بهترین دکتر ارتوپد شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر ارتوپد شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد دارید.دکتر ارتوپد پزشکی است که به پیشگیری،تشخیص و درمان بیماری ها،مشکلات و آسیب های مفاصل،عضلات و ناهنجاری های اسکلتی می پردازد.

در صورت ایجاد مشکل در  استخوان ها ، مفاصل ، رباط ها ، تاندون ها و عصلات باید به دکتر ارتوپد مراجعه کرد.در ادامه به معرفی بهترین دکتر ارتوپد شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر ارتوپد شیراز

◀ دکتر امیر تارخ دکتر ارتوپد شیراز

دکتر امیر تارخ دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر تارخ 
آدرس شیراز خیابان زند، قبل از هتل پارس، جنب بانک ایران زمین، ساختمان ولیعصر، طبقه چهارم
شماره تماس 07132333330

دکتر امیر تارخ با شماره نظام پزشکی 116531 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  امیر تارخ برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر تارخ با شماره 07132333330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند، قبل از هتل پارس، جنب بانک ایران زمین، ساختمان ولیعصر، طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جواد دهقانی دکتر ارتوپد 

دکتر جواد دهقانی دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد دهقانی 
آدرس شیراز خیابان خلدبرین – ساختمان پالادیوم – طبقه پنجم واحد 453
شماره تماس 07136289975

دکتر جواد دهقانی با شماره نظام پزشکی 119393 متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر جواد دهقانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد دهقانی با شماره 07136289975 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان خلدبرین – ساختمان پالادیوم – طبقه پنجم واحد 453 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بابک پورعباس‌ دکتر ارتوپد شیراز

دکتر بابک پورعباس‌ دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک پورعباس‌ 
آدرس شیراز بلوار نیایش، نبش کوچه یک، مجتمع پزشکی نیایش, طبقه سوم، واحد 305
شماره تماس 07136540019

دکتر بابک پورعباس‌ با شماره نظام پزشکی 65944 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  بابک پورعباس‌ برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک پورعباس‌ با شماره 07136540019 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار نیایش، نبش کوچه یک، مجتمع پزشکی نیایش, طبقه سوم، واحد 305 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا شریفی راد دکتر ارتوپد

دکتر محمدرضا شریفی راد دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا شریفی راد
آدرس شیراز خیابان زند – بین 20 متری و باغشاه – پشت کیوسک بانک شهر – ساختمان شایان – طبقه سوم
شماره تماس 07132319289

دکتر محمدرضا شریفی راد با شماره نظام پزشکی 98566 متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا شریفی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا شریفی راد با شماره 07132319289 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – بین 20 متری و باغشاه – پشت کیوسک بانک شهر – ساختمان شایان – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شاهین حاجی وندی دکتر ارتوپد شیراز

دکتر شاهین حاجی وندی دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شاهین حاجی وندی
آدرس شیراز خیابان خلدبرین ، نبش کوچه 10، ساختمان پالادیوم، بلوک 4، طبقه 5
شماره تماس 07136289975

دکتر شاهین حاجی وندی با شماره نظام پزشکی 119530 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  شاهین حاجی وندی برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شاهین حاجی وندی با شماره 07136289975 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان خلدبرین ، نبش کوچه 10، ساختمان پالادیوم، بلوک 4، طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر داریوش دولتعلی زاده دکتر ارتوپد

دکتر داریوش دولتعلی زاده دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داریوش دولتعلی زاده
آدرس شیراز خیابان زند روبروی هتل پارس کوچه۴۷ساختمان نخبگان طبقه چهارم
شماره تماس 09302108021

دکتر داریوش دولتعلی زاده با شماره نظام پزشکی 121541 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  داریوش دولتعلی زاده برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر داریوش دولتعلی زاده با شماره 09302108021 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند روبروی هتل پارس کوچه۴۷ساختمان نخبگان طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهزاد اسکندری ثانی دکتر ارتوپد شیراز

دکتر بهزاد اسکندری ثانی دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد اسکندری ثانی
آدرس شیراز خیابان زند،نبش20متری سینما سعدی،جنب بانک ملت مجتمع پزشکی شیراز طبقه3 مطب دکتر اسکندری
شماره تماس 07132358927

دکتر بهزاد اسکندری ثانی با شماره نظام پزشکی 33095 متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهزاد اسکندری ثانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد اسکندری ثانی با شماره 07132358927 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند،نبش20متری سینما سعدی،جنب بانک ملت مجتمع پزشکی شیراز طبقه3 مطب دکتر اسکندری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید کریمی فرد دکتر ارتوپد

دکتر حمید کریمی فرد دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید کریمی فرد
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا کوچه چهار ساختمان پاستور طبقه ۵
شماره تماس 07136473546

دکتر حمید کریمی فرد با شماره نظام پزشکی 116353 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید کریمی فرد برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید کریمی فرد با شماره 07136473546 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا کوچه چهار ساختمان پاستور طبقه ۵ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید غلامی نژاد دکتر ارتوپد شیراز

دکتر سعید غلامی نژاد دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید غلامی نژاد 
آدرس شیراز خیابان زند روبروی هتل پارس ساختمان شایان
شماره تماس 07132317615

دکتر سعید غلامی نژاد با شماره نظام پزشکی 112684 متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید غلامی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید غلامی نژاد با شماره 07132317615 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند روبروی هتل پارس ساختمان شایان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی نیکنام دکتر ارتوپد

دکتر علی نیکنام دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی نیکنام
آدرس شیراز تقاطع فلسطین (باغشاه) و اردیبهشت – خ اردیبهشت غربی – جنب سازمان محیط زیست – ساختمان امیران- طبقه سوم
شماره تماس 07132317707

دکتر علی نیکنام با شماره نظام پزشکی 95155 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  علی نیکنام برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی نیکنام با شماره 07132317707 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز تقاطع فلسطین (باغشاه) و اردیبهشت – خ اردیبهشت غربی – جنب سازمان محیط زیست – ساختمان امیران- طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد جواد فراهانی دکتر ارتوپد شیراز

دکتر محمد جواد فراهانی دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جواد فراهانی
آدرس شیراز خیابان زند،جنب هتل پارس،ساختمان ظفر،طبقه دوم
شماره تماس 07132306208

دکتر محمد جواد فراهانی با شماره نظام پزشکی 120487 متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد جواد فراهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد جواد فراهانی با شماره 07132306208 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند،جنب هتل پارس،ساختمان ظفر،طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدمحمد درخشان راد دکتر ارتوپد

دکتر سیدمحمد درخشان راد دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمد درخشان راد
آدرس شیراز بلوار پاسداران – روبرودرمانگاه محمدرسول الله – ساختمان هامون – طبقه 5 – واحد10
شماره تماس 07138235451

دکتر سیدمحمد درخشان راد با شماره نظام پزشکی 116079 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  سیدمحمد درخشان راد برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمد درخشان راد با شماره 07138235451 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار پاسداران – روبرودرمانگاه محمدرسول الله – ساختمان هامون – طبقه 5 – واحد10 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا موثر دکتر ارتوپد شیراز

دکتر علیرضا موثر دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا موثر
آدرس شیراز پل زرگری به سمت بلوار چمران – ساختمان پزشکی ابن سینا – ط ۲ – واحد ۷
شماره تماس 07136261967

دکتر علیرضا موثر با شماره نظام پزشکی 116887 متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا موثر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا موثر با شماره 07136261967 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز پل زرگری به سمت بلوار چمران – ساختمان پزشکی ابن سینا – ط ۲ – واحد ۷ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هومن عباسی شاد دکتر ارتوپد

دکتر هومن عباسی شاد دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر هومن عباسی شاد
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین خیابان فلسطین (باغشاه) و خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) – ساختمان شایان – طبقه چهارم – واحد 13
شماره تماس 07132319244

دکتر هومن عباسی شاد با شماره نظام پزشکی 85385 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هومن عباسی شاد برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر هومن عباسی شاد با شماره 07132319244 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین خیابان فلسطین (باغشاه) و خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) – ساختمان شایان – طبقه چهارم – واحد 13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کامران مظفریان دکتر ارتوپد شیراز

دکتر کامران مظفریان دکتر ارتوپد شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران مظفریان 
آدرس شیراز خ معدل-نبش فلطین-ساختمان110
شماره تماس 07132359142

دکتر کامران مظفریان با شماره نظام پزشکی 38640 متخصص ارتوپد هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کامران مظفریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران مظفریان با شماره 07132359142 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خ معدل-نبش فلطین-ساختمان110 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *