بهترین دکتر گوارش رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر گوارش رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل مشکلات و بیماری های گوارشی نیاز به مراجعه به دکتر گوارش دارید.

تخصص گوارش یکی از رشته های پزشکی است که بر تشخیص و درمان بیماری های موثر بر سیستم گوارش تمرکز دارد،بنابراین متخصص گوارش پزشکی است که در پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات دستگاه گوارش تخصص دارد.اندام هایی که دستگاه گوارش را تشکیل می دهند عبارتند از مری ،معده ،روده کوچک ،کولون و رکتوم پانکراس ،كيسه صفرا، مجاری صفراوی و کبد.

یک مشکل در هر نقطه از دستگاه گوارش می تواند باعث درد و ناراحتی در دستگاه گوارش شده و همچنین می تواند شما را از دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن برای سلامتی باز دارد.در صورت تجربه اختلالات گوارشی باید به دکتر متخصص گوارش مراجعه کنید تا بیماری تشخیص داده شده و برنامه درمانی مناسب برای درمان مشخص و اعمال شود.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان گوارش شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر گوارش رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان کلیه بیماری های گوارشی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر گوارش رشت

◀ دکتر ایمان امیری دکتر گوارش رشت

دکتر ایمان امیری دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایمان امیری
آدرس رشت چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم
شماره تماس 01332117342

دکتر ایمان امیری با شماره نظام پزشکی 113365 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایمان امیری برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایمان امیری با شماره 01332117342 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا عزیزی دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر رضا عزیزی دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا عزیزی
آدرس رشت خیابان نواب ،کوچه میلاد ، ساختمان درفک ، طبقه سوم
شماره تماس 01332130910

دکتر رضا عزیزی با شماره نظام پزشکی 88654 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا عزیزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا عزیزی با شماره 01332130910 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب ،کوچه میلاد ، ساختمان درفک ، طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا غریب پور دکتر گوارش رشت

دکتر علیرضا غریب پور دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا غریب پور
آدرس رشت خیابان امام خمینی – اردکوبی – ساختمان ارسن – کلینیک گوارش و کبد گیلان
شماره تماس 01333346401

دکتر علیرضا غریب پور با شماره نظام پزشکی 64406 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا غریب پور برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا غریب پور با شماره 01333346401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی – اردکوبی – ساختمان ارسن – کلینیک گوارش و کبد گیلان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی عرفانی کریم زاده طوسی دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر علی عرفانی کریم زاده طوسی دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی عرفانی کریم زاده طوسی 
آدرس رشت گلسار – جنب پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه سوم-واحد 34
شماره تماس 01332133517

دکتر علی عرفانی کریم زاده طوسی با شماره نظام پزشکی 90002 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی عرفانی کریم زاده طوسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی عرفانی کریم زاده طوسی با شماره 01332133517 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – جنب پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه سوم-واحد 34 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امین شفارودی دکتر گوارش رشت

دکتر امین شفارودی دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امین شفارودی
آدرس رشت گلسار – ابتدای بلوار نماز – روبروی درمانگاه صابرین – ساختمان هخامنش – طبقه دوم
شماره تماس 01332129053

دکتر امین شفارودی با شماره نظام پزشکی 77005 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امین شفارودی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امین شفارودی با شماره 01332129053 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – ابتدای بلوار نماز – روبروی درمانگاه صابرین – ساختمان هخامنش – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا کوشا دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر علیرضا کوشا دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا کوشا
آدرس رشت میدان صابرین – اول گلباغ – ساختمان آتیه – طبقه 8 – واحد 4
شماره تماس 01332127741

دکتر علیرضا کوشا با شماره نظام پزشکی 23968 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا کوشا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا کوشا با شماره 01332127741 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین – اول گلباغ – ساختمان آتیه – طبقه 8 – واحد 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کوروش مجتهدی دکتر گوارش رشت

دکتر کوروش مجتهدی دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر کوروش مجتهدی
آدرس رشت پل بوسار- پایین تر از آزمایشگاه آشتیانی- روبروی داروخانه دکتر کاشفی- ساختمان آماتیس- طبقه سوم
شماره تماس 01332113304

دکتر کوروش مجتهدی با شماره نظام پزشکی 82159 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کوروش مجتهدی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر کوروش مجتهدی با شماره 01332113304 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار- پایین تر از آزمایشگاه آشتیانی- روبروی داروخانه دکتر کاشفی- ساختمان آماتیس- طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کیوان امینیان دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر کیوان امینیان دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان امینیان
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان صدف، کوچه عسگری
شماره تماس 01332126331

دکتر کیوان امینیان با شماره نظام پزشکی 43393 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کیوان امینیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیوان امینیان با شماره 01332126331 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان صدف، کوچه عسگری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریبرز منصور قناعی دکتر گوارش رشت

دکتر فریبرز منصور قناعی دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز منصور قناعی
آدرس رشت خیابان امام خمینی – آردکوبی – روبه روی پارک علم و فن آوری – ساختمان آرسن – طبقه سوم
شماره تماس 01333346401

دکتر فریبرز منصور قناعی با شماره نظام پزشکی 31422 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریبرز منصور قناعی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز منصور قناعی با شماره 01333346401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی – آردکوبی – روبه روی پارک علم و فن آوری – ساختمان آرسن – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر صبا فخریه اصل دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر صبا فخریه اصل دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر صبا فخریه اصل
آدرس رشت چهارراه میکائیل – جنب داروخانه زین العابدینی
شماره تماس 01333328893

دکتر صبا فخریه اصل با شماره نظام پزشکی 34485 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر صبا فخریه اصل مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر صبا فخریه اصل با شماره 01333328893 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه میکائیل – جنب داروخانه زین العابدینی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدصادق کیهانیان دکتر گوارش رشت

دکتر محمدصادق کیهانیان دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدصادق کیهانیان
آدرس رشت گلسار – ساختمان پزشکان نصر – پلاک 707
شماره تماس 01332114086

دکتر محمدصادق کیهانیان با شماره نظام پزشکی 15227 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدصادق کیهانیان برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدصادق کیهانیان با شماره 01332114086 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – ساختمان پزشکان نصر – پلاک 707 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهره ملک نژاد دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر شهره ملک نژاد دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهره ملک نژاد
آدرس رشت گلباغ نماز روبروی مدرسه شاهد ساختمان البرز طبقه سوم
شماره تماس 01332123467

دکتر شهره ملک نژاد با شماره نظام پزشکی 48295 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهره ملک نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهره ملک نژاد با شماره 01332123467 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز روبروی مدرسه شاهد ساختمان البرز طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن پورابراهیمی دکتر گوارش رشت

دکتر محسن پورابراهیمی دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن پورابراهیمی
آدرس رشت خیابان امام خمینی. نرسیده به چهارراه میکاییل. جنب آزمایشگاه رازی. ساختمان میلاد
شماره تماس 01332333346

دکتر محسن پورابراهیمی با شماره نظام پزشکی 36706 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن پورابراهیمی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن پورابراهیمی با شماره 01332333346 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی. نرسیده به چهارراه میکاییل. جنب آزمایشگاه رازی. ساختمان میلاد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حیدر علی بالو دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر حیدر علی بالو دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حیدر علی بالو
آدرس رشت بلوار شهید انصاری؛بلوار شهید احمدزاده؛ روبروی درب اصلی بوستان ملت ؛لالای آزمایشگاه ملت
شماره تماس 09011507166

دکتر حیدر علی بالو با شماره نظام پزشکی 66188 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حیدر علی بالو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حیدر علی بالو با شماره 09011507166 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار شهید انصاری؛بلوار شهید احمدزاده؛ روبروی درب اصلی بوستان ملت ؛لالای آزمایشگاه ملت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهاره اسفندیارپور دکتر گوارش رشت

دکتر بهاره اسفندیارپور دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهاره اسفندیارپور
آدرس رشت خیابان سعدی-نرسیده به پل بوسار-ساختمان پزشکان دانا-طبقه 8-واحد 86
شماره تماس 01332122334

دکتر بهاره اسفندیارپور با شماره نظام پزشکی 100844 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهاره اسفندیارپور برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهاره اسفندیارپور با شماره 01332122334 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سعدی-نرسیده به پل بوسار-ساختمان پزشکان دانا-طبقه 8-واحد 86 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افشین شفقی دکتر گوارش و کبد رشت

دکتر افشین شفقی دکتر گوارش رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین شفقی
آدرس رشت خیابان امام خمینی- چهارراه میکاییل -جنب ازمایشگاه دی | مطب: گلباغ نماز- ساختمان اتیه
شماره تماس 01333328101

دکتر افشین شفقی با شماره نظام پزشکی 66110 متخصص گوارش هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر افشین شفقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین شفقی با شماره 01333328101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی- چهارراه میکاییل -جنب ازمایشگاه دی | مطب: گلباغ نماز- ساختمان اتیه مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *