بهترین دکتر طب سنتی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر طب سنتی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه بیماری های مختلف نیاز به مراجعه به دکتر طب سنتی دارید.

متخصصین طب سنتی پزشکانی هستند که در درمان بیماری ها و مشکلات جسمی به روش های طب سنتی مانند حجامت ، طب سوزنی ، داروهای گیاهی و غیره تخصص دارند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان طب سنتی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر طب سنتی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه درمان بیماری های مختلف با روش های طب سنتی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر طب سنتی رشت

◀ دکتر محمدرضا مسرورچهر دکتر طب سنتی رشت

دکتر محمدرضا مسرورچهر دکتر طب سنتی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا مسرورچهر
آدرس رشت سبزه میدان- خیابان لاکانی-روبروی بانک صادرات-شماره 126-طبقه دوم
شماره تماس 01333222042

دکتر محمدرضا مسرورچهر با شماره نظام پزشکی 51162 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا مسرورچهر برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا مسرورچهر با شماره 01333222042 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت سبزه میدان- خیابان لاکانی-روبروی بانک صادرات-شماره 126-طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده آتیه نعیمی دکتر طب سنتی 

دکتر سیده آتیه نعیمی دکتر طب سنتی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده آتیه نعیمی
آدرس رشت خیابان حافظ – جنب داروخانه شبانه روزی دکتر سلطانی – مجتمع تخصصی سهند – طبقه 3 – واحد 8
شماره تماس 01333323584

دکتر سیده آتیه نعیمی با شماره نظام پزشکی 65894 متخصص طب سنتی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیده آتیه نعیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده آتیه نعیمی با شماره 01333323584 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان حافظ – جنب داروخانه شبانه روزی دکتر سلطانی – مجتمع تخصصی سهند – طبقه 3 – واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ساسان بزرگی فر دکتر طب سنتی 

دکتر ساسان بزرگی فر دکتر طب سنتی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساسان بزرگی فر
آدرس رشت گلسار، بلوار اردشیری،روبروی کنجینه شهر فرش، خیابان ولیعصر(موازی خیابان نواب) سمت چپ، ساختمان ویلایی
شماره تماس 01332111211

دکتر ساسان بزرگی فر با شماره نظام پزشکی 56442 متخصص طب سنتی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ساسان بزرگی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساسان بزرگی فر با شماره 01332111211 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، بلوار اردشیری،روبروی کنجینه شهر فرش، خیابان ولیعصر(موازی خیابان نواب) سمت چپ، ساختمان ویلایی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد بنیادی دکتر طب سنتی رشت

دکتر محمد بنیادی دکتر طب سنتی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد بنیادی
آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان دکتر بنیادی – طبقه دوم
شماره تماس 01332120748

دکتر محمد بنیادی با شماره نظام پزشکی ک115 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصصطب سنتی هستند که به تجویز برنامه های درمانی مبتنی بر روش های طب سنتی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر طب سنتی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد بنیادی برای درمان بیماری ها و مشکلات جسمی از طریق روش های طب سنتی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد بنیادی با شماره 01332120748 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان دکتر بنیادی – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مصطفی صالحی دکتر طب سنتی 

دکتر مصطفی صالحی دکتر طب سنتی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مصطفی صالحی
آدرس رشت خیابان کاشف شرقی – نبش کوچه 13
شماره تماس 01342212444

دکتر مصطفی صالحی با شماره نظام پزشکی 88718 متخصص طب سنتی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مختلف به وسیله طب سنتی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر طب سنتی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات جسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مصطفی صالحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص طب سنتی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مصطفی صالحی با شماره 01342212444 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان کاشف شرقی – نبش کوچه 13 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *