بهترین دکتر دیابت رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر دیابت رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و می خواهید بیماری دیابت را کنترل و درمان کنید.

دیابت (بیماری قند خون) یک اختلال پاتولوژیک متابولیسم قند است که در آن سطح قند خون افراد مبتلا به طور دائمی بالا می رود. با گذشت زمان، این امر به عروق خونی و اندام های مختلف بدن آسیب می رساند. بنابراین تشخیص و درمان به موقع دیابت بسیار مهم است.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر دیابت شهر رشت خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر دیابت رشت

دکتر ابراهیم دولتی دکتر دیابت رشت

دکتر ابراهیم دولتی دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم دولتی
آدرس رشت بلوار نماز روبروی درمانگاه صابرین ساختمان فاینا طبقه اول
شماره تماس 09022252187

دکتر ابراهیم دولتی با شماره نظام پزشکی 30902 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابراهیم دولتی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم دولتی با شماره 09022252187 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز روبروی درمانگاه صابرین ساختمان فاینا طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر زهرا عباسی رنجبر دکتر متخصص قند خون رشت

دکتر زهرا عباسی رنجبر دکتر متخصص قند خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا عباسی رنجبر 
آدرس رشت بلوار نماز ، ساختمان آتیه ، طبقه ۱۲
شماره تماس 01332131862

دکتر زهرا عباسی رنجبر با شماره نظام پزشکی 41457 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا عباسی رنجبر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا عباسی رنجبر با شماره 01332131862 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز ، ساختمان آتیه ، طبقه ۱۲ مراجعه کنید.

دکتر فرشته محمدی بیجائیه دکتر دیابت رشت

دکتر فرشته محمدی بیجائیه دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشته محمدی بیجائیه
آدرس رشت میدان صابرین – اول بلوار نماز – روبروی مدرسه دخترانه شاهد – ساختمان پزشکان البرز
شماره تماس 01333119326

دکتر فرشته محمدی بیجائیه با شماره نظام پزشکی 62656 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشته محمدی بیجائیه برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشته محمدی بیجائیه با شماره 01333119326 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین – اول بلوار نماز – روبروی مدرسه دخترانه شاهد – ساختمان پزشکان البرز مراجعه کنید.

دکتر عبدالرحیم آستانه دکتر متخصص قند خون رشت

دکتر عبدالرحیم آستانه دکتر متخصص قند خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرحیم آستانه
آدرس رشت چهارراه گلسار – نبش کوچه عسگری – بالای بانک صادرات – ساختمان بوسار – طبقه ششم – واحد 11
شماره تماس 01332115557

دکتر عبدالرحیم آستانه با شماره نظام پزشکی 39418 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبدالرحیم آستانه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرحیم آستانه با شماره 01332115557 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – نبش کوچه عسگری – بالای بانک صادرات – ساختمان بوسار – طبقه ششم – واحد 11 مراجعه کنید.

دکتر بهرنگ معتمد دکتر دیابت رشت

دکتر بهرنگ معتمد دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرنگ معتمد
آدرس رشت خیابان انقلاب (حاجی آباد)، نبش کوچه طواف، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت
شماره تماس 01333261446

دکتر بهرنگ معتمد با شماره نظام پزشکی 95658 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهرنگ معتمد برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرنگ معتمد با شماره 01333261446 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان انقلاب (حاجی آباد)، نبش کوچه طواف، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت مراجعه کنید.

دکتر سعید کلانتری دکتر متخصص قند خون رشت

دکتر سعید کلانتری دکتر متخصص قند خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید کلانتری
آدرس رشت گلسار – فلکه صابرین – بلوار اردشیری – نرسیده به تاکسیرانی – پشت فروشگاه ایرونی – عمارت نقش جهان
شماره تماس 01333126139

دکتر سعید کلانتری با شماره نظام پزشکی 24599 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید کلانتری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید کلانتری با شماره 01333126139 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – فلکه صابرین – بلوار اردشیری – نرسیده به تاکسیرانی – پشت فروشگاه ایرونی – عمارت نقش جهان مراجعه کنید.

دکتر سید مجتبی مهرداد دکتر دیابت رشت

دکتر سید مجتبی مهرداد دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مجتبی مهرداد
آدرس رشت خیابان سردار جنگل، مرکز آموزشی درمانی رازی، کلینیک تخصصی رازی
شماره تماس 01333541001

دکتر سید مجتبی مهرداد با شماره نظام پزشکی 37299 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مجتبی مهرداد برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مجتبی مهرداد با شماره 01333541001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سردار جنگل، مرکز آموزشی درمانی رازی، کلینیک تخصصی رازی مراجعه کنید.

دکتر فاطمه ثابت دکتر متخصص قند خون رشت

دکتر فاطمه ثابت دکتر متخصص قند خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه ثابت
آدرس رشت انتهای خیابان لاکانی نرسیده به میدان لاکانی بالای فرش دانژه طبقه دوم
شماره تماس 01332248120

دکتر فاطمه ثابت با شماره نظام پزشکی 125285 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه ثابت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه ثابت با شماره 01332248120 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت انتهای خیابان لاکانی نرسیده به میدان لاکانی بالای فرش دانژه طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر سارا منافی افخم دکتر دیابت رشت

دکتر سارا منافی افخم دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا منافی افخم
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، مجتمع پزشکی پایا، طبقه سوم
شماره تماس 01332130747

دکتر سارا منافی افخم با شماره نظام پزشکی 124280 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا منافی افخم برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا منافی افخم با شماره 01332130747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، مجتمع پزشکی پایا، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر لیلا کاسپور فکری دکتر متخصص قند خون رشت

دکتر لیلا کاسپور فکری دکتر متخصص قند خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا کاسپور فکری
آدرس رشت خیابان مطهری – جنب مسجد چهار برادران – ساختمان ملک
شماره تماس 01333324054

دکتر لیلا کاسپور فکری با شماره نظام پزشکی 41899 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر لیلا کاسپور فکری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا کاسپور فکری با شماره 01333324054 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان مطهری – جنب مسجد چهار برادران – ساختمان ملک مراجعه کنید.

دکتر فاطمه آرام پیروزی دکتر دیابت رشت

دکتر فاطمه آرام پیروزی دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه آرام پیروزی
آدرس رشت خیابان بیستون – بین معلم و صفاری – جنب بانک پارسیان – ساختمان مهستان
شماره تماس 01332533156

دکتر فاطمه آرام پیروزی با شماره نظام پزشکی 33685 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه آرام پیروزی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه آرام پیروزی با شماره 01332533156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان بیستون – بین معلم و صفاری – جنب بانک پارسیان – ساختمان مهستان مراجعه کنید.

دکتر زهرا فرهادفر دکتر متخصص قند خون رشت

دکتر زهرا فرهادفر دکتر متخصص قند خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا فرهادفر 
آدرس رشت چهاراه پورسینا – جنب ثبت احوال – ساختمان 816 – طبقه دوم
شماره تماس 01333323744

دکتر زهرا فرهادفر با شماره نظام پزشکی 34871 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا فرهادفر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا فرهادفر با شماره 01333323744 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهاراه پورسینا – جنب ثبت احوال – ساختمان 816 – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر مهناز اسکندری دکتر دیابت رشت

دکتر مهناز اسکندری دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهناز اسکندری
آدرس رشت گلسار، چنب اداره پست(پشت مخابرات)، ساختمان یاشار، طبقه 2، واحد 7
شماره تماس 01332121684

دکتر مهناز اسکندری با شماره نظام پزشکی 31873 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهناز اسکندری برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهناز اسکندری با شماره 01332121684 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، چنب اداره پست(پشت مخابرات)، ساختمان یاشار، طبقه 2، واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر کمال مهربان جعفرلو دکتر متخصص قند خون رشت

دکتر کمال مهربان جعفرلو دکتر متخصص قند خون رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر کمال مهربان جعفرلو
آدرس رشت میدان یخسازی – بلوار شهید افتخاری – بیمارستان بین المللی قائم (عج)
شماره تماس 01333565011

دکتر کمال مهربان جعفرلو با شماره نظام پزشکی 97089 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کمال مهربان جعفرلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر کمال مهربان جعفرلو با شماره 01333565011 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان یخسازی – بلوار شهید افتخاری – بیمارستان بین المللی قائم (عج) مراجعه کنید.

دکتر آزاده رمضان نژاد دکتر دیابت رشت

دکتر آزاده رمضان نژاد دکتر دیابت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزاده رمضان نژاد
آدرس رشت خیابان نواب . کوچه میلاد .ساختمان پزشکان پایا .طبقه 5 . واحد 20
شماره تماس 09364274180

دکتر آزاده رمضان نژاد با شماره نظام پزشکی 120087 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزاده رمضان نژاد برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده رمضان نژاد با شماره 09364274180 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب . کوچه میلاد .ساختمان پزشکان پایا .طبقه 5 . واحد 20 مراجعه کنید.

 

معاینه توسط دکتر دیابت رشت چگونه است ؟

معاینه توسط دکتر دیابت در رشت می‌ تواند شامل مراحل زیر باشد:

مصاحبه و جمع آوری اطلاعات: دکتر دیابت با شروع معاینه شما، اطلاعاتی درباره تاریخچه بیماری دیابت شما، علائم و عوارض فعلی، داروها و درمان‌ های قبلی، عادات غذایی، فعالیت بدنی و سایر موارد مرتبط را جمع آوری می‌ کند.

بررسی علائم و نشانه‌ ها: دکتر دیابت با توجه به علائم و نشانه‌ هایی که شما ارائه می‌ دهید، بررسی جسمی انجام می‌ دهد که شامل بررسی وزن، فشار خون، ضربان قلب، نقاط نوروپاتی، نقاط عروقی و سایر نشانه‌های مرتبط با دیابت می‌ شود.

بررسی عوارض و مشکلات مرتبط: دکتر دیابت با بررسی عوارض و مشکلات مرتبط با دیابت مانند آسیب به عصب‌ ها، مشکلات قلبی، مشکلات کلیوی و سایر عوارض سیستمیک، وضعیت سلامت شما را ارزیابی می‌ کند.

سفارش آزمایشات: برای تشخیص و پیگیری دقیق‌تر دیابت، دکتر دیابت ممکن است آزمایشات مختلفی را تجویز کند که شامل آزمایش قند خون، آزمایش HbA1c، آزمایش کلسترول، آزمایش کلیه، آزمایش نوروپاتی و سایر آزمایشات مرتبط است.

تنظیم برنامه درمانی: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و نتایج آزمایشات، دکتر دیابت رشت برنامه درمانی مناسب را تنظیم می‌ کند که این برنامه شامل تجویز دارو ها، توصیه‌ های رژیم غذایی، توصیه برای فعالیت بدنی و سایر تغییرات زندگی است که به بهبود و مدیریت بهتر دیابت کمک می‌ کند.

معاینه توسط دکتر دیابت در رشت به منظور ارزیابی و پیگیری وضعیت دیابت شما انجام شده و بر اساس نتایج برنامه درمانی شما تنظیم می‌ شود. همچنین، دکتر دیابت می‌ تواند به شما مشاوره‌ های لازم درباره مدیریت دیابت و پیشگیری از عوارض مرتبط با آن ارائه دهد.

بهترین دکتر دیابت رشت چه کسی است ؟

بهترین دکتر دیابت در رشت عموماً متخصصی در زمینه دیابت و بیماری‌های متابولیک است. این متخصصان معمولاً دارای تخصص و تجربه در تشخیص، درمان و مدیریت بیماران دیابتی هستند.

به عنوان مثال، یک دکتر دیابت ممکن است تخصص خاصی در زمینه دیابت نوع 1 یا نوع 2 داشته باشد، یا در حوزه دیابت حاملگی و مشکلات مرتبط با آن تخصص داشته باشد. همچنین، برخی از متخصصان دیابت همزمان تخصصی در زمینه بیماری‌های قلبی، کلیوی یا عصبی نیز دارند، زیرا دیابت می‌ تواند به عوارض در این سیستم‌ های بدن منجر شود.

اگر به دنبال ملاقات با بهترین دکتر دیابت در رشت هستید، می‌ توانید با پزشکان متخصص دیابت در این لیست تماس گرفته و به آن ها مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *