بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان رشت

اگر می خواهید از لمینت و کامپوزیت دندان استفاده کنید ، ادامه مطلب را مشاهده کنید تا شما را با بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان رشت آشنا کنیم.

روکش های دندانی لمینت یا کامپوزیت ورقه های نازکی هستند که روی خود دندان چسبانده می شوند و شکل و رنگ آن را تغییر می دهند.لمینت و کامپوزیت بسیار محبوب است زیرا یک راه حل خوب برای هر فردیست که به دنبال زیبایی دندان ها و لبخند خود است.

ونیرها پوشش های نازکی هستند که به صورت جداگانه ساخته می شوند و به سطح جلویی دندان ها چسبانده می شوند تا مشکلات زیبایی جزئی دندان ها را اصلاح کنند. ونیرها معمولاً از مواد سرامیکی یا رزین کامپوزیت ساخته می شوند و سپس به دندان ها چسبانده می شوند.

لمینت و کامپوزیت که توسط دکتر دندانپزشک رشت اعمال می شود ، برای افرادی که از تغییر رنگ دندان‌های خود رنج می‌برند و همچنین برای افرادی که آسیب زیبایی جزئی در دندان‌های خود دارند یا فضای نامتناسب بین دندان‌هایشان وجود دارد مناسب است.

روکش‌های دندانی به شما این امکان را می‌دهند که زیبایی دندان را بهبود ببخشید، شکل و رنگ دندان‌هایتان را تغییر دهید و به این ترتیب نیازی به روش های سفید کردن دندان، روشن کردن رنگ دندان یا ارتودنسی و تغییر وضعیت دندان ها نداشته باشید.

ونیرها، لمینت های دندانی یا روکش ها، لایه نازکی از مواد (تقریباً 0.3 میلی متر) هستند که به سطح خارجی دندان می چسبند.به طور کلی لمینت و کامپوزیت برای بازگرداندن ظاهر طبیعی دندان ها است و شباهت زیادی به دندان طبیعی دارند به نحوی که تشخیص آن ها از دندان های طبیعی بسیار دشوار است.

دکتر لمینت و کامپوزیت دندان دکتر لمینت و کامپوزیت دندان

در ادامه ی این صفحه با بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان رشت آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان رشت

دکتر مانوشا امیری دکتر لمینت دندان رشت

دکتر مانوشا امیری دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مانوشا امیری
آدرس رشت گلسار ، نواب ، برج نواب ، طبقه 5 ، واحد 9
شماره تماس 01332132644

دکتر مانوشا امیری با شماره نظام پزشکی 128902 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مانوشا امیری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مانوشا امیری با شماره 01332132644 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ، نواب ، برج نواب ، طبقه 5 ، واحد 9 مراجعه کنید.

دکتر هلن چکاد دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر هلن چکاد دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هلن چکاد
آدرس رشت چهارراه گلسار، پشت شیرینی سهیل، جنب اداره کار و امور اجتماعی، ساختمان پزشکان آفتاب، طبقه3
شماره تماس 01332133314

دکتر هلن چکاد با شماره نظام پزشکی 38791 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر هلن چکاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هلن چکاد با شماره 01332133314 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، پشت شیرینی سهیل، جنب اداره کار و امور اجتماعی، ساختمان پزشکان آفتاب، طبقه3 مراجعه کنید.

دکتر وجیهه ایزدی خواه دکتر لمینت دندان رشت

دکتر وجیهه ایزدی خواه دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر وجیهه ایزدی خواه
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پایا – طبقه 2 – واحد 5
شماره تماس 01332135121

دکتر وجیهه ایزدی خواه با شماره نظام پزشکی 108483 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وجیهه ایزدی خواه برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر وجیهه ایزدی خواه با شماره 01332135121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پایا – طبقه 2 – واحد 5 مراجعه کنید.

دکتر لیلا خاکباز دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر لیلا خاکباز دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا خاکباز
آدرس رشت چهارراه میکاییل، ابتدای بلوار نامجو، جنب لوازم پزشکی نامی، ساختمان گیلان، طبقه 3
شماره تماس 01333342075

دکتر لیلا خاکباز با شماره نظام پزشکی 84020 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر لیلا خاکباز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا خاکباز با شماره 01333342075 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  چهارراه میکاییل، ابتدای بلوار نامجو، جنب لوازم پزشکی نامی، ساختمان گیلان، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر رضا قرباندوست دکتر لمینت دندان رشت

دکتر رضا قرباندوست دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا قرباندوست
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان بخت پسند، ساختمان ماهرو، طبقه2
شماره تماس 01332110887

دکتر رضا قرباندوست با شماره نظام پزشکی 150462 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا قرباندوست برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا قرباندوست با شماره 01332110887 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان بخت پسند، ساختمان ماهرو، طبقه2 مراجعه کنید.

دکتر راشد قرباندوست دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر راشد قرباندوست دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر راشد قرباندوست
آدرس رشت چهارراه گلسار، روبروی پیتزا آفتاب، خیابان بخت پسند، ساختمان ماهرو، طبقه2
شماره تماس 01332110887

دکتر راشد قرباندوست با شماره نظام پزشکی 181664 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر راشد قرباندوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر راشد قرباندوست با شماره 01332110887 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  چهارراه گلسار، روبروی پیتزا آفتاب، خیابان بخت پسند، ساختمان ماهرو، طبقه2 مراجعه کنید.

دکتر طیبه رستم زاده دکتر لمینت دندان رشت

دکتر طیبه رستم زاده دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر طیبه رستم زاده
آدرس رشت گلسار – نبش خیابان 86 – روبروی سازمان تامین اجتماعی – برج کاوه – بلوک 1- طبقه 4 – واحد 7
شماره تماس 01333111102

دکتر طیبه رستم زاده با شماره نظام پزشکی 101533 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طیبه رستم زاده برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر طیبه رستم زاده با شماره 01333111102 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  گلسار – نبش خیابان 86 – روبروی سازمان تامین اجتماعی – برج کاوه – بلوک 1- طبقه 4 – واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر نیلوفر معین دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر نیلوفر معین دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نیلوفر معین
آدرس رشت چهارراه گلسار – بلوار سعدی – کوچه عسگری – ساختمان نصر
شماره تماس 01333130041

دکتر نیلوفر معین با شماره نظام پزشکی 87411 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نیلوفر معین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نیلوفر معین با شماره 01333130041 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – بلوار سعدی – کوچه عسگری – ساختمان نصر مراجعه کنید.

دکتر مریم توانگر دکتر لمینت دندان رشت

دکتر مریم توانگر دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم توانگر
آدرس رشت بلوار بوسار – نبش کوچه پورکار – ساختمان طلاییه – طبقه 4
شماره تماس 01332118867

دکتر مریم توانگر با شماره نظام پزشکی 59760 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم توانگر برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم توانگر با شماره 01332118867 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار بوسار – نبش کوچه پورکار – ساختمان طلاییه – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر فریده دارابی دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر فریده دارابی دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریده دارابی 
آدرس رشت چهارراه میکائیل – ابتدای خیابان مطهری – ساختمان مهر
شماره تماس 01333333268

دکتر فریده دارابی با شماره نظام پزشکی 34610 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فریده دارابی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریده دارابی با شماره 01333333268 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه میکائیل – ابتدای خیابان مطهری – ساختمان مهر مراجعه کنید.

دکتر حمید نشاندار اصلی دکتر لمینت دندان رشت

دکتر حمید نشاندار اصلی دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید نشاندار اصلی
آدرس رشت چهارراه گلسار – نبش کوچه عسگری – ساختمان صدف – طبقه 4
شماره تماس 01333112813

دکتر حمید نشاندار اصلی با شماره نظام پزشکی 26976 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید نشاندار اصلی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید نشاندار اصلی با شماره 01333112813 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – نبش کوچه عسگری – ساختمان صدف – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر محمود یکتا دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر محمود یکتا دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود یکتا
آدرس رشت خیابان تختی، بن بست حمید
شماره تماس 01333251311

دکتر محمود یکتا با شماره نظام پزشکی 63635 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر محمود یکتا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود یکتا با شماره 01333251311 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان تختی، بن بست حمید مراجعه کنید.

دکتر میرجلال میرفیضی دکتر لمینت دندان رشت

دکتر میرجلال میرفیضی دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرجلال میرفیضی
آدرس رشت خیابان78 گلسار، چهارراه دوم سمت راست، پلاک14
شماره تماس 01332117588

دکتر میرجلال میرفیضی با شماره نظام پزشکی 107933 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرجلال میرفیضی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرجلال میرفیضی با شماره 01332117588 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان78 گلسار، چهارراه دوم سمت راست، پلاک14 مراجعه کنید.

دکتر فائقه تحویلداری دیلمی دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر فائقه تحویلداری دیلمی دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فائقه تحویلداری دیلمی
آدرس رشت  گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه بهشتی، خیابان میر ابولقاسمی، نبش بوستان 6، ساختمان پزشکان سپاس
شماره تماس 01533761029

دکتر فائقه تحویلداری دیلمی با شماره نظام پزشکی 40045 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فائقه تحویلداری دیلمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فائقه تحویلداری دیلمی با شماره 01533761029 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه بهشتی، خیابان میر ابولقاسمی، نبش بوستان 6، ساختمان پزشکان سپاس مراجعه کنید.

دکتر عباس آذربین دکتر لمینت دندان رشت

دکتر عباس آذربین دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس آذربین
آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 1
شماره تماس 01332110398

دکتر عباس آذربین با شماره نظام پزشکی 62272 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباس آذربین برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس آذربین با شماره 01332110398 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان پاستور، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر هدیه هدایت زاده رودسری دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر هدیه هدایت زاده رودسری دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هدیه هدایت زاده رودسری
آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، نرسیده به بیمارستان گلسار، بالای داروخانه دکتر حریری، ساختمان پارس کلینیک، طبقه 7
شماره تماس 01332133605

دکتر هدیه هدایت زاده رودسری با شماره نظام پزشکی 120861 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر هدیه هدایت زاده رودسری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هدیه هدایت زاده رودسری با شماره 01332133605 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، نرسیده به بیمارستان گلسار، بالای داروخانه دکتر حریری، ساختمان پارس کلینیک، طبقه 7 مراجعه کنید.

دکتر آرش غفوری رانکوهی دکتر لمینت دندان رشت

دکتر آرش غفوری رانکوهی دکتر لمینت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش غفوری رانکوهی
آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، به سمت قلی پور، جنب نانوایی صابرین، پلاک ۱۸۴
شماره تماس 01332134040

دکتر آرش غفوری رانکوهی با شماره نظام پزشکی 129086 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرش غفوری رانکوهی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش غفوری رانکوهی با شماره 01332134040 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، به سمت قلی پور، جنب نانوایی صابرین، پلاک ۱۸۴ مراجعه کنید.

دکتر رباب نجفی دکتر کامپوزیت دندان رشت

دکتر رباب نجفی دکتر کامپوزیت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رباب نجفی
آدرس رشت خیابان نامجو، کوچه فخر، ساختمان پارس
شماره تماس 01333367440

دکتر رباب نجفی با شماره نظام پزشکی 64853 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر رباب نجفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رباب نجفی با شماره 01333367440 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نامجو، کوچه فخر، ساختمان پارس مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *