بهترین دکتر ختنه ساری

بهترین دکتر ختنه ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص ختنه ساری بپردازیم.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،عمل ختنه کودک و نوزاد خود را توسط پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم انجام داده اند.

بهترین دکتر ختنه ساری

دکتر محمدمهدی رضایی دکتر فوق تخصص ختنه ساری

دکتر محمدمهدی رضایی دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی رضایی
آدرس ساری بلوار طالقانی – نبش باغ سنگ – مجتمع نگین – طبقه 6 – واحد 58
شماره تماس 01133250278

دکتر محمدمهدی رضایی با شماره نظام پزشکی 136465 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدمهدی رضایی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی رضایی با شماره 01133250278 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار طالقانی – نبش باغ سنگ – مجتمع نگین – طبقه 6 – واحد 58 مراجعه کنید.

دکتر علی باقرزاده صبا دکتر فوق تخصص ختنه ساری

دکتر علی باقرزاده صبا دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی باقرزاده صبا
آدرس ساری خیابان قارن، مجتمع کسری
شماره تماس 01133324522

دکتر علی باقرزاده صبا با شماره نظام پزشکی 25282 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی باقرزاده صبا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی باقرزاده صبا با شماره 01133324522 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، مجتمع کسری مراجعه کنید.

دکتر بهکام رضایی مهر دکتر ختنه ساری

دکتر بهکام رضایی مهر دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهکام رضایی مهر 
آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی، نبش مهدی آباد، ساختمان ترنج
شماره تماس 01133393235

دکتر بهکام رضایی مهر با شماره نظام پزشکی 53161 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهکام رضایی مهر برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهکام رضایی مهر با شماره 01133393235 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی، نبش مهدی آباد، ساختمان ترنج مراجعه کنید.

دکتر علیرضا اصداقی جهرمی دکتر فوق تخصص ختنه ساری

دکتر علیرضا اصداقی جهرمی دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا اصداقی جهرمی
آدرس ساری بلوار پاسداران – مجتمع تخصصی دکتر شهیدی – جنب بیمارستان نیمه شعبان – طبقه 3 – واحد 1
شماره تماس 01133345377

دکتر علیرضا اصداقی جهرمی با شماره نظام پزشکی 24770 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علیرضا اصداقی جهرمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا اصداقی جهرمی با شماره 01133345377 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار پاسداران – مجتمع تخصصی دکتر شهیدی – جنب بیمارستان نیمه شعبان – طبقه 3 – واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر سیدعبداله موسوی دکتر ختنه ساری

دکتر سیدعبداله موسوی دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعبداله موسوی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 814
شماره تماس 01133313204

دکتر سیدعبداله موسوی با شماره نظام پزشکی 39443 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدعبداله موسوی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعبداله موسوی با شماره 01133313204 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 814 مراجعه کنید.

دکتر سیدحسین اصفهانی زاده دکتر فوق تخصص ختنه ساری

دکتر سیدحسین اصفهانی زاده دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحسین اصفهانی زاده
آدرس ساری – خیابان امیر مازندرانی – بیمارستان امیر مازندرانی -طبقه دوم
شماره تماس 01133256780

دکتر سیدحسین اصفهانی زاده با شماره نظام پزشکی 23610 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدحسین اصفهانی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحسین اصفهانی زاده با شماره 01133256780 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی – بیمارستان امیر مازندرانی -طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر سید فرهاد طیاری دکتر ختنه ساری

دکتر سید فرهاد طیاری دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید فرهاد طیاری
آدرس ساری-بلوار خزر-رو به روی فرش مشهد-ساختمان اکسیر-طبقه هفتم-واحد ۷۰۳
شماره تماس 01133302850

دکتر سید فرهاد طیاری با شماره نظام پزشکی 66120 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید فرهاد طیاری برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید فرهاد طیاری با شماره 01133302850 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر-رو به روی فرش مشهد-ساختمان اکسیر-طبقه هفتم-واحد ۷۰۳ مراجعه کنید.

دکتر احمد زاغی حسین زاده دکتر فوق تخصص ختنه ساری

دکتر احمد زاغی حسین زاده دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد زاغی حسین زاده
آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان قو – طبقه سوم
شماره تماس 01133329156

دکتر احمد زاغی حسین زاده با شماره نظام پزشکی 57037 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد زاغی حسین زاده برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد زاغی حسین زاده با شماره 01133329156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان قو – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر نسرین رحمانی بوئینی دکتر ختنه ساری

دکتر نسرین رحمانی بوئینی دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین رحمانی بوئینی
آدرس ساری خیابان فرهنگ 17- کوچه روبروی استادیوم سید رسول کوچه قاعانی س آرش طبقه سوم
شماره تماس 01133261633

دکتر نسرین رحمانی بوئینی با شماره نظام پزشکی 40994 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نسرین رحمانی بوئینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین رحمانی بوئینی با شماره 01133261633 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ 17- کوچه روبروی استادیوم سید رسول کوچه قاعانی س آرش طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر ذبیح اله جهانبخش دکتر فوق تخصص ختنه ساری

دکتر ذبیح اله جهانبخش دکتر ختنه ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر ذبیح اله جهانبخش
آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان کسری، طبقه 2، واحد 24
شماره تماس 01133312717

دکتر ذبیح اله جهانبخش با شماره نظام پزشکی ب-80641 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ذبیح اله جهانبخش برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ذبیح اله جهانبخش با شماره 01133312717 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان کسری، طبقه 2، واحد 24 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *