب بیمارستان فرهمندفر،ساختمان اکسیر،واحد 502
شماره تماس 07136289935

دکتر مهران رحیمی با شماره نظام پزشکی 97348 متخصص دندانپزشکی کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندان فرزند خردسال خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دندانپزشکی کودکان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر کودک شما نیاز به دندانپزشکی دارد، می توانید به مطب دکتر مهران رحیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اطفال شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران رحیمی با شماره 07136289935 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت،جنب بیمارستان فرهمندفر،ساختمان اکسیر،واحد 502 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *