بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان رشت

اگر می خواهید ازایمپلنت و یا ارتودنسی دندان استفاده کنید ، ادامه مطلب را مشاهده کنید تا شما را با بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان رشت آشنا کنیم.

ارتودنسی شاخه ای تخصصی از علوم دندانپزشکی است که به فک و دندان و راه های درمان ناهنجاری های هر یک از آنها می پردازد. هدف درمان ارتودنسی دستیابی به سلامت کامل دهان و دندان از طریق ایجاد تراز بین دندان ها و در نتیجه بهبود توانایی بافت های دهان و دندان برای مقاومت در برابر بیماری ها و آفات و بهبود ظاهر کلی صورت و لبخند است که این امر باعث افزایش اعتماد بنفس فرد می شود.

ارتودنسی با استفاده از دستگاهی که برای حرکت دادن دندان ها به نام بریس طراحی شده است، یا روش ارتودنسی فک برای تنظیم موقعیت استخوان هایی که بر اساس آن قرار دارد، انجام می شود . ارتودنسی برای اصلاح فشردگی دندان ها و مال اکلوژن یا مشکلات فک است.

جراحی ایمپلنت دندان نیز فرآیندی است که در آن ریشه‌های دندان با تکیه‌گاه‌های فلزی پیچ‌مانند جایگزین می‌شوند و دندان آسیب‌دیده یا از دست رفته با دندان مصنوعی جایگزین می‌شود که از نظر ظاهری و عملکرد بسیار شبیه دندان‌های واقعی است.ایمپلنت دندان یکی از روش های رایج دندانپزشکی است که بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلف به دلیل از دست دادن دندان های طبیعی خود به آن متوسل شوند.

در ادامه ی این صفحه با بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان رشت آشنا خواهید شد.

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

 

بهترین دکتر ارتودنسی رشت

دکتر المیرا نیک صولت دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر المیرا نیک صولت دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر المیرا نیک صولت
آدرس رشت پل بوسار کوچه مشخ روبروی مرکز فارابی، ساختمان بوعلی ،طبقه اول واحداول
شماره تماس ۰۱۳۳۲۱۱۷۳۸۳

دکتر المیرا نیک صولت با شماره نظام پزشکی ۱۴۵۷۸۱ متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر المیرا نیک صولت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر المیرا نیک صولت با شماره ۰۱۳۳۲۱۱۷۳۸۳ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار کوچه مشخ روبروی مرکز فارابی، ساختمان بوعلی ،طبقه اول واحداول  مراجعه کنید.

صفحه اختصاصی دکتر المیرا نیک صولت 

 

دکتر سمیرا کاولی دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر سمیرا کاولی دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیرا کاولی
آدرس رشت چهار راه گلسار – بلوار شهید انصاری – خیابان شهید بخت پسند – ساختمان پزشکان ماهرو – طبقه دوم – واحد 6
شماره تماس 01333126882

دکتر سمیرا کاولی با شماره نظام پزشکی 127818 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیرا کاولی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیرا کاولی با شماره 01333126882 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – بلوار شهید انصاری – خیابان شهید بخت پسند – ساختمان پزشکان ماهرو – طبقه دوم – واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر ساره کشاورز مشکین فام دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر ساره کشاورز مشکین فام دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساره کشاورز مشکین فام
آدرس رشت گلسار – نبش پل صابرین – ساختمان هخامنش – طبقه 7
شماره تماس 01332116801

دکتر ساره کشاورز مشکین فام با شماره نظام پزشکی 131833 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر ساره کشاورز مشکین فام مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساره کشاورز مشکین فام با شماره 01332116801 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – نبش پل صابرین – ساختمان هخامنش – طبقه 7 مراجعه کنید.

دکتر سیدمصطفی سیدجوادین دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر سیدمصطفی سیدجوادین دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمصطفی سیدجوادین
آدرس رشت گلسار- نبش کوچه84-برج کاوه- بلوک1-طبقه6
شماره تماس 01333114371

دکتر سیدمصطفی سیدجوادین با شماره نظام پزشکی 56498 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدمصطفی سیدجوادین برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمصطفی سیدجوادین با شماره 01333114371 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- نبش کوچه84-برج کاوه- بلوک1-طبقه6 مراجعه کنید.

دکتر فائقه قلی نیا کجیدی دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر فائقه قلی نیا کجیدی دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فائقه قلی نیا کجیدی
آدرس رشت گلسار – نبش خیابان 86 – برج کاوه – بلوک 2 – طبقه 7 – واحد 14
شماره تماس 01333128326

دکتر ستاره با شماره نظام پزشکی 80208 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر ستاره مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ستاره با شماره 01333128326 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – نبش خیابان 86 – برج کاوه – بلوک 2 – طبقه 7 – واحد 14 مراجعه کنید.

دکتر سارا ضیائی شارک دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر سارا ضیائی شارک دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا ضیائی شارک
آدرس رشت چهارراه گلسار- پل بوسار-ساختمان دانا
شماره تماس 01333113030

دکتر سارا ضیائی شارک با شماره نظام پزشکی 102910 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا ضیائی شارک برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا ضیائی شارک با شماره 01333113030 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- پل بوسار-ساختمان دانا مراجعه کنید.

دکتر فاطمه معصومی فنجی دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر فاطمه معصومی فنجی دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه معصومی فنجی
آدرس رشت گلسار – جنب بیمارستان گلسار – خیابان 142 – ساختمان اکباتان – طبقه 4 – واحد 17
شماره تماس 01332135455

دکتر فاطمه معصومی فنجی با شماره نظام پزشکی 121168 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر فاطمه معصومی فنجی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه معصومی فنجی با شماره 01332135455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – جنب بیمارستان گلسار – خیابان 142 – ساختمان اکباتان – طبقه 4 – واحد 17 مراجعه کنید.

دکتر علی مشجری دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر علی مشجری دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی مشجری
آدرس رشت چهارراه گلسار- ساختمان بهار-طبقه2
شماره تماس 01317236303

دکتر علی مشجری با شماره نظام پزشکی 72705 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی مشجری برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی مشجری با شماره 01317236303 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- ساختمان بهار-طبقه2 مراجعه کنید.

دکتر مجید شالچی دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر مجید شالچی دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید شالچی
آدرس رشت گلسار- ابتدای بلوار توحید- ساختمان تندیس- پلاک 3- طبقه3
شماره تماس 32115986

دکتر مجید شالچی با شماره نظام پزشکی 108035 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر مجید شالچی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید شالچی با شماره 32115986 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- ابتدای بلوار توحید- ساختمان تندیس- پلاک 3- طبقه3 مراجعه کنید.

دکتر نوید کریمی نسب دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر نوید کریمی نسب دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نوید کریمی نسب
آدرس رشت خیابان امام خمینی- دانشکده دندانپزشکی-روبروی هتل پردیس
شماره تماس 01333486421

دکتر نوید کریمی نسب با شماره نظام پزشکی 27436 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نوید کریمی نسب برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نوید کریمی نسب با شماره 01333486421 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی- دانشکده دندانپزشکی-روبروی هتل پردیس مراجعه کنید.

دکتر یاسمین بابائی همتی دکتر ارتودنسی دندان رشت

دکتر یاسمین بابائی همتی دکتر ارتودنسی دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاسمین بابائی همتی
آدرس رشت بلوار حافظ- نبش بن بست علاالدین-ساختمان بوعلی- طبقه2
شماره تماس 01333328118

دکتر یاسمین بابائی همتی با شماره نظام پزشکی 145598 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر یاسمین بابائی همتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاسمین بابائی همتی با شماره 01333328118 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار حافظ- نبش بن بست علاالدین-ساختمان بوعلی- طبقه2 مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر ایمپلنت رشت

دکتر نفیسه خانجانی دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر نفیسه خانجانی دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نفیسه خانجانی
آدرس رشت گلسار. خیابان نواب. پشت اداره پست. ساختمان دکتر بنیادی. واحد 17
شماره تماس 01332135747

دکتر نفیسه خانجانی با شماره نظام پزشکی 132477 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نفیسه خانجانی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نفیسه خانجانی با شماره 01332135747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار. خیابان نواب. پشت اداره پست. ساختمان دکتر بنیادی. واحد 17 مراجعه کنید.

دکتر افسانه رضائی دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر افسانه رضائی دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر افسانه رضائی
آدرس رشت چهارراه گلسار – جنب پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 4 – واحد 41
شماره تماس 01333127440

دکتر افسانه رضائی با شماره نظام پزشکی 121076 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر افسانه رضائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر افسانه رضائی با شماره 01333127440 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – جنب پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 4 – واحد 41 مراجعه کنید.

دکتر هانی نادری دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر هانی نادری دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هانی نادری
آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، جنب بیمارستان گلسار، خیابان 142، ساختمان اکباتان، طبقه 5، واحد 21
01332135507

دکتر هانی نادری با شماره نظام پزشکی 133771 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هانی نادری برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر هانی نادری با شماره 01332135507 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، جنب بیمارستان گلسار، خیابان 142، ساختمان اکباتان، طبقه 5، واحد 21 مراجعه کنید.

دکتر ریحانه آقاجانی نرگسی دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر ریحانه آقاجانی نرگسی دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ریحانه آقاجانی نرگسی
آدرس رشت گلسار ابتدای بلوارتوحید رجنب رستوران شورکولی ساختمان تندیس طبقه سوم
شماره تماس  01332115985

دکتر ریحانه آقاجانی نرگسی با شماره نظام پزشکی 128703 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر ریحانه آقاجانی نرگسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریحانه آقاجانی نرگسی با شماره 01332115985 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ابتدای بلوارتوحید رجنب رستوران شورکولی ساختمان تندیس طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر مهرداد احمدیان دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر مهرداد احمدیان دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد احمدیان
آدرس رشت حاجی آباد – کوچه قویدل – ساختمان مارلیک – طبقه اول
شماره تماس 01333322359

دکتر مهرداد احمدیان با شماره نظام پزشکی 103984 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد احمدیان برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد احمدیان با شماره 01333322359 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت حاجی آباد – کوچه قویدل – ساختمان مارلیک – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر فریبرز فقیهی دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر فریبرز فقیهی دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز فقیهی
آدرس رشت گلسار، گلباغ نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 10، واحد 3
شماره تماس 01332135047

دکتر فریبرز فقیهی با شماره نظام پزشکی 31819 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر فریبرز فقیهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز فقیهی با شماره 01332135047 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، گلباغ نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 10، واحد 3 مراجعه کنید.

دکتر محمد طالب زاده دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر محمد طالب زاده دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد طالب زاده
آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25
شماره تماس 01332125002

دکتر محمد طالب زاده با شماره نظام پزشکی 111281 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد طالب زاده برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد طالب زاده با شماره 01332125002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25 مراجعه کنید.

دکتر یوسف جهاندیده دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر یوسف جهاندیده دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر یوسف جهاندیده
آدرس رشت خیابان مطهری – روبروی مدرسه مژدهی – ساختمان کاسپین – طبقه اول
شماره تماس 01333233790

دکتر یوسف جهاندیده با شماره نظام پزشکی 30916 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر یوسف جهاندیده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یوسف جهاندیده با شماره 01333233790 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان مطهری – روبروی مدرسه مژدهی – ساختمان کاسپین – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر سیده طاهره پورسیدیان دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر سیده طاهره پورسیدیان دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده طاهره پورسیدیان
آدرس رشت چهاراره گلسار ساختمان پزشکان دانا طبقه دوم واحد25
شماره تماس 01332123940

دکتر سیده طاهره پورسیدیان با شماره نظام پزشکی 123156 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر رشت می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیده طاهره پورسیدیان برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان رشت مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده طاهره پورسیدیان با شماره 01332123940 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهاراره گلسار ساختمان پزشکان دانا طبقه دوم واحد25 مراجعه کنید.

دکتر حسین شیخ نژاد دکتر ایمپلنت دندان رشت

دکتر حسین شیخ نژاد دکتر ایمپلنت دندان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین شیخ نژاد
آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب رو به روی داروخانه آریافر ساختمان پارس طبقه ۲
شماره تماس 7225260

دکتر حسین شیخ نژاد با شماره نظام پزشکی 61740  متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر حسین شیخ نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین شیخ نژاد با شماره 7225260 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب رو به روی داروخانه آریافر ساختمان پارس طبقه ۲مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *