بهترین دکتر ختنه شیراز

جست و جوی شما برای بهترین دکتر ختنه شیراز به معنی اینست که در شهر شیراز سکونت داشته و برای کودک خود نیاز به مراجعه به دکتر ختنه دارید.دکتر متخصص جراحی اورولوژی کودکان در زمینه انجام عمل ختنه کودکان دارای تخصص،دانش و مهارت است.

ختنه عبارت است از برداشتن چین پوستی در نوک آلت تناسلی که فضایی بسته را تشکیل می دهد.

ختنه فواید زیادی مانند کاهش خطر عفونت ادراری دارد، انجام ختنه در محیط بیمارستان و توسط پزشکان متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است. اگرچه ممکن است ختنه یک عمل جراحی ساده به نظر برسد، اما یک اشتباه کوچک در حین عمل می تواند مشکلات دائمی در کودک ایجاد کند. بنابراین جراحی ختنه باید توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شود.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر ختنه شیراز + شماره تلفن و آدرس هر یک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم دارای تخصص اورولوژی کودکان و جراحی هستند که می توانید برای ختنه کودکان به هر یک از آن ها مراجعه کنید.

بهترین دکتر ختنه شیراز

دکتر حامد قلی زاده دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر حامد قلی زاده دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حامد قلی زاده
آدرس شیراز خیابان اردیبهشت غربی، روبروی کوچه 6، جنب کلینیک نور، ساختمان کلینیک اردیبهشت، طبقه 3
شماره تماس 07132318044

دکتر حامد قلی زاده با شماره نظام پزشکی 120108 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حامد قلی زاده برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد قلی زاده با شماره 07132318044 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان اردیبهشت غربی، روبروی کوچه 6، جنب کلینیک نور، ساختمان کلینیک اردیبهشت، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مهدی قمری دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر مهدی قمری دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی قمری
آدرس شیراز بلوار هفت تنان، جنب کوچه 26
شماره تماس 09173114749

دکتر مهدی قمری با شماره نظام پزشکی 42410 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی قمری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی قمری با شماره 09173114749 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار هفت تنان، جنب کوچه 26 مراجعه کنید.

دکتر محمد حسن حورنگ دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر محمد حسن حورنگ دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسن حورنگ
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 4، مجتمع پزشکی ملاصدرا، طبقه 4
شماره تماس 09177097993

دکتر محمد حسن حورنگ با شماره نظام پزشکی 19652 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسن حورنگ برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسن حورنگ با شماره 09177097993 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 4، مجتمع پزشکی ملاصدرا، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر حیدر غلام پور دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر حیدر غلام پور دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حیدر غلام پور
آدرس شیراز میدان مطهری ابتدای بلوار مطهری جنوبی جنب مرکز خرید الهیه درمانگاه رضوان
شماره تماس 07138440301

دکتر حیدر غلام پور با شماره نظام پزشکی ب-59329 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حیدر غلام پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حیدر غلام پور با شماره 07138440301 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز میدان مطهری ابتدای بلوار مطهری جنوبی جنب مرکز خرید الهیه درمانگاه رضوان مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا فروتن دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر حمیدرضا فروتن دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا فروتن
آدرس شیراز شهرک گلشن – نزدیک دروازه قرآن – بیمارستان مادر و کودک غدیر
شماره تماس 07132279724

دکتر حمیدرضا فروتن با شماره نظام پزشکی 25412 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا فروتن برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا فروتن با شماره 07132279724 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز شهرک گلشن – نزدیک دروازه قرآن – بیمارستان مادر و کودک غدیر مراجعه کنید.

دکتر مهدی فروغی دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر مهدی فروغی دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی فروغی
آدرس شیراز درمانگاه فوق تخصصی امام رضا (ع) ، طبقه ششم ، واحد دو
شماره تماس 09012032788

دکتر مهدی فروغی با شماره نظام پزشکی 102136 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی فروغی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی فروغی با شماره 09012032788 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز درمانگاه فوق تخصصی امام رضا (ع) ، طبقه ششم ، واحد دو مراجعه کنید.

دکتر سیدعباس بنانی دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر سیدعباس بنانی دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعباس بنانی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان نگین – طبقه سوم
شماره تماس 0713236306

دکتر سیدعباس بنانی با شماره نظام پزشکی 18787 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدعباس بنانی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعباس بنانی با شماره 0713236306 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان نگین – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر علی تدین چهارسوقی دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر علی تدین چهارسوقی دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی تدین چهارسوقی
آدرس شیراز میدان نمازی، درمانگاه امام رضا، یکشنبه ها و چهارشنبه ها، 16:30 الی 20
شماره تماس 07132127000

دکتر علی تدین چهارسوقی با شماره نظام پزشکی 95121 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی تدین چهارسوقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی تدین چهارسوقی با شماره 07132127000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز میدان نمازی، درمانگاه امام رضا، یکشنبه ها و چهارشنبه ها، 16:30 الی 20 مراجعه کنید.

دکتر محسن علی نژاد دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر محسن علی نژاد دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن علی نژاد
آدرس شیراز بلوار زند، بین کوچه 50 و بانک کار آفرین ،(روبه روی بیست متری سینما سعدی) ، ساختمان اکسیر، طبقه 2
شماره تماس 07132352448

دکتر محسن علی نژاد با شماره نظام پزشکی 119551 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن علی نژاد برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن علی نژاد با شماره 07132352448 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار زند، بین کوچه 50 و بانک کار آفرین ،(روبه روی بیست متری سینما سعدی) ، ساختمان اکسیر، طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر محمد خیاط دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

دکتر محمد خیاط دکتر فوق تخصص ختنه شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد خیاط
آدرس شیراز بلور امیرکبیر، نبش سجادیه سیمان، فروشگاه تیرازیس، طبقه اول، واحد 5
شماره تماس 07133803085

دکتر محمد خیاط با شماره نظام پزشکی 62933 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد خیاط مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد خیاط با شماره 07133803085 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلور امیرکبیر، نبش سجادیه سیمان، فروشگاه تیرازیس، طبقه اول، واحد 5 مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *