بهترین دکتر بوتاکس شیراز

جست و جوی شما برای بهترین دکتر بوتاکس شیراز به معنی آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت دارید.دکتر بوتاکس پزشکی است که در زمینه تزریق بوتاکس برای اهداف زیبایی و درمانی تخصص دارد.

بوتاکس یک روش تزریقی موثر است که در پزشکی زیبایی برای جوانسازی و از بین بردن تغییرات پوستی مرتبط با افزایش سن و همچنین شرایط پاتولوژیک و تغییرات پوستی استفاده می شود.

تزریق بوتاکس به درستی به یکی از پرطرفدارترین روش ها در پزشکی زیبایی تبدیل شده است. سم بوتولینوم، ماده فعال اصلی که در بوتاکس استفاده می شود، به محدود کردن انقباض عضلات صورت در ناحیه تزریق کمک می کند، که می تواند از عمیق شدن چین و چروک های صورت جلوگیری کند و بر این اساس، از ایجاد چین و چروک های عمیق مرتبط با افزایش سن در محل های مختلف مانند بین ابرو ها ، پیشانی ، گردن و غیره جلوگیری می کند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر بوتاکس شیراز + شماره تلفن و آدرس هر یک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص تزریق بوتاکس هستند که می توانید برای رفع چین و چروک پوست به هر یک از آن ها مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

بهترین دکتر بوتاکس شیراز

دکتر پیام دالوند دکتر بوتاکس شیراز

دکتر پیام دالوند دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیام دالوند
آدرس شیراز خیابان معدل غربی، بین ملاصدرا و باغشاه، ساختمان پزشکان راز، طبقه ۶، واحد ۲۴. مرکز زیبایی سپینود
شماره تماس 09059290415

دکتر پیام دالوند با شماره نظام پزشکی 152515 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پیام دالوند برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیام دالوند با شماره 09059290415 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان معدل غربی، بین ملاصدرا و باغشاه، ساختمان پزشکان راز، طبقه ۶، واحد ۲۴. مرکز زیبایی سپینود مراجعه کنید.

دکتر احمدرضا پرهیزکار دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر احمدرضا پرهیزکار دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمدرضا پرهیزکار
آدرس شیراز معالی آباد. نبش خیابان پزشکان. کلینیک تخصصی دی
شماره تماس 07136342020

دکتر احمدرضا پرهیزکار با شماره نظام پزشکی 112167 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر احمدرضا پرهیزکار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمدرضا پرهیزکار با شماره 07136342020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معالی آباد. نبش خیابان پزشکان. کلینیک تخصصی دی مراجعه کنید.

دکتر آزاده مرادی دکتر بوتاکس شیراز

دکتر آزاده مرادی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزاده مرادی
آدرس شیراز معالی آباد، نبش پزشکان، مجتمع پزشکان، طبقه 7
شماره تماس 07136340259

دکتر آزاده مرادی با شماره نظام پزشکی 105614 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزاده مرادی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده مرادی با شماره 07136340259 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معالی آباد، نبش پزشکان، مجتمع پزشکان، طبقه 7 مراجعه کنید.

دکتر صمد مومن دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر صمد مومن دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صمد مومن
آدرس شیراز قدوسی غربی، جنب کوچه ۱۲، ساختمان خان مصطفی، طبقه3، واحد303
شماره تماس 07136314435

دکتر صمد مومن با شماره نظام پزشکی 160239 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر صمد مومن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر صمد مومن با شماره 07136314435 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قدوسی غربی، جنب کوچه ۱۲، ساختمان خان مصطفی، طبقه3، واحد303 مراجعه کنید.

دکتر غلامرضا کریمی دکتر بوتاکس شیراز

دکتر غلامرضا کریمی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا کریمی
آدرس شیراز بین چهارراه چنچنه و تپه تلویزیون، ابتدای خیابان سروناز، مجتمع پزشکی فلوریا
شماره تماس 09175610701

دکتر غلامرضا کریمی با شماره نظام پزشکی 132428 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامرضا کریمی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا کریمی با شماره 09175610701 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بین چهارراه چنچنه و تپه تلویزیون، ابتدای خیابان سروناز، مجتمع پزشکی فلوریا مراجعه کنید.

دکتر وحید عین آبادی دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر وحید عین آبادی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید عین آبادی
آدرس شیراز خیابان زند – جنب هتل پارس – ساختمان پزشکان صدف – طبقه دوم
شماره تماس 07132337338

دکتر وحید عین آبادی با شماره نظام پزشکی 59622 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر وحید عین آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید عین آبادی با شماره 07132337338 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – جنب هتل پارس – ساختمان پزشکان صدف – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر مسعود زیدآبادی دکتر بوتاکس شیراز

دکتر مسعود زیدآبادی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود زیدآبادی
آدرس شیراز بلوار سیبویه، درمانگاه هلال احمر، جنب ورزشگاه شهید دستغیب
شماره تماس 09131455900

دکتر مسعود زیدآبادی با شماره نظام پزشکی 79200 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود زیدآبادی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود زیدآبادی با شماره 09131455900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار سیبویه، درمانگاه هلال احمر، جنب ورزشگاه شهید دستغیب مراجعه کنید.

دکتر رعنا آقاجری دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر رعنا آقاجری دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رعنا آقاجری
آدرس شیراز ساحلی غربی، نبش کوچه 2، ساختمان پزشکی نورانی، طبقه 4
شماره تماس 09170406602

دکتر رعنا آقاجری با شماره نظام پزشکی 169920 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر رعنا آقاجری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رعنا آقاجری با شماره 09170406602 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز ساحلی غربی، نبش کوچه 2، ساختمان پزشکی نورانی، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر نسترن محصل دکتر بوتاکس شیراز

دکتر نسترن محصل دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسترن محصل
آدرس شیراز خیابان قصردشت، بعد از خیابان مهر، روبروی رستوران کاکتوس، ساختمان نگین، طبقه 4، واحد 23
شماره تماس 07136288213

دکتر نسترن محصل با شماره نظام پزشکی 103231 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسترن محصل برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسترن محصل با شماره 07136288213 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت، بعد از خیابان مهر، روبروی رستوران کاکتوس، ساختمان نگین، طبقه 4، واحد 23 مراجعه کنید.

دکتر شهاب زارع دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر شهاب زارع دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهاب زارع
آدرس شیراز قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۹/الف، ساختمان سمت چپ، طبقه ۱ واحد ۳
شماره تماس  09170607607

دکتر شهاب زارع با شماره نظام پزشکی 144024 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهاب زارع برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهاب زارع با شماره 09170607607 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۹/الف، ساختمان سمت چپ، طبقه ۱ واحد ۳ مراجعه کنید.

دکتر سعیدرضا رهبر یزدی دکتر بوتاکس شیراز

دکتر سعیدرضا رهبر یزدی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعیدرضا رهبر یزدی
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا، خیابان هدایت غربی، نبش کوچه 14، مجتمع پزشکی اران، طبقه 5
شماره تماس 07132305362

دکتر سعیدرضا رهبر یزدی با شماره نظام پزشکی 116216 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعیدرضا رهبر یزدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعیدرضا رهبر یزدی با شماره 07132305362 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا، خیابان هدایت غربی، نبش کوچه 14، مجتمع پزشکی اران، طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر لیلا اسدپور دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر لیلا اسدپور دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا اسدپور
آدرس شیراز خیابان معالی آباد، نبش خیابان دوستان، پاساژ الوند، قسمت اداری، طبقه 4، واحد 401
شماره تماس 09177979114

دکتر لیلا اسدپور با شماره نظام پزشکی 146391 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا اسدپور برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا اسدپور با شماره 09177979114 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان معالی آباد، نبش خیابان دوستان، پاساژ الوند، قسمت اداری، طبقه 4، واحد 401 مراجعه کنید.

دکتر نرجس حامد دکتر بوتاکس شیراز

دکتر نرجس حامد دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نرجس حامد
آدرس شیراز صدرا،بلوار مولانا،بين مولانا ٣ و ارم،ساختمان پزشكى باربد،جنب داروخانه دكتر زارع،طبقه ٢،واحد ٦
شماره تماس 0716364001

دکتر نرجس حامد با شماره نظام پزشکی 125192 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نرجس حامد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نرجس حامد با شماره 0716364001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز صدرا،بلوار مولانا،بين مولانا ٣ و ارم،ساختمان پزشكى باربد،جنب داروخانه دكتر زارع،طبقه ٢،واحد ٦ مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا شهنازی دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر حمیدرضا شهنازی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا شهنازی
آدرس شیراز خیابان ستارخان، ساختمان سیلور، طبقه 5
شماره تماس 07136282944

دکتر حمیدرضا شهنازی با شماره نظام پزشکی 44124 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا شهنازی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا شهنازی با شماره 07136282944 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ستارخان، ساختمان سیلور، طبقه 5 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *