بهترین دکتر روانشناس رشت

بهترین دکتر روانشناس رشت


اگر بدنبال بهترین دکتر روانشناس رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلیل تجربه مشکلات و اختلالات سلامت روان و یا برای دریافت مشاوره در مورد مسائل مختلف، نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس دارید.

متخصصین روانشناسی به افرادی که به کمک های روانی و اجتماعی نیاز دارند خدمات مشاوره ارائه می دهند و برای درمان اختلالاتی مانند افسردگی ، اضطراب و انواع فوبیا تلاش می کنند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان روانشناس شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر روانشناس رشت

دکتر آسیه نجف نژاد دکتر روانشناس بالینی و زوج درمانگر رشت

دکتر آسیه نجف نژاد دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر  ◀ دکتر آسیه نجف نژاد
آدرس رشت – چهارراه گلسار – خیابان نواب – بن بست میخک – ساختمان پزشکان پارسا – مجد طبقه ۳ – واحد ۳۰۳ – مرکز مشاوره حال خوب
شماره تماس 01332126444 – 09119359882

دکتر آسیه نجف نژاد متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر آسیه نجف نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر آسیه نجف نژاد با شماره 01332126444 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت – چهارراه گلسار – خیابان نواب – بن بست میخک – ساختمان پزشکان پارسا – مجد طبقه ۳ – واحد ۳۰۳ – مرکز مشاوره حال خوب مراجعه کنید.

صفحه اختصاصی دکتر آسیه نجف نژاد 

◀ دکتر محمد مظلومی راد دکتر روانشناس رشت

دکتر محمد مظلومی راد دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد مظلومی راد
آدرس رشت چهار راه میکائیل – جنب ساختمان آزمایشگاه رازی ( خیابان اصلی ) – ساختمان میلاد – طبقه 4 – مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره گیلان
شماره تماس 01332329757

دکتر محمد مظلومی راد با شماره نظام پزشکی 3765 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد مظلومی راد برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد مظلومی راد با شماره 01332329757 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه میکائیل – جنب ساختمان آزمایشگاه رازی ( خیابان اصلی ) – ساختمان میلاد – طبقه 4 – مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره گیلان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آیدا یحیی زاده دکتر روانشناس 

دکتر آیدا یحیی زاده دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آیدا یحیی زاده
آدرس رشت خیابان حافظ، رو به روی سازمان آب و فاضلاب، پلاک 119، طبقه اول
شماره تماس 01333326267

دکتر آیدا یحیی زاده با شماره نظام پزشکی 5738 متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر آیدا یحیی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر آیدا یحیی زاده با شماره 01333326267 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان حافظ، رو به روی سازمان آب و فاضلاب، پلاک 119، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سارا ولی زاده دکتر روانشناس رشت

دکتر سارا ولی زاده دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا ولی زاده
آدرس رشت خیابان سعدی
شماره تماس 0991541133

دکتر سارا ولی زاده با شماره نظام پزشکی 4722 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا ولی زاده برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا ولی زاده با شماره 0991541133 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سعدی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا نظام دوست روانشناس 

دکتر علیرضا نظام دوست روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا نظام دوست
آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پارسه – طبقه سوم
شماره تماس 01332112775

دکتر علیرضا نظام دوست با شماره نظام پزشکی 3747 متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر علیرضا نظام دوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا نظام دوست با شماره 01332112775 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پارسه – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سپیده برغندان دکتر روانشناس رشت

دکتر سپیده برغندان دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سپیده برغندان
آدرس رشت خیابان سعدی مجتمع بهارستان طبقه اول مرکز مشاوره پویش
شماره تماس 09307543942

دکتر سپیده برغندان با شماره نظام پزشکی 7895 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سپیده برغندان برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سپیده برغندان با شماره 09307543942 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سعدی مجتمع بهارستان طبقه اول مرکز مشاوره پویش مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی رسولی دکتر روانشناس 

دکتر علی رسولی دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی رسولی
آدرس رشت چهار راه گلسار، ابتدای خیابان نواب، روبروی داروی خانه دکتر ایروانی، ساختمان کیان، طبقه اول
شماره تماس 01332112133

دکتر علی رسولی با شماره نظام پزشکی 3607 متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر علی رسولی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی رسولی با شماره 01332112133 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار، ابتدای خیابان نواب، روبروی داروی خانه دکتر ایروانی، ساختمان کیان، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرشته گل پرور دکتر روانشناس رشت

دکتر فرشته گل پرور دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشته گل پرور
آدرس رشت مطهری – روبروی مجتمع الماس ساختمان سونوگرافی و رادیولوژی دکتر مرضیه طلوع طبقه چهارم
شماره تماس 09386384460

دکتر فرشته گل پرور با شماره نظام پزشکی 2616 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشته گل پرور برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشته گل پرور با شماره 09386384460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت مطهری – روبروی مجتمع الماس ساختمان سونوگرافی و رادیولوژی دکتر مرضیه طلوع طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا عبدی دکتر روانشناس 

دکتر محمدرضا عبدی دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا عبدی
آدرس رشت رشتیان – چهارراه وحدت – کوچه شهید بخشی نژاد (کوچه 30) – پلاک 12 – مرکز مشاوره خدمات روانشناختی احیا
شماره تماس 01333543611

دکتر محمدرضا عبدی با شماره نظام پزشکی 6941 متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمدرضا عبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا عبدی با شماره 01333543611 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت رشتیان – چهارراه وحدت – کوچه شهید بخشی نژاد (کوچه 30) – پلاک 12 – مرکز مشاوره خدمات روانشناختی احیا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عباسعلی حسین خانزاده دکتر روانشناس رشت

دکتر عباسعلی حسین خانزاده دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباسعلی حسین خانزاده
آدرس رشت میدان فرهنگ، خیابان آزادگان، پاساژ سپیدرود، دست راست، پلاک 321، طبقه یکم
شماره تماس 01333346257

دکتر عباسعلی حسین خانزاده با شماره نظام پزشکی 389 متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر عباسعلی حسین خانزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباسعلی حسین خانزاده با شماره 01333346257 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان فرهنگ، خیابان آزادگان، پاساژ سپیدرود، دست راست، پلاک 321، طبقه یکم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فهیمه ایمن خواه دکتر روانشناس 

دکتر فهیمه ایمن خواه دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فهیمه ایمن خواه
آدرس رشت چهار راه گلسار به سمت پل بوسار حد فاصل خیابان بنت الهدی و نواب ساختمان پزشکی دی، طبقه دوم
شماره تماس 01332116100

دکتر فهیمه ایمن خواه با شماره نظام پزشکی 5880 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فهیمه ایمن خواه برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فهیمه ایمن خواه با شماره 01332116100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار به سمت پل بوسار حد فاصل خیابان بنت الهدی و نواب ساختمان پزشکی دی، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا مقتدر روانشناس رشت

دکتر لیلا مقتدر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا مقتدر
آدرس رشت چهار راه کلسار، نواب، کوچه میلاد، کوی ولی عصر ساختمان پارسه، طبقه دوم، کلینیک آوای نو
شماره تماس 01332114262

دکتر لیلا مقتدر با شماره نظام پزشکی 27526 متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر لیلا مقتدر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا مقتدر با شماره 01332114262 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه کلسار، نواب، کوچه میلاد، کوی ولی عصر ساختمان پارسه، طبقه دوم، کلینیک آوای نو مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرمان سالمی دکتر روانشناس 

دکتر آرمان سالمی دکتر روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرمان سالمی
آدرس رشت چهارراه گلسار به سمت خیابان تختی، کوچه بنفشه، ساختمان پزشکان فاطیما، طبقه پنجم، مرکز مشاوره مهرآرا
شماره تماس 01332135225

دکتر آرمان سالمی با شماره نظام پزشکی 5844 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرمان سالمی برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرمان سالمی با شماره 01332135225 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار به سمت خیابان تختی، کوچه بنفشه، ساختمان پزشکان فاطیما، طبقه پنجم، مرکز مشاوره مهرآرا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منیژه حسنی پور فلاح روانشناس رشت

دکتر منیژه حسنی پور فلاح روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر منیژه حسنی پور فلاح
آدرس رشت ابتدای خیابان مطهری، جنب مسجد چهاربرادران (خاتم الانبیا)، ابتدای گذرفرخ، مجتمع پارس، طبقه چهارم، واحد 12
شماره تماس 01333343658

دکتر منیژه حسنی پور فلاح با شماره نظام پزشکی 32603 متخصص روانشناسی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر منیژه حسنی پور فلاح مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر منیژه حسنی پور فلاح با شماره 01333343658 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت ابتدای خیابان مطهری، جنب مسجد چهاربرادران (خاتم الانبیا)، ابتدای گذرفرخ، مجتمع پارس، طبقه چهارم، واحد 12 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم عبداللهی روانشناس 

دکتر مریم عبداللهی روانشناس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم عبداللهی
آدرس رشت چهارراه گلسار به سمت پل بوسار – حدفاصل خیابان نواب و بنت الهدی – ساختمان پزشکان دی – طبقه دوم
شماره تماس 09118481817

دکتر مریم عبداللهی با شماره نظام پزشکی 100570101 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم عبداللهی برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم عبداللهی با شماره 09118481817 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار به سمت پل بوسار – حدفاصل خیابان نواب و بنت الهدی – ساختمان پزشکان دی – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *